در عصر شتاب دیجیتال و افزایش اهمیت تجربه حسی ، Changsha IFS از درک دقیق فناوری پیشرفته و بینش دقیق به روند مصرف کننده ، تسریع در حالات تجاری آینده برخوردار است. این امر باعث ارتقا comprehensive جامع تجارب مصرف کننده و پایدار بودن علم و فناوری و پتانسیل بازار تجاری می شود.
تجربه مناسب با یک کلیک در WeChat قلمرو جدیدی از خرید “هوشمند” را باز می کند
iGO ، یک سیستم سبک ، راحت و هوشمند ، یک تجربه کاربری کامل را ایجاد می کند. مشتریان فقط برای شروع به تجربه با یک کلیک و بدون بارگیری برنامه دیگری فقط باید به WeChat رسمی Changsha IFS دسترسی پیدا کنند.
با تشکر از تجزیه و تحلیل هوشمندانه بر روی محیط اطراف از طریق دوربین تلفن همراه ، iGO می تواند موقعیت را در مرکز خرید به طور دقیق شناسایی کند. تمام علائم جهت دار پیکان ، معرفی بازرگان و حتی اطلاعات بازاریابی را می توان از طریق جلوه های تعاملی بصورت واقعی در صفحه تلفن همراه مشاهده و نمایش داد. به این ترتیب ، iGO با کمک ناوبری داخلی با دقت سطح متر و فشار هوشمند در زمان واقعی اطلاعات ، به “کلید درب” برای حل مسئله هزارتوی داخلی تبدیل شده است و با نقص ناوبری معمولی برطرف می شود. سیستم ، از جمله عدم دستیابی به موقعیت داخلی.
با استفاده از iGO به عنوان نقطه سرب ، Changsha IFS در گشودن راه کاوش در نوآوری علم و فناوری و مدل تجاری هوشمند در صنعت پیشگام است و امکان تبدیل دیجیتال صنعت خرده فروشی را فراهم می کند.
اتصال بدون درز B و C با تجربه شخصی نهایی برای فعال کردن بازاریابی بازرگان به پایان می رسد
با تسریع در به روزرسانی مصرف ، یک جهش کیفی باید از تجربه خرید حاصل شود تا مصرف کنندگان بیشتری را برای اقامت و اکتشاف جذب کند. با این هدف ، Changsha IFS نهایت تجربه شخصی را فراهم می کند. iGO بصورت یکپارچه با سیستم CRM در ارتباط است ، بنابراین ممکن است رفتار مشتری ، نقاط داغ ، ترجیحات مصرف و استفاده از مشتری با جمع آوری داده های زمان واقعی به صورت هوشمند تحلیل شود. بنابراین ، ضمن استفاده از عملکرد ناوبری ، مشتریان همچنین می توانند اطلاعات محصول جدید و تخفیف های مارک های مورد نظر خود را به صورت بلادرنگ بر روی تلفن های همراه خود پیگیری کرده و تجربه خرید را راحت تر و کارآمدتر کنند.
برای بازرگانان ، iGO بصورت آنلاین و آفلاین متولد می شود و تعامل در زمان واقعی بین انتهای B و C باعث ایجاد یک پل ارتباطی می شود و امکانات بیشتری را برای مصرف بالقوه به ارمغان می آورد. به موجب iGO ، بازرگانان Changsha IFS می توانند در زمان واقعی اطلاعات فروشگاه ، جزئیات محصول جدید و اطلاعات فروش فلش را از طریق پنجره هایی مانند “تبلیغات محدود به زمان” و “تخفیف های فروشگاه” نمایش دهند ، بنابراین مشتریان را به مناطق مختلف مرکز خرید به روشی ظریف و تمدید مدت اقامت مشتریان در بازرگانان. علاوه بر این ، امتیازاتی که هنگام عضویت در TOP CLUB ثبت نام کرده اند ، جذب اعضای جدید را تسهیل کرده و فرصت های جدید خرید را تقویت می کند.
در سالهای اخیر ، IFS چانگشا بدنبال دستیابی به موفقیت در شباهت کلی با دید منحصر به فرد بوده است. این ویژگی خرید ترکیبی از فناوری های نوظهور و بازاریابی تجاری است ، همچنین استراتژی بلند مدت Changsha IFS مبتنی بر اکوسیستم تجاری آینده ، با هدف هدایت صنعت برای دستیابی به مخاطبان بیشتر ، بازار هدف و فضای سود.
تغییر شکل رابطه آینده بین مردم ، کالاها و مراکز خرید
شکستن “دیوار ابعاد” بین داستان علمی و واقعیت کانون ابدی در تخیل دائمی است. با استفاده از عملکردهای اصلی ناوبری فروشگاه و ارائه اطلاعات ، iGO با بازی های تعاملی شکار گنج ادغام شده است. مشتریان احساس می کنند انگار در دنیای بازی هستند. با ضبط موارد مجازی در برنامه زنده Changsha IFS ، آنها می توانند به طور تصادفی هدایای مضمونی یا کوپن های تجاری دریافت کنند ، که تجربه خرید را غافلگیر می کند.
iGO با ایجاد تعامل جالب و ایجاد انگیزه در مشتریان و دوستان برای تجربه و برقراری ارتباط ، نیازهای ارزشمندی برای خرید ، اقامت طولانی مدت مشتری ایجاد کرده و رشد ترافیک را تحریک کرده و فرصت های خرید بیشتری ایجاد کرده است. با هدایت رهبران صنعت خرده فروشی مانند Changsha IFS ، رابطه بین مردم ، کالاها و مراکز خرید در آینده دیگر یک رابطه ساده خرید و فروش نخواهد بود ، بلکه بیشتر به یک رابطه تعاملات و مکمل های متعدد تبدیل می شود.
اکنون ، ناوبری خرید MR برای اولین بار به واقعیت تبدیل شده است و طرح زندگی آینده مشخص می شود. به عنوان اولین مجتمع تجاری 5G فعال در چین، چانگشا IFS ادامه خواهد داد تا به کشف راه علمی و فناوری امکان پذیر ، منجر شرکای صنعت به ساخت مرکز خرید به یک فضای اجتماعی با نشاط ، انسانیت و احساس آینده ، تقویت نوآوری هوشمند دیجیتال مجتمع تجاری و ایجاد به طور مداوم تجربه در حال تکامل و غنی برای مشتریان.
منبع چانگشا IFS