تیم کمپانی پپسی با کمپین های محلی به کارگران خط مقدم توجه در کمپین جدید “قوی تر با هم” پیوست

وی گفت: “همه روزه ما شاهد خدمات و مهربانی باورنکردنی در سراسر آمریکا نسبت به افرادی هستیم که به آنها بیشترین نیاز را دارند و برای پپسی ، این اقدامات به عنوان یادآوری عمل می کند که همه ما می توانیم کاری انجام دهیم تا به آنها کمک کنیم.” چونسی هملت، VP ، بازاریابی ، بخش جنوبی ، PBNA. “ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که تأثیر این قهرمانان بر جوامعشان برنخورده نخواهد ماند. ما همراه با شرکای رستوران ، بیمارستان ، خرده فروشی و رسانه های خود می خواهیم با برجسته کردن به آنها چیزی برای لبخند زدن و پاداش دادن برای قهرمانانشان بدهیم. اینها همه چیز راجع به برنامه “قوی تر با هم” ماست. “

برای راه اندازی سکوی “قوی تر با هم” و بزرگداشت روز تقدیر پرستاران ، پپسی از چهار بیمارستان و دانشگاه مختلف در سراسر جنوب شرقی بازدید کرد ، از جمله اورلاندو ، فلوریدا، خانه PBNA South Division ، ایالت واشنگتن. و مریلند. که در اورلاندو، این برند با همکاری شرکای محلی ، از جمله Orlando Magic ، به توزیع غذا برای پرستاران و سایر کارگران اساسی در AdventHealth پیوست. این اولین نخستین توقفگاه های نیم و نیم در سراسر کشور برای کمک به آسیب پذیرترین جوامع ما با ارائه لحظه های امدادی بسیار مورد نیاز است ، با نشان دادن حمایت از ایالت واشنگتن.، تمپا، ناکسویل، میامی، ممفیس، آتلانتا در هفته های آینده

اخبار مرتبط  سانتا مارگریتا ایالات متحده آمریکا روز ملی چیانتی افتتاحیه را جشن می گیرد

وی گفت: “پرستاران حیات ماموریت ما برای مراقبت از جامعه ما در بدن ، ذهن و روح هستند – و هرگز زمان مهمتری برای تأمین این مراقبت وجود نداشته است.” دیوید کولیسرئیس جمهور بنیاد AdventHealth مرکزی فلوریدا. وی گفت: “حمایت گسترده از طرف جامعه تجاری و عموم مردم بسیار زیاد بوده است. ما از پپسی برای شناختن این قهرمانان واقعی تشکر می کنیم.”

اخبار مرتبط  گزارش موقت برای سه ماهه سوم 2020

علاوه بر این که در بیمارستان های محلی برای ارائه لحظات امدادی و تفریحی برای کارمندان مراقبت های بهداشتی ارائه می شود ، PBNA South Division به یافتن داستان کارگران خط مقدم نیاز دارد و بدون شما نمی تواند این کار را انجام دهد. شروع کردن 11 مه، می توانید با مراجعه به سایت www.PepsiStrongerTogether.com و معرفی عشق به قهرمانان ما ، به ما در معرفی این قهرمانان محلی کمک کنید و اطلاعات بیشتری درباره کارهای شگفت انگیز آمریکایی ها در همه جا انجام می دهیم. برخی از این داستان ها در: 30 نقطه ، در سیستم عامل های سندیکای ملی از جمله مواردی از iHeartRadio نمایش داده می شوند الویس دوران و صبح نمایش و کلوپ صبحانه. نامزدهای انتخاب شده دریافت خواهند کرد 1000 دلار بسته های مراقبت از PBNA South Division. گفتگو را در توییتر و اینستاگرام با استفاده از هشتگ #PepsiStrongerTogether دنبال کنید.

اخبار مرتبط  Twin Peaks برای اولین بار در مرکز شهر هالیوود که بسیار پیش بینی می شود

درباره PepsiCo
محصولات PepsiCo بیش از یک میلیارد بار در روز در بیش از 200 کشور و سرتاسر جهان از آن لذت می برند. PepsiCo بیش از 67 میلیارد دلار درآمد خالص در سال 2019 ایجاد کرده است که توسط یک سبد مکمل مواد غذایی و آشامیدنی شامل Frito-Lay ، Gatorade ، Pepsi-Cola ، Quaker و Tropicana هدایت می شود. مجموعه محصولات PepsiCo طیف گسترده ای از غذاها و نوشیدنی های لذت بخش را شامل می شود ، از جمله 23 مارک تجاری که در فروش خرده فروشی سالانه بیش از 1 میلیارد دلار تولید می کنند.

راهنمایی PepsiCo چشم انداز ما برای پیروزی با هدف ، رهبر جهانی در غذاها و نوشیدنی های مناسب است. “پیروزی با هدف” بیانگر آرمان ما برای پیروزی پایدار در بازار و جاسازی هدف در همه ابعاد تجارت است. برای اطلاعات بیشتر به این قسمت مراجعه کنید www.pepsico.com

SOURCE PepsiCo نوشیدنی آمریکای شمالی