بازار جهانی نشاسته ذرت (2020 تا 2026)

DUBLIN، 22 دسامبر 2020 / PRNewswire / – “بازار جهانی نشاسته ذرت از نظر فرم (مایع و پودر) ، بر اساس نوع (شیرین کننده ، اصلاح شده و بومی) ، بر اساس کاربرد (مواد غذایی ، دارویی و سایر کاربردها) ، بر اساس منطقه ، تجزیه و تحلیل صنعت و پیش بینی ، 2020 – گزارش 2026 “به اضافه شد ResearchAndMarkets.com ارائه.

انتظار می رود اندازه بازار نشاسته ذرت جهانی به سطح جهانی برسد 18.9 میلیارد دلار تا سال 2026 ، با رشد بازار 7.2 market CAGR در دوره پیش بینی افزایش می یابد. نشاسته ذرت فرم مشتق شده گندم یا دانه ذرت است. نشاسته ذرت از اندوسپرم هسته تهیه می شود. نشاسته ذرت کاربرد خود را در بسیاری از اهداف آشپزی ، خانگی و صنعتی پیدا می کند. این غالباً در آشپزخانه ای که به عنوان ماده غلیظ کننده برای گندم ، سس ، لعاب ، سوپ ، پای ، شیرینی و سایر دسرها استفاده می شود ، مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین در تهیه شربت ذرت و پلاستیک های زیستی مفید است. همچنین کاربرد آن در درمان بیماری ذخیره گلیکوژن است.

خواص مکانیکی و حلالیت در آب محصول روند بازار را تقویت می کند. جدا از خواص مکانیکی ، افزایش استفاده از محصول در کاغذ و مقوا ، مواد غذایی و نوشیدنی ها ، غذاهای فرآوری شده و مواد شوینده رشد بازار را در مدت زمان پیش بینی شده رونق می بخشد. همچنین از نشاسته ذرت در معالجه بیماری نیز استفاده می شود.

علاوه بر این ، تولیدکنندگان مواد غذایی از طریق افزودن مقدار متغیر نشاسته ذرت به محصولات غذایی ، هزینه تولید را کاهش می دهند و این بازار را در سالهای آینده بیشتر هدایت می کند. افزایش استفاده از اتانول به عنوان ماده اولیه سوخت زیستی ، رشد صنعت را طی سالهای آینده تسریع می کند. علاوه بر این ، انتشار گسترده محصول در بخشهای کاغذ و منسوجات و استفاده از آن به عنوان یک تثبیت کننده روند بازار را تقویت می کند. اگرچه شرایط نامساعد آب و هوایی می تواند مانع تولید نشاسته ذرت شود و همچنین مانع تولید زنجیره تامین محصول می شود که به نوبه خود بر هزینه های آن تأثیر می گذارد و این می تواند رشد بازار را مختل کند.

اخبار مرتبط  CannTrust گزارش وضعیت پیش فرض را ارائه می دهد

بازار جهانی نشاسته ذرت عمدتا توسط نرخ بالاتر تولید ذرت در سراسر جهان هدایت می شود. این صنعت با کاربرد روزافزون آن در صنایع غذایی پشتیبانی می شود. این ماده معمولاً به عنوان غلیظ کننده در مواد غذایی استفاده می شود. همچنین از این ماده به عنوان پوششی در غذاهای سرخ شده استفاده می شود تا بافتی ترد و در مواد پخته شده به منظور ایجاد رطوبت و سیریاب در آنها فراهم شود. نشاسته ذرت فاقد گلوتن است ، بنابراین از تغییر مصرف کنندگان به سمت محصولات فاقد گلوتن بی تأثیر است. صنعت نانوایی نیز به طور مداوم در حال رشد است و به رشد در بخش مواد غذایی کمک می کند.

بر اساس فرم ، بازار به مایع و پودر تقسیم شده است. بر اساس Type ، بازار به Sweetener ، Modified و Native تقسیم می شود. بر اساس Application ، بازار به مواد غذایی ، دارویی و سایر برنامه ها تقسیم می شود. بر اساس مناطق ، بازار به دو بخش تقسیم می شود آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و اقیانوسیه، و آمریکای لاتین، خاورمیانه & آفریقا.

گزارش تحقیقات بازار تجزیه و تحلیل سهامداران اصلی بازار را پوشش می دهد. شرکتهای اصلی نمایه شده در این گزارش عبارتند از: شرکت کارگیل ، Akzo Nobel NV ، Bayer AG ، Ajinomoto Co. & Lyle PLC و Croda International PLC.

استراتژی های مستقر در بازار نشاسته ذرت

سپتامبر-2019: کارگیل با دو شرکت در همکاری کرد هند جنوبی، یکی در کارناتاکا و دیگری در آندرا پرادش. این همکاری برای تولید نشاسته ذرت و محصولات مرتبط مانند شیرین کننده ها برای دو برابر کردن ظرفیت تولید آن بود

آگوست-2019: Associated British Foods یونیلور Mazola ، تولید کننده روغن ذرت و محصولات ذرت را در اختیار گرفت عربستان سعودی و مارک های مرتبط این کسب و کار باعث تقویت تجارت آن شده و سودهایی را برای سهامدارانش به همراه داشت.

Jul-2019: کارگیل سرمایه گذاری کرد 200 میلیون دلار آمریکا برای متنوع کردن نمونه کارها خود از نشاسته و شیرین کننده ها در کرفلد. این تنوع باعث شد تا کارگیل بتواند تغییرات بازار در زمینه تغذیه و بسته بندی را برطرف کرده و نیازهای مشتریان خود را بهتر تأمین کند.

اخبار مرتبط  غذاهای برجسته دور مالیات 10 میلیون دلاری A بسته می شود

ژوئن-2019: کارگیل دو نشاسته جدید مومی بر پایه ذرت را راه اندازی کرد. SimPure 99400 و 99405. SimPure 99400 و 99405 ثبات را از طریق پاستوریزاسیون در کاستردها و دسرهای لبنی مشابه فراهم می کند. SimPure به حداقل اصلاح مجدد نیاز دارد.

مارس 2017: آرچر دانیلز میدلند چامتور ، تولیدکننده فرانسوی شیرین کننده ها و نشاسته های گندم را خریداری کرد. این خرید رد پای شرکت را گسترش داد اروپای غربی.

پیشنهادهای بی نظیر ناشر

  • پوشش گسترده
  • بالاترین تعداد جدول و ارقام بازار
  • مدل مبتنی بر اشتراک در دسترس است
  • تضمینی بهترین قیمت
  • پشتیبانی مطمئن از تحقیقات پس از فروش با 10٪ رایگان سفارشی سازی

عناوین اصلی تحت پوشش:

فصل 1. محدوده بازار و روش
1.1 تعریف بازار
1.2 اهداف
1.3 حوزه بازار
1.4 تقسیم بندی
1.4.1 بازار جهانی نشاسته ذرت ، توسط فرم
1.4.2 بازار نشاسته ذرت جهانی ، براساس نوع
1.4.3 بازار نشاسته ذرت جهانی ، توسط برنامه کاربردی
1.4.4 بازار نشاسته ذرت جهانی ، توسط جغرافیا
1.5 روش تحقیق

فصل 2. بررسی اجمالی بازار
2.1 مقدمه
2.1.1 بررسی اجمالی
2.1.2 تركیب و سناریوی بازار
2.2 عوامل کلیدی موثر بر بازار
2.2.1 رانندگان بازار
2.2.2 محدودیت های بازار

فصل 3. استراتژی های مستقر در بازار نشاسته ذرت

فصل 4. بازار نشاسته ذرت جهانی براساس فرم
4.1 بازار جهانی نشاسته ذرت مایع براساس مناطق
4.2 بازار جهانی نشاسته ذرت پودر براساس مناطق

فصل 5. بازار جهانی نشاسته ذرت براساس نوع
5.1 بازار شیرین کننده جهانی براساس منطقه
5.2 بازار اصلاح شده جهانی براساس منطقه
5.3 بازارهای جهانی انواع دیگر براساس مناطق

فصل 6. بازار جهانی نشاسته ذرت با کاربرد
6.1 بازار جهانی مواد اولیه غذایی بر اساس منطقه
6.2 بازار جهانی داروسازی براساس مناطق
6.3 بازار جهانی سایر برنامه ها براساس مناطق

فصل 7. بازار نشاسته ذرت جهانی براساس منطقه
7.1 بازار نشاسته ذرت در آمریکای شمالی
7.2 بازار نشاسته ذرت اروپا
7.3 بازار نشاسته ذرت آسیا و اقیانوسیه
7.4 بازار نشاسته ذرت LAMEA

فصل 8. مشخصات شرکت
8.1 شرکت کارگیل
8.1.1 بررسی اجمالی شرکت
8.1.2 تجزیه و تحلیل مالی
8.1.3 تجزیه و تحلیل منطقه ای
8.1.4 استراتژی ها و پیشرفت های اخیر:
8.1.4.1 مشارکت ها ، همکاری ها و توافقات:
8.1.4.2 گسترش های جغرافیایی:
8.1.4.3 راه اندازی محصولات و گسترش محصولات:
8.2 Akzo Nobel N.V.
8.2.1 بررسی اجمالی شرکت
8.2.2 تجزیه و تحلیل مالی
8.2.3 تجزیه و تحلیل مقطعی و منطقه ای
8.2.4 هزینه تحقیق و توسعه
8.3 Bayer AG
8.3.1 بررسی اجمالی شرکت
8.3.2 تجزیه و تحلیل مالی
8.3.3 تجزیه و تحلیل مقطعی و منطقه ای
8.3.4 هزینه تحقیق و توسعه
8.4 شرکت Ajinomoto ، شرکت
8.4.1 بررسی اجمالی شرکت
8.4.2 تجزیه و تحلیل مالی
8.4.3 تجزیه و تحلیل مقطعی و منطقه ای
8.4.4 هزینه های تحقیق و توسعه
8.5 Henkel AG و شرکت ، KGaA
8.5.1 بررسی اجمالی شرکت
8.5.2 تجزیه و تحلیل مالی
8.5.3 تجزیه و تحلیل مقطعی و منطقه ای
8.5.4 هزینه تحقیق و توسعه
8.6 Associated British Foods PLC (Witington Investments Limited)
8.6.1 بررسی اجمالی شرکت
8.6.2 تجزیه و تحلیل مالی
8.6.3 تجزیه و تحلیل مقطعی و منطقه ای
8.6.4 استراتژی ها و پیشرفت های اخیر:
8.6.4.1 تملک و ادغام:
8.7 شرکت آرچر دانیلز میدلند
8.7.1 بررسی اجمالی شرکت
8.7.2 تجزیه و تحلیل مالی
8.7.3 تجزیه و تحلیل مقطعی و منطقه ای
8.7.4 هزینه تحقیق و توسعه
8.7.5 استراتژی ها و پیشرفت های اخیر:
8.7.5.1 تملک و ادغام:
8.7.5.2 گسترش های جغرافیایی:
8.8 BASF SE
8.8.1 بررسی اجمالی شرکت
8.8.2 تجزیه و تحلیل مالی
8.8.3 تجزیه و تحلیل مقطعی و منطقه ای
8.8.4 هزینه تحقیق و توسعه
8.9 Tate & Lyle PLC
8.9.1 بررسی اجمالی شرکت
8.9.2 تجزیه و تحلیل مالی
8.9.3 تجزیه و تحلیل مقطعی
8.9.4 هزینه تحقیق و توسعه
8.10 Croda International PLC
8.10.1 بررسی اجمالی شرکت
8.10.2 تجزیه و تحلیل مالی
8.10.3 تجزیه و تحلیل مقطعی و منطقه ای
8.10.4 هزینه تحقیق و توسعه

اخبار مرتبط  سرآشپز کریس اسکات غذا خوردن تابستان را به سطح بعدی این روز یادبود در نکاتی در وبلاگ تلویزیون می رساند

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/x4p66t مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با شماره تلفن +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com