WhistlePig و Moët Hennessy همکاری بین المللی را اعلام کردند

“توافق نامه با جنون موت “یک لحظه مهم برای WhistlePig است.” جف کوزاک، مدیر عامل شرکت WhistlePig. “ما نمی توانیم بیشتر خوشحال شویم که مارک تجاری خود را با رهبر شراب و شرابهای لوکس همسو کنیم. ما از همکاری آینده با تیم بسیار هیجان زده هستیم جنون موت در بازار بین المللی “.

“ما مدتهاست که تحسین می کنیم LVMH به عنوان خالق مارک ها و محصولات خارق العاده ، و ما چیزهای زیادی از آن یاد گرفته ایم Moët Hennessy برای سالها“، نشان داد ویلکو فاسن، بنیانگذار WhistlePig. “نمونه کارها به خوبی مکمل یکدیگر هستند و از همه مهمتر ، فرهنگهای ما از نظر رشد بیمار برندها و مشاغل ما در طول زمان ، با تمرکز بر کیفیت و ارائه تجربه ای متفاوت به مصرف کنندگان و مشتریان ، کاملاً همسو هستند. رسمیت این اتحاد از طریق سرمایه گذاری در شرکت اضافه شده به یک نقشه راه تجارت بین المللی جامع ، یکی دیگر از نقاط عطف مهم در مسیر ما است. “

اخبار مرتبط  A.D.R. Bulbs 100 گونه جدید برای پاییز 2020 را اعلام کرد

“ما متقاعد شده ایم که WhistlePig به خوبی با بقیه نمونه کارهای Moët Hennessy متناسب است. این مارک تجاری برتر ویسکی با کیفیت بالا کار متمایزی را انجام داده است که خود را از کارخانه های صنعت سازی نمادین و نمادین ایالات متحده متمایز می کند ، از نظر طبقه بندی فوق العاده موقعیت توسط هویت ، کیفیت و قیمت “، اظهار داشت فیلیپ شاوس، رئیس و مدیرعامل موت هنسی. “ما مشتاقانه منتظر راه اندازی WhistlePig در بازارهای مختلف در اروپا و آسیا اوایل سال آینده این یک فرصت بسیار هیجان انگیز برای تیم ما است تا مارک WhistlePig و سبد محصولات خود را برای بسیاری از مشتریان گرانقدر ما به ارمغان بیاورد. ”

اخبار مرتبط  کارلوس سانتانا با الهام از میراث آمریکای لاتین ، نام تجاری جدید شاهدانه خود را با نام Mirayo un راه اندازی کرد

نوشیدن از شیوه مسئولانه

تماس با مطبوعات:

خوک
دیوید ماندلر
پست الکترونیک [email protected]

جنون موت
ژان کریستف لایزو
پست الکترونیک
[email protected]

عکاسی https://mma.prnewswire.com/media/1388255/WhistlePig_Farm.jpg
آرم: https://mma.prnewswire.com/media/1388256/Moet_Hennessy_Logo.jpg

منبع Moët Hennessy؛ خوک

منبع Moët Hennessy؛ خوک