اینفلوئنسر مارکتینگ و تبلیغات دیجیتال همچنان از رسانه های سنتی پیشی می گیرند

نیویورک، 29 دسامبر 2020 / PRNewswire / – با ادامه روند نزولی اشتراک تلویزیون های کابلی ، تبلیغات دیجیتال به عنوان رسانه پیش فرض برای شرکت هایی که می خواهند جلوی محصولات خود را بگیرند ، بر سلطه خود افزوده است. انتظار می رود تبلیغات آنلاین رسیدن به یک باور نکردنی 1.08 تریلیون دلار تا سال 2027 در همین حال ، شرکت های تبلیغاتی دیجیتال در رسیدن به مخاطبان هدف برای حداکثر تعامل بهتر و بهتر می شوند. با گرایش های جدید در بازاریابی تأثیرگذار ، تبلیغات تلفن همراه ، بازاریابی برنامه ای و موارد دیگر که قرار است در سال 2021 جنبش بیشتری کسب کنند ، بازاریابی دیجیتال جایگاه خود را تقویت می کند و شرکت هایی مانند شرکت BBTV (TSX: BBTV) ، Trade Desk Inc (NASDAQ: TTD) ، شرکت AcuityAds Holdings Inc. (TSX: AT) (OTCQX: ACUIF) ، ViacomCBS Inc. (NASDAQ: VIAC) و IZEA در سراسر جهان (NASDAQ: IZEA).

شرکت فناوری رسانه های دیجیتال BBTV (TSX: BBTV) با کمک به تولیدکنندگان و تأثیرگذاران محتوا در رشد مخاطبان خود و کسب درآمد از محتوای آنها ، یک تجارت چند میلیون دلاری ایجاد کرده است. این شرکت به سازندگان محتوا در هر اندازه ، مانند بازیکنان مستقل YouTubers و Esports ، کمک می کند. BBTV همچنین با شرکت های رسانه ای مانند ویاکام و سونی پیکچرز همکاری می کند و یک راه حل پایان به پایان ارائه می دهد که ترکیبی از بهینه سازی محتوا ، مدیریت حقوق دیجیتال ، همکاری محتوا و کسب درآمد است. علاوه بر کمک به تولیدکنندگان محتوا ، BBTV قادر به فروش تبلیغات دیجیتال از طریق بازدیدهای ویدئویی است که ایجاد می کند و به طور مستقیم با مارک ها و آژانس ها کار می کند.

BBTV به رشد درآمد و رسیدن خود ادامه می دهد

COVID-19 تغییر قبل از همه گیری به سمت مصرف رسانه دیجیتال را تسریع کرده و رشد جدی برای شرکت های سمت راست تغییر ایجاد کرده است. در طول سال 2020 ، BBTV با توجه به پایگاه بزرگ و رو به رشد خود با بیش از 40 میلیارد بازدید ماهانه ، اندازه و مقیاس قابل توجهی را در عملکرد خود نشان داده است. بر 14 دسامبر، این شرکت یک به روزرسانی تجاری ارائه کرده است که برجسته شده است 46٪ افزایش درآمد تبلیغات مستقیم سال به سال در 12 ماه گذشته به پایان می رسد اکتبر 2020. BBTV همچنین یک ماه رکورد را در تبلیغات مستقیم تجربه کرد نوامبر 2020 با بیش از 50 درصد رشد درآمد نسبت به سال قبل.

رشد درآمد به 9 ماه موفقیت آمیز اضافه می کند. در ماه نوامبر، BBTV نتایج مالی Q3 2020 خود را گزارش داد درآمد رکورددار سه ماهه CA. 120.7 میلیون دلار ، رشد 31٪ در سال بر اساس این گزارش ، این افزایش ناشی از رشد بازدیدها بود که در سه ماهه سوم 18٪ جهش کرد و به 121.2 میلیارد رسید و درآمد آگهی را بهبود بخشید. در سه ماهه سوم ، BBTV همچنین 172.4 میلیون دلار درآمد حاصل از CA جمع کرد ، وجه نقد اضافی را برای اجرای استراتژی های رشد شرکت ارائه داد.

اخبار مرتبط  نویسنده سانفرانسیسکو ، تارا گالئانو ، کتاب جدید خود را با عنوان "کشف مجدد بدن من" منتشر کرد

BBTV معتقد است که سه ماهه چهارم سال 2020 قوی ترین دوره آن است و انتظار می رود با ادامه رشد مشارکت و دستیابی به روند صعودی ، تا سال 2021 نیز ادامه یابد.

تبلیغات دیجیتال و بازاریابی تأثیرگذار با وجود بحران سلامت ، رشد را مشاهده می کنند

هنگامی که بحران سلامت در بهار امسال آغاز شد ، ناظران بازار انتظار داشتند که با کاهش سرمایه گذاری در بودجه بازاریابی خود برای کاهش سرمایه در اوج شیوع ، کاهش زیادی در هزینه تبلیغات در ایالات متحده مشاهده کنند. خوشبختانه ، این صنعت در سه ماهه سوم یک چرخش سریع را تجربه کرد ، که ناشی از تبلیغات دیجیتال بود. همه گیر COVID-19 ممکن است آخرین میخ در تابوت برای رسانه های سنتی باشد. با این حال ، تبلیغات تلویزیونی متصل است تخمین زده می شود سالیانه 19٪ رشد کند، در حالی که هزینه تبلیغات دیجیتال در سال 2020 می تواند 6 درصد افزایش یابد.

AcuityAds Holdings Inc. (TSX: AT) (OTCQX: ACUIF) یکی دیگر از شرکتهای فناوری رسانه های دیجیتال است که در سه ماهه سوم سود کسب کرده است. AcuityAds گزارش درآمد Q3 از 26.1 میلیون دلار، که 3٪ نسبتاً افزایش یافته است اما 33٪ از Q2 افزایش یافته است. این شرکت همچنین حاشیه ناخالص خود را از 48٪ سالانه به 52٪ افزایش داده و EBITDA تنظیم شده خود را 150٪ افزایش داده است.

شرکت فناوری بازاریابی جهانی میز تجارت (NASDAQ: TTD) امسال نیز روند خوبی داشته است. میز تجارت در Q2 همراه با چندین تبلیغ کننده دیجیتال دیگر مورد توجه قرار گرفت. با این حال ، این شرکت از آن زمان با صدای جنجالی بازگشت. در Q3 2020 ، میز تجارت گزارش شده درآمد از 216 میلیون دلار، 31٪ افزایش در سال و EBITDA تنظیم شده از 77 میلیون دلار آمریکا.

ViacomCBS Inc. (NASDAQ: VIAC) ، در درآمد سه ماهه سوم گزارش شده است که درآمد تبلیغات ویدیویی برای پلوتو تلویزیون بیش از دو برابر شده است ، که ViacomCBS نزدیک به دو سال پیش خریداری کرده است. تلویزیون پلوتو اکنون 36 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد و به نظر می رسد كه این شركت همچنانكه معاملات خود را با سونی برای توزیع تلویزیون پلوتو در Sony Playstation اعلام كرده است ، درآمد تبلیغات ویدیویی را به عنوان محصول رشد سرویس پخش جریانی تبلیغاتی ادامه خواهد داد. تلویزیون های هوشمند پلت فرم و ال جی.

شرکت فناوری بازاریابی اینفلوئنسر IZEA در سراسر جهان (NASDAQ: IZEA) شرکت دیگری است که هنوز هم طوفان COVID-19 را تحمل می کند ، اما به آرامی در حال پیروزی است. علی رغم جمع کردن 15 میلیارد بازدید از کمپین TikTok در طی همه گیر شدن بیماری ، این شرکت 20 درصد کاهش درآمد را در سه ماهه دوم گزارش داد. خوشبختانه ، از آن زمان تاکنون IZEA Worldwide موفق شده است خبر از افزایش مشتریان جدید داد در Q4 2020 ، مشتریان خدمات مدیریت شده خود را از سه ماهه قبل دو برابر کرده است.

اخبار مرتبط  گروه دادا فروش بالایی را در طول جشنواره روز مجردهای 2020 اعلام کرد

BBTV همچنین با سرعت بالا به ثبت نام روی محتواسازان جدید ادامه داده است. در اوایل ماه نوامبر ، این شرکت چهار تولیدکننده محتوای مهم توجه را اضافه کرد که با هم 267.8 میلیون بازدید ماهانه و 12.5 میلیون مشترک به صورت ارگانیک اضافه کردند. هفته ها بعد ، این شرکت اعلام کرد امضای پنج شریک بین المللی دیگر بازی که مجموعاً با بیش از 23 میلیون مشترک YouTube افتخار می کنند و ماهانه 217 میلیون بازدید از YouTube دارند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد شرکت BBTV، لطفا از این لینک دیدن کنید

سلب مسئولیت: Microsmallcap.com (MSC) منبع مقاله و محتوای فوق الذکر است. مراجعه به هر صادر کننده ای غیر از صادر کننده نمایه فقط به منظور شناسایی مشارکت کنندگان در صنعت است و تأییدیه هیچ صادر کننده ای نیست و مقایسه ای با صادر کننده نمایه شده ندارد. FN Media Group (FNM) ناشر شخص ثالث و ارائه دهنده خدمات انتشار اخبار است ، که اطلاعات الکترونیکی را از طریق چندین کانال رسانه آنلاین منتشر می کند. FNM به MSC یا هر شرکتی که در اینجا ذکر شده وابسته نیست. نظرات ، دیدگاه ها و نظرات بیان شده در این نسخه توسط MSC صرفاً نظرات MSC است و نظرات یا نظرات FNM را به اشتراک نمی گذارد و به هیچ وجه منعکس نمی کند. خوانندگان این مقاله و محتوا توافق می کنند که نمی توانند در قبال تصمیمات مربوط به سرمایه گذاری توسط خوانندگان یا مشترکان خود ، مسئول MSC و FNM باشند. MSC و FNM و شرکتهای وابسته مربوط به آنها ارائه دهنده راه حلهای انتشار اخبار و بازاریابی مالی هستند و نمایندگی ها / تحلیل گران / مشاوران سرمایه گذاری ثبت شده نیستند ، هیچ مجوز سرمایه گذاری ندارند و ممکن است فروش ، پیشنهاد فروش یا پیشنهاد خرید هر نوع اوراق بهادار را نداشته باشند.

مقاله و محتوای مربوط به شرکت نمایه شده نمایانگر دیدگاه های شخصی و ذهنی نویسنده (MSC) است و در هر زمان و بدون اطلاع قبلی تغییر می یابد. اطلاعات ارائه شده در مقاله و محتوا از منابعی بدست آمده است که نویسنده معتقد است قابل اعتماد هستند. با این حال ، نویسنده (MSC) به طور مستقل همه این اطلاعات را تأیید یا بررسی نکرده است. هیچ یک از نویسندگان ، MSC ، FNM یا هر یک از شرکتهای وابسته مربوط به آنها صحت یا کامل بودن چنین اطلاعاتی را تضمین نمی کنند. این مقاله و محتوا به عنوان مشاوره سرمایه گذاری یا توصیه در مورد هرگونه امنیت خاص یا اقدام در نظر گرفته نمی شود. از خوانندگان به شدت خواسته می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری ، با مشاور سرمایه گذاری خود صحبت کرده و کلیه پرونده های ناشر نمایه ساخته شده در کمیسیون بورس و اوراق بهادار را بررسی کنند و باید خطرات مرتبط با سرمایه گذاری در اوراق بهادار صادر کننده مشخصات ، از جمله ، اما نه از دست دادن کامل سرمایه گذاری شما محدود می شود. FNM توسط هیچ شرکت سهامی عام ذکر شده در اینجا برای انتشار این بیانیه مطبوعاتی جبران نشده است اما خسارت دریافت شده است بیست و پانصد دلار توسط MSC ، شخص ثالث غیر وابسته برای توزیع این نسخه از طرف BBTV Holdings Inc.

اخبار مرتبط  Bambuser ویژگی های جدیدی را برای تجارب پیشرفته خرید ویدیوی زنده برای خرده فروشان و مخاطبان راه اندازی می کند

FNM هیچ شرکتی از هر شرکتی را که در این نسخه نامگذاری شود ، در اختیار ندارد.

این نسخه شامل “اظهارات آینده نگرانه” به معنای بند 27A قانون اوراق بهادار سال 1933 ، با اصلاحیه ، و بخش 21E قانون مبادله اوراق بهادار سال 1934 ، به عنوان اصلاح شده است و چنین اظهارات آینده نگرانه مطابق با بندر امن ارائه می شود مفاد قانون اصلاح پرونده های دعوی در اوراق بهادار خصوصی سال 1995. “گزاره های آینده نگر” انتظارات ، برنامه ها ، نتایج یا استراتژی های آینده را توصیف می کند و به طور کلی کلماتی مانند “ممکن” ، “آینده” ، “برنامه” یا “برنامه ریزی شده” قبل از آن ارائه می شوند ، “خواهد شد” یا “باید” ، “انتظار می رود” ، “پیش بینی” ، “پیش نویس” ، “در نهایت” یا “پیش بینی”. شما هشدار می دهید که چنین اظهاراتی در معرض انبوهی از خطرات و عدم اطمینان است که می تواند باعث شود شرایط ، حوادث یا نتایج آینده از نظر پیش بینی شده در بیانیه های آینده نگر تفاوت اساسی داشته باشد ، از جمله خطراتی که نتایج واقعی ممکن است از نظر پیش بینی شده متفاوت باشد در بیانیه های آینده نگر در نتیجه عوامل مختلف ، و سایر خطرات مشخص شده در گزارش سالانه یک شرکت در فرم 10-K یا 10-KSB و سایر پرونده های ثبت شده توسط این شرکت در کمیسیون بورس و اوراق بهادار. شما باید این فاکتورها را در ارزیابی گزاره های آینده نگر که در این مقاله گنجانده شده است ، در نظر داشته باشید و به چنین اظهاراتی اعتماد بیجا نکنید. اظهارات آینده نگر در این نسخه از تاریخ این مقاله ارائه شده است و MSC و FNM هیچ تعهدی برای به روزرسانی چنین اظهاراتی ندارند.

تماس با رسانه:
FN Media Group، LLC
[email protected]
1+561)325-8757

منبع: Microsmallcap.com