رهبر صنعت هوشمند صنعت هوشمند به 20 میلیون خانوار فعال می رسد

بیش از 150 ارائه دهنده خدمات ارتباطات پیشرو در جهان برای ارتباط بیش از حد امن و شخصی سازی خدمات خانه هوشمند به Plume مراجعه کرده اند

PALO ALTO ، کالیفرنیا ، 18 دسامبر 2020 / PRNewswire / – پیشگام خدمات شخصی خانه های هوشمند ، Plumeدکتر، امروز رشد رکورد و پذیرش نمونه کارها از برنامه های ارائه دهنده خدمات پیشرفته خانه هوشمند و ارتباطات هوشمند را اعلام کرد ، امروز بیش از انرژی تأمین می کند 20 میلیون خانوار فعال از کل جهان در طول سال 2020 ، Plume به سرعت رشد کرده است. در حال حاضر ، به طور متوسط ​​در حدود فعال می شود 1 میلیون خانه های جدید هر ماه ، با سرعت بالا. این در شرایطی است که مفسران صنعت پیش بینی افزایش رشد در صنعت خدمات خانه های هوشمند را دارند که ناشی از جنبش کار از خانه و اشتهای سیری ناپذیر مصرف کنندگان برای اتصال بیش از حد و شخصی سازی است.

آنیرود باه سکران ، تحلیلگر ارشد صنعت در ، گفت: “ما انتظار داریم بازار خانه های هوشمند رشد چشمگیری داشته باشد ، در حالی که درآمد سالانه دستگاه های متصل و خدمات مربوطه تا سال 2025 به حدود 263 میلیارد دلار می رسد.” فراست و سالیوان. وی افزود: “ما معتقدیم كه ارائه دهندگان خدمات در موقعیت بهتری قرار دارند تا از این پتانسیل بازار استفاده كرده و فراتر از فراهم كردن قابلیت اتصال به ایجاد پیشنهادات جذاب در داخل منزل برای افزایش درآمد ، پیشرفت كنند. به طور متوسط ​​برای هر کاربر و حفظ مشتری. “”

امروز بیش از 150 ارائه دهنده خدمات ارتباطی برای بهبود تجارب خانه های هوشمند مشترک ، افزایش متوسط ​​درآمد برای هر کاربر ، کاهش هزینه های عملیاتی و به حداقل رساندن از دست دادن مشتریان ، به پلت فرم مدیریت تجربه مشتری (CEM) مبتنی بر ابر Plume اعتماد کنید. رشد سریع Plume توسط صنعت ارائه دهنده خدمات ارتباطات مستقل ، که این شرکت بیش از تعداد بیشتری به آن افزوده است ، تقویت شده است 100 مشتری جدید فقط برای سال 2020 ، در آمریکای شمالی ، در اروپا و در ژاپن

می توانید گسترش جهانی Plume را در اینجا تماشا کنید.

مشارکت قوی با کانال ها و زنجیره توزیع جامد

این رشد سریع ، تا حدی ناشی از ایجاد یک شبکه قوی از مشارکت با زنجیره های صنعت پیشرو ، از جمله NCTC (با بیش از 700 عضو) تأمین کننده تجهیزات تاسیسات است. مشترکین (CPE) و راه حل های شبکه ای ، از جمله ADTRAN ، Sagemcom ، Sercomm و Technicolor و همچنین توزیع کنندگان مانند Advanced Media Technologies (AMT). مدل تجاری منحصر به فرد Plume به OEM ها اجازه می دهد تا نقاط دسترسی نمادین خود را برای تولید و فروش مستقیم به ارائه دهندگان خدمات و توزیع کنندگان خدمات مجوز دهند.

ریچ فیکل ، رییس جمهور ، گفت: “Plume NCTC را قادر می سازد تجارب خانه های هوشمند شخصی را به اعضای خود ارائه دهد که شامل سرعت ، امنیت و کنترل است.” NCTC. “از زمان آغاز همکاری ما با Plume ، بسیاری از ارائه دهندگان خدمات ما این فرصت را برای خدمات بهتر به مشترکان خود و ایجاد فرصت های جدید درآمد از طریق رشد صنعت خانه های هوشمند غنیمت شمرده اند. “”

با تشکر از این مدل ، راه حل کلید در دسترس Plume به سرعت قابل استفاده و مقیاس گذاری است ، به ارائه دهندگان خدمات ارتباطی اجازه می دهد در کمتر از 60 روز سرویس های جدید را راه اندازی کنند ، در حالی که کیت های بدون تماس ، خودتان این کار را انجام دهید ، حتی زمان کمتری برای بازاریابی و کاهش هزینه های سربار بگذارید.

کن موسکا گفت: “Plume ما را قادر ساخته است کانال توزیع خود را گسترش دهیم و محصولات طراحی شده توسط Plume را مستقیماً به صنعت مستقل ارائه دهیم و به ارائه دهندگان خدمات مستقل این امکان را می دهد که به سرعت عمل کرده و هزینه ها را به حداقل برسانند.” رئیس و مدیر عامل شرکتAMT. “معمولاً بخش مستقل آخرین نفری است که از پیشرفت فنی بهره مند می شود. با این حال ، به لطف ترکیب قدرتمند SuperPods Plume و سیستم عامل مدیریت تجربه مشتری ، همه فروشندگان ، چه بزرگ ، چه متوسط ​​و چه کوچک ، به همان فناوری انقلابی دسترسی دارند. “”

زمان کوتاه برای بازار و افزایش سریع با رویکرد آزاد با استفاده از OpenSync

OpenSyncMC – سریعترین رشد و مدرن ترین چارچوب منبع باز برای خانه هوشمند – بخشی اساسی از موفقیت Plume بوده است. OpenSync با قابلیت انعطاف پذیر و غیر سیستم مبتنی بر ابر ، امکان نگهداری سریع ، تحویل ، افزایش مقیاس ، مدیریت و پشتیبانی از خدمات خانه هوشمند را فراهم می کند و قبلاً توسط ذینفعان به عنوان استاندارد پذیرفته شده است بازیکنان مهم صنعت ، از جمله پروژه Telecom Infra Project (TIP) که توسط فیس بوک پشتیبانی می شود ، همراه با بستر نرم افزاری RDK-B ، و بومی بسیاری از ارائه دهندگان خدمات ارتباطات مشتری Plume مانند ارتباطات چارتر . امروز ، 25 میلیون نقطه دسترسی یکپارچه با OpenSync مستقر شده اند. OpenSync ، یک چارچوب برنامه جامع سیلیکون به ابر – یکپارچه و پشتیبانی شده توسط فروشندگان برجسته در صنعت رایانه های شخصی – ارائه دهندگان خدمات ارتباطات را قادر می سازد دسترسی و سرعت خدمات را افزایش دهند و پشتیبانی کنند و فعال ، مبتنی بر داده خدمات.

نیک کوچاروسکی ، معاون رئیس جمهور و مدیرعامل گفت: “همکاری طولانی مدت ما با Plume ارزش افزوده فوق العاده ای را برای مشتریان سیستم عامل های شبکه پیشرفته ما فراهم کرده است و به ارائه دهندگان خدمات کمک کرده است تا قابلیت های متفاوتی را برای خانه هوشمند به کار گیرند. زیرساخت های عمومی و شبکه های بی سیم ، Qualcomm Technologies، Inc. “کارهای ما در رابطه با OpenSync یک چارچوب برنامه برای استقرار سریع خدمات از فضای ابری به مشتریان ما ارائه داده است. “”

مشارکت با چندین زنجیره و دفاع از منافع تولیدکنندگان تجهیزات

“با تأمین امنیت چندین مشتری ، از جمله Franklin Telephone و Summit Broadband ، مشارکت ADTRAN و Plume ارائه دهندگان خدمات را قادر می سازد تا امتیازات قابل توجهی در رضایت مشتری و هزینه های عملیاتی را با ارائه تجربه کیفیت بی نظیر به لطف دانش پیشرفته شبکه و تجزیه و تحلیل عمیق داده ها ، “گفت رابرت کنگر ، معاون فناوری و استراتژی ، ADTRAN.

“سرعت در بازار یکی از مزایای اساسی است که به شبکه های باند پهن کمک می کند خدمات جدید خانه هوشمند را به ارائه دهندگان خدمات مستقل در سوئیس ارائه دهند. Plume با کاهش زمان استقرار به 60 روز ، مشتریان ما را قادر ساخته است تا در کسری از زمان معمول به بازار بیایند. “Ivo Scheiwiller ، رئیس و مدیر عامل شرکت شبکه های باند پهن.

“مدل کسب و کار نوآورانه Plume به نفع همه ذینفعان است زیرا به ارائه دهندگان خدمات مستقل اجازه می دهد SuperPod های مجاز خود را مستقیماً از ما خریداری کنند. با همکاری با تیم مهندسی با استعداد و بسیار کارآمد در Plume ، ما توانسته ایم مقدار زیادی تکنولوژی پیشرفته را در SuperPod جدید بگنجانیم و به عملکرد تعریف کننده صنعت دست پیدا کنیم. ” هایبو ژائو ، مدیر فنی ، IGC.

“ما به عنوان یک شریک اصلی و یکپارچه Plume از بدو تأسیس ، خوشحالیم که با سیستم عامل مدیریت تجربه Plume ، دروازه های تقویت کننده Wi-Fi و باند پهن خود را به بازار عرضه می کنیم. بسیاری از مشتریان ما به مقیاس پذیری و سرعت ارائه شده توسط بازار OpenSync برای معرفی موج جدیدی از خدمات ، همه در منبع باز توسعه یافته و از طریق ابر کنترل می شوند ، اعتماد می کنند. ” از ساژمکام.

اخبار مرتبط  دانلود فیلم و سریال خارجی و ایرانی

“به عنوان یک پیشرو در ارائه تجهیزات مخابراتی ، Sercomm متعهد به ارائه راه حل هایی است که از آخرین فن آوری استفاده می کنند. مشتریان ما دائماً خواستار دستیابی به بهترین دستگاه های CPE در بازار هستند. ما خوشحالیم که می توانیم خط انقلابی نقاط اتصال Wi-Fi Plume را تولید کنیم ، که ثابت کرده است که بارها و بارها بهترین عملکرد Wi-Fi را در بازار ارائه می دهند. ” سرکم.

“نسل تجهیزات مشترک خصوصی (CPE) که اکنون در خانه های سراسر جهان مستقر شده است ، فرصتی جدید برای تعریف مجدد روابط اپراتورهای شبکه با مشترکانشان است. دروازه های باز تولید کنندگان پیشرو مانند Technicolor منجر به ایجاد خدمات جدید درآمدزا مانند بازی های درخواستی ، مدیریت خانه هوشمند ، امنیت و موارد دیگر شده است. با یکپارچه سازی پلت فرم مدیریت تجربه مشتری Plume که با OpenSync ساخته شده است ، ارائه دهندگان خدمات شبکه قادر خواهند بود ارائه خدمات نوآورانه از ارائه دهندگان مختلف ، مدیریت پیچیدگی ها و پیشنهادات متناسب با ارزش را بهینه سازند. به نیازهای دقیق مشترکان ، به سرعت و در مقیاس ، “Girish Naganathan ، CTO را تحسین کرد ، تکنیکال.

پلت فرم مدیریت تجربه مشتری Plume

با مشارکت با Plume ، ارائه دهندگان خدمات ارتباطی و مشترکان آنها به پیشرفته ترین سیستم مدیریت تجربه مشتری در جهان برای خانه هوشمند دسترسی پیدا می کنند. با استفاده از ابر و هوش مصنوعی ، مزایای مجموعه پیش بینی و تجزیه و تحلیل داده های پس زمینه – Haystack را ترکیب می کندMC – و مجموعه خدمات شخصی بسیار عالی در جلوی سرویس – HomePassMC – برای بهبود تجربه خانه هوشمند مشترک ، ضمن کاهش قابل توجه هزینه های عملیاتی ارائه دهنده خدمات ارتباطی. Plume جوایز بی شماری از محصولات و بهترین اقدامات را به رسمیت شناختن تأثیر تحول پذیر خود در تجربه مشتری دریافت کرده است ، از جمله اخیراً از Wi-Fi NOW ، Light Reading ، Broadband World Forum و Frost & سالیوان

تأیید جدی ارائه دهندگان پیشرو خدمات ارتباطات جهانی

Plume با بسیاری از بزرگترین ارائه دهندگان خدمات ارتباطی در جهان همکاری کرده است. بستر مدیریت مشتری با تجربه مشتری ، آنها را قادر می سازد تا خدمات خانه هوشمند خود را برای ارائه خدمات با ارزش بالا به مشتریان با سرعت بالا ، در طیف گسترده ای از سخت افزار ، با سهولت ارائه دهند.

“بل در راه حل های خانه های هوشمند پیشرو است کانادااز طریق اتصالات شبکه فیبر نوری مستقیم خود که سریعترین سرعت اینترنت را از طریق ماژول های Plume فراهم می کند که Wi-Fi هوشمند را به هر اتاق در خانه گسترش می دهد ، “گفت: رضوان جمال ، رئیس جمهور ، خدمات مشاغل مسکونی و کوچک بل کانادا. “ما منتظر ادامه همکاری خود با Plume هستیم تا از خدمات ابری نوآورانه استفاده کنیم که باعث بهبود اتصال به مشتریان مسکونی ما می شود. “”

Wi-Fi پیشرفته در خانه این امکان را به مشتریان Spectrum Internet و Wi-Fi می دهد تا با ارائه اطلاعات دقیق و کنترل بهتر دستگاه های متصل به آنها برای تجربه نهایی Wi-Fi ، شبکه های خانگی خود را بهینه کنند. در خانه آنها بی نظیر است. تلفیق فناوری پیشرفته و روتر Wi-Fi پیشرو در صنعت با پلت فرم و نرم افزار ابری OpenSync به ما امکان می دهد تا بهترین ویژگی ها و خدمات را با بهترین عملکرد ارائه دهیم. نزدیک به 400 میلیون دستگاه به شبکه گسترده ما متصل هستند ، و ما مسئولیت ارائه خدمات سریع و قابل اعتماد را جدی می گیریم ، ضمن اینکه از اطلاعات آنلاین شخصی مشتریان خود محافظت و ایمن می کنیم. “کارل لوشنر گفت: معاون مدیرعامل ، محصولات اینترنتی و صوتی ، ارتباطات چارتر.

“اتصالات سریع و قابل اعتماد که در کل خانه شما قرار دارند هرگز از اهمیت بیشتری برخوردار نبوده اند و همکاری ما با Plume در کمک به مشتریان برای دستیابی به آنها بسیار مهم بوده است. تونی ورنر گفت ، دو برابر سریعتر از نسل اول ، ظرفیت شبکه ابری که توسط کیوسک نسل دوم “xFi Pod” ما فراهم شده است ، ابزاری قدرتمند برای استفاده بیشتر از ارتباطات خانگی آنها فراهم می کند. رئیس فناوری ، محصولات ، تیم Xperience ، کابل Comcast. “ما به عنوان یکی از سرمایه گذاران اولیه Plume و اولین مشتری اصلی آنها در ایالات متحده ، رسیدن آنها به این نقطه عطف چشمگیر را تبریک می گوییم. “”

“برای یک سال گذشته ، مشترکین J: COM از خدمات Plume بهره مند شده اند که Wi-Fi شخصی ، سریع و ایمن را در سراسر خانه ایجاد می کند. ما اخیراً ارتباط خود را برای توزیع پلتفرم مدیریت تجربه مشتری Plume به شرکت های کابلی در سراسر ژاپن گسترش داده ایم ، که اکنون ابزار و فناوری لازم را برای حفظ رقابت و ارائه خدمات با ارزش بالا دارند. آقای یوسوکه اوجیموتو ، مدیر کل بخش نوآوری تجاری و مدیر کل J: COM.

“قابلیت های شبکه گیگابیتی لیبرتی گلوبال از پلت فرم مدیریت تجربه مشتری Plume برای ایجاد یک خانه هوشمندتر ، بصیرتر استفاده می کند. با ترکیب OpenSync با پهنای باند نسل بعدی خود ، ما از یک مزیت زمانی به بازار ، ابزارهای پیشرفته و دانش تشخیصی شبکه برای اطمینان از داشتن بهترین تجربه مشتری برخوردار هستیم. ” معاون اجرایی و مدیر فنی ، لیبرتی جهانی.

“در ماه های اخیر ، با حبس شدن مشتریان در خانه هایشان ، Wi-Fi به مهمترین سرویس برای اتصال خانه های پرتغالی به شبکه گسترده خانواده ، دوستان و همکاران آنها تبدیل شده است. برای پاسخگویی به این تقاضا ، NOS در Plume شریک مناسبی پیدا کرده است که به مشتریان خود یک سرویس Wi-Fi ابتکاری با ترکیب پوشش و ثبات در خانه ، از جمله کنترل والدین اختیاری و همچنین خدمات امنیتی را به مشتریان خود ارائه می دهد. اوج. راه حل Plume یک دوره آزمایشی رایگان را امکان پذیر می کند و به مشتریان NOS مدل اشتراک انعطاف پذیر موجود در گزینه های مختلف بسته به اندازه خانوار را ارائه می دهد. پیشنهاد جدید که در تاریخ 20 آگوست راه اندازی شده است هم از نظر شاخص توصیه مشتری و هم از نظر فروش موفقیت آمیز بوده است و به طور مداوم به سطح بی سابقه اشتراک Wi-Fi در بازار پرتغال رسیده است “، s مشتاق لوئیس ناشیمنتو ، مدیر بازاریابی و عضو هیئت مدیره شرکت است Comunicações ما.

”مشتریان باند پهن وودافون فیبر از یک تجربه Wi-Fi قابل اعتماد و قوی در هر گوشه از خانه خود بهره مند می شوند. Wi-Fi تطبیقی ​​Plume بخشی از خدمات Super Wi-Fi Vodafone ما است ، که به طور مداوم در مورد استفاده از Wi-Fi اطلاعاتی کسب می کند و خود را بهینه سازی می کند ، و اطمینان حاصل کنید که افراد و دستگاه ها در ارتباط هستند. با سرویس های ابری Plume ، ما می توانیم با پشتیبانی آسان از مشتریان در صورت لزوم ، به طور پیشگیرانه موارد احتمالی شبکه را تشخیص و پاسخ دهیم. این سطح از هوش تفاوت ایجاد می کند ، “گفت: بلانکا اچانیز ، رئیس محصولات و خدمات ، وودافون ، اسپانیا.

اخبار مرتبط  Escoffier Rich Arrens را به عنوان معاون رئیس استعداد و فرهنگ منصوب کرد

رشد سریع در بخش ارائه دهنده خدمات ارتباطات مستقل

شرکای ارائه دهنده خدمات ارتباطی Plume مزایای عملیاتی و مشتری را در چندین زمینه اصلی مشاهده می کنند: سرعت در بازار ، نوآوری محصول و تجربه مشتری.

سرعت در بازار – برای ارائه دهندگان خدمات مستقل ، توانایی ادغام سریع سیستم های پشت دفتر ، مانند صورتحساب ، موجودی و تحقق ، برای کاهش هزینه های عملیاتی در هنگام استقرار اولیه و فراتر از آن حیاتی است. علاوه بر مزایای عملیاتی ، Plume اطلاعات ارزشمند مشتری ، محتوای بازاریابی دیجیتال و پشتیبانی مستمر از بازاریابی مشترک را به تمام ارائه دهندگان خدمات ارتباطات ارائه می دهد.

“سرویس های ابری خانه هوشمند Plume می توانند به سرعت و در مقیاس مستقر شوند. مهمتر از همه ، این ویژگی های جالب و هیجان انگیز می توانند بینش و تجزیه و تحلیل را باز کنند که تجربه خانه متصل را به طرز چشمگیری بهبود می بخشد. کابل و باند پهن جامعه.

“ما چندین راه حل را ارزیابی کردیم و متوجه شدیم که Plume بهترین گزینه برای ما است. ما از نصب آسان حتی برای پرسنل غیر فنی تعجب کردیم. این کار را با سهولت استفاده برای مشتری نهایی و تجزیه و تحلیل بهترین کلاس انجام دهید و ما می دانیم که یک برنده داریم. از زمان استقرار ، ما تحت تأثیر پلت فرم پشتیبانی Plume و ارتباطات منظم آن در به روزرسانی های ابر و سیستم عامل قرار گرفته ایم. ارزش افزوده Plume از نظر فرصت های جدید درآمد برای ما به ارمغان آورد و استقرار کاهش یافته وسایل نقلیه تقریباً بلافاصله شناسایی شد. اما مهمتر از همه ، مشتریان ما آن را دوست دارند! »، استیو فری ، مدیر عامل شرکت شرکت تلفن متقابل استراتفورد.

“ارائه پیشنهاد Plume به مشتریان ما نمی تواند ساده تر ، کارآمدتر یا مقرون به صرفه باشد. مشترکین ما به راحتی می توانند Plume را با موفقیت در خانه نصب کنند و به محض آماده شدن نرم افزار ، بروزرسانی ها به طور خودکار انجام می شوند. “مارک والتر ، معاون ارشد رئیس سرویس سیم کشی برق.

“وقتی NCTC محصول Plume را به اعضای خود معرفی كرد خوشحال شدیم. ما به دنبال یک سیستم Wi-Fi مدیریت شده برای بهبود تجربه کاربر از مشتریان خود بودیم. محصول Plume در بهبود رضایت و حفظ مشتریان StratusIQ موفق عمل کرده است. اکنون که ما یک راه حل Wi-Fi مدیریت شده داریم که متناسب با اندازه خانوار مشتری است ، با استفاده از راه حل های خدمات IPTV بسیار راحت تر هستیم. ” عمومی از StratusIQ.

نوآوری محصول – به لطف معماری ابر Plume ، سرویس های جدید در حال توسعه و راه اندازی سریع در مقیاس جهانی هستند. عملیات شبکه ، پشتیبانی و خدمات مصرف کننده با استفاده از نرم افزار به عنوان متدولوژی سرویس ساخته می شوند و ارائه دهندگان خدمات ارتباطی را قادر می سازد تا به سرعت رشد کنند.

“Plume یک راه حل پیشرفته است که به طور مداوم در مورد نیازهای شما در اینترنت اطلاعات کسب می کند و به پیشرفت های پیشرفته خود می رسد. به لطف این سیستم مبتنی بر ابر ، مشتریان از پوشش و سرعت Wi-Fi ثابت و ثابت در هر اتاق یا منطقه از محل کار یا خانه خود بهره مند می شوند. “گفت: Gino Villarini ، بنیانگذار و رئیس شرکتAeroNet.

“SuperPods و پلت فرم Plume یک راه حل پیشرفته به مشتریان ما ارائه می دهند. از زمان عرضه محصول ، بازخورد کلی به طور مثبت مثبت بوده است. مشتریان ما از ارتباطات پایدار Wi-Fi و پوشش مسکونی کامل با متوسط ​​2.5 SuperPods به ازای هر خانوار در جمعیت ما برخوردار هستند. علاوه بر این ، تیم های عیب یابی و فناوری اطلاعات ما از قابلیت مشاهده شبکه مشتری برای عیب یابی از راه دور استفاده می کنند. ما دلایل اصلی مشکلات را سریعتر و با سهولت بیشتری تعیین می کنیم ، که به معنای حل سریعتر برای مشتریان ما است. بله ، می توانیم استدلال کنیم که پلتفرم Plume ما را قادر به ارائه خدمات بهتر به مشتری کرده است. Plume برای شرکت ما یک تغییر دهنده بازی بوده است ، و ما از راه حل آن برای مشاغل کوچک پس از در دسترس قرار گرفتن هیجان زده هستیم. ” ارتباطات D&P.

“محصول مبتنی بر برنامه Plume نسبت به محصولاتی که در گذشته استفاده کرده ایم ، مصرف کننده تر است و تجربه بی نظیری را برای مشتریان بی سیم فراهم می کند. پر کار می کند. این محصول در مقایسه با راه حل قدیمی Wi-Fi ما ، تماس های پشتیبانی و مشترکان از دست رفته را کاهش داده است. کار با فروشنده ای که یک محصول نوآورانه ارائه می دهد و تفاوت مثبتی ایجاد می کند ، تازه کننده است. ” عملیاتی، MCTV.

WightFibre از گستردگی اطلاعات بی سابقه ای که ابزارهای پیچیده پشتیبانی مشتری و داشبورد داده Plume برای هر خانوار ارائه می دهد ، استفاده می کند. این امر باعث می شود بدون تماس با مهندس ، بلافاصله مشکلات برطرف شود – باز هم این مزیتی است که مورد استقبال مشتری قرار گرفته است. این اعداد و ارقام به خودی خود بیان می کنند: شاخص توصیه مشتری ما ، نشان دهنده میزان رضایت مشتری ، اکنون در دهه 50 است. میانگین زمان لازم برای حل مشکل مشتری از 1.47 به 0.45 روز کاهش یافته است ، زیرا حل مشکل در حال حاضر به ندرت به بازدید مهندس نیاز دارد. تعداد پرونده ها نیز سالانه 25 درصد کاهش یافته است. “گفت: جان ایروین ، رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت WightFibre.

تجربه مشتری – متولد ابر ، خدمات مشتری Plume ، HomePass ، خدمات مشترک Wi-Fi ، بهینه سازی خودکار ، کنترل دسترسی به اینترنت و فیلتر کردن محتوا و همچنین ویژگی هایی را به مشترکان ارائه می دهد. سیستم های امنیتی که اطمینان می دهند دستگاه ها و افراد همیشه در برابر فعالیت های مخرب محافظت می شوند.

“ما به عنوان رهبران فناوری باند پهن ، می دانیم که خانه هوشمند مدرن نیاز به یک رویکرد شخصی سازی شده متناسب با هر فرد ، هر خانوار و هر دستگاه دارد. این دقیقاً همان کاری است که Plume انجام می دهد. ” تمام ارتباطات غرب.

“بزرگنمایی ، با HomePass از Plume ، با ارائه Wi-Fi در جایی که مشتری بیشتر به آن نیاز دارد ، تجربه نهایی کاربر را ایجاد می کند. در نتیجه ، مشتریان ما مشکلات پوشش و عملکرد کمتری را تجربه می کنند. بنابراین نیاز به خدمات کمکی کمتری دارند و رضایت بیشتری دارند. ما نمی توانستیم از تصمیم خود برای استفاده از Plume به عنوان یک شریک فناوری برای محصول Wi-Fi پیشرفته ، خوشحالتر شویم. “آرمسترانگ.

وی افزود: “تجربه Wi-Fi خانگی امروزه به منزله ناامیدی مشترکان شده است ، اما Plume این مشکل را کاملاً برطرف می کند. در حالی که می دانیم Plume به صورت روزانه خود بهینه سازی می کند – با استفاده از داده های زمان واقعی برای تعیین اولویت پهنای باند در زمان و مکان مورد نیاز – تمام اطلاعات مشتریان ما این است که متیو ال دوش ، معاون اجرایی و مدیر عامل شرکت ، گفت: “نصب خودکار آسان منجر به یک تجربه Wi-Fi عالی در سراسر خانه می شود.” ترکیب.

اخبار مرتبط  بازار جهانی شستشوی دست (2020 تا 2026)

“دسترسی به اینترنت سریع و مطمئن هرگز اهمیت بیشتری پیدا نکرده است زیرا مشتریان برای کار از خانه به دسترسی از راه دور نیاز دارند ، دانش آموزان از خانه یاد می گیرند و خانواده ها بیشتر از پیش از این هرگز. به لطف Plume Adapt ، Wi-Fi هوشمند به شما امکان می دهد از هر اتاق خانه به پهنای باند بیشتری در صورت تقاضا دسترسی داشته باشند. بهترین بخش در مورد این سرویس این است که دارندگان می توانند همه چیز را از یک برنامه با کاربرد آسان کنترل کنند “. اشلی فیلیپس ، مدیر عامل شرکت C Spire Home.

“سرویس Wi-Fi Whole Home ما ، با پشتیبانی HomePass از Plume ، خدمات سریع و ثابت اینترنتی را در سراسر خانه فراهم می کند ، خانواده ها را از تهدیدات امنیتی محافظت می کند و به آنها کنترل بیشتری بر سلامت دیجیتال خود می دهد.” . ما از Plume برای این امکان سپاسگزاریم “، از Rod Boss ، مدیر عامل شرکت ، تشکر کرد Docomo Pacific.

“پلت فرم آسان برای استفاده از Plume به مشتریان ما این امکان را داده است تا به طور مستقل از خانه خود کار کنند ، بنابراین آنها می توانند با اطمینان از اتصال بی سیم به فعالیت های خود ادامه دهند یا از راه دور در مدرسه شرکت کنند. برنامه بصری Plume به کاربران امکان مدیریت و نظارت بر تمام دستگاه های بی سیم در شبکه خود را می دهد ، به آنها امکان می دهد که از پهنای باند مصرف کنند و دستگاه های کنترل را از تلفن یا رایانه لوحی خود ببینند. این محصول برای بازار امروز مناسب است و در تلاش برای تأمین نیازهای مداوم و رو به رشد مشتریان به ما کمک می کند تا در رقابت باقی بمانیم. ” ارتباطات Great Plains.

“همکاری ما با Plume اتصال قابل اعتماد را به استانداردی برای همه مشتریان Wi-Fi تبدیل کرده است. ما از زمان راه اندازی Plume هر ماه رشد سه رقمی در محصول اینترنت خود تجربه کرده ایم و سوابق حادثه به طور قابل توجهی افزایش یافته است. کاهش می دهد. مشتریان راه حل Wi-Fi ما را دوست دارند و ما Plume را دوست داریم! مایک اوبلیزالو ، معاون رئیس جمهور و مدیر کل شرکت Hood Canal Cablevision.

“ما فقط فناوری و خدمات درجه یک باند پهن را به مشتریان خود ارائه می دهیم. Wi-Fi هوشمند I3 ، که توسط HomePass از Plume تهیه می شود ، راهی دیگر برای تجربه اینترنت در کلاس جهانی به مشتریان ما می دهد. ” i3 پهن باند.

“ممکن است تجربه Wi-Fi در خانه امروز برای برخی از مشتریان متفاوت باشد ، اما Plume با توزیع یکپارچه Wi-Fi در خانه این مشکل را کاملاً برطرف می کند. با تشکر از Plume ، شبکه های Wi-Fi مشتریان JT با استفاده از داده های زمان واقعی و ارجحیت دادن به پهنای باند در زمان و مکان مورد نیاز بیشتر ، روزانه خود را بهبود می بخشند و تجربه ای را ارائه می دهند فیبر کامل بی نظیر در یکی از سریعترین شبکه های جهان “، گفت: داراق مک درموت ، مدیر عامل جزایر کانال JT.

“مشتریان ما به طور کلی اینترنت و Wi-Fi را می بینند. Plume به ما کمک کرده است تا با پوشش یکپارچه در سراسر خانه ، تجربه مشتری در خانه خود را به سطح بالاتری برسانیم. برنامه HomePass به مشتریان دانش دستگاه و کنترل اینترنت مورد نیاز خود را می دهد … به علاوه ، ساده است! »، خوشحال شدم برنت اولسون، مدیر عامل، خطوط طولانی.

“Plume به ما این امکان را داده است تا به مشتریان در کنترل تجربه Wi-Fi خانه خود کمک کنیم و ابزارهایی را در اختیار ما قرار داده است تا در صورت لزوم به کمک آنها بیاییم. رضایت مشتری از این فناوری بالاتر از هر عملی است که ما تاکنون راه اندازی کرده ایم. ”گفت چاد لاوسون ، مدیر ارشد فناوری موری الکتریک.

“از زمان استفاده از Plume ، مشتریان ما هرگز شادتر نبوده و تیم خدمات مشتری ما تماس های درخواست پشتیبانی مربوط به Wi-Fi را کمتر دریافت کرده اند. مشتریان ما اکنون تجربه دارند. Wi-Fi که عالی کار می کند ، “گفت: گری شریمف ، معاون رئیس ارتباطات ، Wadsworth CityLink.

سخت افزاری نمادین ، ​​با کارایی بالا

بسیاری از ارائه دهندگان خدمات ارتباطات پیشرو در جهان از نقطه دسترسی بی سیم SuperPod استفاده می کنندMC و فناوری روتر Plume برای ارائه نسل بعدی خدمات خانه هوشمند. این شامل Comcast ، Charter Communications ، Liberty Global ، Bell ، J: COM و بیش از 45 شرکت دیگر در آمریکای شمالی ، در اروپا و در آسیا لیبرتی گلوبال همچنین فناوری SuperPod Plume را در سه ماهه اول سال 2021 پس از گسترش همکاری با Plume در فوریه گذشته ، برای مصرف کنندگان اروپایی ارائه خواهد کرد.

Plume’s SuperPod Base Station به دلیل عملکرد خود در بررسی مستقل محصولات شخص ثالث شناخته شده است. جیم سالتر، ازارس فنیکا, a écrit : « Plume occupe la première place pour chacun des quatre postes d’évaluation, et il y a une variance plus faible entre le meilleur poste et le pire, ce qui signifie que la couverture est plus uniforme dans toute la maison. » »

« En tant que créateurs de la catégorie CEM, nous nous sommes donné pour mission de définir les services de maisons intelligentes modernes et de devenir la norme mondiale. Nous sommes déterminés à servir tous les prestataires de services de communication du monde, petits et grands, et à offrir de formidables expériences clients grâce à des services frontaux et à des données de fond reposant sur les données cloud », a déclaré Fahri Diner, cofondateur et président-directeur général de Plume. « Je remercie tous nos partenaires de leur confiance et de leur soutien continus alors que nous franchissons cette étape importante. Et j’aimerais rendre un hommage spécial aux membres de la “promotion de 2017” : Bell Canada, Comcast, Liberty Global, Sagemcom et Qualcomm, qui ont eu le courage et la conviction de miser sur Plume dès le début, et avec qui notre partenariat n’a fait que s’approfondir et prendre de l’expansion alors que nous réinventons ensemble les services résidentiels. » »

À propos de PlumeMD
Plume a créé la première plateforme mondiale de gestion de l’expérience client (CEM), alimentée par OpenSyncMC, qui permet la mise au point et la fourniture de nouveaux services de maison intelligente rapidement et à grande échelle. HomePassMC, la suite de services de maisons intelligentes de Plume, comprenant Adapt™ Guard™, Control™ et Sense™, est gérée par le contrôleur cloud de Plume, reposant sur les données, piloté par l’intelligence artificielle et assurant le fonctionnement du plus important réseau défini par logiciel au monde. Plume s’appuie sur OpenSync, un cadre applicatif libre préintégré et convenant aux principales trousses SDK de plateformes et de silicium pour la coordination par cloud de Plume.

Visitez www.plume.com et www.opensync.io.

Suivez Plume sur LinkedIn et Twitter.

Plume, Powered by Plume HomePass, OpenSync, HomePass, Haystack, SuperPod, Adapt, Guard, Control et Sense sont des marques de commerce ou des marques déposées de Plume Design, Inc. D’autres noms de sociétés et de produits sont utilisés à des fins d’information seulement et peuvent être des marques de commerce de leurs propriétaires respectifs.

Logo – https://mma.prnewswire.com/media/1374142/Plume_Logo.jpg

لینک های مربوطه

http://www.plume.com

SOURCE Plume