شرکای Bringg با Uber برای بهبود تجربه مشتری با تحویل همان روز خرده فروشی بدون فدا کردن کیفیت یا سودآوری

شیکاگو، 6 ژانویه 2021 / PRNewswire / – بیاور، پیشروترین ارائه دهنده پلت فرم ابر تحویل و تحقق ، امروز اعلام کرد که برای بهبود تجربه تحویل خرده فروشی برای مشتریان در سراسر جهان ، با Uber همکاری جهانی کرده است. از طریق این مشارکت ، که شامل بخش های خرده فروشی و B2B است ، مشتریان Bringg در حال حاضر از طریق Uber Direct به رانندگان دسترسی یکپارچه دارند که این امکان را برای آنها فراهم می کند تا تحویل همان روز و روز بعد را بدون نیاز به فدای عناصر اصلی تحویل مانند مارک ، اندازه گیری ، دید ، یا کیفیت

تقاضا برای تحویل خرده فروشی به طور قابل توجهی در حال افزایش است و تا حد زیادی ناشی از همه گیر شدن سرعت تجارت الکترونیکی است. به منظور تأمین مازاد نیازهای تحویل مشتری برای مشتریان و قابلیت های تحویل در مقیاس ، مشاغل باید بتوانند به گزینه های تأمین نیروی انبوه تقاضا اعتماد کنند ، دقیقاً مانند آنچه در خرده فروشی مواد غذایی انجام می دهند.

علی رغم چالش هایی که با افزایش تجارت الکترونیکی و سرسام آور افزایش نیازهای مایل آخر بار وجود دارد ، بدون توجه به گستردگی شبکه های درایورهای آنها ، مشاغل همچنان باید تجربه مشتری درجه یک را ارائه دهند. برای خرده فروشان ، تحقق سفارش مقیاس پذیری دو برابر است – نه تنها به ارائه دهندگان تحویل موجود بلکه به بهینه سازی گردش کار تحویل و تعامل راننده نیز نیاز دارد تا اطمینان حاصل شود که هر راننده می تواند تا حد ممکن موثر باشد.

اخبار مرتبط  در میان بحران COVID-19 و رکود اقتصادی در حال رشد ، بازار فرش و فرش در سراسر جهان با 5.5 میلیارد دلار پیش بینی شده در طول دوره تجزیه و تحلیل رشد خواهد کرد.

“جهان به سرعت در حال تغییر است و خرده فروشان باید برای دیدار با مشتری در جایی که هستند سازگار شوند. همکاری ما با Uber انعطاف پذیری بیشتری در خرده فروشان در چرخه تحویل فراهم می کند ، نه تنها اطمینان حاصل می کند که مشتریان ما سفارشات خود را در هر زمان و هر کجا که بخواهند دریافت می کنند ، بلکه این امکان را فراهم می کند آنها این کار را بدون به خطر انداختن کیفیت یا سودآوری در چرخه تحویل انجام می دهند ، که کلید تجربه عالی مشتری و حفظ تجارت سالم است “. نیکو آوروتوف، معاون اتحاد در Bringg.

اخبار مرتبط  InventHelp Inventor مجامع تیراندازی هدفمند (SDB-1398) ایجاد می کند

این مشارکت جهانی با گسترش شبکه های تحویل مشتریان Bringg در حالی که به آنها توانایی اندازه گیری و مدیریت هر ناوگان راننده را از طریق یک پلت فرم واحد دارد ، از هر دو تلاش در مقیاس بندی تحویل پشتیبانی می کند. با قابلیت های کلیدی مانند ردیابی راننده برای افزایش دید و ورود همزمان راننده و آماده سازی سفارش ، که اطمینان از آماده سازی و تحویل به موقع راننده ، برای سرعت و کارایی مطلوب را تضمین می کند ، مشتریان می توانند با حفظ برتری برند ، قابلیت های تحویل را افزایش دهند. برای Uber Direct ، این مشارکت آنها را قادر می سازد خدمات خود را به خرده فروشان بصورت یکپارچه راه اندازی کنند و سرعت ورود به بازار را به سرعت تسریع کنند.

با طراحی ، Uber Direct دسترسی به انواع راه حل های انعطاف پذیر و یکپارچه را برای مشاغل فراهم می کند. استفاده از پلت فرم Uber Direct به مشتریان Bringg این توانایی را می دهد تا سفارشات تحویل درخواستی را که از طریق یک برنامه یا وب سایت ارسال می شوند ، به طور یکپارچه مدیریت کنند و به آنها این امکان را می دهد که تجربه مشتری را از پایان به انتها داشته باشند.

اخبار مرتبط  iAnthus استعفای الیزابت استاوولا به عنوان افسر و مدیر را اعلام کرد

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Bringg ، لطفا مراجعه کنید www.bringg.com.

درباره Bringg

Bringg به شرکتها کمک می کند تا با ترفند تحویل و تحقق داده های ما ، برنامه های لجستیکی خود را مقیاس بندی و بهینه کنند. با استفاده از Bringg ، خرده فروشان و ارائه دهندگان تدارکات می توانند به سرعت مدل های تحویل و تحقق نوآورانه را فراهم کنند که تجربه مشتری را به حداکثر می رساند ، عملیات لجستیک را بهینه می کند و کانال های تجاری را برای رشد مقیاس می دهد. برخی از شناخته شده ترین مارک های جهان در بیش از 50 کشور جهان از سیستم عامل Bringg برای ارائه تجربه کامل مایل آخر با بهره وری حداکثر در بین چندین مدل تحویل استفاده می کنند. https://www.bringg.com

تماس با رسانه

کیتی مک گاورن
ارتباطات SHIFT
[email protected]

منبع Bringg