در یک سال مانند هیچ سال دیگر ، TENCEL (TM) با تحقق موفقیت های باورنکردنی اکوسیستم پایداری بیشتر را تحریک می کند

لنز ، اتریش، 22 دسامبر 2020 / PRNewswire / – امسال شرکای تجاری و برندسازی TENCEL through با تحمل چالش های بی سابقه ای به توسعه زیربنایی قوی برای آینده دوستدار محیط زیست ادامه دادند. در میان شرایط کنونی ، آگاهی مصرف کنندگان در مورد پایداری رونق یافته است ، و این امکان را برای برند TENCEL and و شرکای ارزشمند آن فراهم کرده است تا در سالی که واقعاً یک سال دیگر بوده است به دستاوردهای باورنکردنی بیشماری برسیم.

در سال 2020 ، برند TENCEL network به شدت شبکه مشارکت تجاری مشترک خود را با همکاری در بخشهایی از جمله لباسهای داخلی ، پوشاک و کفش گسترش داد. این سال همچنین با کمپین جهانی #FeelsSoRight ، جهت ایجاد آگاهی در مورد پایداری و مارک های حمایت کننده از این انتقال ، یک نقطه عطف به سمت تعامل مستقیم با مصرف کننده برای این مارک رقم زد.

لنزینگ و برند TENCEL both هر دو در سال 2020 به دلیل تعهد به پایداری شناخته شدند. لنزینگ اخیراً برای تلاش در زمینه مقابله با تغییرات آب و هوایی در لیست معروف پروژه Carbon Disclosure قرار گرفت و تیم مارک TENCEL at در جوایز معتبر SABER آسیا-اقیانوسیه و PRWeek امسال جوایز جهانی را برای کمپین #FeelsSoRight دریافت کرد. این جوایز الهام بخشنده دستاوردها و گواهی بر تعهد لنزینگ و نام تجاری TENCEL به آینده ای آگاه از محیط زیست است.

اخبار مرتبط  بازار TIC اروپا به ارزش 60.4 میلیارد دلار در سال 2025

امسال برند TENCEL to نیز برای حل مشکل پیچیدگی زنجیره تأمین با یک سیستم جدید ردیابی زنجیره تأمین مجهز به بلاکچین ساخته شده توسط TextileGenesis on آغاز شد. این پلتفرم که در ماه نوامبر راه اندازی شد ، قابلیت ردیابی کامل را برای تمام الیاف مارک دار TENCEL in در لباس های تمام شده تضمین می کند ، که نشان دهنده یک موفقیت برجسته برای سفر صنعت به سمت پایداری کامل است.

مارک TENCEL always همیشه به دنبال محافظت از محیط زیست بوده و کاملاً متعهد است که شرکا بتوانند به الیاف پایدار ، تجزیه پذیر و تجدیدپذیر دسترسی پیدا کنند. مارک TENCEL is مصمم است تا با حمایت از بخشنامه بیشتر ، کاهش انتشار کربن و آموزش مصرف کنندگان و شرکای خود در مورد گزینه های سازگار با محیط زیست ، حرکت مثبت را برای سال 2021 حفظ کند.

برخی از جدیدترین داستان های TENCEL ™ شامل موارد زیر است:

لنزینگ پلت فرم ردیابی زنجیره تامین پیشگام را ارائه می دهد که توسط TextileGenesis طراحی شده است

اخبار مرتبط  SNICKERS® در مسابقه مسابقه نمایش سالانه شبکه صبحانه در مسابقه مرحله نهایی مسابقات آب نبات هالووین ، برنده رای در سراسر کشور می شود

لنزینگ با هنگ کنگ شرکت فناوری مبتنی بر TextileGenesis ™ برای معرفی یک بستر انقلابی قابل ردیابی زنجیره تأمین مجهز به بلاکچین. این پلتفرم با ایجاد یک سطح شفافیت بی نظیر در سراسر زنجیره تأمین ، به مارک ها و خرده فروشان اجازه می دهد تا از طریق گواهینامه های پارچه مارک E با نام دیجیتال Lenzing به نتایج بررسی پزشکی قانونی نمونه های پارچه دسترسی پیدا کنند.

Smartex و Lenzing برای از بین بردن زباله های نساجی اولین سیستم بازرسی خودکار در جهان را ایجاد می کنند

لنزینگ با استفاده از یک سیستم بازرسی خودکار در زمان واقعی برای ماشین های بافندگی دایره ای طراحی شده برای تشخیص نقص در مرحله بافندگی و متوقف کردن ماشین ، با Smartex همکاری کرده است. این فناوری جدید از تولید مقادیر زیادی پارچه معیوب توسط تولیدکنندگان جلوگیری خواهد کرد.

TENCEL شبکه شریک تجاری مشترک را در سراسر لباس داخلی ، پوشاک و کفش تقویت می کند

مارک TENCEL a دارای شبکه ای رو به رشد متشکل از سازگار با محیط زیست است که با چشم انداز آینده پایدار متحد شده اند. امسال ، برند TENCEL with با مجموعه ای از مارک های هیجان انگیز در مجموعه های آگاه از محیط زیست از جمله شرکای قدیمی AGAM Socks ، Amour Vert و Allbirds در کنار شرکای جدید COTTONINK و DAGi همکاری کرد. به عنوان بخشی از کمپین جهانی #FeelsSoRight ، مارک TENCEL also همچنین با مارک داخلی استرالیا Jockey و مارک های داخلی اروپا همکاری کرد NINA VON C. و PALMERS برای ایجاد محتوای سفارشی طراحی شده برای گسترش آگاهی از پایداری در سراسر جهان.

اخبار مرتبط  در اولین روز مجازی Sephora ، Sephora چین روند زیبایی جهانی را برای بهار / تابستان 2020 منتشر می کند و به میلیون ها بیننده می رسد

کمپین جهانی TENCEL ™ #FeelsSoRight جهان را ترغیب می کند که از مد بوم گردی استقبال کند

کمپین جهانی #FeelsSoRight با محتوای جذاب ایجاد شده برای Vogue و Cosmopolitan و یک وب سایت سفارشی #FeelsSoRight ، در سراسر جهان سر و صدا در اطراف پایداری ، نام تجاری TENCEL and و 14 شریک برندینگ مشترک ایجاد کرد. مرحله اول مبارزات #FeelsSoRight در بیش از 41.3 میلیون بازدید داشته است اروپا، ایالات متحده و آسیا و اقیانوسیه فقط در شش ماه به ژوئن 2020. این کمپین در حال حاضر در فاز 2 است و برای ارتقا sustain بیشتر پایداری در سال آینده به بیشتر شرکای تجاری می رسد.

اخطار منبع

لینک های مربوطه

https://www.tencel.com