تیم کمپانی پپسی با کمپین های محلی به کارگران خط مقدم توجه در کمپین جدید “قوی تر با هم” پیوست

وی گفت: “همه روزه ما شاهد خدمات و مهربانی باورنکردنی در سراسر آمریکا نسبت به افرادی هستیم که به آنها بیشترین نیاز را دارند و برای پپسی ، این اقدامات به عنوان یادآوری عمل می کند که همه ما می توانیم کاری انجام دهیم تا به آنها کمک کنیم.” چونسی هملت، VP ، بازاریابی ، بخش جنوبی ، PBNA. “ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که تأثیر این قهرمانان بر جوامعشان برنخورده نخواهد ماند. ما همراه با شرکای رستوران ، بیمارستان ، خرده فروشی و رسانه های خود می خواهیم با برجسته کردن به آنها چیزی برای لبخند زدن و پاداش دادن برای قهرمانانشان بدهیم. اینها همه چیز راجع به برنامه “قوی تر با هم” ماست. “

برای راه اندازی سکوی “قوی تر با هم” و بزرگداشت روز تقدیر پرستاران ، پپسی از چهار بیمارستان و دانشگاه مختلف در سراسر جنوب شرقی بازدید کرد ، از جمله اورلاندو ، فلوریدا، خانه PBNA South Division ، ایالت واشنگتن. و مریلند. که در اورلاندو، این برند با همکاری شرکای محلی ، از جمله Orlando Magic ، به توزیع غذا برای پرستاران و سایر کارگران اساسی در AdventHealth پیوست. این اولین نخستین توقفگاه های نیم و نیم در سراسر کشور برای کمک به آسیب پذیرترین جوامع ما با ارائه لحظه های امدادی بسیار مورد نیاز است ، با نشان دادن حمایت از ایالت واشنگتن.، تمپا، ناکسویل، میامی، ممفیس، آتلانتا در هفته های آینده

اخبار مرتبط  معرفی مشاور جوی ورزشکار جکی اتکینز (تالار مشاهیر)

وی گفت: “پرستاران حیات ماموریت ما برای مراقبت از جامعه ما در بدن ، ذهن و روح هستند – و هرگز زمان مهمتری برای تأمین این مراقبت وجود نداشته است.” دیوید کولیسرئیس جمهور بنیاد AdventHealth مرکزی فلوریدا. وی گفت: “حمایت گسترده از طرف جامعه تجاری و عموم مردم بسیار زیاد بوده است. ما از پپسی برای شناختن این قهرمانان واقعی تشکر می کنیم.”

اخبار مرتبط  استاندارد بازسازی شده با ارگانیک بازسازی شده ™ (ROC ™) استاندارد برای تجارت باز است. محصولات ROC اکنون از مارک های پیشرو در دسترس است

علاوه بر این که در بیمارستان های محلی برای ارائه لحظات امدادی و تفریحی برای کارمندان مراقبت های بهداشتی ارائه می شود ، PBNA South Division به یافتن داستان کارگران خط مقدم نیاز دارد و بدون شما نمی تواند این کار را انجام دهد. شروع کردن 11 مه، می توانید با مراجعه به سایت www.PepsiStrongerTogether.com و معرفی عشق به قهرمانان ما ، به ما در معرفی این قهرمانان محلی کمک کنید و اطلاعات بیشتری درباره کارهای شگفت انگیز آمریکایی ها در همه جا انجام می دهیم. برخی از این داستان ها در: 30 نقطه ، در سیستم عامل های سندیکای ملی از جمله مواردی از iHeartRadio نمایش داده می شوند الویس دوران و صبح نمایش و کلوپ صبحانه. نامزدهای انتخاب شده دریافت خواهند کرد 1000 دلار بسته های مراقبت از PBNA South Division. گفتگو را در توییتر و اینستاگرام با استفاده از هشتگ #PepsiStrongerTogether دنبال کنید.

اخبار مرتبط  ال الماس آفریده شده ALTR مقام اول برای دسته جواهرات آزمایشگاهی و جواهرات سنگهای قیمتی از سال 2020 جوایز طراحی Instore را بدست آورد

درباره PepsiCo
محصولات PepsiCo بیش از یک میلیارد بار در روز در بیش از 200 کشور و سرتاسر جهان از آن لذت می برند. PepsiCo بیش از 67 میلیارد دلار درآمد خالص در سال 2019 ایجاد کرده است که توسط یک سبد مکمل مواد غذایی و آشامیدنی شامل Frito-Lay ، Gatorade ، Pepsi-Cola ، Quaker و Tropicana هدایت می شود. مجموعه محصولات PepsiCo طیف گسترده ای از غذاها و نوشیدنی های لذت بخش را شامل می شود ، از جمله 23 مارک تجاری که در فروش خرده فروشی سالانه بیش از 1 میلیارد دلار تولید می کنند.

راهنمایی PepsiCo چشم انداز ما برای پیروزی با هدف ، رهبر جهانی در غذاها و نوشیدنی های مناسب است. “پیروزی با هدف” بیانگر آرمان ما برای پیروزی پایدار در بازار و جاسازی هدف در همه ابعاد تجارت است. برای اطلاعات بیشتر به این قسمت مراجعه کنید www.pepsico.com

SOURCE PepsiCo نوشیدنی آمریکای شمالی