Chicken Chick Church انقلابی در عملکرد رستوران با سیستم دیجیتال جدید ایجاد می کند

آتلانتا، 13 ژانویه 2021 / PRNewswire / – به عنوان بخشی از برنامه 5 ساله خود برای تبدیل شدن به یک بازیگر غالب در صنعت QSR و رهبر در گروه مرغ ، مرغ کلیسا® تقریباً با عرضه داخلی سیستم OPS 360 به پایان رسیده است. سیستم OPS 360 که به صورت سفارشی ساخته شده است ، ابزاری در نوع خود است که جایگزین کلاسور و چک لیست کاغذی سنتی می شود که در QSR رایج است.

سیستم OPS 360 یک تبلت سلولی مبتنی بر برنامه دیجیتال را فراهم می کند که دارای راه حل هایی برای بهبود عملیات و دسترسی به داشبورد گزارش دهنده ، وب سایت های آموزشی و سیستم عامل های اصلی است. از آنجا که رایانه لوحی همیشه به cloud متصل است ، سیستم OPS 360 گزارش خودکار را در داخل تسهیل می کند کلیساسیستم. رهبران بازار ، صاحبان امتیاز و عملیات میدانی شرکت ها اکنون می توانند میزان مشارکت و اتمام وظایف عملیاتی و استانداردهای روزانه را از راه دور ارزیابی کنند ، اجازه می دهد کلیسا برای دستیابی به دیدگاه ها و بینش های جدید در مورد موفقیت ها و چالش های روزمره “در زمان واقعی”.

وی گفت: “هنگام بهبود عملیات روزمره ، اپراتورهای ما راه حل هایی می خواهند كه روی برنامه روزانه مدیران و اعضای تیم ما تأثیر مثبت بگذارد. ما از استراتژیكی استفاده كرده ایم كه از فن آوری اثبات شده برای كمك به حذف پیچیدگی ها و ساده سازی كارها استفاده می كنیم.” برندان برگ، معاون ارشد خدمات جهانی عملیات جهانی برای این برند. “با داشتن حق رای در شورای مشاوره تعالی عملیات ما ، توافق کردیم که یک ابزار دیجیتال برای ضبط وظایف تضمین کیفیت به نفع همه افراد در رستوران خواهد بود. مدیرانی که فرصت کنترل شیفت دارند با استفاده از این ابزار آموزش و تجربه ارزشمندی کسب می کنند. تصور کنید یک چک لیست روال دیجیتال که به مدیر می گوید در ساعات مشخصی از روز چه کاری انجام دهد ، به معنای واقعی کلمه آنها را از طریق شیفت راهنمایی می کند. برنامه OPS 360 Routines Mobile مانند یک مربی مجازی عمل می کند ، مدیر مسئول را برای تکمیل شرایط ایمنی غذا ، تمیز کردن راهنمایی می کند چک ، و ذخیره را برای عجله ناهار / شام. ”

اخبار مرتبط  انتظار می رود که بازار جهانی ماشین چمن زنی سواری در CAGR بیش از 4٪ در دوره 2020-2025 رشد کند

سیستم OPS 360 چیزی فراتر از یک نسخه دیجیتالی از چک لیست کاغذی است که برای مدیریت کارهای باز / بسته شدن و بررسی های ایمنی غذا استفاده می شود. این دستورالعمل ها گام به گام سازمان یافته توسط نوع daypart و رستوران را ارائه می دهد ، و از پیوندهای تعاملی به منابع دیجیتال مانند کمکهای به روز کار ، روشهای دستی OPS و فیلمهای آموزشی برای ارائه بهترین روشهای عیب یابی استفاده می کند. همچنین ردیابی می شود که چه مدیران در طی یک تغییر مشخص به سیستم وارد می شوند و نحوه تعامل آنها با کارهای روزمره را اندازه گیری می کند – این به شرکت های حق رای دهنده کمک می کند رفتارها را (توسط مدیر مسئول) ردیابی کرده و روند عملکردی را که نیاز به تقویت و تغییر مسیر دارد ، شناسایی کنند.

سیستم OPS 360 دسترسی آسان به وب سایت های گزارش داشبورد را فراهم می کند ، به RGM اجازه می دهد تا به راحتی امتیازات رضایت مهمان خود را کنترل کند ، شکایات مهمان را حل کند و به سرعت به ایمیل آنها دسترسی پیدا کند.

“هر وب سایتی که دارای برنامه تلفن همراه باشد ، می توانیم آن را روی رایانه لوحی بارگیری کنیم” لوئیز دی لا توره، مدیر Ops Excellence در مرغ کلیسا “بزرگترین تعجب ما این است که چگونه مدیران ما دوست دارند به نسخه برنامه تلفن همراه برنامه آموزش آنلاین ما ، Pathway to Excellence University دسترسی پیدا کنند. اعضای تیم می توانند دوره های آموزشی خود را بگذرانند ، پیام ها را مرور کنند و به منابع پشتیبانی مستقیم روی رایانه لوحی دسترسی پیدا کنند. آنها اکنون می توانند گواهینامه ها را تکمیل کنند بدون اینکه مجبور باشم برای زمان نمایش در کامپیوتر پشت دفتر مبارزه کنم. ”

در همکاری با فروشنده خود NEXTx ، کلیسا تیم فقط در مدت شش ماه سیستم اولیه را ایجاد کرد ، آزمایش بتا و راه اندازی اولیه چند ماه بیشتر طول کشید. همه گفته شد ، سیستم OPS 360 پروژه ای بود که در کمتر از یک سال به پایان رسید. تا حالا، کلیسا قرص های OPS 360 دیجیتال را در 450 رستوران آمریکایی مستقر کرده است ، برنامه ریزی شده است که تمام رستوران های سراسر جهان تا پایان Q1 سال آینده بر روی سیستم جدید کار کنند. آنها قصد دارند سیستم OPS 360 را پس از انجام ترجمه ها و اصلاحات برنامه نویسی برای پاسخگویی به اختلافات منطقه ای و فرهنگی ، وارد بازارهای اصلی بین المللی کنند. اپراتورهای حق رای دادن در هر کجای دنیا که باشند در حال یافتن ارزش در راه حل دیجیتالی هستند و به گرمی از این ابزار استقبال می کنند. علاوه بر این ، تیم عملیاتی سازمانی که پشت سر OPS 360 است ، اظهار داشته اند که این ابزار به طور مداوم بهبود می یابد ، بهینه سازی می شود و برای پاسخگویی به نیازهای همیشه در حال تغییر امتیاز دهندگان و تیم های رستوران آنها ، بهینه سازی و توسعه می یابد.

اخبار مرتبط  خردل و YG سهام خود را در رستوران غذاهای دریایی Fishbone مستقر در LA اعلام کردند

“رفتن به دیجیتال ده ها پیامد مثبت دارد و فقط متمرکز کردن همه چیز نیست کلیسا بر روی یک رایانه لوحی اضافه شود. “لا توره اضافه کرد.” مدیران در حال انجام ارزیابی های خود با دقت بیشتری هستند. رهبران بازار به سرعت به هشدارها و درخواست ها پاسخ می دهند. مربیان OPS Excellence ما در حال حاضر مربیگری کارآمدتری دارند که نیاز به تعمیق عملکرد مدیران دارند. ما همچنین می توانیم رویه های جدید مربوط به موارد جدید منو – مانند زمانی که ساندویچ مرغ جدید خود را در اکتبر امسال راه اندازی کردیم – به راحتی ارائه دهیم. به دلیل محدودیت های محدود سفر ، تمام آموزش های حضوری و حضوری باید با استفاده از برنامه Microsoft Teams بارگیری شده در رایانه لوحی انجام شود. آموزش ساندویچ مرغ ما بدون مشکل بود و به همه امکان دسترسی آسان به منابع آموزشی را در رایانه لوحی خود می داد. ناگفته نماند ، ما با از بین بردن چاپ و حمل اسناد کاغذی ، با صرفه جویی در هزینه و صرفه جویی در محیط زیست ، سازگارتر هستیم. “

برگ همچنین اظهار داشت که آنها از سیستم مدیریت دستگاه همراه (MDM) برای کنترل موارد موجود و محدود شده در هر تبلت OPS 360 استفاده می کنند و امنیت بهتر اسناد و داده های حساس را فراهم می کنند. همچنین ، این تبلت ها از طریق رمز عبور محافظت شده و از لحاظ جغرافیایی حصارکشی شده اند تا اطلاعات فقط در محل رستوران قابل دسترسی باشد. پاسخ اولیه از طرف امتیاز دهندگان و تیم های مدیریت شرکت بسیار مثبت بوده است ، کاربران گزارش می دهند که این سیستم ساده ، شهودی و قابل اعتماد است.

اخبار مرتبط  گزارش پایانه های رستوران نقطه فروش اندازه ، سهم و گزارش بازار تجزیه و تحلیل بر اساس جزء ، بر اساس محصول ، استقرار ، برنامه ، توسط کاربر نهایی ، براساس منطقه و پیش بینی های فصل ، 2020

“ما روزمره عملکرد موفقیت آمیز را به طور چشمگیری بهبود بخشیده ایم کلیسا “رستوران ،” توضیح داد. “Berg.” هرچه تیم های بیشتری از OPS 360 به حداکثر توانایی خود استفاده کنند ، بهتر قادر به بهره وری و سودآوری خواهند بود. این به معنای ارائه راه حل های کامل و ابزارهای اثبات شده برای امتیازدهی مطلوب از کسب و کارشان است ، و این با برتری عملیاتی آغاز و پایان می یابد. ما مفتخریم که بگوییم OPS 360 کار با یک رستوران کلیسا را ​​بیش از هر زمان دیگری ساده و آسان کرده است. این همان سطح تعهدی است که به اعتقاد ما باید برای آن اتفاق بیفتد کلیسا حق رای دادن جهانی را انتخاب کنید. ”

در باره Church’s Chicken / Chicken Chicken ™ / Church’s Texas Chicken
تاسیس شده در سان آنتونیو ، TX، در سال 1952 توسط کلیسای جورج دبلیو، مرغ کلیسا، همراه با مارک های خواهر آن مرغ تگزاس و مرغ تگزاس کلیسا خارج از ایالات متحده ، یکی از بزرگترین فروشگاه های زنجیره ای رستوران مرغ در جهان است. مارک ها در مرغ اصلی و ادویه ای تازه تهیه شده در طول روز و به صورت دسته های کوچک که با دست و دو نان تهیه می شوند ، تخصص دارند. مناقصه نوارها® ، ساندویچ ، بیسکویت های کره ای عسل ساخته شده از ابتدا و تازه پخته شده و کناره های کلاسیک به سبک خانگی همه برای یک ارزش عالی. کلیسامرغ، مرغ تگزاس و مرغ تگزاس کلیسا دارای بیش از 1500 مکان در 26 کشور جهان و بازارهای جهانی و فروش بیش از سیستم بیش از 1 میلیارد دلار. برای اطلاعات بیشتر در مورد مرغ کلیسا®، مرغ تگزاس یا مرغ تگزاس کلیساopportunities فرصت های حق رای دادن ، به http://www.churchs.com/franchiseget-started.php مراجعه کنید.

مخاطب: کیم میلر
888-869-7899
[email protected]

مرغ Church of Chicken

لینک های مربوطه

http://www.churchs.com