Namogoo توسط Marks & Spencer برای کمک به بهینه سازی سفر مشتری در M & S.com انتخاب شده است

هرزلیا ، اسرائيل، 11 ژانویه 2021 / PRNewswire / – ناموگو ، پیشگام در مسافرت مسافرت هواپیماربایی پیشگیری ، خوشحال است که از همکاری جدید با M & S.com – دومین خرده فروش لباس انگلیس – خبر داد.

مشارکت جدید باعث می شود Namogoo راه حل آنلاین پیشرو در صنعت خود را در M&S.com پیاده سازی کند.

نرم افزار ابتکاری Namogoo با محافظت از بازدید کنندگان وب سایت یک خرده فروش در برابر تبلیغات آنلاین غیر مجاز که ممکن است ظاهر شود (معمولاً از طریق شبکه های وابسته) کار می کند. این تبلیغات می تواند توجه مشتری را به سمت سایر وب سایت ها سوق دهد که منجر به مسافرت مشتری آنلاین ضعیف تر و در نهایت کاهش تبدیل آنلاین خرده فروشی است که مشتری با آن خرید می کند.

اجرای اولیه در وب سایت M&S نشان می دهد حدود 10٪ بازدید مشتری از وب سایت منجر به نمایش تبلیغات شرکت دیگری در آن جلسه وب شده است. با همکاری Namogoo به M&S کمک می کند تا تجربه ساده تری را برای مشتری در مرور M&S.com و خرید – بدون توجه به حواس پرتی تبلیغات ، ایجاد کند.

اخبار مرتبط  مطالعه مصرف کننده INC نشان می دهد غذاهای تقویت کننده انرژی و غذاهایی که برای سیستم هضم مفید هستند از سریعترین رشد محصولات هستند

Namogoo بر روی بهینه سازی تجربه مشتری و افزایش نرخ تبدیل متمرکز شده است. فناوری سمت مصرف کننده این شرکت با استفاده از یادگیری ماشینی ، تبلیغات غیر مجاز را شناسایی و مسدود می کند و اطمینان حاصل می کند که بازدید کنندگان وب سایت از تجربه آنلاین طراحی شده برای آنها لذت می برند.

کار با شرکای نوآور ، مانند Namogoo ، بخش مهمی از تلاش های M&S برای رشد توربوشارژ در M&S.com است. این مشارکت نتیجه همکاری M&S با True است ، اروپا فقط شرکت سرمایه گذاری و نوآوری خرده فروشی و مصرف کننده. از طریق True M&S به تجربه خرده فروشی و مصرف کننده ریشه دار ، فناوری های نوظهور ، تحقیقات انحصاری و شبکه بین المللی خاص بخش ، پیش دستی می کند.

دیوید هان، رئیس محصول دیجیتال برای M&S گفت ، “رابطه ما با Namogoo نتیجه مهیج همکاری ما با True است ، که به ما امکان دسترسی اولویت به جدیدترین نوآوری ها و فن آوری هایی را می دهد که به بهبود خدماتی که به مشتریان خود ارائه می دهیم کمک می کند. Namogoo اطمینان حاصل خواهد کرد که خریداران ما تمرکز بیشتری دارند ، بدون حواس پرتی. تجربه و ما واقعاً از نتایج اولیه ای که از اجرای راه حل آنها می بینیم خرسند هستیم. “

اخبار مرتبط  Asetek A / S معاملات انجام شده تحت برنامه بازخرید سهام فعلی را مطابق با "روش امن بندر" اعلام می کند

شیمی کاتز، مدیر عامل و بنیانگذار Namogoo ، گفت ، “مشتری مسافرتی هواپیماربایی می تواند تا 20٪ بازدید از سایت تأثیر بگذارد و مشتریان با ارزش را به سمت رقبا سوق دهد ، که این می تواند تأثیر زیادی در درآمد داشته باشد. ما خوشحالیم که راه حل های جلوگیری از هواپیماربایی مشتری مسافرت خود را به M&S ارائه می دهیم تا به آنها کمک کند تا تجربه آنلاین خود را میلیون ها خریدار آنها. ”

Namogoo قبلاً ارزش راه حل پیشگیری از هواپیماربایی مشتری خود را نشان داده است ، که در سراسر جهان به بیش از 250 مارک خدمات ارائه می دهد. Namogoo با تجزیه و تحلیل بیش از 1.5 میلیارد جلسه وب در هفته ، به مارک های تجاری کمک کرده است تا صدها میلیون دلار درآمد کسب کنند که در غیر اینصورت برای مشتری ربایی از دست می رفت.

اخبار مرتبط  تجدید تعهد ما برای آینده ای پایدار با TENCEL (TM)

درباره ناموگو

Namogoo با استفاده از تجارب برتر دیجیتال و نتایج تجاری ، از سفر مشتری برای شرکت های آنلاین محافظت می کند. یک شرکت اختصاص داده شده به حل مشکلات مربوط به هواپیماربایی مشتری سفر ، ناموگو از سمت مشتری جلوگیری می کند از تزریق تبلیغات غیر مجاز از هواپیماربایی مشتریان آنلاین به رقبا. راه حل های یادگیری ماشین Namogoo با تجزیه و تحلیل بیش از 1.5 میلیارد جلسه وب در هفته ، اطمینان حاصل می کند که مارک های آنلاین سفر مشتری خود را دقیقاً طبق برنامه و بدون اختلال انجام می دهند. مارک های آنلاین برجسته برای کنترل تجربه مشتری آنلاین خود و بهبود مداوم نتایج تجارت ، به ناموگو اعتماد می کنند. Namogoo به دلیل ایجاد فضای جدید در اکوسیستم دیجیتال به عنوان یک فروشنده جالب گارتنر شناخته شده است و توسط Dun & Bradstreet در 3 استارت آپ برتر اسرائیلی برای کار در 2019 و 2020 رتبه بندی شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر ، به namogoo.com.

تماس با رسانه

رعان لوو
[email protected]
+ 1-347-897-9276

منبع Namogoo

لینک های مربوطه

https://www.namogoo.com/