GODIVA منصوب Nurtac Ziyal Afridi به عنوان مدیرعامل ، مارک دوره جدید رشد و دسترسی به برند Iconic

افریدی ، یکی از اعضای هیئت مدیره GODIVA و مدیر استراتژی و رشد یلدیز هولدینگ ، گفت که او با تیم های خود برای ساخت شکلات های معروف این شرکت و همچنین سایر محصولات با الهام از شکلات ، با گسترش کانال های توزیع آن ، که شامل اینترنت و توزیع گسترده است ، به منظور جذب مصرف کنندگان جدید و ابتکار در میان مصرف کنندگان که از قبل وفادار هستند ، قابل دسترسی است.

انتصاب وی در حالی صورت می گیرد که GODIVA سعی دارد شکلات های خود را برای مخاطبان گسترده تر شناخته و فعالیت های تجاری خود را با توجه به تغییر رفتار خریدار تنظیم کند. از ابتدای سال تاکنون ، این شرکت رشد قابل توجهی در مصرف کننده خود تجربه کرده است که عمده آن ناشی از فروش در Godiva.com و در سوپرمارکت ها است.

“افریدی ترکیبی چشمگیر از تخصص تجاری ، عملیاتی و مالی و همچنین اشتیاق شدید به تیم ها و شکوفایی استعدادهای ما را به GODIVA می آورد. وی دارای سابقه اثبات شده توسعه تجارت است ، که اطمینان حاصل خواهد کرد که GODIVA همچنان به فرصتهایی می پردازد که به ریشه های خود احترام گذاشته و با چشم انداز جسورانه خود برای آینده مطابقت دارند. مورات اولکر، رئیس GODIVA.

افریدی گفت که او از هدایت یک مارک برتر که در بلژیک متولد شده و نزدیک به 95 سال در صنعتگری صنعتگر و تخصص شکلات حضور دارد هیجان زده است. این هدف این است که GODIVA را به عنوان علامت معیار افرادی قرار دهد که علاوه بر کسانی که به دنبال هدیه برای ارائه ، سنتی ترین مشتریان این برند هستند ، شخصاً خود را نیز سرگرم کنند. آنچه در آشپزخانه خانوادگی Les Draps در سال 1926 آغاز شد ، امروز با حضور جهانی در 100 کشور به یک مارک برجسته تبدیل شده است ، به 4 میلیارد مصرف کننده رسیده و GODIVA را به یک مارک منحصر به فرد ، مترادف با خوشمزه ترین شکلات جهان تبدیل کرده است. .

افریدی به دنبال پاسخگویی به نیازهای مصرف کنندگان امروز گفت که قصد دارد تجارت را به شبکه های توزیع جدید و همچنین جغرافیای جدید گسترش دهد ، سبد محصولات را گسترش دهد و روابط مشتری را افزایش دهد. و مصرف کنندگان به لطف دیجیتال.

اخبار مرتبط  صنایع CCA ، شرکت نتایج سالانه سهامداران را اعلام می کند

“کیفیت استثنایی محصولات ما نمایانگر میراث غنی و زیبا ، فداکاری ما برای نوآوری و تعهد ما برای استفاده از بهترین مواد تشکیل دهنده است. ما همچنان به گسترش دسترسی و استفاده از یک رویکرد چند کاناله برای زنده نگه داشتن نام تجاری محبوب خود ادامه خواهیم داد ، با یک ارتباط قوی با طرفداران خود و اطمینان از دسترسی و دسترسی بیشتر شکلات های با کیفیت بالا به همه مشتریان ما در سراسر جهان ، “آقای افریدی گفت.

ما همچنان بر مهار فناوری دیجیتال برای پیش بینی نیازهای مصرف کننده ، فراتر از انتظارات ، و GODIVA به برجسته ترین مارک شکلاتی برتر تمرکز می کنیم. من افتخار می کنم که در یک زمان حساس برای GODIVA با تیم شگفت انگیزم در این پروژه ها کار می کنم. “

در هلدینگ یلدیز ، افریدی نقش مهمی داشت زیرا این شرکت به یک گروه جهانی میان وعده با بیش از 300 مارک تجاری در بیش از 120 کشور جهان تبدیل شد. وی علاوه بر تجربه عملیاتی خود ، منجر به خرید مارک های برجسته ای مانند GODIVA در سال 2008 و McVitie’s ، Carr’s ، Jacobs و BN (United Biscuits) در سال 2014 شد. سومین شرکت بزرگ کلوچه در جهان. افریدی همچنین قرارداد صدور مجوز برای GODIVA را در ژاپن ، کره جنوبی ، استرالیا و نیوزیلند رهبری کرد. علاوه بر این ، او پیشگام خرید و عرضه سهام Sok Marketler بود که اکنون دومین خرده فروش بزرگ تخفیف در ترکیه است و Bizim Toptan ، شرکت پیشرو در خرده فروشان محصولات با تخفیف در ترکیه. قبل از هولدینگ یلدیز، افریدی سمت های رهبری در سایر شرکت های جهانی مانند Accenture و Arthur Andersen & Co.

وی MBA خود را در آلمان و لیسانس بازاریابی و دارایی را در دانشگاه دریافت کرده است استانبول.

درباره شکلات ساز GODIVA
شکلات ساز GODIVA رهبر جهان در شکلات های صنعتگر با کیفیت بالا است. این شرکت در سال تاسیس شد بروکسل در سال 1926 توسط شکلات ساز بلژیکی پیر دراپس. تقریباً یک قرن بعد ، هر قطعه شکلات GODIVA هنوز با کیفیت ، ساخت بلژیکی و بهترین مواد در جهان سرشار است. GODIVA در بیش از 100 کشور در سراسر جهان توزیع شده است. مشتریان می توانند GODIVA را در فروشگاه های شکلات با نام تجاری مشهور ، کافی شاپ هایی که شکلات ارائه می دهند ، در GODIVA.com و در بسیاری از خرده فروشان ممتاز کشف کنند. GODIVA متعهد است محصولات و نوشیدنی های نوآورانه و خوشمزه ای را ارائه دهد که فراتر از انتظارات مصرف کننده باشد و لحظات شگفت انگیزی را ایجاد کند. GODIVA از ترافل ها و تکه های شکلات معروفش که گرفته از پوسته گرفته تا کلوچه هایی به سبک اروپایی گرفته تا شکلات های بسته بندی شده جداگانه ، قهوه های عالی ، شکلات داغ ، بستنی و سایر غذاهای لذیذ ، تلاش می کند تا دنیا را زنده کند. تجربه نهایی شکلات. GODIVA به عنوان یک شرکت با مسئولیت اجتماعی ، برنامه ها و برنامه های جهانی دارد که به منظور حمایت معنادار از کشاورزان کاکائو ، حفاظت از محیط زیست و توانمندسازی جوامعی که در آنها زندگی می کنیم ، کار می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این اقدامات قدرتمند ، به وب سایت GODIVA Cares مراجعه کنید.

اخبار مرتبط  Hodedah به یاد می آورد قفسه سینه 4 HI4DR به دلیل خطوط ضرب و شتم. به دلیل محدودیت های COVID-19 ، ممکن است داروهای درمانی به تاخیر بیفتد. محصولات خود را از کودکان دور نگه دارید

درباره هولدینگ یلدیز
هلدینگ یلدیز ، دفتر مرکزی آن در استانبول ، بیش از 300 مارک تجاری در بیش از 120 کشور جهان دارد. این شرکت که 100٪ متعلق به خانواده الکر است ، در سراسر جهان فعالیت می کند و با 61 کارخانه و تقریبا 65000 کارمند در سراسر جهان به جمعیت 4 میلیارد نفر خدمات ارائه می دهد. این شرکت در زمینه شیرینی سازی (شکلات ، کلوچه ، کیک ، آدامس ، آب نبات) و خرده فروشی تمرکز دارد. یلدوز هلدینگ با مارک های شاخص مانند GODIVA ، Ülker و McVitie’s زیر یک سقف سهم خود را در بازارهای جهانی افزایش داده است. pladis مارک های معتبری مانند McVitie و Ülker است و همچنین طیف وسیعی از شکلات های GODIVA را به طور انحصاری برای کانال های بسته بندی شده مصرف کننده در سراسر جهان توزیع می کند. علاوه بر تجارت خرده فروشی GODIVA ، یلدوز هولدینگ همچنین دارای دو فروشگاه بزرگ فروشگاه خرده فروشی مستقر در ترکیه به نام های Şok Marketler و Bizim Toptan است. Marketok Marketler سریعترین رشد خرده فروشی در ترکیه است و Bizim Toptan بزرگترین مارک نقدی و حمل و نقل از نظر تعداد فروشگاه ها است. این شرکت علاوه بر تنقلات و خرده فروشی ، مواد غذایی ، غذاهای منجمد ، روغن های گیاهی ، مارگارین ، گوشت های فرآوری شده و مواد بسته بندی را نیز تولید می کند. بسلر که در صنعت خود پیشرو است ، مارگارین ، روغن ، مارگارین صنعتی و نانوایی با مارک های برجسته خود ، BizimYağ و Teremyağ تولید می کند. کرویتاش ، خرده فروش برجسته غذای منجمد در ترکیه ، با نام تجاری SuperFresh خود غنی ترین مجموعه محصولات در بازار مواد غذایی منجمد را ارائه می دهد. شرکت Yıldız Ventures در سال 2019 با هدف تقویت اکوسیستم کارآفرینی در ترکیه تاسیس شد و از طریق سه برنامه مختلف شتاب ، جوجه کشی و سرمایه گذاری مالی. Gözde Girişim ، یک صندوق سرمایه گذاری خصوصی که در بورس اوراق بهادار استانبول فهرست شده است ، همچنین بخشی از گروه هولدینگ Yıldız است. هلدینگ یلدوز هفت شرکت در بورس اوراق بهادار بورسا استانبول دارد. در میان آنها ، kerlker و Kevvitaş از جمله لیست ترین شرکت های غذایی هستند. این شرکت و مارک های آن از طریق فعالیت های مسئولیت اجتماعی و پایداری در زمینه های محیط زیست ، ورزش ، آموزش ، بهداشت و هنر به جامعه کمک می کنند.

اخبار مرتبط  گرین بیتس با دستیابی به 4 میلیارد دلار فروش خرده فروشی سالانه ، اولین شرکت فناوری شاهدانه می شود

تماس با رسانه:
تارا مک تیگ
رئیس ارتباطات جهانی شرکت ، GODIVA
[email protected]

عکس: https://mma.prnewswire.com/media/1387674/GODIVA_Nurtac_Ziyal_Afridi_CEO.jpg

آرم: https://mma.prnewswire.com/media/1387675/GODIVA_Logo.jpg

SOURCE GODIVA