حمام تختخواب و فراتر از آن ، بازاریابی را با انتصاب رهبران جدید و شرکای آژانس برنده جایزه تغییر می دهد

خانم آرگییلان مسئول ایجاد نوآوری در بازاریابی ، از جمله گسترش توانایی بینش مشتری در شرکت ، معرفی یک برنامه جدید وفاداری در کل شرکت و همچنین توسعه مشارکت ها و خدمات استراتژیک جدید است که اختیارات شرکت را در آن گسترش می دهد. بازارهای اصلی

آقای Reath مسئول راه اندازی پیشنهادهای جدید ارزش مشتری برای هر یک از آگهی های اصلی خرده فروشی شرکت در سال 2021 خواهد بود. وی بر استراتژی بازاریابی ، استقرار بازاریابی در همه کانال ها و عملیات بازاریابی برای Bed Bath & Beyond ، Buybuy BABY و Harmon نظارت خواهد کرد. فروشگاه های بهداشت و زیبایی علاوه بر راه اندازی مجموعه ای از مارک های تجاری جدید از بهار 2021.

سیندی دیویس گفت ، “نمونه کارها از مارک های ما به طور منحصر به فرد برای خدمت به مشتریان در سراسر لحظات جادویی زندگی آنها قرار دارند ، و ما با اتخاذ رویکردی الهام گرفته از مشتری ، ارتباط خود را تعمیق خواهیم بخشید تا از اقتدار خود در بازارهای خانه ، کودک ، زیبایی و سلامتی استفاده کنیم. کریستی و جیم با ایجاد تجارب عمیق در ایجاد مارک های تجاری ، مشاغل و روابط طولانی مدت با مشتری در بخش های خرده فروشی و کالاهای مصرفی ، تجربه ای هستند که به ما در نوآوری و الهام بخشیدن به مشتریان کمک می کنند تا جادوی هر اتاق را باز کنند. “

کریستی آرگییلان از آنجا که او رئیس شرکت رسانه ای آن ، ROUNDEL بود ، به دنبال یک نقش قبلی به عنوان SVP برای رسانه ، مهمان درگیر شدن و اندازه گیری ، از شرکت به Target پیوست. پیش از این ، کریستی تعدادی نقش استراتژیک در MEDIABRANDS داشت ، از جمله به عنوان رئیس MAGNA GLOBAL و مدیر ارشد تحول در UM. وی همچنین سمت های اجرایی در آرنولد و هیل هالیدی را بر عهده داشته است.

کریستی آرگییلان گفت: “این تجارت نقش ویژه ای در زندگی میلیونها نفر در سراسر جهان دارد آمریکای شمالی و من از پیوستن در چنین لحظه تحولی خوشحالم. فرصتی عظیم برای ایجاد ارتباطات جدید و نوآورانه با مشتریان و ایجاد رشد قوی و پایدار با تجسم مجدد وفاداری در کل شرکت وجود دارد. ”

اخبار مرتبط  بینش در مورد صنعت جهانی مواد غلیظ کننده مواد غذایی تا سال 2027

آقای Reath به Bed Bath & Beyond از Macy’s پیوست ، جایی که او یک بازاریاب ارشد بود و مسئولیت بازاریابی یک کانال یکپارچه با هدایت داده ها را برای ایجاد علاقه و وفاداری به مارک در چندین بخش مشتری در اختیار داشت. پیش از این ، او معاون اجرایی رئیس و رئیس خرده فروشی غول تبلیغات جهانی ، BBDO ، با مسئولیت بهبود خانه برای Lowe ، ToysRUs ، BabiesRUs و Foot Locker بود. وی همچنین سمت های اجرایی در مک کینی ، Y&R و لئو برنت. آقای Reath چندین کمپین برنده جایزه از جمله تأمین چندین شیر کن در طول زندگی حرفه ای خود ایجاد کرده است.

جیم ریث گفت: “من از پیوستن به این خانواده شاخص مارک ها در چنین برهه ای از تاریخ خوشحالم. خانه هرگز برای زندگی ما مهم نبوده است و من خوشحالم که سرعت بخشیدن به تحول همیشه در بازاریابی برای باز کردن قفل پتانسیل تجارت و تعمیق ارتباط آن با مشتریان در سراسر کشور آمریکای شمالی

شرکت تیم خلاق را با فهرست جدید آژانس های برنده چند جایزه تقویت می کند

Bed Bath & Beyond همچنین با تقویت تیم خلاقیت خود ، از انتصاب سه آژانس بازاریابی و ارتباطی برنده چندین جایزه خبر داد. این شرکت MUH-TAY-ZIK / HOF-FER را به عنوان نمایندگی مارک تجاری برای Bed Bath & Beyond و M Booth را به عنوان نمایندگی سابقه روابط عمومی شرکت و مصرف کننده منصوب کرده است. آژانس ها مسئول راه اندازی پیشنهاد ارزش جدید مشتری شرکت خواهند بود ، زیرا این شرکت به دنبال کمک به مشتریان برای باز کردن قفل جادو در هر اتاق است. We Are Social همچنین بعنوان آژانس اصلی رسانه های اجتماعی buybuy BABY منصوب شده است.

سیندی دیویس گفت ، “پس از یک بررسی جامع از بهترین و درخشان ترین صنعت ، ما خوشحالیم که انتصاب این آژانس های جهانی و برنده جایزه را برای پیوستن به تیم در حال توسعه اعلام می کنیم. MUH-TAY-ZIK / HOF-FER تیم های M Booth و We Are Social شور ، بینش و استعداد خلاقانه ای را نشان می دهند که مشتری های دیجیتالی ما را به روش های جدید الهام می بخشد ، هیجان زیادی را در مورد ارزش پیشنهادی ما ایجاد می کند و ارتباط و ارتباط با مارک های ما را افزایش می دهد. ”

اخبار مرتبط  Changhong نمایشگاه کامل لوازم خانگی هوشمند پرکاربرد در نمایشگاه 127 کانتون آنلاین

مت هوفر، بنیانگذار / مدیر ارشد استراتژی MUH-TAY-ZIK / HOF-FER ، گفت: “تیم بازاریابی در Bed Bath & Beyond درجه یک است. همه انتظار دارند و بهترین ها را می خواهند – و این دقیقاً همان چیزی است که ما قصد داریم برای آنها ارائه دهیم. خانه هرگز نقش مهمی در زندگی مصرف کننده نداشته است. ما نمی توانیم منتظر بمانیم تا چیزهای جالب و جذاب Bath Bed & Beyond که با آنها کار می کند را با مصرف کنندگان به اشتراک بگذاریم. “

دیل بورنشتاین، مدیر عامل شرکت M Booth گفت: “ما بسیار خوشحالیم که با تیم پشت چنین خرده فروشی نمادین شریک می شویم و به آنها در سفر تحول خود کمک می کنیم. ما از هدف این برند الهام گرفته ایم تا احساس راحتی در خانه ، به ویژه در زمانی که خانه مهمتر از هر زمان دیگری است و آماده است تا منابع کامل شرکت ما را سالها برای تقویت مجدد برند پشت سر بگذارد. “

بنجامین آرنولد، مدیرعامل We Are Social گفت ، “ما از پیوستن به خانواده buybuy BABY بسیار خوشحالیم. این برند برنامه های بزرگی برای سال 2021 دارد و ما از عضویت در تیمی که واقعاً ارزش تفکر اجتماعی را دارد و عقیده ما را در گفتن معنادار به اشتراک می گذارد ، هیجان زده هستیم. داستانها ”

درباره شرکت

Bed Bath & Beyond Inc. و شرکت های تابعه (“شرکت”) یک خرده فروشی همه کانال است که احساس راحتی در خانه را برای مشتریان ما آسان می کند. این شرکت مجموعه گسترده ای از کالاها را در بازارهای خانه ، کودک ، زیبایی و سلامتی به فروش می رساند. علاوه بر این ، شرکت در یک سرمایه گذاری مشترک شریک است که فروشگاه های خرده فروشی در مکزیک را با نام Bed Bath & Beyond اداره می کند.

اخبار مرتبط  QVC از تعهد پیشگامان در زمینه فراگیری اندازه با اجلاس شامل شما استقبال می کند

درباره MUH-TAY-ZIK / HOF-FER

MUH-TAY-ZIK / HOF-FER یک آژانس خلاق ، برنده جایزه ، استراتژیک و کامل خدمات مستقر در سانفرانسیسکو. با اعتقاد راسخ که هنوز خلاقیت بزرگترین ضرب هر مارک است ، ما به مردم و مشتریان خود همین حرف را می زنیم: Chased شوید. به عنوان بخشی از لندنمبتنی بر VCCP ، ما یک شبکه رقیب برای مارک های رقیب تشکیل می دهیم. با بیش از 1000 کارمند در 8 مکان که چهار گوشه دنیا را پوشش می دهد ، طرز فکر چالشگر ما به تعقیب برندها کمک می کند. http://mtzhf.com

درباره M Booth

M Booth با دو کلمه اجرا می شود: الهام بگیرید. آژانس اولین بنگاه فرهنگی است که بهترین افراد و بهترین مارک ها را با شجاعت ، ایده ، احترام و انسانیت زنده به یک محل کار جذب می کند. M Booth مشهور به برنامه های بازاریابی یکپارچه برنده جوایز است که ذینفعان را از طریق دیجیتال ، اجتماعی ، رسانه های کسب شده و کانال های تجربی درگیر می کند ، یک شرکت تابعه کاملاً متعلق به گروه ارتباطات بعدی پانزده است.

درباره ما اجتماعی هستیم

We Are Social یک آژانس خلاقانه با هدایت اجتماعی است که بیش از 850 نفر و دفتر در آن فعالیت می کنند نیویورک، تورنتو، لندن، پاریس، مادرید، میلان، مونیخ، دبی، سنگاپور، هنگ کنگ، شانگهای، پکن، توکیو و سیدنی. ما یک هدف مشترک داریم؛ برای برقراری ارتباط بین مردم و مارک ها از راه های معنی دار. ما با بسیاری از بزرگترین مارک های جهان از جمله adidas ، Netflix ، Samsung و Google کار می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر ، بازدید کنید www.wearesocial.com.

SOURCE حمام تختخواب و فراتر از آن