شرکای AfterShip با Stallion Express برای کمک به 8000 فروشنده تجارت الکترونیکی کانادا در پیگیری حمل و نقل خود در سراسر جهان

هنگ کنگ، 18 دسامبر 2020 / PRNewswire / – AfterShip ، یک پلت فرم پیشرو برای حمل و نقل و خرده فروشی های برتر آنلاین و فروشگاه های Shopify ، امروز با Stallion Express ، ارائه دهنده خدمات حمل و نقل کانادایی برای خرده فروشان آنلاین کوچک و متوسط ​​در سراسر کشور ، برای همکاری در داخل و خارج از کشور ، همکاری خود را اعلام کرد.

این مشارکت 8000 فروشنده تجارت الکترونیکی با استفاده از Stallion Express را قادر می سازد تا به روزرسانی های تحویل فعال را به خریداران خود ارائه دهند و تلاش برای خدمات مشتری برای سوالات WISMO (سفارش من کجاست) را به حداقل برسانند. تحقیقات نشان می دهد که 93٪ از مصرف کنندگان می خواهند در جریان باشند و از بروزرسانی های فعال درباره محموله های خود مطلع شوند.

وی گفت: “ما از توانمندسازی بازرگانان Shopify کانادایی برای رشد با درگیر کردن خریداران خود پس از فروش با به روزرسانی های خودکار تحویل ، خوشحالیم.” اندرو چان، بنیانگذار AfterShip. “اگر اشتباه تحویل داده شود ، می توان بلافاصله به خریداران اطلاع داد تا مشکلات زودتر حل شود ، که برای حفظ مشتری بسیار مهم است.”

اخبار مرتبط  Cannaflower Line محصولات جدید خود را با محصولات فوق العاده کم کالای شاهدانه قابل سیگار با THC معرفی می کند

وی گفت: “این مشارکت باعث می شود مشتریان SME ما نسبت به رقابت هایشان ، که به این قابلیت ردیابی خودکار مجهز نیستند ، برتری داشته باشد.” پرامود بات، مدیرعامل استالیون اکسپرس. “این در تمام شرکای شرکت مخابراتی ما مانند Canada Post ، USPS و UPS کار می کند ، زیرا ما یکپارچه سازی کامل داده با AfterShip داریم.”

پیگیری برای بازرگانان و خریداران به موقع برای فصل خرید تعطیلات ساده است. پیش از این ، یک شناسه حمل و نقل ، یک شماره رهگیری از شرکت مخابراتی و یک شماره سوم برای آخرین تحویل مایل به خریداران ارسال می شود. اکنون ، ردیابی با یک شماره ردیابی ، یک وب سایت ردیابی اختصاصی و یک برنامه رایگان AfterShip در iOS و Android آسان است.

درباره AfterShip

AfterShip در سال 2012 تاسیس شد ، یک پلت فرم ردیابی حمل و نقل برای خرده فروشان آنلاین برای بهبود تجربه پس از خرید مصرف کنندگان است. با بیش از 740 شرکت حمل و نقل در سراسر جهان ، AfterShip بیش از 6 میلیارد محموله در سال را ردیابی می کند. در حال حاضر ، بیش از 200 مارک برتر و بیش از 50،000 بازرگان Shopify از AfterShip استفاده می کنند تا به مشتریان خود از حمل و نقل ، پیش بینی تا تحویل ، آرامش خاطر دهند. با همکاری پلتفرم های تجارت الکترونیک پیشرو مانند Shopify ، Magento و Squarespace ، AfterShip صفحات ردیابی مارک دار را ارائه می دهد و به روزرسانی های تحویل فعال را ارسال می کند. بازارهای بزرگی مانند آمازون ، eBay ، Etsy ، Wish و Lazada و مارک هایی مانند Lowe’s ، Wayfair ، Siemens ، HP ، Aesop و Farfetch از AfterShip استفاده می کنند تا راه حل ردیابی حمل و نقل خود را تنظیم کرده و به بازرگانان و مصرف کنندگان خود ارزش افزوده دهند. برای اطلاعات بیشتر ، لطفاً به https://www.aftership.com مراجعه کنید

اخبار مرتبط  Bed Bath & Beyond Inc. نتایج مربوط به فصل مالی 2019 چهارم و چهارم سال را گزارش می کند

درباره Stallion Express

Stallion Express که در سال 2015 تاسیس شده است ، فروش سریعتر ، دقیق و مقرون به صرفه تری را برای فروشندگان تجارت الکترونیکی کانادا فراهم می کند تا تجارت خود را توسعه دهند. این که آیا حمل و نقل داخلی در داخل است کانادا، حمل و نقل مرزی به ایالات متحده یا حمل و نقل بین المللی برای حمایت از نام تجاری شما در سراسر جهان – ما با یک شبکه قوی از شرکای حامل قابل اعتماد و مقرون به صرفه همکاری کرده ایم.

اخبار مرتبط  عملکرد صنعت و تحولات نوشابه ، نوشیدنی های لبنی ، نوشیدنی های گرم و نوشیدنی های الکلی

Stallion Express با بیش از 8000+ مشتری ما ، صرفه جویی بیشتری در هزینه انجام داده است 4 میلیون دلار در هزینه حمل بیش از 5 میلیون بسته. برای اطلاعات بیشتر ، لطفاً به https://stallionexpress.ca مراجعه کنید

تماس با رسانه:

AfterShip: تام هو ، 646.319.1849 ، [email protected]

نریان اکسپرس: دیانا ژنگ، 647.203.9618 ، [email protected]

تصاویر مرتبط

image1.png

SOURCE AfterShip