Fareportal از مشکلات JetBlue شکایت می کند

نیویورک، 7 ژانویه 2021 / PRNewswire / – آژانس مسافرتی آنلاین Fareportal از JetBlue Airways تحت قوانین ضد انحصاری فدرال برای “طرح” ادعا شده برای جلوگیری از مصرف کنندگان در مقایسه قیمت کرایه JetBlue با سایر خطوط هوایی شکایت کرده است. Fareportal ، که با بیش از 600 شرکت هواپیمایی در سطح جهان همکاری مشارکت طولانی مدت دارد ، به دلیل ایجاد بسیاری از نوآوری های اولین صنعت شناخته شده است. این ادعا ادعا می کند که JetBlue در تلاش است تا با دشواری خرید خریداران از قیمت ها ، نرخ هایی را که در آن سلطه دارد افزایش دهد.

Fareportal در دادخواست ای كه در مورد دادخواست نوشت: 5 ژانویه 2021 که در ایالات متحده دادگاه منطقه ای برای منطقه شرقی نیویورک. “هدف JetBlue ساده است: ایجاد مشکل در مقایسه با زمانی که مشتری می خواهد پرواز کند.”

آژانس های مسافرتی آنلاین (OTA) در دهه 1990 متولد شدند و با ایجاد توانایی مقایسه آسان قیمت بلیط ، به طور چشمگیری رقابت را افزایش دادند و نرخ ها را کاهش دادند. وی گفت: “JetBlue در تلاش است تا مشتریان را مجبور به رزرو بلیط در وب سایت خود کند ، جایی که عدم مقایسه قیمت با سایر شرکت های هواپیمایی به JetBlue اجازه می دهد تا قیمت بلیط را برای مسافران حساس به قیمت افزایش دهد.” فردریک استین، مدیر حقوقی و انطباق Fareportal.

اخبار مرتبط  چگونه متخصصان اقتصاد مواد غذایی برای غلبه بر اثرات COVID در ایالات متحده کمک می کنند

از همان زمان 5 ژانویه 2021، JetBlue Fareportal را مجبور به حذف اطلاعات پرواز و قیمت خود از وب سایت های Fareportal از جمله CheapOair ، بزرگترین پرواز OTA کرده است. JetBlue قبلاً دهها OTA دیگر را از نمایش محتوای JetBlue به مشتریان به عنوان بخشی از “استراتژی JetBlue برای برگرداندن ساعت” و “بازگشت به روزهای گذشته ، قبل از OTAs ، هنگامی که محتوای هواپیما پنهان بود” جلوگیری کرد ، که مسافران را دشوار می کند مقایسه خدمات و کرایه ها.

در ادامه این شکایت ، جزئیات اینکه JetBlue با حذف خرید مقایسه ، به سمت سود بیشتر از افزایش قیمت بلیط خواهد رفت. در این شکایت آمده است که JetBlue می داند که تسلط آن در بازارهای خاص ، مصرف کنندگان را مجبور به رزرو از طریق وب سایت خود می کند ، با نمونه هایی از بازارهایی که شرکت هواپیمایی در آنها حضور غالب دارد از جمله نیویورک، فورت لودردیل، اورلاندو، بوستون، لس آنجلس، و سان خوان ، پورتوریکو.

در این دادخواست آمده است که JetBlue استراتژی ضد رقابتی خود را با استفاده از صندوق های امداد COVID-19 از طریق “مالیات دهندگان آمریکایی ناخواسته طرح خود را تأمین می کند تا آنها را از اطلاعات مورد نیاز برای مقایسه فروشگاه” تأمین کند. در این دادخواست همچنین اشاره شده است که “JetBlue همچنین آماده است که متحمل خسارات کوتاه مدت شود زیرا از دلار مالیات دهندگان برای خنثی کردن آنها استفاده می کند” با “گرفتن مالیات از مودیان آمریکایی به صورت تخفیف COVID. JetBlue قرار است بیش از این دریافت کند 685 میلیون دلار در حمایت مستقیم از مالیات دهندگان آمریکایی و حداکثر 1.14 میلیارد دلار در وام های خزانه داری ایالات متحده تحت قانون CARES و آماده دریافت حتی بیشتر است. “

اخبار مرتبط  حراج های HiBid.com در هفته گذشته به 35 میلیون دلار رسید اتومبیل های ورزشی ، شمش طلایی ، تجهیزات مزرعه و سایر موارد برای فروش

در باره فارپورتال
فارپورتال یک شرکت فناوری سفر است که از خدمات دربان سفر سفر می کند. Fareportal با بهره گیری از فناوری نوآورانه و مراکز ارتباط جهانی متعلق به شرکت و تحت مالکیت شرکت ، مشارکت های نیرومندی را در صنعت ایجاد کرده است که به مشتریان امکان دسترسی به بیش از 600 شرکت هواپیمایی ، یک میلیون هتل و صدها شرکت اجاره اتومبیل در سراسر جهان را می دهد. با نمونه کارها از مارک های مسافرتی مصرف کننده از جمله ارزان و OneTravel، Fareportal مصرف کنندگان را قادر می سازد تا از طریق تلفن یا گپ زنده ، رزرو آنلاین ، در برنامه های تلفن همراه برای iOS و Android را انجام دهند. Fareportal به شرکای شرکت هواپیمایی خود امکان دسترسی به یک پایگاه گسترده مشتری را می دهد که پروازهای بین المللی و داخلی با بازده بالا ، هتل و سایر لوازم جانبی سفر و اضافی را رزرو می کند.

اخبار مرتبط  در میان بحران COVID-19 و رکود اقتصادی در حال رشد ، بازار فرش و فرش در سراسر جهان با 5.5 میلیارد دلار پیش بینی شده در طول دوره تجزیه و تحلیل رشد خواهد کرد.

منبع Fareportal

لینک های مربوطه

https://www.fareportal.com