VEOCEL (TM) بنیان آینده ای پایدار در صنعت منسوجات غیر بافته را بنا نهاده است

لنز ، اتریش، 22 دسامبر 2020 / PRNewswire / – برند VEOCEL and و شرکای تجاری مشترک آن عزم راسخ و بی امان را در برابر مشکلات در سال 2020 نشان دادند ، برای ادامه نوآوری و تحقیق در مورد مواد پایدار که باعث ظهور این صنعت پسا همه گیر شدن قوی تر می شود. در طول این سال چالش برانگیز ، مارک VEOCEL numerous بسیاری از نقاط عطف مهم را بدست آورده است و زمینه ساز آینده ای پایدار در صنعت منسوجات غیر بافته شده است زیرا مصرف کنندگان تمایل خود را برای محصولات پایدار تأیید می کنند و مارک های بیشتری از مواد آگاه به محیط زیست استفاده می کنند.

یک موفقیت بزرگ برای مارک VEOCEL in در سال 2020 اعلام بهترین صنعت بود

الیاف پوستی lyocell با نام تجاری LENZING for برای VEOCEL Beauty. این الیاف جدید از فناوری انحصاری Translucency لنزینگ ، عملکرد محصول را در حالی که از نظر محیط زیست سالم است ، افزایش می دهد و یک پلت فرم شفافیت زنجیره تامین پیشرو را ارائه می دهد تا اطمینان حاصل شود که مصرف کنندگان می توانند الیاف با مارک VEOCEL را در محصولات نهایی شناسایی کنند.

اخبار مرتبط  گروه منارینی سال محکم عملکرد عملیاتی را کامل می کند

فقط یک سال پس از معرفی معیارهای صدور گواهینامه VEOCEL ، طراحی شده برای کمک به مصرف کنندگان در شناسایی بهتر محصولات مراقبت شخصی و زیبایی از 100٪ الیاف سلولزی و زیست تخریب پذیر ، مارک های بیشتری مانند DeepFresh ، مارک VEOCEL را انتخاب می کنند آرم روی محصولات ، برجسته شدن تقاضای مثبت و رو به رشد محصولات آگاه به محیط زیست است.

صنعت منسوجات غیر منسوجات در حال حاضر در انتظار تنظیم مقررات پلاستیک یکبار مصرف اتحادیه اروپا است که برای کاهش آلودگی محیط زیست ناشی از دستمال مرطوب و حوله های بهداشتی و سایر موارد پلاستیکی یکبار مصرف طراحی شده است. تیم تجاری VEOCEL has همکاری نزدیکی با شرکا برای اطمینان از اینکه صنعت برای انطباق آماده است و مفتخر است 100٪ محصولات دارای پایه USDA دارای گواهی ارائه دهد – گامی حیاتی در مسیر پایداری.

اخبار مرتبط  اطلاعاتی راجع به بازار جهانی فروشگاه های مواد غذایی آنلاین به سال 2027 ، با نمایه های پخش کننده کلیدی Fresh Direct ، LLC ، Instacart ، ShopFoodEx ، Wal-Mart Stores ، Inc. و Safeway، Inc.

مارک VEOCEL also همچنین مفتخر است که به دلیل کارش در آینده ای سازگار با محیط زیست با دو جایزه مهم در سال 2020 شناخته شود. این مارک برای افزایش آگاهی از محیط زیست در بین جوایز مجله تبلیغاتی چین برنده جایزه “کمپین جهانی جامعه شهروندان” شد. مصرف کنندگان چینی و Lenzing Web Technology پیشگام “جایزه دولتی نوآوری” در اتریش را کسب کردند – بالاترین میزان افتخار برای دستاوردهای نوآورانه در اتریش.

با حرکت به سمت سال 2021 ، برند VEOCEL is متعهد است که به همکاری نزدیک با شرکا برای گسترش آگاهی از اهمیت پایداری در سراسر جهان ادامه دهد.

برخی از جدیدترین داستان های تجاری VEOCEL:

VEOCEL Ins سری Insights را برای بالا بردن مکالمه پیرامون پایداری راه اندازی می کند

در سری جدید VEOCEL ™ Insights مصاحبه های کتبی با مدیران لنزینگ در موضوعات مختلف از مواد پایدار و نوآوری گرفته تا آینده صنعت غیر بافته شده ارائه خواهد شد. اولین مقاله از این مجموعه را می توانید بصورت آنلاین مشاهده کنید ، و مقاله های بعدی در هفته های بعدی ارائه می شود.

اخبار مرتبط  کمپ EDMO® سری آشپز را اعلام می کند: کلاسهای آشپزی تعاملی هفتگی که توسط سرآشپزهای مشهور انجام می شود

VEOCEL ins بینش های مربوط به جنبش پایداری جهانی را با مجموعه های وبینار به اشتراک می گذارد

در Q4 2020 ، مارک VEOCEL hosted میزبان دو وبینار صنعت بود تا شرکا را در جریان آخرین روند صنعت قرار دهد و نگاهی اجمالی به آخرین نگرش مصرف کننده در انتخاب گزینه های خرید داشته باشد. وبینارهای آنلاین مارک VEOCEL brands فرصتی مناسب برای مارک ها و شرکای تجاری خود فراهم کردند تا مکالمه پیرامون پایداری را در سال 2020 ادامه دهند.

نگاه به جلو: زنده ماندن شفاف ترین در دوره جدید پایداری

از آنجا که دستورالعمل های پلاستیک یکبار مصرف کمیسیون اروپا (SUP) به زودی اجرا می شود ، یورگن ایزینگر ، معاون رئیس مدیریت تجارت جهانی ، منسوجات غیر بافته ، لنزینگ نشست و بررسی کرد که چرا دید کامل به عاملی اصلی برای موفقیت در دوره جدید پایداری تبدیل می شود؟ .

منبع منبع

لینک های مربوطه

https://www.veocel.com