چشم انداز بازار جهانی سوپ بسته بندی شده تا سال 2027

DUBLIN، 6 ژانویه 2021 / PRNewswire / – گزارش “بازار سوپ بسته بندی شده بر اساس نوع محصول ، کاربر نهایی ، بسته بندی و کانال توزیع: تجزیه و تحلیل فرصت جهانی و پیش بینی صنعت ، 2021-2021” به ResearchAndMarkets.com ارائه.

بازار جهانی سوپ بسته بندی شده در ارزش گذاری شد 11،758.9 میلیون دلار در سال 2019 ، و پیش بینی می شود که به آن برسد 18،317.3 میلیون دلار تا سال 2027 ، ثبت CAGR 6.3٪ از سال 2021 تا 2027.

سوپ بسته بندی نوعی سوپ فوری است که می تواند به طور مستقیم مصرف شود یا زمان آماده سازی آن بسیار کمتر است. سوپ بسته بندی شده در قالب بسته بندی مختلفی از جمله قوطی ، بسته و بطری وجود دارد. علاوه بر این ، این سوپ ها با طعم های مختلفی مانند طعم گوجه فرنگی ، طعم ذرت دودی ، طعم های مختلف سبزیجات و غیره در بازار عرضه می شوند. علاوه بر این ، سوپ بسته بندی شده به راحتی از طریق کانال های مختلف توزیع از جمله فروشگاه های آنلاین ، سوپرمارکت ها / هایپرمارکت ها ، فروشگاه های آنلاین و سایر محصولات در بازار موجود است. انتظار می رود رشد مداوم فروشگاه های آنلاین رشد بازار سوپ های بسته بندی شده را از نظر فروش ارزش طی دوره پیش بینی کند.

افزایش تقاضای مصرف کنندگان برای غذاهای راحت از جمله سوپ بسته بندی شده در سرتاسر جهان به رشد بازار دامن می زند. علاوه بر این ، افزایش تعداد رستوران های سرویس دهنده سریع باعث رشد بیشتر بازار سوپ های بسته بندی شده می شود. با این حال ، انتظار می رود افزایش آگاهی مصرف کنندگان در مورد اثرات مضر مواد نگهدارنده مصنوعی که به سوپ بسته بندی شده اضافه می شود ، مانع رشد بازار شود. با این وجود ، پیش بینی می شود افزایش تعداد مشتریانی که به دنبال محصولات وگان هستند و رشد سریع بستر خرده فروشی آنلاین ، فرصت های بی نظیری را برای رشد بازار از نظر ارزش فروش در دوره پیش بینی فراهم می کند.

بازار جهانی سوپ بسته بندی شده به نوع محصول ، کاربران نهایی ، کانال توزیع بسته بندی و منطقه تقسیم می شود. بر اساس نوع محصول ، این بازار به خشک و مرطوب طبقه بندی می شود. توسط کاربر نهایی ، به بخش خانگی و بخش تجاری تقسیم می شود. با بسته بندی ، به بطری ، کنسرو و بسته بندی تقسیم می شود. بر اساس کانال توزیع ، آن را به فروشگاه های راحتی ، فروشگاه آنلاین ، سوپرمارکت / هایپرمارکت ، خدمات غذایی و سایر محصولات تقسیم می کند. از نظر منطقه ای ، بازار در سراسر کشور تحلیل می شود آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و اقیانوسیه، و LAMEA.

اخبار مرتبط  ارگانیک های Life Pack Organic و بازیگر / موسیقیدان آمریکایی شان مک ناب در پیگیری بهداشت و سلامتی برای همه به نیروهای خود پیوستند

بازیگران اصلی فعال در بازار جهانی سوپ بسته بندی شده بر روی استراتژی های برجسته برای غلبه بر رقابت و حفظ و همچنین بهبود سهم خود در سراسر جهان تمرکز دارند. برخی از بازیگران اصلی صنعت سوپ بسته بندی شده جهانی که در این گزارش مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است ، شامل The Hain Celestial Group، ConAgra Inc.، KETTLE CUISINE، LLC، General Mills است. B&G Foods، Inc.، کمپبل سوپ کمپانی، Ajinomoto Co.، Inc.، Unilever.، Nestle، and The Kraft Heinz Company.

مزایای کلیدی

  • این گزارش تجزیه و تحلیل کمی از روند فعلی ، برآورد و پویایی بازار جهانی سوپ بسته بندی شده از 2021 تا 2027 را برای شناسایی فرصت های بازار غالب ارائه می دهد.
  • کشورهای کلیدی در چهار منطقه اصلی براساس سهم بازارشان نقشه برداری می شوند.
  • تجزیه و تحلیل پنج نیروی پورتر ، قدرت خریداران و تأمین کنندگان را برای کمک به سهامداران در تصمیم گیری های تجاری سود محور و تقویت شبکه تأمین کننده و خریدار خود برجسته می کند.
  • تجزیه و تحلیل عمیق تقسیم بازار در تعیین فرصت های غالب بازار کمک می کند.
  • کشورهای عمده در هر منطقه با توجه به سهم درآمد خود در صنعت جهانی نقشه برداری می شوند. موقعیت یابی بازیگران در بازار معیار را تسهیل می کند و درک روشنی از وضعیت فعلی بازیگران بازار را فراهم می کند.
  • این گزارش شامل تجزیه و تحلیل بازار منطقه ای و جهانی ، بازیگران اصلی ، بخش های بازار ، مناطق جنسیتی و استراتژی های رشد است.
اخبار مرتبط  WellsCare با I8O قرارداد b8ta را در فروشگاه منعقد می کند

عناوین اصلی تحت پوشش:

فصل 1 مقدمه
1.1 شرح گزارش
1.2 مزایای اصلی برای سهامداران
1.3 بخشهای اصلی بازار
1.4. روش تحقیق
1.4.1 تحقیقات ثانویه
1.4.2 تحقیقات اولیه
1.4.3 ابزار و مدل های تحلیلگر

فصل 2: ​​خلاصه اجرایی
2.1 یافته های کلیدی مطالعه
2.2. چشم انداز CXO

فصل 3: بررسی اجمالی بازار
3.1 تعریف بازار و دامنه
3.2 یافته های کلیدی
3.2.1 جیب های برتر سرمایه گذاری
3.3 تجزیه و تحلیل پنج نیرو پورتر
3.1 تأثیر Covid-19 در بازار سوپ های بسته بندی شده
3.2 پویایی بازار
3.2.1 رانندگان
3.2.1.1. افزایش تقاضای مصرف کننده برای غذاهای راحت در سطح جهانی
3.2.1.2. افزایش تعداد رستوران سرویس سریع در سطح جهان.
3.2.1.3. نوآوری محصول
3.2.2. خویشتن داری – خودداری – پرهیز
3.2.2.1. اثرات خطرناک مواد نگهدارنده مصنوعی
3.2.3. فرصت ها
3.2.3.1. افزایش تعداد مصرف کنندگان که به دنبال محصولات گیاهی یا گیاهی هستند
3.2.3.2. رشد سریع بخش خرده فروشی آنلاین.

فصل 4: بازار سوپ بسته بندی شده ، براساس نوع محصول
4.1 بررسی اجمالی
4.1.1 اندازه بازار و پیش بینی
4.2 خشک شده
4.2.1 روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
4.2.2. اندازه بازار و پیش بینی
4.2.3. تجزیه و تحلیل بازار بر اساس کشور
4.3 مرطوب
4.3.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
4.3.2. اندازه بازار و پیش بینی
4.3.3. تجزیه و تحلیل بازار بر اساس کشور

فصل 5: بازار جهانی سوپ بسته بندی شده ، توسط بسته بندی
5.1 بررسی اجمالی
5.1.1 اندازه بازار و پیش بینی
5.2 بطری
5.2.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
5.2.2. اندازه بازار و پیش بینی
5.2.3. تجزیه و تحلیل بازار بر اساس کشور
5.3 کنسرو شده
5.3.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
5.3.2. اندازه بازار و پیش بینی
5.3.3. تجزیه و تحلیل بازار بر اساس کشور
5.4 بسته ها
5.4.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
5.4.2. اندازه بازار و پیش بینی
5.4.3. تجزیه و تحلیل بازار بر اساس کشور

اخبار مرتبط  گزارش جدید با 33 نکته راهنمایی درباره مدیریت دایره IT

فصل 6: بازار جهانی بسته بندی سوپ ، توسط کاربر نهایی
6.1 بررسی اجمالی
6.1.1 اندازه بازار و پیش بینی
6.2 بخش تجاری
6.2.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
6.2.2. اندازه بازار و پیش بینی
6.2.3. تجزیه و تحلیل بازار بر اساس کشور
6.3 بخش خانگی
6.3.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
6.3.2. اندازه بازار و پیش بینی
6.3.3. تجزیه و تحلیل بازار بر اساس کشور

فصل هفتم: بازار جهانی سوپ بسته بندی شده ، توسط کانال توزیع
7.1 بررسی اجمالی
7.1.1 اندازه بازار و پیش بینی
7.2 فروشگاههای آنلاین
7.2.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
7.2.2. اندازه بازار و پیش بینی
7.2.3. تجزیه و تحلیل بازار بر اساس کشور
7.3 فروشگاه رفاه
7.3.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
7.3.2. اندازه بازار و پیش بینی
7.3.3. تجزیه و تحلیل بازار بر اساس کشور
7.4 سوپرمارکت / هایپرمارکت
7.4.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
7.4.2. اندازه بازار و پیش بینی
7.4.3. تجزیه و تحلیل بازار بر اساس کشور
7.5 سرویس غذا
7.5.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
7.5.2. اندازه بازار و پیش بینی
7.5.3. تجزیه و تحلیل بازار بر اساس کشور
7.6 دیگران
7.6.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
7.6.2. اندازه بازار و پیش بینی
7.6.3. تجزیه و تحلیل بازار بر اساس کشور

فصل 8: بازار سوپ بسته بندی شده ، براساس منطقه
8.1 بررسی اجمالی
8.2 آمریکای شمالی
8.3 اروپا
8.4 آسیا و اقیانوسیه
8.5 LAMEA

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/au6kti مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.


تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با شماره تلفن +353-1-416-8900 +

نمابر ایالات متحده: 646-607-1904
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com