فروشگاه ساندویچ Capriotti با آوردن 12 مغازه در جنوب شرقی فلوریدا با یک قرارداد چشمگیر در زمینه توسعه همکاری می کند

میامی، 28 دسامبر 2020 / PRNewswire / – فروشگاه ساندویچ Capriotti ، معروف به ساندویچ های دست ساز و برنده جایزه ، به رشد سریع خود در بازارهای جدید در سراسر کشور ادامه می دهد. این برند جدیدترین توافق نامه توسعه خود را برای افتتاح 12 فروشگاه بیشتر اعلام کرده است میامی طی یک دهه آینده Capriotti’s با ترکیبی از مکانهای خشت و ملاط ​​و آشپزخانه های شبح در تلاش است تا به طیف گسترده ای از مشتریان در منطقه دسترسی پیدا کند زیرا همچنان ترجیحات مصرف کنندگان برای پذیرایی بیشتر از غذاهای بیرون از خانه تکامل می یابد.

در حال حاضر انتخاب سایت برای دو مکان اول در میامی و Broward مناطق. این توسعه توسط توسعه دهندگان باتجربه هتل و دونفره پدر و پسر هدایت خواهد شد مارکو و ام جی روکا مهمان نوازی Reveille ، a میامیشرکت مستقر در امر مهمان نوازی و مشاوره مارکو روکا پدر بیش از 1500 معاملات هتل در طول 40 سال تجربه صنعت خود انجام داده است ، در حالی که M.J. (مارکو جونیور) دانش گسترده مالی در زمینه املاک و مستغلات و درک عمیق از جنوب را به ارمغان می آورد فلوریدا بازارهای املاک و مستغلات. در حالی که قرارداد اخیراً امضا شده شامل 12 مکان Capriotti است ، هدف دستیابی به 30×30 است: 30 مکان باز تا سال 2030.

“ما با شروع می کنیم میامی از آنجا که منطقه قبلاً پذیرای فرهنگ مهمان نوازی عالی بوده است “، به اشتراک گذاشته شد مارکو روکا پدر، که تجربه وی شامل کار به عنوان مدیر ارشد توسعه برای هتل های هارد راک و سرگرمی های سزار است. “میامی به سرعت در حال تبدیل شدن به یک دروازه جهانی است و ما معتقدیم که این مناسب ترین گزینه برای ساندویچ ها و منوی پیچیده و در عین حال مقرون به صرفه Capriotti است. ”

اخبار مرتبط  پیراهن قهرمانی جهان Gen.G و PUMA League of Legends 2020

Rocas دو استخدام اجرایی اول خود را انجام داده است: پیتر جوولیس و روبی ماکیاس. پیتر یک صاحب رستوران / صاحب یک توسعه دهنده / اپراتور باتجربه است که با موفقیت از مفهوم “Taco Bar” در خارج شد Ft. لودردیل. روبی از Four Season Surfside در حال پیوستن است ، جایی که او به خاطر برتری در مقام مدیر در Le Sirenuse برنده کارمند سال شد. Rocas ، Juvelis و Macias همه با افتخار مکزیکی هستند و معتقدند که میراث فرهنگی آنها موفقیت آنها را در صنعت مهمان نوازی فراهم کرده است.

این اعلامیه در پی پیشرفت منوی Capriotti و نوآوری های عملیاتی در میان همه گیر است ، که شامل پخش منوی جدید مانند Impossible Cheesesteak و Wagyu Beef ، معرفی آشپزخانه های مجازی و موارد دیگر است. با راه اندازی منوی جدید ، مقام اول کاپریوتی را به خود اختصاص داده است مجله بروزرسانی حق رای دادن جوایز نوآوری در بازاریابی و تقدیر از جوایز محصولات و خدمات مجله. کاپریوتی همچنین فرصت های حق رای دادن آشپزخانه شبح را در بازارهای منتخب معرفی کرده است ، به این ترتیب شرکای حق رای دادن می توانند با سرعت بیشتری به بازارهای شهری نفوذ کرده و از تحویل شخص ثالث استفاده کنند. تا به امروز ، این مارک تجاری برای پنج مکان دارای حق امتیاز در مجموع هفت مورد در حال توسعه معامله کرده است. با هدف افتتاح 15 مغازه دیگر تا پایان سال 2020 ، فروشگاه Capriotti در حال حاضر 112 مکان باز دارد و بیش از 180 مکان در حال انجام است.

اخبار مرتبط  اندازه گیری ، پیش بینی و صنعت تجزیه و تحلیل بازار چای Foodservice ایالات متحده 2020-2024

“مارک Capriotti در موقعیت رشد است – حتی در میان یک بیماری همه گیر – و این گواهی است بر ارزش پیشنهادی ما به CAPaddict وفادار و شرکای حق رای دادن.” دیوید بلوم، معاون توسعه حق رای دادن. “ما بسیار سپاسگزاریم که با مارکو و ام. جی در ارتباط بوده ایم تا از رشد اقتصادی در سراسر کشور استفاده کنیم و آن را به فلوریدا جنوبی

در سال 1976 تاسیس شد لاس وگاس حق رای دادن بر اساس سنت شبانه 40 ساله بوقلمون های کاملا طبیعی و کاملاً برشته در خانه و خرد کردن آنها هر روز صبح مشهور است و در زیرشاخه های مختلف از آن استفاده می شود. این شامل The Bobbie ، مشهورترین فروشنده فروشگاه است که با بوقلمون خانگی ، سس قره قاط ، قیمه و مایو روی رول نرم تهیه شده است.

با میانگین 25 درصد بالای مغازه ها 1.1 میلیون دلار متوسط ​​حجم واحد و متوسط ​​سرمایه گذاری اولیه از 376000 دلار با پتانسیل رشد بالا ، Capriotti یک سرمایه گذاری حقوقی سودآور و پاداش آور است. این مارک توسط یک تیم رهبری شرکتی پشتیبانی می شود که یک برنامه پشتیبانی مداوم از franchisees به نام CAPMaster ارائه می دهد. این برنامه آنلاین و میدانی پشتیبانی قابل توجهی را از صاحبان امتیاز برای بازاریابی ، خرده فروشی ، عملیات و استراتژی های رشد از طریق هر مرحله از مالکیت آنها فراهم می کند. با نگاه به جلو ، تمرکز کاپریوتی بر ادامه یک حق رای دادن فوق العاده خواهد بود ، که شرکای حق رای خود با فروش بهترین غذای مزه دار و با کیفیت ترین ، بازدهی استثنایی کسب می کنند.

اخبار مرتبط  راه حل های استخراج دقیق خط استخراج حشیش نوبت به کلید خود را گسترش می دهد

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فرصت حق امتیاز Capriotti ، لطفاً به http://www.ownacapriottis.com مراجعه کنید.

درباره فروشگاه ساندویچ Capriotti
فروشگاه ساندویچی Capriotti که در سال 1976 تاسیس شد ، یک رستوران ملی با رده ویژه برنده جایزه است که به سنت 40 ساله بوقلمون های کاملا طبیعی و طبیعی که هر روز در آن بو داده ، وفادار می ماند. زیر مجموعه های سرد ، کبابی و گیاهی Capriotti ، استیک پنیر و سالاد در بیش از 100 مکان در سراسر کشور موجود است ایالات متحده. همانطور که AOL.com گزارش داد ، عنوان فرعی کاپریوتی ، The Bobbie® ، “بزرگترین ساندویچ آمریکا” توسط هزاران خواننده در سراسر کشور انتخاب شد. طرفداران Capriotti همچنین می توانند برنامه CAPAddict Rewards را برای iOS و Android بارگیری کنند ، جایی که می توانند جوایز را بدست آورند و بازخرید کنند. برنامه های Capriotti تا سال 2025 به بیش از 500 مکان رشد خواهد کرد و در رتبه 17 در رتبه بندی قرار گرفت سریع Casual’s لیست برترین ها و محرک ها برای سال 2020. برای اطلاعات بیشتر ، به capriottis.com مراجعه کنید. مانند کاپریوتی در فیس بوک ، دنبال کنید توییتر یا اینستاگرام.

تماس با رسانه: ماریسا پاسیاس، روابط عمومی فیشمن ، 847-945-1300 ، یا [email protected].

منبع: فروشگاه ساندویچ Capriotti

لینک های مربوطه

http://www.capriottis.com