Chick-fil-A در مطالعه COVID صمیمیت مارک MBLM جایگاه برتر فست فود را به خود اختصاص می دهد

نیویورک، 12 ژانویه 2021 / PRNewswire / – بر اساس MBLM ، از آغاز COVID-19 ، مصرف روزانه فست فود 37 درصد افزایش یافته است مطالعه COVID با صمیمیت برند، که مارکها را بر اساس ارتباطات عاطفی هنگام همه گیر تجزیه و تحلیل می کند. اگرچه صنعت فست فود از 10 صنعت در رده ششم قرار دارد ، اما عملکرد کلی نسبت به مطالعه قبلی شش درصد بهبود یافته است. این صنعت همچنین دارای رتبه 1 برای کهن الگوی افراط و تفریط است ، نشان می دهد که در زمان های چالش برانگیز ، مصرف کنندگان به مارک هایی متوسل می شوند که مدتها با راحتی ، لذت و دلهره همراه بوده اند.

Chick-fil-A رتبه بندی خود را در سال 2019 به عنوان یک شرکت فست فود با قوی ترین صمیمیت تجاری بدست آورد ، که این علم احساسی در پشت پیوندهایی است که ما با مارک های مورد استفاده و دوست داریم. مک دونالد با یک پله صعود به مقام دوم مطالعه BIS COVID Study رسید ، در حالی که مارک برتر 2020 ، استارباکس به رتبه سوم رسید. مارک های باقی مانده در 10 صنعت برتر KFC ، Dunkin ‘، Dominos ، Pizza Hut ، Subway ، Taco Bell و Wendy’s هستند.

وی گفت: “علی رغم افزایش مصرف روزانه ، صنعت فست فود به شدت تحت تأثیر سفارشات در خانه و بسته شدن اولیه قرار گرفته است. با این حال ، مصرف کنندگان در طی همه گیری از لحاظ عاطفی ارتباط بیشتری با مارک های فست فود داشته اند.” ماریو ناتارلی، شریک مدیریت ، MBLM. “همانطور که به زندگی” عادی “بازگشتیم ، مارک های فست فود باید راهی برای ارجاع به آنچه همه ما با هم تجربه کرده ایم و چگونه آنها را با اطمینان در این بحران راحت کرده اند ، پیدا کنند.”

علیرغم تعطیلی رستوران ها در طول COVID ، مارک های برتر غذاهای سریع صمیمی همچنان از مارک های پیشرو در شاخص های Fortune 500 و S&P 500 در رشد اقتصادی ، رشد سود و قیمت سهام پیشی می گیرند.

فناوری احتمالاً نقش بیشتری در نحوه تعامل ما با مارک های فست فود بازی خواهد کرد ، زیرا بسیاری از مصرف کنندگان ترجیح می دهند از قبل سفارش دهند ، از طریق تلفن همراه خود ورود خود را پرچم گذاری کرده و تحویل کالا را پیگیری کنند. مارک هایی که می توانند با تجربه دیجیتالی و تحویل بدون لمس خود منجر شوند ، روابط مشتری را نیز پیش می برند.

یافته های قابل توجه دیگر صنعت فست فود شامل موارد زیر است:

  • صنعت فست فود در این مطالعه با حفظ موقعیت خود از رتبه بندی 2020 و 2019 رتبه ششم را دارد.
  • عملکرد فست فود در مردان بهتر از زنان و درمقابل مصرف کنندگان جوان نسبت به افراد مسن است.
  • مک دونالد بهترین مارک برای مردان است که جایگزین استارباکس می شود ، در حالی که زنان Chick-fil-A را ترجیح می دهند.
  • Chick-fil-A به طور قابل توجهی انجمن های برجسته تری را در انواع کهن الگوها تحقق می بخشد و از بین می برد ، و در هر سه مرحله به اشتراک گذاری ، اتصال و همجوشی منجر می شود.

MBLM همچنین در مقاله ای تحت عنوان “ارتباط ما با فست فود در طی شیوع همه گیر” به تحلیل این صنعت پرداخت. این مقاله به چگونگی ایجاد راحتی صنعت در این زمانها و همچنین نحوه صحبت برندها با مصرف کنندگان می پردازد که اهداف ، ایمنی ، قیمت مناسب و تجارت از مهمترین موضوعات است.

برای مشاهده یافته های صنعت فست فود ، لطفا اینجا کلیک کنید. علاوه بر این ، MBLM داشبورد سفارشی را ارائه می دهد که داده های گسترده ای را برای مارک های موجود در آن ارائه می دهد نام تجاری صمیمیت COVID مطالعه. برای بارگیری اصلی مطالعه COVID با صمیمیت برند گزارش یا کاوش در رتبه بندی ، اینجا را کلیک کنید.

درباره MBLM: MBLM الگوی بازاریابی جدیدی را ایجاد کرده است ، Brand Intimacy ، ارائه تخصص و پیشنهادات در سه حوزه تمرکز: آژانس ، آزمایشگاه و بستر های نرم افزاری. تیم های چند رشته ای ما با داشتن دفاتر در چهار کشور به مشتریان کمک می کنند تا اوراق قرضه قوی تری ایجاد کنند و نتایج بازده و بازده بهینه را برای بلند مدت ارائه دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه می توانیم به شما در ایجاد و حفظ روابط نهایی با نام تجاری کمک کنیم ، به سایت mblm.com مراجعه کنید.

روابط عمومی روبن اشتاین
مخاطب: آلیسون گرالا، 212-805-3057
[email protected]

منبع MBLM

لینک های مربوطه

http://www.mblm.com

اخبار مرتبط  Ever-Glory برای گزارش درآمدهای سه ماهه اول 2020 در تاریخ 15 مه 2020