پیشرو ارائه دهنده خانه های هوشمند Plume به 20 میلیون خانوار فعال می رسد

–– بیش از 150 ارائه دهنده خدمات ارتباطات پیشرو در جهان از Plume به دلیل قابلیت اتصال بیش از حد ایمن و شخصی سازی خدمات خانه هوشمند استفاده می کنند.

PALO ALTO ، کالیفرنیا ، 17 دسامبر 2020 / PRNewswire / – Plume® ، پیشگام در خدمات خانه های شخصی شخصی ، امروز رشد رکورد و راه اندازی نمونه کارها خود را از برنامه های ارائه دهنده خدمات ارتباطات پیشرفته و ارائه دهنده خدمات ارتباطات (CSP) اعلام کرد. ارائه دهندگان خدمات ارتباطی) ، که اکنون بیش از 20 میلیون خانوار فعال عرضه در سراسر جهان. در طول، در حین از سال 2020 ، Plume به سرعت رشد کرده و در حال حاضر به طور متوسط ​​است 1 میلیون فعال سازی خانه ها در ماه و روند رو به افزایش است. در همان زمان ، مفسران صنعت پیش بینی می كنند كه رشد چشمگیر رشد بخش خدمات خانه های هوشمند ، ناشی از كار در دفتر خانه همراه با تقاضای زیاد برای اتصال بیش از حد و شخصی سازی.

وی گفت: “ما رشد چشمگیر در بخش خانه های هوشمند را پیش بینی می کنیم ، درآمد سالانه دستگاه های متصل و خدمات مرتبط با آن حدود 263 میلیارد دلار تا سال 2025 است.” آنیرود باسکران، تحلیلگر ارشد صنعت در فراست و سالیوان. وی افزود: “ما معتقدیم كه ارائه دهندگان خدمات در بهترین شرایط برای استفاده از این فرصت بازار و فراتر رفتن از ارائه ارتباط فقط برای ایجاد پیشنهادات جذاب برای خانه ، افزایش متوسط ​​درآمد هر مشتری و حفظ مشتری هستند.”

امروز بیش از مرخصی 150 CSP به پلت فرم مدیریت تجربه مصرف کننده (CEM) مبتنی بر ابر برای بهبود تجارب خانه هوشمند مشترکان ، افزایش متوسط ​​درآمد برای هر مشتری ، کاهش هزینه های عملیاتی و جلوگیری از خرابی مشتری. رشد سریع Plume توسط بخش مستقل CSP صورت گرفت ، که شرکت بیش از آن در آن داشت 100 مشتری جدید در آمریکای شمالی ، اروپا و ژاپن به دست آورده است.

گسترش جهانی Plume در اینجا نشان داده شده است.

مشارکت توزیع قوی و زنجیره توزیع جامد

این رشد سریع تا حدودی به دلیل توسعه یک شبکه قوی از شرکای توزیع پیشرو در صنعت ، از جمله NCTC (با بیش از 700 شرکت کننده) ، تجهیزات ساختمان مصرف کننده (CPE) و ارائه دهندگان راه حل شبکه مانند ADTRAN ، Sagemcom ، Sercomm و Technicolor و توزیع کنندگان مانند Advanced Media است. فناوری ها (AMT). مدل تجاری Plume به طور منحصر به فرد شرکای OEM را قادر می سازد تا مجوز طراحی سخت افزاری افسانه ای “Pod” خود را برای تولید و فروش مستقیم به CSP ها و توزیع کنندگان صادر کنند.

توضیح داد: “به لطف Plume ، NCTC می تواند تجارب خانه های شخصی شخصی از جمله سرعت ، امنیت و کنترل را به حاضران ارائه دهد.” ریک فیکل، ریس جمهور، مدیر کل NCTC. “از زمان مشارکت با Plume ، بسیاری از ارائه دهندگان خدمات ما از این فرصت استفاده کرده اند تا مشترکان خود را به بهترین امکانات مجهز کرده و با رشد بخش خانه های هوشمند ، فرصت های جدیدی برای درآمدزایی ایجاد کنند.”

به عنوان یک نتیجه از این مدل ، می توان به سرعت راه حل کلیدی Plume را به کار گرفت و مقیاس بندی کرد تا CSP ها در کمتر از 60 روز بتوانند خدمات جدیدی را به بازار بیاورند ، در حالی که کیت های بدون تماس و خود نصب ، زمان سریعتر برای بازاریابی و کاهش هزینه های ثابت را نیز فراهم می کنند.

“با استفاده از Plume ما توانسته ایم کانال فروش خود را گسترش دهیم و محصولات Plume را که مستقیماً به بخش مستقل توسعه یافته است ، ارائه دهیم ، بنابراین ISP ها می توانند به سرعت عمل کنند و هزینه ها را به حداقل برسانند.” کن مسکا، رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت AMT. “به طور سنتی ، بخش مستقل آخرین بخشی است که از پیشرفت فنی بهره مند می شود. با این وجود ، با ترکیب قدرتمند SuperPods Plume و Platform Management Experience Consumer ، همه فروشندگان – بزرگ ، متوسط ​​یا کوچک – به فناوری پیشگامانه یکسانی دسترسی دارند. “

با رویکرد منبع باز و مبتنی بر OpenSync به سرعت وارد بازار شوید و مقیاس بندی کنید

OpenSync ™ – سریعترین رشد و مدرن ترین چارچوب منبع باز برای خانه هوشمند – یکی از ملفه های اصلی موفقیت Plume بوده است. معماری انعطاف پذیر و مستقل از ابر OpenSync امکان نظارت سریع ، تهیه ، مقیاس گذاری ، مدیریت و پشتیبانی از خدمات خانه هوشمند را فراهم می کند و قبلاً توسط بازیگران اصلی صنعت مانند پروژه Telecom Infra (TIP) تحت حمایت فیس بوک (TIP) ، همراه با RDK به عنوان استاندارد پذیرفته شده است. -B و بومی بسیاری از مشتریان CSP Plume مانند ارتباطات چارتر است. تا به امروز ، 25 میلیون نقطه دسترسی یکپارچه OpenSync اجرا شده است. OpenSync به عنوان یک چارچوب جامع سیلیکون به ابر که در ارائه دهندگان بزرگ سیلیکون تعبیه شده و از آن پشتیبانی می شود ، تضمین می کند که CSP ها می توانند دامنه و سرعت خدمات را افزایش دهند و پشتیبانی و خدمات مبتنی بر داده و داده را ارائه دهند.

وی گفت: “همکاری طولانی مدت ما با Plume ارزش افزوده فوق العاده ای را برای مشتریان از سیستم عامل های پیشرفته شبکه ما به ارمغان آورده است و به ارائه دهندگان خدمات کمک می کند تا عملکردهای متفاوتی را برای خانه هوشمند فراهم کنند.” نیک کوچاروسکی، معاون رئیس جمهور و مدیر کل زیرساخت و شبکه بی سیم Qualcomm Technologies، Inc.“کار ما در ارتباط با OpenSync به مشتریان ما چارچوبی برای ارائه سریع خدمات از طریق ابر ارائه می دهد.”

شریک فروش و نمایندگی منافع برای تولید کنندگان تجهیزات اصلی

“با همکاری تعدادی از مشتریان ، از جمله Franklin Telephone و Summit Broadband ، مشارکت ADTRAN و Plume ارائه دهندگان خدمات را قادر می سازد رضایت مشتری را به میزان قابل توجهی افزایش دهند و هزینه های عملیاتی را کاهش دهند ، زیرا دانش شبکه و تجزیه و تحلیل داده های پیشرفته هرگز کیفیت قبلی را می توان ارائه داد “، گفت رابرت کنگر، SVP برای فناوری و استراتژی ADTRAN.

“زمان سریع برای خرید یکی از مزایای اصلی شبکه های باند پهن در ارائه خدمات جدید خانه هوشمند برای ارائه دهندگان خدمات مستقل در سوئیس است. با کاهش زمان سربازی فقط به 60 روز ، Plume به مشتریان ما این امکان را داده است تا در کسری از زمان معمول مورد نیاز خود را به بازار برسانند. ” ایوو شویولر، رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت شبکه های باند پهن.

“مدل پیشگام Plume برای همه افراد درگیر مفید است ، زیرا ISP ها می توانند SuperPod های مجاز خود را مستقیماً از ما بخرند. با همکاری تیم مهندسی با استعداد و بسیار کارآمد در Plume ، ما انواع فن آوری های پیشرفته را در SuperPod جدید گنجانده ایم و به یک عملکرد تعریف کننده صنعت دست یافته ایم. ” هایبو ژائو، CTO از CIG.

“ما به عنوان مهمترین شریک یکپارچه Plume از بدو تاسیس ، هیجان زده هستیم که با برنامه توسعه دهنده مصرف تجربه Plum’s Consumer Experience ، توسعه دهنده های WiFi و پهنای باند خود را به بازار عرضه کنیم. بسیاری از مشتریان ما به مقیاس پذیری و مزایای بازار متکی هستند که پلتفرم OpenSync برای معرفی بسیاری از خدمات جدید ارائه می دهد ، همه آنها منبع باز و کنترل ابر هستند. ” احمد سلمانی، معاون مدیر عامل شرکت ساژمکام.

اخبار مرتبط  شفق قطبی کنسرت میزبان فراخوان کنفرانس سرمایه گذاران سه ماهه سوم 2020 خواهد بود

“به عنوان یک پیشرو در ارائه تجهیزات ارتباط از راه دور ، Sercomm تلاش می کند تا راه حل هایی را با آخرین فن آوری ارائه دهد. مشتریان ما به طور مداوم خواستار دسترسی به قدرتمندترین تجهیزات شبکه مشترک (CPE) در بازار هستند. ما از ساخت خط پیشگام Plume در نقاط دسترسی WiFi که بارها و بارها ثابت شده اند هیجان زده ایم تا به راحتی بهترین عملکرد WiFi را در بازار ارائه دهیم. ” جیمز وانگ، مدیر عامل شرکت سرکم.

“نسل دستگاه های شبکه مشترک که در حال حاضر در خانه های سراسر جهان در حال استفاده است ، روش جدیدی برای تعریف مجدد روابط بین اپراتورهای شبکه و مشترکان آنها را ارائه می دهد. دروازه های باز تولید کنندگان پیشرو مانند Technicolor منجر به ایجاد خدمات جدید درآمدزا از جمله بازی ابری ، مدیریت خانه هوشمند ، امنیت و موارد دیگر شده است. با ادغام پلتفرم مدیریت تجربه مشتری برپایه OpenSync ، ارائه دهندگان خدمات شبکه می توانند ارائه خدمات نوآورانه از طیف گسترده ای از فروشندگان را با مدیریت پیچیدگی و متناسب سازی پیشنهادات ارزش با توجه به نیازهای خاص مشترکان … سریع و در مقیاس ساده کنند. ” جیریش ناگاناتان، مدیر ارشد فناوری از تکنیکال.

پلت فرم Plume CEM

به لطف همکاری با Plume ، CSP ها و مشترکین آنها به پیشرفته ترین بستر CEM جهان برای خانه هوشمند دسترسی دارند. بر اساس ابر و هوش مصنوعی ، مزایای مجموعه پشتی برای پیش بینی و تجزیه و تحلیل داده ها ، Haystack ™ ، با یک مجموعه جلویی بسیار شخصی برای خدمات مصرفی ، HomePass comb ، برای افزایش تجربه خانه هوشمند به طور قابل توجهی مشترکان را بهبود می بخشد در حالی که هزینه های عملیاتی CSP را به طور قابل توجهی کاهش می دهد. Plume جوایز متعددی را برای محصولات خود و بهترین شیوه ها را برای تأثیر تحول پذیر در تجربه مشتری دریافت کرده است ، اخیراً از Wi-Fi NOW ، Light Reading ، Forum Broadband World Forum و Frost و Sullivan.

پشتیبانی قوی از ارائه دهندگان خدمات ارتباطی سطح 1 جهانی

Plume شریک بسیاری از بزرگترین ارائه دهندگان خدمات ارتباطی جهان (CSP) است. با پلت فرم CEM Plume ، آنها می توانند پیشنهادات خانه هوشمند خود را توسعه دهند تا بدون زحمت در زمینه های مختلف سخت افزاری ، خدمات با کیفیت بالا را برای مصرف کنندگان فراهم کنند.

“بل به لطف اتصالات مستقیم فیبر نوری ما ، رهبر در راه حل های خانه های هوشمند در کانادا است. آنها سریعترین سرعت اینترنت را با استفاده از غلافهایی که دارای WiFi هوشمند به هر اتاق در خانه هستند ، برای مصرف کنندگان ارائه می دهند. ” رضوان جمال، EPP ، رئیس مسکن و خدمات مشاغل کوچک بل کانادا. “ما مشتاقانه منتظر همکاری مستمر خود با Plume هستیم تا بتوانیم خدمات ابری نوینی را ایجاد کنیم که باعث بهبود ارتباطات مشتریان مسکونی ما شود.”

“یک WiFi مدرن در خانه شما به مشتریان Spectrum Internet و WiFi این امکان را می دهد تا شبکه های خانگی خود را بهینه کنند. این امر هم بینش دقیق و هم کنترل بهتری بر روی دستگاه های متصل فراهم می کند تا تجربه بی نظیر WiFi را برای خانه فراهم کنید. با ادغام فن آوری هسته ای پیشرفته و روتر WiFi پیشرو در پلت فرم ابر OpenSync و پشته نرم افزار ، می توانیم بهترین عملکردها و خدمات را با انعطاف پذیری ارائه دهیم. تقریباً 400 میلیون دستگاه به شبکه عظیم ما متصل هستند. ما مسئولیت خود را جدی می گیریم تا ضمن محافظت و ایمن سازی اطلاعات آنلاین خصوصی مشتریان ، خدماتی سریع و مطمئن ارائه دهیم کارل لوشنر، SVP برای محصولات اینترنتی و صوتی ارتباطات چارتر.

“ارتباطات سریع و قابل اعتماد در خانه هرگز از اهمیت بیشتری برخوردار نبوده و همکاری ما با Plume به مشتریان ما در رسیدن به این مهم کمک کرده است. ظرفیت شبکه تحت شبکه ابر نسل دوم xFi pod جدید ما دو برابر سریعتر از نسل اول است و به مشتریان ما ابزاری قدرتمند برای کمک به آنها می دهد تا از ارتباطات خود در خانه بیشترین بهره را ببرند. ” تونی ورنر، رئیس جمهور برای فناوری ، محصول ، تجربه در کابل Comcast. “به عنوان یک سرمایه گذار سابق در Plume و اولین مشتری بزرگ آن در ایالات متحده ما از این مرحله چشمگیر که شرکت به آن رسیده است هیجان زده هستیم. “

“در طول سال گذشته ، مشترکین J: COM مزایای خدمات Plume را که WiFi شخصی ، سریع و ایمن را در خانه فراهم می کند تجربه کرده اند. ما اخیراً همکاری خود را گسترش داده ایم تا پلتفرم مدیریت تجربه مصرف کننده Plume را برای اپراتورهای کابل در سراسر جهان ارائه دهیم ژاپن که اکنون ابزار و فناوری لازم را برای حفظ رقابت و ارائه خدمات با کیفیت به مشترکان خود دارند. ” یوسوکه اوجیموتو، مدیر عامل شرکت و جنرال موتورز واحد نوآوری در تجارت J: COM.

“قابلیت های شبکه گیگابیتی Liberty Global با ایجاد یک خانه هوشمند با بصیرت و هوشمندتر از پلتفرم مدیریت تجربه مصرف کننده Plume بهره مند می شوند. با گردهم آوردن OpenSync و پهنای باند نسل بعدی ما ، وقت داریم تا مزیت بازار ، ابزارهای پیچیده تشخیص شبکه و بینش را ایجاد کنیم تا بهترین تجربه ممکن را برای مشتریان خود ارائه دهیم. ” انریکه رودریگز، معاون اجرایی رئیس و مدیر ارشد فناوری از لیبرتی جهانی.

وی افزود: “در چند ماه گذشته ، با توجه به اینکه مصرف کنندگان مجبور به ماندن در خانه هستند ، WiFi به سرویس اصلی پرتغالی ها برای برقراری ارتباط با شبکه گسترده خانواده ها ، دوستان و همکاران خود از خانه تبدیل شده است. برای پاسخگویی به این تقاضا ، NOS شریک مناسبی را در Plume پیدا کرده است که به مشتریان خود یک سرویس WiFi نوآورانه ارائه می دهد که ترکیبی از پوشش و ثبات در خانه است ، از جمله کنترل والدین اختیاری و خدمات امنیتی پیشرفته. راه حل Plume شامل یک دوره آزمایشی رایگان است و به مشتریان NOS مدل اشتراک انعطاف پذیر با گزینه های مختلف بسته به اندازه خانواده ارائه می دهد. این پیشنهاد جدید که در آگوست سال 2020 به بازار عرضه شد ، هم در NPS و هم در فروش موفقیت آمیز بود و به طور مداوم تعداد بی سابقه اشتراک های جدید WiFi را در بازار پرتغال ایجاد می کرد. ” لوئیس ناسیمنتو، مدیر CMO و عضو هیئت مدیره NOS Comunicações.

”مشتریان پهنای باند Vodafone Fiber از تجربه WiFi قابل اعتماد و قوی در سراسر خانه برخوردار هستند. WiFi تطبیقی ​​Plume بخشی از سرویس Super WiFi Vodafone ما است که به طور مداوم از استفاده از WiFi و تنظیم خودکار برای اطمینان از اتصال مردم و دستگاه ها یاد می گیرد. با سرویس های ابری Plume ، می توانیم مشکلات پیش بینی شده و واکنش پذیر شبکه را به صورت پیشگیرانه و واکنشی تشخیص دهیم و در صورت لزوم به راحتی از مشتریان پشتیبانی کنیم. این بینش ها تفاوت ایجاد می کند. “” توضیح داد بلانکا اچانیز ، رئیس محصولات و خدمات در وودافون اسپانیا.

اخبار مرتبط  تولید کنندگان الماس آبی که با آغاز رسمی مذاکرات تجاری ایالات متحده و انگلستان تشویق می شوند

رشد سریع در بخش مستقل CSP

شرکای CSP Plume منافع کسب و کار و مصرف کننده را در چندین زمینه اصلی مشاهده می کنند: خرید به بازار ، نوآوری محصول و تجربه مشتری.

زمان سریع برای بازاریابی – برای ارائه دهندگان خدمات مستقل ، توانایی ادغام سریع سیستم های دفتری مانند صدور صورت حساب ، موجودی کالا و تحقق سفارشات ، هم در هنگام اجرای اولیه و هم پس از آن ، برای کاهش هزینه های عملیاتی حیاتی است. علاوه بر مزایای عملیاتی ، Plume به کلیه CSP ها بصیرت ارزشمند مصرف کننده ، محتوای بازاریابی دیجیتال و پشتیبانی مداوم از بازاریابی مشترک را ارائه می دهد.

“خدمات خانه هوشمند با مدیریت ابری Plume می تواند به سرعت و در مقیاس بزرگ مستقر شود. از همه بهتر ، این ویژگی های جدید و هیجان انگیز می توانند بینش ها و تجزیه و تحلیل هایی را کشف کنند که تجربه متصل خانه را به طرز چشمگیری بهبود می بخشد. ” دنیس سول، رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت کابل و باند پهن جامعه.

“ما تعدادی از راه حل ها را بررسی کردیم و متوجه شدیم که Plume بهترین گزینه برای ما است. ما از اینکه آسان بود حتی برای کارمندان غیر فنی نیز تأسیس شد ، شگفت زده شدیم. سهولت استفاده برای مشتری نهایی و تجزیه و تحلیل درجه یک را به این اضافه کنید و با این کار ما برنده بودیم. از زمان راه اندازی ، ما تحت تأثیر پلت فرم پشتیبانی Plume و ارتباطات منظم این شرکت در مورد به روزرسانی های ابری و سیستم عامل قرار گرفته ایم. ارزشPlume هم از نظر فرصت های جدید فروش ما را به ارمغان آورد و هم از نظر تعداد کمتری از کارهای زمینه ای تقریباً بلافاصله قابل مشاهده بود. اما مهمترین چیز این است که ، مشتریان ما آن را دوست دارند! “، توضیح داده شده است استیو فری، مدیر کل شرکت تلفن متقابل استراتفورد.

“تحویل Plume به مشتریان ما نمی تواند آسان تر ، کارآمدتر یا ارزان تر باشد. مشترکین ما به راحتی می توانند Plume را خود در خانه نصب کنند و به محض آماده شدن نرم افزار ، به روزرسانی ها به طور خودکار اجرا می شوند. ” مارک والتر، معاون ارشد رئیس جمهور ، از سرویس برق.

“وقتی NCTC محصول Plume را به اعضای خود معرفی كرد ، بسیار خوشحال شدیم. ما به دنبال یک سیستم WiFi مدیریت شده برای بهبود تجربه کاربر برای مشتریان خود بودیم. محصول Plume رضایت مشتری و وفاداری مشتری را در StratusIQ بهبود بخشیده است. اکنون که ما یک راه حل WiFi مدیریت شده داریم که در اندازه خانه مشتریان مقیاس بندی می شود ، با ارائه راه حل های IPTV بسیار راحت تر هستیم. ” بن کلی، رئیس جمهور و مدیر کل StratusIQ.

نوآوری محصول – به لطف معماری مبتنی بر ابر Plume ، سرویس های جدید با سرعت بیشتری در سراسر جهان توسعه و معرفی می شوند. شبکه ، پشتیبانی و خدمات مصرف کننده با استفاده از متدولوژی SaaS توسعه داده می شوند تا CSP ها بتوانند به سرعت مقیاس بندی کنند.

“Plume یک راه حل پیشرفته است که به طور مداوم خود را در مورد نیازهای اینترنتی مشتریان آگاه می کند و خود بهینه سازی پیشرفته ای را انجام می دهد. این سیستم هماهنگ با ابر در تمام اتاقها و مناطق شرکت یا خانه سرعت و ثبات پایدار و ثابت WiFi را به مشتریان ارائه می دهد “، جینو ویارارینی، بنیانگذار و رئیس جمهور AeroNet.

SuperPods Plume همراه با پلتفرم Plume راه حل ابتکاری به مشتریان ما ارائه می دهد. از زمان عرضه این محصول ، بازخورد کلی بسیار مثبت بوده است. مشتریان ما دارای ارتباطات WiFi پایدار و پوشش کامل خانه با میانگین 2.5 SuperPods در هر خانه در اطلاعات جمعیتی ما هستند. علاوه بر این ، میز راهنما و تیم های IT ما از شفافیت شبکه مشتری برای عیب یابی از راه دور بهره مند می شوند. برای ما سریعتر و آسان تر است که بتوانیم علل مشکلات را مشخص کنیم ، به همین دلیل ما می توانیم سریعتر به مشتریان خود راه حل ارائه دهیم. بله ، می توان گفت که به لطف پلتفرم Plume می توانیم خدمات بهتری در مشتری ارائه دهیم. Plume شیوه تجارت ما را تغییر داده و ما مشتاقانه منتظر راه حل Plume for Small Business به زودی هستیم. ” رابرت پاریسین، ریس جمهور، مدیر کل ارتباطات D&P.

“محصول مبتنی بر برنامه Plume نسبت به محصولاتی که در گذشته استفاده کرده ایم ، مصرف کننده تر است و علاوه بر خدمات بی سیم ، تجربه کاربری مثبتی را به مشتریان ارائه می دهد. Plume فقط خوب کار می کند. در مقایسه با راه حل قدیمی WiFi ما ، اکنون خدمات مشتری تماس کمتری دریافت می کند و کاهش مشتری کاهش می یابد. کار با فروشنده ای که محصول نوآورانه ای دارد و تأثیر آن چنان مثبت است ، تازه کننده است. ” دیو هافر، COO از MCTV.

WightFibre از بینش بی سابقه ای که ابزارهای پیچیده پشتیبانی مشتری و داشبورد داده Plume برای هر خانه فراهم می کند ، استفاده می کند. این به نوبه خود اجازه می دهد تا مشکلات فوراً و بدون تماس مجدد تکنسین برطرف شوند. مشتریان واقعاً از آن استقبال می کنند. این اعداد و ارقام به خودی خود بیان می کنند: اکنون مازاد مروج مشتری برای رضایت مشتری در دهه های بالای 50 است. میانگین زمان لازم برای حل مشکل مشتری از 1.47 به 0.45 روز کاهش یافته است ، زیرا حل مشکلات به ندرت نیاز به بازدید مهندس در محل دارد. تعداد موارد نیز نسبت به سال قبل 25 درصد کاهش یافته است ” جان ایروین، مدیر عامل شرکت WightFibre.

تجربه ی مشتری – خدمات مصرفی HomePass که بومی Cloud است ، WiFi هوشمند ، خود بهینه سازی ، کنترل دسترسی به اینترنت و فیلتر کردن محتوا و ویژگی های امنیتی را به مشترکان ارائه می دهد که دستگاه ها و افراد را از فعالیت های مضر محافظت می کند.

“به عنوان یک پیشرو در فناوری باند پهن ، می دانیم که خانه هوشمند مدرن نیاز به یک رویکرد شخصی سازی شده دارد که متناسب با فرد ، خانه و دستگاه باشد. Plume این کار را انجام می دهد ” مت ولر، ریس جمهور، مدیر کل تمام ارتباطات غرب.

“بزرگنمایی همراه با HomePass از Plume با تقویت WiFi در جایی که مشتری بیشتر به آن نیاز دارد ، تجربه نهایی کاربر را ایجاد می کند. در نتیجه ، مشتریان ما مشکلات کمتری را در زمینه پوشش و عملکرد تجربه می کنند و در نتیجه نیاز کمتری به پشتیبانی و رضایت بیشتر دارند. ما از تصمیم خود برای استفاده از Plume به عنوان یک شریک فناوری برای محصول WiFi پیشرفته خود بسیار راضی هستیم. ” جف راس، ریس جمهور، مدیر کل آرمسترانگ.

“امروزه ، WiFi غیرفعال برای مشتریان دردسرساز است ، اما به لطف Plume این مشکل دیگر بوجود نمی آید. ما می دانیم که Plume هر روز خود را بهینه می کند – با استفاده از داده های زمان واقعی ، پهنای باند را همیشه در اولویت اول قرار می دهد. اما تنها چیزی که برای مشتریان مهم است این است که نصب خودکار ساده منجر به پذیرش WiFi خوب در سراسر خانه می شود. ” متیو ال دوش، معاون اجرایی رئیس و مدیر عامل شرکت ترکیب.

اخبار مرتبط  بازار تجهیزات تناسب اندام خانگی در آمریکای شمالی ، 2020-2025

“دسترسی به اینترنت سریع و مطمئن هرگز مهمتر نبوده زیرا مصرف کنندگان از خانه کار می کنند ، دانش آموزان در خانه درس می گیرند و خانواده ها بیشتر از هر زمان دیگری محتوای ویدئویی را مشاهده می کنند. به لطف Plume Adapt ، WiFi هوشمند در صورت لزوم پهنای باند بیشتری را در هر اتاق خانه به مصرف کنندگان ارائه می دهد. بهترین چیز در مورد این سرویس این است که صاحبان خانه می توانند همه چیز را از یک برنامه با کاربرد آسان کنترل کنند. ” اشلی فیلیپس، مدیر کل C Spire Home.

“سرویس WiFi Whole Home ما ، با پشتیبانی Plume HomePass ، اینترنت سریع و همه جا را در سراسر خانه فراهم می کند ، از خانواده ها در برابر تهدیدات امنیتی بالقوه محافظت می کند و به آنها امکان مراقبت از مراقبت های بهداشتی دیجیتال را می دهد. ما از Plume برای این فرصت ها تشکر می کنیم. ” رئیس راد، رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت Docomo Pacific.

“با استفاده آسان از پلت فرم Plume ، مشتریان ما می توانند کار کنند ، تجارت کنند و در یادگیری از راه دور از چهار دیوار خود ضمن اعتماد به اتصال بی سیم خود شرکت کنند. برنامه Plume بصری به کاربران امکان مدیریت و نظارت بر همه دستگاه های بی سیم در شبکه خود را می دهد. بنابراین می توانید آنچه را که بیشترین پهنای باند را نیاز دارند مشاهده کنید و دستگاه ها را از طریق تلفن یا رایانه لوحی خود کنترل کنید. این یک محصول معاصر برای بازار امروز است و به ما کمک می کند تا همچنان که می خواهیم با تقاضای همیشه در حال تغییر و افزایش مشتری خود سازگار شویم ، در رقابت باقی بمانیم “، بنابراین تاد فوژ، مدیر عامل شرکت ارتباطات Great Plains.

“همکاری ما با Plume اتصال قابل اعتماد را به استاندارد برای همه مشتریان WiFi تبدیل کرده است. از زمان راه اندازی Plume ، محصولات اینترنتی ما هر ماه سه رقمی رشد کرده و تعداد مشکلات مشتری به طرز چشمگیری کاهش یافته است. مشتریان راه حل WiFi ما را دوست دارند و ما Plume را دوست داریم! “گفت مایک اوبلیزالو، معاون رئیس جمهور و مدیر کل Hood Canal Cablevision.

“ما فقط به مشتریان خود خدمات و فن آوری های پهنای باند درجه یک را ارائه می دهیم. i3 WiFi هوشمند با Plume HomePass به مشتریان ما یک تجربه عالی با اینترنت خود می دهد. ” برایان اولسون، COO از پهنای باند i3.

“مشتریان امروز با WiFi خود در خانه تجربه های مختلفی دارند. با Plume ، این مشکل دیگر وجود ندارد زیرا WiFi به طور یکپارچه در سراسر خانه توزیع می شود. با استفاده از Plume ، شبکه های WiFi مشتریان JT روزانه خود را با استفاده از داده های بلادرنگ بهینه می کنند و پهنای باند را در جایی که بیشترین نیاز بهینه می شود ، بهینه می کنند. این یک تجربه بی سابقه و کامل فیبر را در یکی از سریعترین شبکه های جهان ارائه می دهد ” دراگ مک درموت، مدیر عامل جزایر کانال JT.

“برای مشتریان ما ، اینترنت و WiFi یک چیز یکسان است. Plume به ما کمک کرده است تا با یکپارچه سازی در سراسر خانه تجربه مشتری خانه را به سطح بالاتری برسانیم. برنامه HomePass از طریق دستگاه خود به مشتریان امکان بینش و کنترل اینترنت شخصی خود را می دهد … و از همه بهتر ، آسان است! “Said برنت اولسون، رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت خطوط طولانی.

“با استفاده از Plume ، مشتریان ما می توانند WiFi خود را در خانه کنترل کنند و ما ابزار لازم را برای کمک به آنها داریم. رضایت مشتری از این فناوری بیشتر از همه پیشنهادات قبلی ما است “، بنابراین چاد لاوسون، CTO از موری الکتریک.

“رضایت مشتری از زمان استفاده از Plume هرگز بالاتر نبوده است و تیم خدمات مشتری ما تماس کمتری در ارتباط با WiFi دریافت می کنند. مشتریان ما اکنون از یک تجربه WiFi که کاملاً عالی کار می کند لذت می برند. ” گری شریمپف، دستیار سرپرست ارتباطات Wadsworth CityLink.

طراحی های سخت افزاری نمادین و پیشرو در صنعت

بسیاری از CSP های برجسته جهان برای ارائه خدمات پیشرفته خانه هوشمند از Plume’s SuperPod ™ WiFi Access Point (AP) و فناوری روتر استفاده می کنند. اینها شامل Comcast ، Charter Communications ، Liberty Global ، Bell ، J: COM و بیش از 45 شرکت دیگر در آمریکای شمالی ، اروپا و آسیا است. همچنین لیبرتی گلوبال پس از گسترش همکاری با Plume در فوریه سال جاری ، فناوری SuperPod Plume را در سه ماهه اول سال 2021 در اختیار مصرف کنندگان اروپایی قرار خواهد داد.

SuperPod از Plume برای بررسی عملکرد خود در بررسی های مستقل محصولات شخص ثالث نام خود را به دست آورده است. جیم سالتر از ارس فنیکا نوشت: “Plume در بالای هر چهار ایستگاه آزمایشی قرار دارد و تنها واریانس کمتری بین بدترین و بهترین ایستگاه ها وجود دارد که به معنای پوشش یکنواخت بیشتر در خانه است.”

“ما به عنوان سازندگان گروه CEM ، وظیفه خود قرار داده ایم که خدمات مدرن خانه هوشمند را تعریف کنیم و به استاندارد جهانی تبدیل شویم. ما تلاش می کنیم تا به هر ارائه دهنده خدمات ارتباطی کوچک و بزرگ در سراسر جهان خدمت کنیم و از طریق خدمات جلویی و بینش پشت سرهم مبتنی بر داده های ابری ، تجربه لذت بخشی به مشتری ارائه دهیم. ” پر کردن. “من از همه شرکای ما و اعتماد و پشتیبانی مداوم آنها در راه رسیدن به این مرحله مهم سپاسگزارم. و من می خواهم به “کلاس 2017” احترام ویژه بگذارم – بل کانادا، Comcast ، Liberty Global ، Sagemcom و Qualcomm ، كه جرات و اعتقاد راسخ داشتند كه زود به پلوم اعتماد كنند و مشاركت ما در كار بسته هاي خدمات براي خانوارهاي خصوصي تعميق و گسترش يافته است. “

اطلاعات در مورد Plume®
Plume خالق اولین پلت فرم مدیریت تجربه مشتری (CEM) در جهان است که توسط OpenSync ساخته شده است. Plume به عنوان تنها راه حل آزاد و مستقل از سخت افزار ، توسعه سریع و گسترده و ارائه خدمات جدید خانه هوشمند را امکان پذیر می کند. مجموعه خدمات هوشمند خانه Plume HomePass، ، که شامل Plume Adapt ™ ، Guard ™ ، Control ™ و Sense ™ است ، توسط Plume Cloud ، یک کنترل کننده ابر مبتنی بر داده و هوش مصنوعی مدیریت می شود که در حال حاضر بزرگترین شبکه تعریف شده توسط نرم افزار در جهان است. جهان فعالیت می کند. Plume از OpenSync استفاده می کند ، یک چارچوب منبع باز است که از قبل یکپارچه شده و بر روی SDK های سیلیکونی و پلتفرم پیشرو برای هماهنگی توسط ابر Plume پشتیبانی می شود.

Besuchen Sie www.plume.com und www.opensync.io.

Folgen Sie Plume auf LinkedIn und Twitter.

Plume, Powered by Plume HomePass, OpenSync, HomePass, Haystack, SuperPod, Adapt, Guard, Control und Sense sind entweder Marken oder eingetragene Marken von Plume Design, Inc. Andere Firmen- und Produktnamen werden nur zu Informationszwecken verwendet und können Marken ihrer jeweiligen Eigentümer sein.

Logo – https://mma.prnewswire.com/media/1374142/Plume_Logo.jpg

Related Links

http://www.plume.com

SOURCE Plume