متخصص تبلیغات کالاهای مصرفی بسته بندی شده ، روابط عمومی آلیسون هلندی ، قهوه ای و هلندی و رویدادهای کالاهای مصرفی ، یکی از 10 هزار تجارت کوچک در ایالات متحده Goldman Sachs

مالیبو ، کالیفرنیا، 30 دسامبر 2020 / PRNewswire / – پس از ایجاد و اجرای روابط عمومی Brown & Dutch از سال 1996 و رویدادهای Consumer Product از سال 2009 به ترتیب ، بدون بهره از تحصیلات دانشگاهی ، آلیسون هلندی با بورس تحصیلی مفتخر شده و یکی از آنها نامگذاری شده است گلدمن ساکس 10 هزار مشاغل کوچک. در این ماه ، او یکی از 38 فارغ التحصیل در بود جنوب کالیفرنیا Cohort 17 ، شامل انبوهی از مشاغل مختلف از شرکتهای مهندسی عمران گرفته تا یک کارخانه تولید مشروبات الکلی ، تهیه غذا ، سازنده کیت آشپزخانه ، خالق رویای ماشین های قدیمی ، خرده فروش لوازم خانگی ، آشپز کلوچه ؛ حتی یک سازنده قطعات موشکی OEM.

که در فوربس در این ماه ، مدیر عامل گلدمن ساکس ، دیوید سلیمان فارغ التحصیلان اخیر را به عنوان جمعی که تولید می کنند تبریک گفت 14 میلیارد دلار در درآمد و بیش از 200000 کارگر استخدام کنید. شورای مشورتی 10KSB شامل رئیس و مدیر عامل Berkshire Hathaway ، وارن بافت، بنیانگذار LP بلومبرگ و شهردار سابق NYC ، مایکل بلومبرگ و رئیس و مدیرعامل جنرال موتورز ، ماری بارا.

Consumer Product Events (CPE) از بدو تأسیس در سال 2009 ، دسترسی مستقیمی به خبرنگاران و تأثیرگذارها برای مارک هایی مانند تسلا ، آدیداس ، استارباکس ، KitchenAid ، ماتل ، کرافت ، موتورولا ، سیگیت و 1200 مارک تجاری دیگر فراهم کرده است. به عنوان یک نتیجه از این برنامه ، هلند توسعه خواستگار خود را برای محصولات و شرکت مطبوعاتی انجام می دهد و بیش از حد تمرکز خود را بر روی خدمت به همسالان خود در آژانس روابط عمومی جهان ، به ویژه کسانی که فن آوری ، مواد غذایی / نوشیدنی ، مد / محصولات زیبایی و پایدار / با تکنولوژی سبز.

“من یک نسل اول آمریکایی از یک خانواده مهاجر ، یک بازمانده هولوکاست مجارستانی و لیتوانیایی هستم که با قطارهای گاو به سیبری در زمستان ، بنابراین موفقیت برای من هرگز جای سوال نیست. “من می دانم که همیشه می خواهم در بازاریابی شرکت کنم ، بنابراین هرگز دنبال رفتن به دانشگاه نبودم. بعد از این همه سال ، من آرزو می کردم تحصیلات رسمی را تجربه کنم و تجربه 10KSB آنچه را که لازم داشتم – به صورت پی در پی – فراهم کرد. عامل پاسخگویی فوق العاده بود. کار دوره ، که از یک مدیر اجرایی MBA تقلید می کند ، مستقیماً برای رشد شرکت من و کارمندان عزیز من اعمال می شود. “

متخصص در آوردن محصولات جدید به جریان اصلی ، آلیسون هلندی بنیانگذار لس آنجلسپد پرتاب محصول کامل سرویس روابط عمومی قهوه ای + هلند و خواستگار خودکار برای محصولات و مطبوعات ، رویدادهای محصولات مصرفی. او نویسنده کتابچه راهنمای روابط عمومی برای کارآفرینان، P.O.M. اصل (P برای محصول ، O برای عملیات ، M برای بازاریابی): 3 رکن مورد نیاز برای شروع و پایداری هر کسب و کار و ستون نویس برای مخترعین هضم. 30 سال است که هلندی در دنیای محصولات و افراد پشت سر آنها غرق شده است. وی برای 1000 محصول از کفش های بسکتبال که از پیچ خوردگی مچ پا جلوگیری می کند و دستگاه های خروپف مورد تایید شکیل اونیل، به خدمات امنیت سایبری از طرفداران اطلاعات اسکاتلندیارد. هلندی میله های تغذیه ای ThinkThin را از مبهم بودن فروشگاه مواد غذایی سالم آورد تا به محصولی خریداری شود که برای یک معامله سه میلیون دلاری توسط Glanbia خریداری شده است. هلندی توسط شورای شبکه مشاغل تجاری زنان # WBENC ، عضو #NAWBO ، #PRSA و در حال حاضر 10 هزار فارغ التحصیل کسب و کار کوچک Goldman Sachs تأیید شده است.

تماس با مطبوعات:
لیلی اسپیرتوس، رویدادهای کالاهای مصرفی ،
[email protected]، 310.317.1543

SOURCE رویدادهای محصول مصرفی

لینک های مربوطه

http://www.consumerproductevents.com

اخبار مرتبط  یک فصل بازپرداخت برای انسان دوستانه و بی رحمانه LUXIE Beauty طبیعی می آید