Arçelik و Hitachi Global Life Solutions قصد خود را برای ایجاد یک سرمایه گذاری مشترک اعلام کردند

ارزش معامله به مبلغ 300 میلیون دلار نقد و بدون بدهی برای 60٪ از شرکت محاسبه می شود ، که منوط به تعدیل عادی بر اساس مانده بدهی خالص ، سرمایه در گردش خالص شرکت و تعدیل سهام اقلیت برای سهام اقلیت مانده به تاریخ بسته شدن.

آرچلیک و هیتاچی GLS قصد دارند یک زنجیره ارزش رقابتی با استفاده از مکمل استراتژی های هر دو شرکت ایجاد کنند و فرصت های رشد را ایجاد کنند که دسترسی آنها به بازارهای جدید را افزایش می دهد ، دامنه محصولات و قابلیت های فروش خود را بهبود می بخشد ، در حالی که رقابت بیشتری را فراهم می کند. در تمام عملیات زنجیره تامین و تولید.

Arçelik به طور مداوم تجارت لوازم خانگی خود را در بیش از 145 کشور جهان گسترش داده است. این شرکت بطور خاص در اروپا رشد چشمگیری داشته و در جنوب نیز رشد چشمگیری داشته است آسیا در دهه اخیر. هیتاچی GLS در حال حاضر تجارت لوازم خانگی خود را در درجه اول در جنوب شرقی آسیا و خاورمیانه، جایی که از یک تصویر با کیفیت عالی لذت می برید. این مشارکت مشترک تولید ، فروش و خدمات پس از فروش لوازم خانگی با نام تجاری هیتاچی (از جمله یخچال ، ماشین لباسشویی ، جاروبرقی و غیره) در سطح جهان در خارج از بازار ژاپن را انجام خواهد داد. هر دو شریک از مکمل های خود در پوشش جغرافیایی کانال های فروش و خطوط تولید و همچنین از همکاری های مدیریتی حاصل از همکاری آنها بهره مند خواهند شد.

این سرمایه گذاری مشترک شامل دوازده شرکت گروه هیتاچی GLS در خارج از ژاپن (دو شرکت تولیدی ، ده شرکت فروش) و تقریباً 3800 کارمند است. این پرتفوی بیش از 100 میلیارد JPY فروش (تقریباً 1 میلیارد دلار) درآمد دارد. با بهره گیری از شبکه فروش Arçelik و Hitachi GLS ، این سرمایه گذاری مشترک فروش محصولات با مارک هیتاچی را در اروپا گسترش می دهد ، آسیا جنوب و آفریقا و همچنین جنوب شرقی آسیا و خاورمیانه. علاوه بر این ، Arçelik و Hitachi GLS برای بهینه سازی زنجیره تأمین جهانی سرمایه گذاری مشترک و تقویت موقعیت رقابتی آن در بازار ، تخصص خود را در زمینه های اصلی دیگر مانند تحقیق و توسعه ، سیستم های تهیه و تولید ترکیب خواهند کرد.

اخبار مرتبط  هالووین در حال وقوع است و آمریکایی ها برای جشن خلاقانه و ایمن در طول ماه اکتبر آماده هستند

پایداری در هسته استراتژی های ارچلیک و هیتاچی قرار دارد. این انجمن از طریق رهبری ترکیبی خود در بهره وری انرژی و راه حل های پایدار خانگی ، رقابت را در اطراف این موضوعات اصلی در بازار گسترده تر افزایش می دهد.

نظرات رهبران Arçelik و Hitachi GLS

Koç Holding (شرکت وابسته Arçelik) ، گروه مصرف کننده Durables ، رئیس جمهور ، فاتح کمال ابیچلی اوغلو :

“این سرمایه گذاری مشترک یکی دیگر از دستاوردهای مهم در استراتژی جاده ابریشم است. بازار لوازم خانگی آسیا و اقیانوسیه با توجه به افزایش جمعیت طبقه متوسط ​​، توسعه کانال های خرده فروشی ، افزایش درآمد خانوار و توسعه سبک زندگی. ما تخصص جهانی خود را با موقعیت قدرتمند هیتاچی در بازار و ارزش ویژه برند ترکیب خواهیم کرد تا نیازهای بازار جهانی و محلی را جلب کنیم. “

مدیر عامل شرکت Arçelik ، هاکان بولگورلو:

“هیتاچی GLS حضور پررنگی در جنوب شرقی آسیا دارد ، لوازم پیشرفته ای را در بازار سریع رشد آسیا ارائه می دهد و از نظر جغرافیایی ، مارک و محصولات یک استراتژیک مناسب برای Arçelik است. این سرمایه گذاری مشترک تاریخی با هیتاچی GLS به عنوان گام مهمی در گسترش جاه طلبانه جهانی و سفر ما برای تبدیل شدن به یکی از شرکتهای پیشرو لوازم خانگی در جهان است. این سرمایه گذاری مشترک به طور قابل توجهی پیشرفت استراتژیهای جهانی Arçelik و Hitachi را دارد و چشم انداز قوی برای رشد آینده دارد زیرا از مزایای آن بهره مند خواهد شد هم افزایی حاصل از پیوستن نیروهای دو بازیگر کاملاً ثابت است. “

اخبار مرتبط  بخش غذا به شهر شرقی چین کمک می کند تا به دنبال توسعه مرفه باشد

کیجی کوجیما، معاون اجرایی و مدیر عامل اجرایی ، هیتاچی ، آموزشی ویبولیتین (شرکت مرتبط با هیتاچی GLS):

“امروز ، استقبال از سرمایه گذاری مشترک با Arçelik ، که دارای شهرت خوبی برای کیفیت بالا و بهره وری عملیاتی است ، بسیار خوشحال کننده است. هدف گروه هیتاچی کمک به ایجاد یک جامعه پایدار ، حل مشکلات اجتماعی است. در هر منطقه از طریق “تجارت نوآوری اجتماعی” خود ، که از مجموعه گسترده فناوری های ما از جمله فناوری اطلاعات استفاده می کند. با بیماری همه گیر COVID-19 ، دورکاری در حال تبدیل شدن به یک امر عادی جدید است و تجارت لوازم خانگی هیتاچی GLS که مأموریت دارد زندگی در خانه را ایمن تر و راحت تر کند ، از نظر استراتژیک برای گروه هیتاچی مهم است. از طریق تاسیس این سرمایه گذاری مشترک ، ما امیدواریم که بتوانیم در بهبود کیفیت زندگی مردم با تحویل لوازم خانگی با نام تجاری هیتاچی به مناطق وسیع تر. “

جون تانیگوچی، رئیس جمهور ، راه حل های زندگی جهانی هیتاچی ، شرکت:

“خوشحالم که از ایجاد توافقنامه مشترک با Arçelik به توافق رسیده ام. مشارکت استراتژیک ما رابطه مکمل ما در شبکه های فروش و استراتژی محصول را افزایش می دهد. با استفاده از نقاط قوت هر دو شرکت ، ما رقابت مشاغل لوازم خانگی خود را افزایش خواهیم داد و از طریق فن آوری های پیشرفته هر دو شرکت ، ما همچنین تلاش خواهیم کرد تا محصولات و خدماتی را تأمین کنیم که پاسخگوی نیازهای مصرف کنندگان باشد و به کیفیت زندگی مردم کمک کند. “

درباره Arçelik

با 32000 کارمند در سراسر جهان ، 12 مارک (Arçelik ، Beko ، Grundig ، Blomberg ، ElektraBregenz ، Arctic ، Leisure ، Flavel ، Defy ، Altus ، Dawlance ، Voltas Beko) ، دفاتر فروش و بازاریابی در 34 کشور و 22 تولید در 8 کشور ، Arçelik محصولات و خدمات را در بیش از 145 کشور ارائه می دهد. به عنوان دومین شرکت بزرگ کالاهای سفید در اروپا از نظر سهم بازار (بر اساس حجم) ، آرچلیک در سال 2019 گردش مالی 5 میلیارد یورویی را به دست آورد. با تقریبا 70 درصد درآمد خود از بازارهای بین المللی ، آرچلیک رهبر است مرکز تحقیقات در ترکیه ، که به لطف تلاش 1600 محقق در 15 مرکز تحقیق و توسعه و طراحی در ترکیه و دفاتر تحقیق و توسعه در پنج کشور ، تاکنون بیش از 3000 درخواست ثبت اختراع بین المللی دارد. Arçelik برای دومین سال متوالی در شاخص پایداری داو جونز 2020 و مطابق با استاندارد خنثی سازی کربن PAS 2060 “رهبر صنعت” در دسته لوازم با دوام شناخته شد و در کارخانه های تولید جهانی خنثی شد. در سال های مالی 2019 و 2020 با اعتبارات کربن خود.

اخبار مرتبط  چهارشنبه ، 15 آوریل از خانه خود در نمایشگاه تجاری حق رای دادن شرکت کنید

www.arcelikglobal.com

درباره هیتاچی GLS

بر اساس توکیو، ژاپن ، هیتاچی Global Life Solutions، Inc. ، یک شرکت تابعه کاملاً متعلق به هیتاچی ، آموزشی ویبولیتین است که خدمات مهندسی و نگهداری لوازم خانگی ، تهویه مطبوع و سایر تجهیزات و دستگاه ها را ارائه می دهد. و همچنین راه حل هایی که از فن آوری های دیجیتال برای فروش لوازم خانگی استفاده می کنند. ما با شعار “360 درجه خوشبختی: یک زندگی شاد برای هر مشتری” کار می کنیم و می خواهیم درک دقیق تری از سبک زندگی مشتریان داشته باشیم. ما با ارائه محصولات کاربردی کاملاً مناسب و راه حلهای پیشرفته برای حل مشکلات زندگی فردی مشتری ، از طریق استفاده از زنجیره ارزش گروه هیتاچی و فن آوری های دیجیتال ، آرزو می کنیم شرکتی باشیم که به بهبود کیفیت کمک می کند. زندگی مشتریان در سراسر جهان.

www.hitachi-gls.com/

عکس: https://mma.prnewswire.com/media/1387053/Arcelik_Hitachi_GLS.jpg
آرم: https://mma.prnewswire.com/media/839270/Arcelik_Logo.jpg

منبع Arçelik