ییلی ، قهرمان شش بخش لبنیات ، با شرکای جهانی خود جمع شد و یک سال فوق العاده را جشن گرفت

سال 2020 شاهد پیشگویی ییلی در بیش از شش بخش لبنیات بود. طبق تجزیه و تحلیل بازار نیلزن و کانتار ، واحد تجاری شیر مایع (شیر خام) ییلی همچنان در صدر صنعت قرار دارد. واحد تجارت بستنی آن از نظر میزان تولید و فروش برای بیست و هشتمین سال متوالی در جایگاه اول قرار گرفت. واحد تجاری پودر شیر Xinhuo ، واحد تجاری ماست Changqing و واحد تجاری نوشیدنی های سالم Fairly Spry100٪ همه موقعیت شماره یک خود را در گروه محصولات مربوطه خود حفظ کردند. و واحد تجاری پنیر ییلی عملکرد خود را به شدت بهبود بخشید.

با بازتاب عملکرد برجسته هر واحد تجاری و علی رغم روند کلی نزولی ، ییلی در سه سه ماهه اول رشد مداوم و تولید 73.77 میلیارد RMB در درآمد

2020: با وجود روند نزولی بازار ، تولید کننده لبنی با نام تجاری Global Top 5 ، رشد چشمگیری دارد

در شرایط رکود اقتصادی ناخوشایند در سال 2020 ، ییلی از نزدیک با شرکای خود همکاری کرد و تلاش کرد تا فرصت های جدید برای گسترش بیشتر تجارت و نقاط رشد جدید را شناسایی کند ، که منجر به دستاوردهای قابل تحسین می شود.

در حالی که بازار کلی روند نزولی را نشان می داد ، واحد تجاری شیر مایع (شیر خام) ییلی هم در سهم بازار خود و هم در درآمد فروش افزایش یافت. این شرکت برای هفت سال متوالی بیشترین سهم بازار را حفظ کرد و بالاترین میزان نفوذ برند را برای ششمین سال متوالی تضمین کرد.

اخبار مرتبط  مارک های Utz خرید شرکت نمونه کارها Insignia Truco Enterprises را به پایان رساند

واحد تجاری بستنی یلی ، که بیش از 1000 دسته محصول را راه اندازی کرده است ، صنعت را از نظر تولید و فروش رهبری می کند. Chocliz همچنان شناخته شده ترین مارک بستنی در است چین و بیشترین سهم بازار را به دست آورد و بالاترین میزان نفوذ در بازار را تضمین کرد. علاوه بر این ، Gemice در میان مارک های بسیار پیشرفته بستنی در سال برجسته شد چین.

Jinlingguan ، واحد تجارت پودر شیر ییلی ، به یکی از برترین مارک های این بخش تبدیل شد و از رشد بسیار سریعتر از متوسط ​​صنعت برخوردار بود. سری Seine Mouiller که با نام تجاری Jinlingguan قرار دارد ، حتی رشد سالانه خود را دو برابر کرد. واحد تجاری با افزایش آگاهی از برند ، بزرگترین سهم خود را در بازار پودر شیر برای مصرف کنندگان بزرگسال و بزرگسال حفظ کرد.

با تسریع نوآوری ، واحد تجاری ماست ییلی با محصولات Changqing برای پنجمین سال متوالی بیشترین قدرت نام تجاری خود را در بخش ماست با درجه حرارت پایین حفظ کرد. سری Meiyitian با نوآوری پیشرو ، معیار جدیدی در صنعت ایجاد کرد و بیشترین سهم بازار را به دست آورد.

اخبار مرتبط  اولویت بالای واکسن COVID پس از کارگران بهداشت و درمان ، کارگران گوشت و مرغ ضروری

واحد تجاری پنیر ییلی ، با بهره گیری از بینش دقیق و نوآوری های مثبت ، عملکرد خود را در سال 2020 بسیار بهبود بخشید و رشد پیشرو در صنعت فروش محصولات پنیر کودک و بزرگسال را حفظ کند.

واحد تجاری نوشیدنی های سالم ییلی همچنان به رهبری بازار ادامه داد و با نام تجاری Changyi قدرت برند برتر خود را برای چهارمین سال متوالی حفظ کرد. Yiran Milk Minerals دسته بندی محصولات خود را غنی سازی کرد و inikin به رشد جدیدی در مشاغل جدید خود دست یافت.

تمام واحدهای تجاری Yili حرکت قوی رشد را ایجاد کردند ، که پایه و اساسی محکم برای بهبود سریع عملکرد کلی Yili ایجاد کرد. شاخص های اصلی عملکرد ییلی همچنان صنعت لبنیات آسیایی را هدایت می کنند و به بهبود قدرت نام تجاری تبدیل می شوند. ییلی در گزارش جهانی لبنیات Rabobank 2020 به پنج موقعیت برتر صعود کرد ، برای هفتمین سال متوالی در رتبه یک صنعت لبنیات آسیا قرار گرفت ، در لیست “10 مارک با ارزش ترین لبنی” منتشر شده توسط Brand Finance قرار گرفت و رتبه اول در لیست Z “100 علامت تجاری برتر چینی با ارزش” برای هشتمین سال متوالی است.

اخبار مرتبط  Hamilton-Selway Fine Art یک سال فراموش نشدنی را با پیشنهادات منحصر به فرد چهارمین حراج آنلاین ما ، Holiday Treasures: The Love You Need می بندد

2021: پیوستن به شرکای جهانی برای اکوسیستم لبنیات بهداشتی

طی سالهای گذشته ، ییلی همیشه به اصل منافع و سودهای متقابل پایبند بوده است. به طور همزمان ، این همکاری عمیق تر در سراسر زنجیره صنعت بهداشت جهانی برای ایجاد یک اکوسیستم صنعت بهداشت را ترویج کرده است.

از همان زمان 31 اکتبر 2020، ییلی سرمایه گذاری کرده بود 63.612 میلیارد RMB در تأمین مالی 6،987 شریک بالادستی و پایین دست زنجیره صنعت. طی پنج سال آینده ، ییلی سرمایه گذاری دیگری را انجام خواهد داد 30 میلیارد RMB برای حمایت از بازیگران بالادستی در صنایع لبنی و توسعه کل صنعت زنجیره ای ، و در نتیجه توانمند سازی صنایع لبنی جهانی.

امروز ، شرکای ییلی از 33 کشور در پنج قاره می آیند و نیروهای اصلی را در ساخت “اکوسیستم بهداشت جهانی” تشکیل می دهند. به طور مداوم کیفیت را در درجه اول قرار می دهد ، ییلی به کار با شرکای خود در داخل و خارج ادامه خواهد داد تا به دنبال نوآوری های بیشتر در دسته هایی مانند شیر مایع (شیر خام) ، پودر شیر ، بستنی ، ماست و پنیر باشد تا محصولات و خدمات بهتر را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد. .

پیوندهای تصویر پیوندها:
لینک: http://asianetnews.net/view-attachment؟attach-id=380827
عنوان: کنفرانس شرکای برتر یلی

منبع گروه یلی