Scrum Ventures اعلان شرکای گسترده و راه اندازی اولیه پذیرفته شده در Food Tech Studio را نشان می دهد

سانفرانسیسکو، 23 دسامبر 2020 / PRNewswire / – سرمایه گذاری های اسکرام امروز لیست استارت آپ های پذیرفته شده اولیه را به Food Tech Studio خود اعلام کرد – نیش!، یک برنامه جهانی با هدف حل چالش های کلیدی گرفتار زنجیره تامین مواد غذایی امروز ما ، از جمله ایمنی ، کاهش ضایعات و سلامتی (اما نه محدود به آنها). اسکرام ونچرز همچنین اعلام کرد که با افزوده های جدید به این برنامه ، همکاری های خود را افزایش داده است.

راه اندازی شد سپتامبر 2020، Food Tech Studio – نیش! بر ایجاد تغییرات مورد نیاز در بخش مواد غذایی از طریق فن آوری های پیشرفته از ابتدای فعالیت های نوآورانه غذایی متمرکز شده است. این برنامه برای آوردن کارآفرینان غذا به خط مقدم و اتصال آنها با شرکتهای پیشرو و رهبران اندیشه صنعت تاسیس شده است ، به آنها کمک می کند تا فرصتهای رشد بالاتری را در ژاپن، ایالات متحده و سراسر جهان.

در طول سه ماه گذشته ، این برنامه صدها برنامه از استارتاپهای 28 کشور مختلف دریافت کرده است که مصمم به نوآوری در اکوسیستم غذایی هستند. این برنامه چندین شرکت را شناسایی کرده است که فناوری های جدیدی را در بخش مواد غذایی ارائه می دهند که می توانند اثر کربن ما را کاهش دهند و گرسنگی و ضایعات جهان را از بین ببرند.

اخبار مرتبط  QEBR مجدداً روی CBD پزشکی تمرکز می کند

امروز ، Food Tech Studio – نیش! نام 20 استارت آپ اول را که بخشی از برنامه خواهد بود ، منتشر کرده است. راه اندازی های اولیه طیف گسترده ای از دسته ها را در بخش فناوری غذایی شامل سلامتی و بهداشت ، غذاهای نسل بعدی و غذاهای کاربردی ، زنجیره تأمین و تدارکات ، فناوری های متمرکز در خانه و مصرف کننده و پایداری منعکس می کند.

راه اندازی اولیه پذیرفته شده:

این برنامه همچنین با افزودن Fujicco ، House Foods ، Kagome و Tokyo Gas به عنوان شریک ، حلقه رهبری خود را گسترش داده است. راه حل های زندگی هیتاچی جهانی ، JR East و Orange Page نیز به عنوان شرکای استراتژیک اضافه شدند. این شرکای استراتژیک بیش از 20 مربی مربوط به غذا را برای شرکت کنندگان در برنامه فراهم می کنند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد شرکا:

  • شرکت فوجیکو ، با مسئولیت محدود: فوجیکو با هدف ایجاد سلامتی و خوشبختی برای همه ، در ایجاد جامعه ای پایدار تلاش می کند. این شرکت بر اساس شعار شرکت خود “همیشه خلاق باشید” از طریق مواد غذایی با کیفیت و توسعه تکنولوژیکی با محصولات غذایی طبیعی مانند کمبو (جلبک دریایی) و لوبیا ، به سلامت ، سلیقه ، ایمنی و قابلیت اطمینان غذایی رسیده است.
  • شرکت Food Foods House: با توجه به پایداری ، House Foods طیف وسیعی از محصولات تازه توفو را با قیمت های مقرون به صرفه در ایالات متحده ارائه می دهد. با بیش از 100 سال خدمات ، این شرکت دیدگاه خود را در مورد تغذیه سالم از طریق انواع محصولات مناسب ساخته شده به اشتراک می گذارد از مواد با کیفیت بالا
  • Kagome Co.، Ltd: به عنوان تولید کننده و توزیع کننده ژاپنی مواد غذایی حاوی گوجه فرنگی و آب میوه و سبزیجات ، کاگومه به طور مداوم در تلاش است تا به سلامت و طول عمر افراد در سراسر جهان کمک کند.
  • شرکت توکیو گاز ، با مسئولیت محدود: به عنوان ژاپنی ها توکیو گاز بزرگترین تأمین کننده گاز شهری است که بیش از 135 سال به بیش از 12 میلیون مشتری خدمات ارائه می دهد ، ضمن پاسخگویی به نیازهای مشتریان ، جامعه و عصر بعدی در حالی که برای کمک به تحقق یک شیوه زندگی مرفه و تحقق پذیر فعالیت می کند ، و یک جامعه دوستدار محیط زیست.
اخبار مرتبط  تعداد زیادی برای گزارش نتایج سه ماهه دوم در 28 آگوست 2020

برای اطلاعات بیشتر در مورد شرکای استراتژیک:

  • راه حل های زندگی هیتاچی جهانی: هیتاچی به عنوان ارائه دهنده لوازم خانگی ، خدمات و تجهیزات تجاری ، هدف زندگی هیتاچی افزایش کیفیت زندگی مشتریان است. همچنین از فناوری دیجیتال برای حل مسائل مربوط به سبک زندگی و کمک به جامعه پایدار استفاده می کند.
  • JR East: با منطقه عملیاتی در شمال شرقی ژاپن از جمله توکیو کلانشهر ، JR East بزرگترین شرکت راه آهن در است ژاپن. JR East به عنوان اولویت اصلی خود ، سطح نهایی ایمنی را دنبال می کند. و ، به عنوان یک نهاد ، JR East Group با تأکید بر اعتماد و توسعه شبکه ای از مشاغل مرتبط ، به ویژه در فن آوری اطلاعات ، زندگی مرفهی را برای مشتریان ، جوامع طرف و کارمندان خود ایجاد می کند.
  • صفحه نارنجی: یک ناشر آشپزی پر جنب و جوش است که مأموریت دارد سبک زندگی و فرهنگی را ارتقا دهد که همکاری و رفاه را ارتقا می بخشد. تمرکز آنها کشف ، آموزش و آوردن معنا به دستور العمل های غذایی است.
اخبار مرتبط  پیش بینی بازار بخش شیلات و آبزی پروری عربستان سعودی تا سال 2025 به 402.5 میلیون دلار برسد

طی یک ماه آینده ، Scrum Ventures با شرکای خود در مورد فرآیند انتخاب نهایی که فرآیندهای بهتر و کارآمدتری را در اکوسیستم توسعه مواد غذایی به همراه خواهد داشت ، همکاری نزدیک خواهد داشت. برای اطلاعات بیشتر در مورد Scrum Ventures و Food Tech Studio – نیش!، لطفا ببینید: https://www.foodtech.studio/

SOURCE Scrum Ventures

لینک های مربوطه

https://scrum.vc