نبض در بازار: یک فصل تعطیلات COVID

با تعطیلی مدارس و پایین آمدن دما ، همه نشانه ها نشان می دهد که کودکان بیشتر از زمان های دیگر در همه گیر اوقات در داخل می گذرانند. به نظر می رسد والدین در حال پیدا کردن روش های جدید و خلاقانه برای نگه داشتن فرزندان خود هستند و این بار برای الهام گرفتن به آشپزخانه مراجعه می کنند. Centricity طی یک ماه گذشته 167٪ افزایش تقاضا برای ژل های پخت و ژل های نوشتن را نشان داده است ، که نشان می دهد افراد بیشتری با افزودن لهجه های رنگارنگ و خلاقانه به غذاهای زمستانی خود ، کودکان خود را تشویق می کنند که به آنها در پختن بپیوندند.

به همین ترتیب ، با پایان تعطیلات و جلسات مدرسه که برای تعطیلات زمستانی به پایان می رسد ، والدین از رویکرد بازی بازیگرانه تری برخوردار هستند. در حالی که در اوایل سال تحصیلی بیشترین مصرف را داشتیم قصد اسباب بازی های مهارت حرکتی (احتمالاً در تلاش برای حفظ بهره وری از زمان بازی) ، اکنون شاهد گرایش بیشتر والدین به سمت اسباب بازی های سرگرم کننده هستیم. از ماه نوامبر ، تقاضا برای برج سازی و بازی های رومیزی بیش از 170 درصد افزایش یافته است. و این تصادفی نیست که تقاضا برای وسایل آشپزخانه بازی تظاهر کننده این افزایش است ، تقریباً 200 up ، با پدر و مادر در آشپزخانه و بچه ها دنباله رو آنها هستند.

اخبار مرتبط  Animal Ortho Care دو محصول جدید برای پشتیبانی سگ منتشر می کند

میکسولوژیست های آماتور ، به زودی به یک اتاق نشیمن نزدیک شما می آیند

جنبش DIY اینجاست و بسیاری تلاش خود را برای فعالیتهای جدید در خانه انجام می دهند. نمونه بارز آن افزایش در نانوایان اولین بار در این سال ، روندی که Centricity شاهد ادامه آن در فصل تعطیلات بوده ، با اندازه گیری قاشق و فنجان ، خوشه های 175٪ در ماه گذشته را نشان می دهد.

اما فراتر از نان و شیرینی ، جدیدترین موج تجربه به روز شده نوشیدن در خانه است. مواد تشکیل دهنده میکسولوژی برتر با افزایش 123 درصدی تقاضا برای تزئینات کوکتل ، که به منظور تأکید یا تکمیل طعم های کوکتل به عنوان لمس نهایی است ، افزایش یافته است. مردم به وضوح منتظر بازگشایی بارها نیستند ، در عوض کوکتل های فانتزی مورد علاقه خود را به تنهایی بازسازی می کنند و بازار آمیخته آماتور آماتور را هدایت می کنند.

اخبار مرتبط  راه اندازی گوشت گاو و گیاهان آلی به پایان رسیده ، شرکت گوشت گاو اورگانیک ، از مزرعه خانوادگی در مادراس ، به درب شما منتقل می شود.

خانه ای برای تعطیلات ، بدون مانیکور

دولت های محلی در همه جا از مردم می خواهند که در خانه بمانند و از گسترش ویروس جلوگیری کنند. و با یک معیار ، به نظر می رسد که این درخواست ها ممکن است مثر باشند. در مواردی که فصل تعطیلات معمولاً با افزایش فروش محصولات زیبایی در ارتباط است ، تقاضا برای لاک ناخن ، کیت ناخن و مواد پاک کننده آرایش بیش از 160٪ در ماه گذشته کاهش یافته است. از طریق این لنز دیده می شود ، مردم به نظر می رسد در لباس … یا حداقل لباس نمی پوشند.

دندان شیرین آمریکا دوباره متولد می شود

فصل تعطیلات اغلب با آسایش و افراط تعریف می شود و در حالی که آغاز همه گیری منجر به افزایش مواد غذایی و فعالیت های مرتبط با سلامتی می شود ، به نظر می رسد زمستان این روند را پشت سر می گذارد. گروه میان وعده های شیرین در حال افزایش است ، که با افزایش 84 درصدی تقاضا از ماه گذشته افزایش یافته است. برای افرادی که تمایل به انجام پخت خود ندارند ، بازار غذاهای پیش ساخته با افزایش 85 درصدی کلوچه های پیش ساخته و 105 درصدی کلوچه های پیش ساخته ، عملکرد خوبی دارد. از طرف دیگر ، سبزیجات این روزها روند خوبی ندارند و نسبت به ماه گذشته 18٪ کاهش داشته است.

اخبار مرتبط  SMOORE ، شرکت مادر VAPORESSO ، اولین شرکت vaping است که در بورس اوراق بهادار هنگ کنگ ثبت شده است

Centricity چگونه می تواند کمک کند

با تکامل سریع بازارهای خرده فروشی و CPG ، رهبران دیگر مجبور نیستند قبل از تصمیم گیری های اساسی منتظر اطلاعات فروش بمانند. از توسعه محصول تا گسترش سهم بازار ، Centricity به شرکت ها کمک می کند تا روندها را به محض ظهور ، و قبل از وجود داده های فروش ، راه حل های عملیاتی عملی ارائه دهند. دوباره به وبلاگ مرکزیت در طول سال 2021 برای به روزرسانی منظم در مورد چگونگی استفاده از داده های آینده نگر برای حفظ ضربان در مهمترین بازارها. تا آن زمان ، در امنیت باشید و یک فصل تعطیلات مبارک داشته باشید!

SOURCE Centricity، Inc.

لینک های مربوطه

http://centricityai.com