LiveXLive خرید شرکت تجارت الکترونیکی کالا ، راه حل های شخصی سازی سفارشی (CPS) را به پایان رساند

لس آنجلس، 24 دسامبر 2020 / PRNewswire / – رسانه LiveXLive (Nasdaq: LIVX) (“LiveXLive”) ، بستری جهانی برای پخش جریانی مستقیم و محتوای صوتی ، ویدئویی و پادکست درخواستی در موسیقی ، فرهنگ کمدی و پاپ و صاحب پادکست، رادیو Slacker و واکنش نشان می دهد، امروز اعلام کرد که در یک معامله کامل سهام کسب و کار شخصی سازی Solutions ، LLC (“CPS”) را به پایان رسانده است. معامله تقریبی ارزیابی می شود 12 میلیون دلار بر اساس قیمت بسته شدن سهام LiveXLive در در 22 دسامبر 2020، منوط به سرمایه در گردش و سایر تنظیمات است.

CPS به عنوان یک شرکت تابعه کاملاً LiveXLive فعالیت خواهد کرد. انتظار می رود که این خرید بلافاصله به سهام دارنده سهام اضافه شود و به سود اضافه شود و تقریباً شامل آن می شود 5.2 میلیون دلار سرمایه برآورد شده این معامله مدل تجاری LiveXLive را بیشتر به بازار تجارت جهانی مجاز تبدیل می کند ، که انتظار می رود به آن برسد 400 میلیارد دلار تا سال 2023

وی گفت: “کسب CPS یک مکمل ایده آل برای مدل کسب و کار چرخ دنده ما است و فرصت مهمی را برای استفاده از مخاطبان ، سیستم عامل و ارتباطات صنعتگر و صنعت سرگرمی ما برای افزودن تجارت و درآمد تخصصی کالاهای مصرفی فراهم می کند.” رابرت الین، مدیر عامل و رئیس LiveXLive. “با ادغام کالاهای ویژه با موسیقی ، پادکست و محتوای اصلی ما ، می توانیم کالاهای منحصر به فرد و شخصی را از هنرمندان ، نمایش ها و رویدادهای مورد علاقه خود به فوق العاده ها ارائه دهیم.”

به عنوان یک نتیجه از خرید CPS ، LiveXLive در نظر دارد تا بیشتر درآمد شرکای فعلی خود و مجموعه استعدادهای درخشان در تمام شرکت های تابعه خود را افزایش دهد تا طرفداران فوق العاده را هدف قرار دهد و با دیگر هنرمندان و ستاره های صنعت موسیقی ، پادکست و سرگرمی که رسانه های اجتماعی و بازاریابی برای ایجاد و توزیع لباس های شخصی ، جواهرات ، اسباب بازی ها و همچنین کالاهای مجازی منحصر به فرد و نسخه محدود. علاوه بر این ، LiveXLive با هنرمندان و افراد مشهور برای تولید محصولات سفارشی و مشارکت های صدور مجوز مشابه Teremana Tequila و دواین جانسون (معروف به سنگ). توزیع دیجیتال و فیزیکی کالاها عمدتاً بصورت آنلاین خواهد بود ، اما همچنین انتظار می رود شامل خرده فروشان بزرگ جعبه بزرگی مانند Walmart باشد که فرصت های تبلیغاتی و بازاریابی را برای LiveXLive و شرکای آن بیشتر می کند.

اخبار مرتبط  یام چین نتایج مالی سه ماهه چهارم و سال مالی 2020 را گزارش می کند

“دنیای کالاهای سفارشی ، تحقق در زمان واقعی و تجارت اجتماعی که توسط افراد مشهور و تأثیرگذار هدایت می شود برای ایجاد یک طوفان کامل با هم برخورد کرده اند. LiveXLive نماینده شریک ایده آل ما برای استفاده از این موج بعدی است.” اسکات نورمن، بنیانگذار CPS.

در سال 2012 تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در آدیسون ، ایالت IL، CPS گروهی از مشاغل وب گرا با رشد سریع و متخصص در صنعت شخصی سازی کالا است. CPS تحت مالکیت و مدیریت شرکای درجه یک با 50 سال تجربه شخصی سازی ، “تیم رویایی” خود را از نوآوران و طراحان گرد هم آورده است تا مجموعه کالاهای شخصی سازی شده را برخلاف هر چیزی در بازار ایجاد کند. CPS در حال حاضر 70 کارمند به علاوه تمام وقت دارد. مدیر عامل فعلی CPS ، جان سملهاک، مدیرعامل CPS به عنوان یک شرکت تابعه کاملاً LiveXLive باقی خواهد ماند.

LiveXLive دارای اولین پلت فرم استعداد محوری است که متمرکز بر superfans و ساخت امتیازات طولانی مدت در مورد صوتی و تصویری درخواستی ، پادکست ، vodcasting ، کانالهای خطی OTT ، پرداخت به ازای هر نمایش (“PPV”) و جریان مستقیم است. مدل آن شامل چندین مسیر کسب درآمد از جمله اشتراک ، تبلیغات ، حمایت مالی ، فروش کالا ، صدور مجوز و بلیط است. LiveXLive اخیراً راهنمای درآمد خود را برای سال مالی 2021 بر اساس قدرت در مشاغل اصلی خود افزایش داده است.

درباره LiveXLive Media، Inc.
دفتر مرکزی آن در لس آنجلس، کالیفرنیا، LiveXLive Media، Inc. (NASDAQ: LIVX) (“شرکت”) (تلفظ شده توسط “Live”) یک بستر جهانی برای پخش مستقیم و محتوای صوتی ، ویدئویی و پادکست درخواستی در موسیقی ، کمدی و فرهنگ پاپ است. LiveXLive که از آن زمان تاکنون بیش از 1500 هنرمند را پخش کرده است ژانویه 2020، به شریکی برای برترین هنرمندان و صداهای مشهور جهان و همچنین جشنواره ها و کنسرت های موسیقی ، از جمله راک در ریو ، EDC لاس وگاس و بسیاری دیگر تبدیل شده است. که در آوریل 2020، LiveXLive اولین جشنواره موسیقی 48 ساعته خود را با نام “زندگی موسیقی” با موفقیت فوق العاده تولید کرد زیرا بیش از 50 میلیون بازدید و بیش از 5 میلیارد بازدید برای # موسیقی های موسیقی در TikTok با بیش از 100 اجرا کسب کرد. کتابخانه رویدادهای جهانی ، پادکست های صوتی تصویری و نمایش های اصلی این شرکت علاوه بر برنامه ، سایت مقصد و کانال های اجتماعی خود ، در تلویزیون های آمازون ، اپل تی وی ، روکو و سامسونگ نیز موجود است. شرکت فرعی کاملاً متعلق به شرکت ، PodcastOne ، بیش از 2.1 میلیارد بارگیری سالانه در بیش از 350 قسمت پادکست در هفته ایجاد می کند. برای اطلاعات بیشتر ، به www.livexlive.com مراجعه کنید و ما را در فیس بوک ، اینستاگرام ، TikTok ، دنبال کنید توییتر درlivexlive و YouTube.

اخبار مرتبط  تاکو کابانا جشنواره Enchilada را با بازگشت Enchiladas جشن می گیرد

درباره راه حل های شخصی سازی سفارشی (CPS)
دفتر مرکزی آن در ادیسون ایلینوی، Custom Personal Solutions (CPS) محصولات شخصی را برای توزیع عمده و مستقیم به مصرف کننده تولید ، تولید و توزیع می کند. این شرکت بیش از 10 هزار مورد هدیه شخصی منحصر به فرد برای خانواده ، خانه ، تعطیلات فصلی و رویدادهای ویژه ارائه می دهد. CPS همچنین یکی از بزرگترین توزیع کنندگان جواهرات شخصی در مشتریان عمده فروشی ایالات متحده شامل Walmart ، Zulily ، Zales ، Petco و Bed ، Bath و Beyond است. از گلدوزی گرفته تا حکاکی لیزری تا چاپ مستقیم به لباس ، CPS از ده نوع روش شخصی سازی استفاده می کند که منجر به یک فروشگاه واحد برای شخصی سازی / چاپ نیازهای هر شخص می شود.

اظهارات رو به جلو
همه اظهارات غیر از بیان واقعیت های تاریخی مندرج در این بیانیه مطبوعاتی “اظهارات آینده نگرانه” است که اغلب ، اما نه همیشه ، با استفاده از کلمات “ممکن” ، “ممکن” ، “اراده” مشخص می شود “به احتمال زیاد نتیجه می گیرد” ، “می خواهد” ، “باید” ، “تخمین” ، “برنامه” ، “پروژه” ، “پیش بینی” ، “قصد” ، “انتظار” ، “پیش بینی” ، “باور” ، “جستجو” “ادامه” ، “هدف” یا منفی این اصطلاحات یا عبارات مشابه دیگر. این اظهارات شامل خطرات ، عدم قطعیت و سایر عوامل شناخته شده و ناشناخته است ، که ممکن است باعث شود نتایج واقعی ، عملکرد یا دستاوردها تفاوت معناداری با اظهارات یا ضمنی چنین اظهاراتی داشته باشد ، از جمله: اعتماد شرکت به یک مشتری اصلی برای درصد قابل توجهی از درآمد خود ؛ توانایی شرکت در تحقق هرگونه تأمین مالی یا تملک پیشنهادی و زمان بسته شدن چنین معامله پیشنهادی ، از جمله خطرات عدم وجود شرط بسته شدن در بازه زمانی پیش بینی شده یا به طور کامل یا عدم بستن معامله پیشنهادی به وقوع پیوستن؛ توانایی شرکت برای ادامه کار به عنوان یک نگرانی ادامه دار ؛ توانایی شرکت در جذب ، حفظ و افزایش تعداد کاربران و مشترکین پولی خود ؛ شرکت شناسایی ، به دست آوردن ، ایمن سازی و توسعه محتوا ؛ قصد شرکت برای خرید مجدد سهام سهام عادی خود از طریق برنامه بازخرید سهام و زمان ، قیمت و مقدار خریدهای مجدد ، در صورت وجود ، تحت برنامه ؛ توانایی شرکت در حفظ انطباق با برخی از میثاق های مالی و مالی دیگر. شرکت با موفقیت استراتژی رشد خود را اجرا می کند ، از جمله در ارتباط با سیستم عامل های فناوری و برنامه های خود. روابط مدیریت با ذینفعان صنعت؛ اثرات همه گیر جهانی Covid-19 ؛ تغییر در شرایط اقتصادی ؛ رقابت؛ خطرات و عدم اطمینان قابل اعمال در مشاغل شرکتهای تابعه شرکت ؛ و سایر خطرات ، عدم قطعیت و عواملی از جمله مواردی که در گزارش سالانه شرکت در فرم 10-K برای سال مالی پایان یافته توصیف شده است ، اما به آنها محدود نمی شود. 31 مارس 2020، در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (“SEC”) در تاریخ ثبت شده است 26 ژوئن 2020، گزارش سه ماهه در مورد فرم 10-Q برای سه ماهه به پایان رسید 30 سپتامبر 2020، ثبت شده در SEC در 16 نوامبر 2020، و در پرونده های ارسالی و ارسالی دیگر شرکت با SEC. این بیانیه های آینده نگر فقط از تاریخ این گزارش صحبت می کنند و شرکت از هرگونه تعهدات مربوط به به روزرسانی این بیانیه ها صرف نظر می کند ، مگر اینکه در قانون لازم باشد. این شرکت در نظر دارد که کلیه اظهارات آینده نگر تابع مقررات مربوط به بندر امن قانون اصلاح دعوی در دادخواست اوراق بهادار خصوصی در سال 1995 باشد.

اخبار مرتبط  بیانیه خانواده دونالد ام کندال

تماس با مطبوعات:
برای LiveXLive: گروه گل رز
لیندا دورف
[email protected]

تماس LiveXLive IR:
310.601.2500
[email protected]

SOURCE LiveXLive Media، Inc.

لینک های مربوطه

http://www.livexlive.com