GODIVA Nurtac Ziyal Afridi را به عنوان مدیر عامل منصوب کرد ، دوره جدیدی از رشد و دسترسی یک مارک برجسته را رقم می زند

افریدی ، یک عضو هیئت مدیره GODIVA و مدیر ارشد استراتژی و رشد هولدینگ یلدیز، گفت که او با گسترش تیم های خود ، از جمله آنلاین و FDM (توده داروی غذایی) ، برای دسترسی به مصرف کنندگان جدید و غیره ، به همکاری با تیم های خود برای دسترسی به شکلات های محبوب و محصولات الهام گرفته از شکلات این شرکت ادامه خواهد داد. راه های جدید برای برقراری ارتباط با مصرف کنندگان وفادار.

با انتصاب خود ، GODIVA به دنبال جذب شکلات این شرکت به مخاطبان بیشتر و انطباق عملیات تجاری خود با تغییرات در رفتار مشتری است. تا به امروز ، این شرکت رشد قابل توجهی در مشتری خود داشته است که عمده آن ناشی از فروش از طریق Godiva.com و FDM است.

“افریدی ترکیبی چشمگیر از مهارتهای تجاری ، عملیاتی و مالی را به همراه اشتیاق شدید به مردم و پرورش استعدادها به GODIVA می آورد. او سابقه اثبات شده نتایج قوی تجارت در توسعه کسب و کار را دارد ، که این اطمینان را به GODIVA ادامه می دهد. که ریشه های آن را ارج می نهند و با چشم انداز جسورانه خود برای آینده همسو می شوند. ” مورات اولکر، رئیس GODIVA.

افریدی گفت که وی از هدایت یک مارک تجاری که از بلژیک منشأ گرفته و تقریباً 95 سال مهارت و تخصص در شکلات های هنری دارد ، الهام گرفته شده است. او می خواهد علاوه بر گروه هدف سنتی که به برند هدیه دیگری می دهند ، از GODIVA به مقصدی برای افرادی که می خواهند خودشان را معالجه کنند ، بپردازد. آنچه در آشپزخانه خانوادگی Draps در سال 1926 آغاز به کار کرد ، با حضور جهانی در 100 بازار به یک مارک برجسته تبدیل شده است ، به 4 میلیارد مشتری رسیده و GODIVA را به یک مارک منحصر به فرد و مترادف با خوشمزه ترین شکلات جهان تبدیل کرده است.

افریدی برای پاسخگویی به نیازهای مصرف کننده امروز گفت که از طریق فناوری دیجیتال قصد دارد تجارت را در کانال ها و مناطق جدید گسترش دهد ، سبد محصولات را گسترش دهد و روابط مشتری و مشتری را تقویت کند.

اخبار مرتبط  ویرایش هالیوود غربی که در اول اکتبر سال 2020 باز می شود

“کیفیت استثنایی محصولات ما نشان دهنده میراث غنی و زیبا ، تعهد ما به نوآوری و قول ما در استفاده از بهترین مواد تشکیل دهنده است. ما به گسترش دامنه خود ادامه خواهیم داد و از یک رویکرد همه کانال برای ارائه برند محبوب خود استفاده خواهیم کرد ، با طرفداران ما در ارتباط باشید و شکلات های برتر ما را در دسترس و در دسترس مصرف کنندگان ما در سراسر جهان قرار دهید. “

“ما همچنان در استفاده از فن آوری دیجیتال برای پیش بینی نیازهای مصرف کننده ، فراتر از انتظارات و ساختن GODIVA به عنوان مارک برتر برتر شکلات متمرکز هستیم. من افتخار می کنم که در این مدت با تیم خارق العاده ام در این تلاش ها کار کنم یک زمان مهم برای GODIVA. “

در هلدینگ یلدیز ، افریدی نقش مهمی ایفا کرد زیرا این شرکت به یک گروه میان وعده جهانی با بیش از 300 مارک تجاری در بیش از 120 کشور جهان تبدیل شد. وی علاوه بر تجربه عملیاتی خود ، هدایت خرید مارک های برجسته ای مانند GODIVA در سال 2008 و McVitie’s ، Carr’s ، Jacobs و BN (United Biscuits) در سال 2014 را بر عهده داشته است ، که اخیراً منجر به ایجاد شرکت pladis شد ، این دو دومین شرکت بزرگ بیسکویت در جهان. افریدی همچنین دارای مجوز GODIVA در ژاپن، کره جنوبی ، استرالیا و نیوزیلند. علاوه بر این ، او هدایت خرید و عرضه سهام Sok Marketler را که اکنون دومین فروشگاه بزرگ تخفیف در ترکیه است و Bizim Toptan ، پیشرو در زنجیره تخفیف در ترکیه است. در مقابل هولدینگ یلدیز افریدی سمت های رهبری با سایر شرکت های بین المللی مانند Accenture و Arthur Andersen & Co.

وی MBA خود را در آلمان و لیسانس بازاریابی و امور مالی را در آلمان دریافت کرد استانبول.

درباره GODIVA Chocolatier
GODIVA Chocolatier رهبر جهانی در تولید شکلات های برتر است. این شرکت در سال 1926 تاسیس شد بروکسل تاسیس شده توسط شکلات ساز بلژیکی پیر دراپس. تقریباً یک قرن بعد ، هر قطعه شکلات GODIVA هنوز با کیفیت ، ساخت بلژیکی و بهترین مواد تشکیل دهنده در جهان می ترکد. GODIVA در بیش از 100 کشور در سراسر جهان توزیع می کند. مشتریان می توانند GODIVA را در بوتیک های شکلات ، کافه های شکلات ، از طریق GODIVA.com و در بسیاری از فروشگاه های غذای سبک با نام تجاری معروف تجربه کنند. GODIVA متعهد به رفتارها و نوشیدنی های نوآورانه و خوشمزه ای است که بیش از انتظارات مصرف کننده است و لحظات شگفت انگیزی را ایجاد می کند. GODIVA از ترافل ها و پرلین های معروف خود گرفته تا بیسکویت های اروپایی ، شکلات های بسته بندی شده به صورت جداگانه ، قهوه عالی ، شکلات داغ ، بستنی نرم و سایر سرگرمی ها متعهد است که نهایت تجربه شکلات را به جهانیان ارائه دهد. GODIVA به عنوان یک شرکت با مسئولیت اجتماعی ، برنامه ها و برنامه های جهانی دارد که به منظور حمایت معنادار از کشاورزان کاکائو ، محافظت از محیط زیست و تقویت جوامعی که در آنها زندگی و کار می کنیم ، طراحی شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این اقدامات قدرتمند ، به GODIVA Cares مراجعه کنید.

اخبار مرتبط  Primus گواهینامه WFK را دریافت می کند

در باره هولدینگ یلدیز
هولدینگ یلدیز، با دفتر مرکزی در استانبول، بیش از 300 مارک تجاری در بیش از 120 کشور جهان دارد. این شرکت که 100 درصد متعلق به خانواده الکر است ، در سراسر جهان فعالیت می کند و به جمعیت 4 میلیارد نفری با 61 کارخانه و نزدیک به 65000 کارمند در سراسر جهان خدمت می کند. این شرکت در زمینه شیرینی سازی (شکلات ، کلوچه ، کیک ، آدامس ، آب نبات) و خرده فروشی تمرکز دارد. یلدوز هلدینگ با مارک های شاخص مانند GODIVA ، Ülker و McVitie در زیر سقف یک شرکت سهم خود را در بازارهای جهانی افزایش داد. Pladis ، خانه مارک های محبوب از جمله McVitie و Ülker ، همچنین طیف وسیعی از شکلات های GODIVA را به طور انحصاری برای کانال های کالاهای بسته بندی شده مصرفی در سراسر جهان توزیع می کند. علاوه بر فعالیت های خرده فروشی GODIVA ، یلدوز هولدینگ همچنین دارای دو زنجیره اصلی پیشرو در ترکیه است: Marketok Marketler و Bizim Toptan. Marketok Marketler سریعترین رشد زنجیره خرده فروشی در ترکیه است و Bizim Toptan بزرگترین مارک نقدی و حمل و نقل از نظر تعداد فروشگاه ها است. این شرکت علاوه بر تنقلات و خرده فروشی ، مواد غذایی ، محصولات منجمد ، روغن های گیاهی ، مارگارین ، گوشت فرآوری شده و مواد بسته بندی را نیز تولید می کند. Besler تا حد زیادی رهبر صنعت خود ، مارگارین های مصرفی ، روغن ها ، مارگارین های صنعتی و مارگارین های نانوایی را با مارک های برجسته خود BizimYağ و Teremyağ تولید می کند. کرویتاش اولین خرده فروش غذای منجمد در ترکیه است که با نام تجاری SuperFresh کاملترین طیف کالا را در بازار مواد غذایی منجمد ارائه می دهد. Yıldız Ventures در سال 2019 با هدف رانندگی در اکوسیستم کارآفرینی در ترکیه در هلدینگ Yıldız تاسیس شد و از ایده های نوآورانه تجاری با سه برنامه مختلف شتاب ، جوجه کشی و سرمایه گذاری مالی پشتیبانی می کند. Gözde Girişim ، یک صندوق سهام خصوصی است که در بورس اوراق بهادار استانبول فهرست شده است ، همچنین بخشی از گروه هولدینگ Yıldız است. هلدینگ یلدوز هفت شرکت در بورس اوراق بهادار بورسا استانبول دارد. در این میان ، اولکر و کرویتاش در راس شرکت های غذایی ذکر شده قرار گرفته اند. با مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت ها و فعالیت های پایداری در زمینه های محیط زیست ، ورزش ، آموزش ، بهداشت و هنر ، شرکت و برند به جامعه کمک می کنند.

اخبار مرتبط  Trulieve رشد ارگانیک خود را ادامه می دهد ، 51مین فروشگاه فلوریدا را با موقعیت مکانی فورت پیرس جشن می گیرد

سخنگوی مطبوعات:
تارا مک تیگ
رئیس ارتباطات جهانی شرکت ، GODIVA
[email protected]

عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1387674/GODIVA_Nurtac_Ziyal_Afridi_CEO.jpg

آرم – https://mma.prnewswire.com/media/1387675/GODIVA_Logo.jpg

SOURCE GODIVA