RetailMeNot نشان نمی دهد که فقط ده درصد از مردم امسال خریدهای تعطیلات خود را انجام داده اند

آستین ، تگزاس، 16 دسامبر 2020 / PRNewswire / – همانطور که به چند هفته گذشته از بزرگترین فصل خرید سال نزدیک شده ایم ، RetailMeNot، یک تجارت جهانی J2 در داخل آن است زیف دیویس بخش ، آخرین نتایج نظرسنجی خود را نشان می دهد و پیش بینی می کند که در بقیه ماه دسامبر چه خواهد آمد.

داده های جدید RetailMeNot تأیید می کند که خریداران همانطور که پیش بینی شده ، از فروش زودهنگام استفاده کرده اند. در واقع ، طبق تحقیقات هفته 11 نوامبر، بیش از نیمی (58٪) آمریکایی ها گفتند که قبلاً خرید تعطیلات خود را شروع کرده اند و بیش از یک نفر (36٪) حداقل نیمی از خرید خود را در همان بازه زمانی انجام داده اند.

با وجود یک فصل طولانی ، مصرف کنندگان هنوز در حال خرید هستند
در حالی که بسیاری از خریداران از معاملات اولیه استفاده می کردند ، بررسی RetailMeNot همچنین نشان داد که تنها ده درصد از خریداران تاکنون خریدهای تعطیلات خود را به پایان رسانده اند. با پنجره محدود قبل از تعطیلات کریسمس ، خریداران باید توجه داشته باشند که چگونه می خواهند هدایای خود را حمل ، تحویل یا تحویل بگیرند.

مهلت حمل و نقل در تعطیلات از همیشه مهمتر است
مهلت حمل و نقل در تعطیلات با توجه به تاخیرهای احتمالی ناشی از همه گیری ، بیش از هر زمان دیگری مهم است. در حالی که تنها ده روز به تعطیلات کریسمس باقی مانده است و مهلت های حمل و نقل به سرعت نزدیک می شوند و با گذشت روز گران می شوند ، کسانی که هنوز خرید تعطیلات را دارند باید سریع حرکت کنند.

خرده فروشان ماه ها است که آماده می شوند تا مطمئن شوند که می توانند انتظارات را برآورده کنند. طبق این نظرسنجی ، از هر پنج خرده فروش بیش از سه نفر (63٪) اظهار داشتند که نگران از دست دادن نیاز حمل و نقل مصرف کنندگان در فصل تعطیلات سال 2020 نیستند و کمتر از سه مورد از هر 10 (29٪) خرده فروشان انتظار دارند که تاخیر حمل و نقل در سال جاری داشته باشند.

اخبار مرتبط  BetaVia ™ کامل از کمین نظر مثبت مواد غذایی رمان را از EFSA دریافت می کند

برای جلوگیری از تأخیر از خدمات کلیک و جمع آوری استفاده کنید
RetailMeNot نیست کارشناس خرید و روند ، سارا اسکیربال، موارد زیر را برای خریداران لحظه آخری توصیه می کند: اگر از رسیدن به موقع هدیه خود عصبی هستید ، از این مزیت استفاده کنید خرید آنلاین ، وانت در فروشگاه (BOPIS) یا خدمات وانت حاشیه ای بدون تماس که بسیاری از خرده فروشان امسال ارائه می دهند. حتماً این مورد را نیز بررسی کنید وبلاگ معاملات واقعی توسط RetailMe نه جایی که می توانید سایر مقالات مفید مانند “مهلت حمل و نقل تعطیلات برای 70+ فروشگاه

علاوه بر هدایا ، خریداران این فصل تعطیلات چه چیزهایی را می خرند؟
با گذشت زمان کوتاه از تعطیلات و پایان بسیار خوشایند سال 2020 ، خریداران قصد دارند در مقایسه با سال گذشته هزینه بیشتری را برای کالاهای غیر هدیه خرج کنند. یک آمریکایی متوسط ​​هزینه خواهد کرد 781 دلار در مورد کالاهای غیر هدیه در این فصل تعطیلات – تقریباً بیشتر 300 دلار از سال 2019 (484 دلار). سه از پنج (60 درصد در مقابل 60 درصد در سال 2019) آمریکایی ها لباس های خود را برای تعطیلات خریداری می کنند ، در حالی که 41 درصد (در مقابل 43 درصد در سال 2019) برای جشن گرفتن خانه های خود دکور می خرند. علاوه بر این ، از هر پنج نفر دو نفر (40٪) قصد دارند برای برگزاری میهمانی های ایمن با دوستان یا خانواده در این فصل تعطیلات هزینه کنند ، به طور متوسط 180 دلار برای انجام این کار

101
آمریکایی ها درمورد اینکه چه کاری باید با هدایایی که امسال دوست ندارند انجام دهند ، اختلاف نظر دارند. بیش از یک سوم آمریکایی ها اعتراف می کنند که برای جلوگیری از صدمه زدن به احساسات هدیه ، هدیه را نگه داشته اند. برخی دیگر روحیه بخشیدن را انتخاب می کنند و خانه جدیدی برای هدیه هایی پیدا می کنند که مورد پسند آنها نباشد. تقریباً یک سوم (31٪) آمریکایی ها به دنبال هدیه های ناخواسته به دیگران هستند ، خواه این بدان معنا باشد که هدیه را به دوست یا یکی از اعضای خانواده خود (13٪) هدیه دهید (9٪) ، یا اهدا کنید (8٪) .

اخبار مرتبط  طرح جدید قدرت مصرف کنندگان را باز می کند و مارک ها و سیستم عامل های رسانه های اجتماعی را برای پاک کردن نفرت بصورت آنلاین به ارمغان می آورد

برای کسانی که امسال قصد دارند هدیه خود را پس دهند ، باید چند نکته را بخاطر بسپارند که این کار را با خیال راحت و کارآمد انجام دهند. Skirboll به خریداران می گوید ، “اگر تصمیم دارید شخصاً هدیه ای را پس دهید ، توصیه می کنم تا بعد صبر کنید ژانویه 1 برای جلوگیری از شلوغی بعد از تعطیلات همچنین می توانید بررسی کنید که آیا خرده فروش برچسب های برگشتی از پیش پرداخت شده را ارائه می دهد تا مستقیماً بدون نیاز به قدم گذاشتن در فروشگاه ، آن را به بازار برگرداند. اگر می خواهید بازدهی خود را سریع و بدون تماس انجام دهید ، حتی برخی از خرده فروشان نیز به خریداران اجازه می دهند تا کالاهای حاشیه ای خود را به بازار برگردانند یا کالاهای خود را مبادله کنند ، مانند کالاهای ورزشی دیک. صرف نظر از نحوه بازگرداندن کالا ، چاپ خوب روی رسید را بخوانید تا قایقرانی روان را تضمین کنید زیرا پنجره ها و سیاست های بازگشت بر اساس نوع کالا یا خرده فروشی متفاوت است. “

برای صرفه جویی در هزینه خریدهای آخر لحظه آخر تعطیلات خود ، به اینجا مراجعه کنید RetailMeNot.com، برنامه رایگان را بارگیری یا Deal Finder را نصب کنید ، برنامه افزودنی مرورگری رایگان که به طور خودکار کدهای کوپن و پیشنهادات برگشت وجه را هنگام پرداخت اعمال می کند.

اخبار مرتبط  Zepp شریک برتر را در منطقه سلامتی راه اندازی می کند

روش بررسی
این داده ها از نظرسنجی های اخیر با کلتون گلوبال انجام شده است. نظرسنجی RetailMeNot Q4 PR 2020 بین سال انجام شد 11 نوامبر 2020 و 17 نوامبر 2020 در میان 1004 آمریکایی نماینده ملی 18 سال به بالا ، با استفاده از یک دعوت نامه ایمیل و یک نظرسنجی آنلاین.

درباره RetailMeNot
RetailMeNot یک مقصد پیشرو در پس انداز است که مردم و چیزهایی را که دوست دارند از طریق پس انداز با خرده فروشان ، مارک ها و رستوران ها جمع می کند. RetailMeNot از طریق کد کوپن های آنلاین و فروشگاهی ، پیشنهادات برگشت وجه و برنامه افزودنی مرورگر RetailMeNot er Finder زندگی روزمره را مقرون به صرفه تر می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر ، بازدید کنید http://www.retailmenot.com/corp یا @ RetailMeNot را در شبکه های اجتماعی دنبال نکنید.

درباره J2 Global
J2 Global، Inc. (NASDAQ: JCOM) یک شرکت پیشرو در زمینه اطلاعات و خدمات اینترنتی است که از مجموعه ای از مارک های تجاری شامل IGN ، Mashable ، Humble Bundle ، Speedtest ، PCMag ، RetailMeNot تشکیل شده است. Offers.com، Spiceworks Ziff Davis ، Everyday Health ، BabyCenter و آنچه در بخش رسانه های دیجیتال و eFax ، eVoice ، iContact ، Campaigner ، Vipre ، IPVanish و KeepItSafe در بخش خدمات Cloud خود انتظار داریم. J2 Global ماهانه به بیش از 230 میلیون نفر در سراسر مارک های تجاری خود می رسد. از همان زمان 31 دسامبر 2019، J2 Global به 24 سال متوالی رشد درآمد رسیده بود. برای اطلاعات بیشتر به این آدرس مراجعه کنید: www.j2global.com

مخاطبین را فشار دهید:
بازاریابی ALISON BROD + ارتباطات
[email protected]
212-230-1800

روابط عمومی RetailMeNot
[email protected]

منبع RetailMeNot

لینک های مربوطه

https://www.retailmenot.com