چانگشا IFS iGO ، اولین ناوبری خرید MR در چین را ایجاد می کند که با یک کلیک خرید هوشمند را باز می کند

در عصر شتاب دیجیتال و افزایش اهمیت تجربه حسی ، Changsha IFS از درک دقیق فناوری پیشرفته و بینش دقیق به روند مصرف کننده ، تسریع در حالات تجاری آینده برخوردار است. این امر باعث ارتقا comprehensive جامع تجارب مصرف کننده و پایدار بودن علم و فناوری و پتانسیل بازار تجاری می شود.

تجربه مناسب با یک کلیک در WeChat قلمرو جدیدی از خرید “هوشمند” را باز می کند

iGO ، یک سیستم سبک ، راحت و هوشمند ، یک تجربه کاربری کامل را ایجاد می کند. مشتریان فقط برای شروع به تجربه با یک کلیک و بدون بارگیری برنامه دیگری فقط باید به WeChat رسمی Changsha IFS دسترسی پیدا کنند.

با تشکر از تجزیه و تحلیل هوشمندانه بر روی محیط اطراف از طریق دوربین تلفن همراه ، iGO می تواند موقعیت را در مرکز خرید به طور دقیق شناسایی کند. تمام علائم جهت دار پیکان ، معرفی بازرگان و حتی اطلاعات بازاریابی را می توان از طریق جلوه های تعاملی بصورت واقعی در صفحه تلفن همراه مشاهده و نمایش داد. به این ترتیب ، iGO با کمک ناوبری داخلی با دقت سطح متر و فشار هوشمند در زمان واقعی اطلاعات ، به “کلید درب” برای حل مسئله هزارتوی داخلی تبدیل شده است و با نقص ناوبری معمولی برطرف می شود. سیستم ، از جمله عدم دستیابی به موقعیت داخلی.

اخبار مرتبط  آفیا بنت به افتخار روز آگاهی از سیاه پوستان در برزیل در L'officiel Brasil ظاهر خیره کننده ای پیدا کرد

با استفاده از iGO به عنوان نقطه سرب ، Changsha IFS در گشودن راه کاوش در نوآوری علم و فناوری و مدل تجاری هوشمند در صنعت پیشگام است و امکان تبدیل دیجیتال صنعت خرده فروشی را فراهم می کند.

اتصال بدون درز B و C با تجربه شخصی نهایی برای فعال کردن بازاریابی بازرگان به پایان می رسد

با تسریع در به روزرسانی مصرف ، یک جهش کیفی باید از تجربه خرید حاصل شود تا مصرف کنندگان بیشتری را برای اقامت و اکتشاف جذب کند. با این هدف ، Changsha IFS نهایت تجربه شخصی را فراهم می کند. iGO بصورت یکپارچه با سیستم CRM در ارتباط است ، بنابراین ممکن است رفتار مشتری ، نقاط داغ ، ترجیحات مصرف و استفاده از مشتری با جمع آوری داده های زمان واقعی به صورت هوشمند تحلیل شود. بنابراین ، ضمن استفاده از عملکرد ناوبری ، مشتریان همچنین می توانند اطلاعات محصول جدید و تخفیف های مارک های مورد نظر خود را به صورت بلادرنگ بر روی تلفن های همراه خود پیگیری کرده و تجربه خرید را راحت تر و کارآمدتر کنند.

برای بازرگانان ، iGO بصورت آنلاین و آفلاین متولد می شود و تعامل در زمان واقعی بین انتهای B و C باعث ایجاد یک پل ارتباطی می شود و امکانات بیشتری را برای مصرف بالقوه به ارمغان می آورد. به موجب iGO ، بازرگانان Changsha IFS می توانند در زمان واقعی اطلاعات فروشگاه ، جزئیات محصول جدید و اطلاعات فروش فلش را از طریق پنجره هایی مانند “تبلیغات محدود به زمان” و “تخفیف های فروشگاه” نمایش دهند ، بنابراین مشتریان را به مناطق مختلف مرکز خرید به روشی ظریف و تمدید مدت اقامت مشتریان در بازرگانان. علاوه بر این ، امتیازاتی که هنگام عضویت در TOP CLUB ثبت نام کرده اند ، جذب اعضای جدید را تسهیل کرده و فرصت های جدید خرید را تقویت می کند.

اخبار مرتبط  محصولات آرایشی و بهداشتی Fujian Ishine بیش از 20 محصول جدید را در هفته دیجیتال Cosmoprof Asia راه اندازی می کند

در سالهای اخیر ، IFS چانگشا بدنبال دستیابی به موفقیت در شباهت کلی با دید منحصر به فرد بوده است. این ویژگی خرید ترکیبی از فناوری های نوظهور و بازاریابی تجاری است ، همچنین استراتژی بلند مدت Changsha IFS مبتنی بر اکوسیستم تجاری آینده ، با هدف هدایت صنعت برای دستیابی به مخاطبان بیشتر ، بازار هدف و فضای سود.

تغییر شکل رابطه آینده بین مردم ، کالاها و مراکز خرید

شکستن “دیوار ابعاد” بین داستان علمی و واقعیت کانون ابدی در تخیل دائمی است. با استفاده از عملکردهای اصلی ناوبری فروشگاه و ارائه اطلاعات ، iGO با بازی های تعاملی شکار گنج ادغام شده است. مشتریان احساس می کنند انگار در دنیای بازی هستند. با ضبط موارد مجازی در برنامه زنده Changsha IFS ، آنها می توانند به طور تصادفی هدایای مضمونی یا کوپن های تجاری دریافت کنند ، که تجربه خرید را غافلگیر می کند.

اخبار مرتبط  هنسی 3 میلیون دلار صندوق بازیابی تجارت کوچک را تأسیس کرد

iGO با ایجاد تعامل جالب و ایجاد انگیزه در مشتریان و دوستان برای تجربه و برقراری ارتباط ، نیازهای ارزشمندی برای خرید ، اقامت طولانی مدت مشتری ایجاد کرده و رشد ترافیک را تحریک کرده و فرصت های خرید بیشتری ایجاد کرده است. با هدایت رهبران صنعت خرده فروشی مانند Changsha IFS ، رابطه بین مردم ، کالاها و مراکز خرید در آینده دیگر یک رابطه ساده خرید و فروش نخواهد بود ، بلکه بیشتر به یک رابطه تعاملات و مکمل های متعدد تبدیل می شود.

اکنون ، ناوبری خرید MR برای اولین بار به واقعیت تبدیل شده است و طرح زندگی آینده مشخص می شود. به عنوان اولین مجتمع تجاری 5G فعال در چین، چانگشا IFS ادامه خواهد داد تا به کشف راه علمی و فناوری امکان پذیر ، منجر شرکای صنعت به ساخت مرکز خرید به یک فضای اجتماعی با نشاط ، انسانیت و احساس آینده ، تقویت نوآوری هوشمند دیجیتال مجتمع تجاری و ایجاد به طور مداوم تجربه در حال تکامل و غنی برای مشتریان.


منبع چانگشا IFS