آلی مد ، خرده فروش ردپای 145 فروشگاه ، برای آزمایش آزمایش هوش مصنوعی نسل بعدی

سیدنی، 22 دسامبر 2020 / PRNewswire / – Ally Fashion با ادامه 18 ماه تمرکز دیجیتال ، با ایجاد یک تجربه کاملاً منحصر به فرد برای هر بازدید کننده ، گام های اساسی را برای انقلابی در سفرهای مشتری برمی دارد.

Ally Fashion فراتر از شخصی سازی مبتنی بر قوانین ، رهبر هوش مصنوعی تجارت الکترونیک ، مخاطبان خاص را آزمایش می کند.

مخاطبان خاص یک پلت فرم منحصر به فرد را فراهم می کنند که قادر به تطبیق هر لیست محصولات در یک سایت تجارت الکترونیکی از نتایج جستجو به صفحات کالا و توصیه های محصول است – هر کاشی محصول به قصد خرید و ترجیح خرید پویا می شود.

کارهای دست و پاگیر و دستی مانند تجارت کالا توسط مخاطب خاص با استفاده از یادگیری ماشین به طور خودکار انجام می شود.

اخبار مرتبط  سیستم های Aphex BioCleanse با آزمایش Biopharma برای آزمایش بالینی ضد عفونی کننده دست توافق می کنند

آلینا تیموفیوا، رئیس تجارت الکترونیک Ally Fashion ، پیشرفت دیجیتال آنها را پیش برده است تا در صف مقدم دیجیتال هر دو در استرالیا و در سطح بین المللی

آلینا برای ایجاد یک لایه هوش مصنوعی پویا در بالای پلت فرم تجارت الکترونیکی خود با شرکت خاص مخاطب همکاری کرده است. “مخاطبان خاص بخش مهمی از مسیر رشد ما خواهد بود”. نمایندگی نسل بعدی فناوری پشت تجارب عالی تجارت الکترونیک.

پایداری یکی دیگر از اهداف اصلی Ally و Alina است. آلی با هدف دستیابی به نتایج مشابه مشتریان خاص مخاطبان مانند Little-mistress.com مستقر در انگلیس ، که یک مورد را دیدند ، است کاهش 35 درصدی در نرخ بازگشت کالا بر روی کالاهایی که PA به فروش می رساند ، باعث کاهش رد پای کربن و زمان صرف شده در صف در اداره پست مشتریان می شود.

اخبار مرتبط  Rochelle Foods مکث در تولید را اعلام کرد

نیلزن واروی از PA ، که مشارکت Ally Fashion را بر عهده دارد ، با استفاده از بینایی رایانه بسیار هیجان زده است.

“ابزار کشف کامپیوتر مبتنی بر دید رایانه ، اطلاعات رفتاری و متاداده محصول محصول را برای استنتاج شباهت بین موارد ، به شما ارائه می دهد و باعث ایجاد تجربه مرور انسانی بیشتری می شود.

آلی هنگام ارائه آخرین روند مد به پایگاه مشتری جهانی خود ، با موانعی در کشف کالاهای ناشی از مشکل شروع سرد روبرو می شود ، موجودی دم طولانی مدت یعنی سهام که فروش آن کمتر است را تشدید می کند. بینایی رایانه ای یک راه حل قدرتمند برای این مسئله است ، بدون اینکه منتظر بمانیم تا اقلام برای به دست آوردن محبوبیت محبوبیت کسب کنند. “

اخبار مرتبط  چهارم CIIE شروع به پذیرش رزرو غرفه برای غرفه داران می کند

با اولین تغییر سریع Covid و دیجیتال در خرده فروشی ، مشاغلی مانند Ally Fashion با ردپاهای فیزیکی بزرگ در حال سرمایه گذاری آنلاین هستند.

مخاطبان خاص particularaudience.com دفتر مرکزی آن در است سیدنی با دفاتر در ونکوور و لندن. مخاطبان خاص از فن آوری های SaaS برای خرده فروشان و فناوری های خرده فروشی برای مصرف کنندگان تحت این برند استفاده می کنند Similarinc.com.

آلی مد allyfashion.com دفتر مرکزی آن در است سیدنی ایجاد لباس های شیک ، مقرون به صرفه و با کیفیت که هر زنی را قادر می سازد برای ایجاد سبک خاص خود به آخرین روندها ، سبک ها و چاپ های جهانی دسترسی پیدا کند.

SOURCE مخاطبان خاص

لینک های مربوطه

https://particularaudience.com/