Giift Giift Engage ، یک پلت فرم ابتکاری تعامل دیجیتال را راه اندازی می کند

سنگاپور ، 28 دسامبر سال 2020 / PRNewswire / – امروز Giift ، تنها پلت فرم جامع مدیریت جوایز ، از راه اندازی Giift Engage ، یک ابزار بازاریابی منحصر به فرد برای پیشبرد تعامل مشتری از طریق پیشنهادات مبتنی بر پاداش.

با طیف گسترده ای از برنامه های موجود و پذیرفته شده توسط مشتریان ، برنامه های وفاداری باید از سیستم های اختصاصی منفعل و خودكار تخصیص نقطه به ابزارهایی تبدیل شوند كه مشاغل از آنها برای تعامل فعالانه با مشتریان خود استفاده می كنند. Giift Engage با راهکاری نوآورانه به این نیاز پاسخ می دهد که از نقاط قوت و تخصصی که Giift و بیش از 50،000 شرکت وابسته به برنامه آن به طور جمعی به کار گرفته اند ، استفاده می کند.

اخبار مرتبط  برندهای طیف جهانی مراقبت از حیوانات اهدایی را برای کمک به تلاش های اضطراری COVID-19 در آموزش آفریقای شرقی اهدا می کند

Giift Engage مشاغل را قادر می سازد تبلیغات مبتنی بر امتیاز را در قالب تجارب شخصی سازی شده مشتری دیجیتال ، بازی ها و موارد دیگر ، از طریق چندین کانال ارتباطی ارائه دهند.

مشاغل از Giift Engage برای طیف گسترده ای از فعالیت های مشتری مانند خرید ، تولید سرب ، استفاده از نمونه کارها ، پذیرش دیجیتال و موارد دیگر استفاده خواهند کرد. علاوه بر این ، از Giift Engage همچنین به صورت داخلی استفاده می شود ، به عنوان مثال برای ایجاد انگیزه در کارمندان برای شرکت در فعالیت ها و دستیابی به نتایج ، بهبود بهره وری ، پروژه های کامل ، همکاری و غیره.

اخبار مرتبط  شرکت نوآوری های Mydecine با توافق نامه همکاری با نوآوری دارویی کاربردی امضا می کند

پاسکال زاتارت ، بنیانگذار و مدیر Giift ، اظهار داشت: “وفاداری نتیجه یک تعهد پایدار و مرتبط بین یک برند و مشتریان آن است. بیشتر اوقات ، برنامه ها به دلیل عدم توانایی در تعامل معنادار با مشتریان خود ، شکست می خورند. Giift Engage به دنبال حل این مشکل است بدون اینکه مارک ها مجبور به انجام تمرین استرس زا و با روشی مقرون به صرفه تر باشند. ”

یکپارچه سازی این پلتفرم آسان است و میزبانی آن انعطاف پذیر است و با توجه به مشتریان Giift در سراسر جهان جذابیت بیشتری پیدا می کند. Giift Engage بستر ایده آل برای هر مدیر برنامه ای است که به دنبال فعال سازی ارتباط با مشتری خود است.

اخبار مرتبط  شرکت تابعه TLED ، Curtis Mathes ، Inc. تغییر نام و تمرکز خود را بر فناوریهای روشنایی درمانی

درباره Giift.com: فناوری ابتکاری وفاداری پایان به انتهای Giift برنامه های پاداش را به ارزهای قابل قبول تبدیل می کند. Giift در بیش از 50 کشور جهان حضور دارد ، و دفاتر آن در نیویورک، لندن ، سنگاپور ، ووهان، نایروبی، دبی ، جاکارتا، بمبئی، کلمبو، دوحه و داکا. مدل تجاری Giift مبتنی بر معاملات است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این خبر ، با ما تماس بگیرید:

لوگو: https://mma.prnewswire.com/media/1162353/Giift_Logo.jpg

پاسکال زاتارت ، بنیانگذار و کارگردان
+44 (0) 7470605095
[email protected]

www.giift.com

لینک های مربوطه

https://www.giift.com

SOURCE مدیریت هدیه Asia Pte. آموزشی ویبولیتین