راه حل های FMS به خرده فروشان مستقل در مورد چگونگی به حداکثر رساندن تجربه مشتری در سال 2021 مشاوره می دهد

FORT LAUDERDALE ، فلوریدا، 13 ژانویه 2021 / PRNewswire / – متخصصان راه حل های FMS ، حسابداری و حقوق و دستمزد با تمرکز بر مشاغل مستقل دارای برخی دیدگاه های مهم هستند که می تواند به خرده فروشان مستقل کمک کند تا استراتژی مشتری خود را در سال 2021 دوباره تصور کنند و دردسرهای در حال رشد را که می توانند در شرایط عادی جدید انتظار داشته باشند ، پیش بینی و سازگار کنند. اقتصاد ایالات متحده

  • تغییر در رفتار مصرف کننده و الگوی خرید را شناسایی کنید: رفتار مصرف کننده دائماً در حال تغییر است و در میان بیماری همه گیر حتی از نوسانات بیشتری برخوردار است. فعال بودن با رعایت روندهای رفتاری و الگوها می تواند برتری رقابت را ایجاد کند.
  • به مشتریان گوش فرا دهید و با روند کار انعطاف پذیر باشید: مردم می خواهند مشکلاتشان به یک روش یا دیگری حل شود. گوش دادن به بازخورد و سازگاری با آن به مدیریت کمک می کند تا درک بهتری از مشتری های بالقوه پیدا کند.
  • در دسترس بودن منابع را ارزیابی کنید: همه گیری کل سیستم را زیر پا گذاشته است. اگر برای آن برنامه ریزی شده باشد ، محدودیت در منابع و تدارکات لازم نیست مانع تجارت شما شود.
  • همیشه برای موارد غیر قابل پیش بینی برنامه ریزی کنید: COVID-19 بدون برنامه ریزی مناسب ، با چه سرعتی می تواند از کنترل خارج شود. کنار گذاشتن منابع به شما کمک می کند تا در مواقع اضطراری ضربه را کم کنید.
  • با چندین تامین کننده و فروشنده مختلف ارتباط برقرار کنید: اعتماد تنها به یک تامین کننده یا فروشنده کالا می تواند پیشنهاد خطرناکی باشد ، خصوصاً اکنون. وجود چندین تأمین کننده و فروشنده ، اطمینان می دهد که مشاغل شما از نظر مشکلات زنجیره تأمین دچار مشکلاتی نمی شوند که از کنترل شما خارج است.
  • با پایگاه خود ارتباط برقرار کنید: با مشتریان خود صحبت کنید. مصرف کنندگان به احتمال زیاد با سازمانی تجارت می کنند که احساس می کنند با آنها رابطه دارند یا با آنها رابطه دارند. اگر می دانید چگونه بپرسید ، ارتباطات ساده درها را برای انواع فرصت ها باز می کند.
  • شفافیت مهم است: در مواقع بحرانی ، برقراری ارتباط شفاف برای ایجاد ارتباط معنی دار با مشتریان ضروری است. اگر بار اول چیزی درست نگرفتید ، تصدیق کنید و اطمینان حاصل کنید که تجارت بهتر شده است. بقالان بخش مهمی از جامعه هستند. ضروری است که آنها بخشی از مکالمه برای خدمت بهتر به جامعه باشند.
اخبار مرتبط  حسابرسان چوب برای برگزاری نشست سالانه مجازی سهامداران

راه حل های FMS بیش از 5000 مکان مستقل خرده فروشی و 400 شرکت خانوادگی را در سراسر کشور پشتیبانی می کند ایالات متحده، کانادا، کارائیب، و آمریکای جنوبی. خرده فروشان آنها با هم تقریباً 25٪ از فروش خرده فروشی مستقل را در ایالات متحده به دست می آورند.

اخبار مرتبط  Bunge محدود برنامه ها انتشار سه ماهه دوم سال 2020 و کسب کنفرانس

برای اطلاعات بیشتر به https://www.fmssolutions.com مراجعه کنید.

درباره راه حل های FMS

FMS در راه حل های حسابداری منحصراً برای مشاغل مستقل تخصص دارد. ما حسابداری خرده فروشی ، خدمات آماده سازی مالیات ، تقسیم زمان و خدمات میزبان را با استفاده از یک سیستم مبتنی بر دفتر کل برای ادغام کامل همه برنامه های مالی ارائه می دهیم.

اخبار مرتبط  شرکت Harborside بازگرداندن صورتهای مالی سالانه سال 2017 و 2018 را در صورتهای مالی سالانه

تماس با رسانه: [email protected]

SOURCE FMS Solutions