گزارش واقعیت های بسته بندی شده ، هویت مصرف کنندگان مواد غذایی اولیه گیاهی ممکن است غافلگیر شود

راکویل ، خانم، 14 ژانویه 2021 / PRNewswire / – علی رغم استفاده از گوشت گیاهی یا لبنیات در بین افرادی که رژیم های گیاهخواری ، گیاهخواری یا پسکاتاریایی را دنبال می کنند ، بیشتر است ، اما این همه چیزخوار و شکننده هستند که به دلیل تعداد زیاد آنها ، سهم شیر مصرف کنندگان این محصولات را می خورند ، گزارش تحقیقات شرکت تحقیقاتی بازار بسته بندی شده در این گزارش است مصرف کنندگان گیاهخواران ، گیاهخواران و انعطاف پذیرها. این نشان می دهد که هم بازار فعلی و هم آدرس پذیر محصولات گیاهی بستگی به همه چیزخواران و دامپرورانی دارد که از این محصولات بیشتر استفاده می کنند ، به ویژه فراتر از مبارزات Veganuary در این ماه ، مردم را ترغیب می کند که یک رژیم گیاهی را امتحان کنند.

وی می گوید: “گرچه گزینه های گوشت و لبنیات گیاهی مورد توجه برخی از گیاهخواران و گیاهخواران قرار دارد ، اما بیشتر مورد علاقه ترجیحات گیاهخواران و گیاهان دارویی است که بیشترین تمایل را برای جایگزینی محصولات حیوانی در رژیم غذایی خود با غذاهای دیگر دارند.” جنیفر مپس-مسیح، ناشر غذا و نوشیدنی برای اطلاعات بسته بندی شده. “گیاهخواران و گیاهخواران فقط قسمت كمی از مردم را تشكیل می دهند ، در حالی كه همه چیزخواران و خم كنندگان اکثریت قریب به اتفاق را تشکیل می دهند. بنابراین ، این گروه های بزرگ بازار بالقوه بیشتری برای گزینه های گوشت و لبنیات گیاهی نسبت به گیاهخواران و گیاهخواران این محصولات دارند. برای اولین بار برای دهه ها پیش توسعه داده شد. “

اخبار مرتبط  شرکت لیبی برای اعلام نتایج مالی مالی در سه ماهه اول سال 2020 ، 19 ژوئن 2020 اعلام کرد

بسته بندی داده های نظرسنجی نشان می دهد که پروتئین از منابع گیاهی در نظر 69٪ از مصرف کنندگان ایالات متحده سالم است ، در حالی که فقط 42٪ از مصرف کنندگان که فکر می کنند پروتئین حیوانی سالم است. افرادی که اخیراً پس از خوردن گوشت یا لبنیات شروع به گیاهخواری یا گیاهخواری کرده اند ، اگر طعم و مزه یا گوشت یا لبنیات را از دست بدهند ، ممکن است این گزینه ها را خوشایند بدانند ، در حالی که گیاهخواران و گیاهخواران باتجربه ممکن است این محصولات را از دست ندهند و اغلب رژیم و سبک زندگی خود را تنظیم کرده اند در اطراف غذاهای گیاهی که مانند گیاهان طعم و مزه دارند. برخی از گیاهخواران و گیاهخواران به سادگی ایده گوشت یا لبنیات را دافعه می دانند و بنابراین علاقه ای به محصولاتی که سعی در تکرار ویژگی های آنها دارند ، ندارند.

بسیاری از شرکت ها در فضای جایگزین گوشت گیاهی صریحاً هدف خود را ایجاد یک جایگزین می دانند که گوشت خواران به جای گوشت از آن استفاده کنند. شرکت ها ممکن است به دلایل زیادی محصولات خود را به عنوان جایگزین گوشت تولید کنند ، از جمله بهتر بودن آنها برای رفاه حیوانات یا کاهش اثرات زیست محیطی پرورش دام برای کشتار.

علاوه بر این ، اگرچه برخی از گیاهخواران و گیاهخواران ممکن است به محصولات جایگزین گیاهی علاقه مند باشند ، کسانی که رژیم و سبک زندگی خود را به دلایل بهداشتی انتخاب کرده اند ، احتمالاً بسیاری از این محصولات را رد می کنند زیرا تمایل دارند بسیار فرآوری شوند و ممکن است دارای مواد تشکیل دهنده ناسالم باشند. برداشتی که بسیاری از مصرف کنندگان سعی می کنند از آن اجتناب کنند ، مانند مواد نگهدارنده ، سویا یا گلوتن.

اخبار مرتبط  InventHelp Inventor نوار قابل حمل را برای متصدیان بار و برنامه ریزان رویداد توسعه می دهد (CNC-589)

برای کسانی که سلامت تمرکز دارند ، غذاهایی که به جای “فرآوری شده” خالص تر هستند ، بیشترین جذابیت را دارند ، به این معنی که گزینه هایی که به عنوان جایگزینی برای محصول دیگر تولید شده اند ، ممکن است به نفع غذاهای دیگر نادیده گرفته شوند. این امر به ویژه در مورد جنبش برچسب تمیز ، که غذاهای دارای مواد “غیرقابل پیش بینی” را رد می کند و بدنبال محصولات غیر تقلبی و مفید است ، صادق است.

علاوه بر گیاهخواران و افرادی که به سادگی سعی در مصرف بیشتر غذاهای گیاهی دارند ، گزینه های لبنیات گیاهی همچنین افرادی را که به آلرژی های لبنی حساسیت دارند و یا در غیر این صورت به لاکتوز موجود در محصولات لبنی معمولی حساس هستند ، هدف قرار می دهند. عدم تحمل لاکتوز به طور فزاینده ای رایج است – یا حداقل مردم از آن آگاهی بیشتری دارند – افرادی که در غیر این صورت همه چیزخوار هستند را به سمت “شیرهای” گیاهی سوق می دهد.

درباره گزارش

مصرف کنندگان گیاهخواران ، گیاهخواران و انعطاف پذیرها با مراجعه به این سایت می توانید خرید کنید: https://www.packagedfacts.com/Vegan-Vegetarian-Flexarity-Consumers-13656739/.

اخبار مرتبط  مطالعه و تحریریه در مورد سندرم هایپرمزیس کانابینوئید (CHS) منتشر شده در مجله پزشکی تحقیقی (JIM)

این گزارش یک منبع اصلی برای درک کامل مصرف کننده گیاهخوار ، گیاهخوار و منعطف ایالات متحده است. این گزارش ، نظارت گسترده بسته بندی واقعیت های بسته بندی شده بر بازار مواد غذایی و آشامیدنی را با نظرسنجی اختصاصی ترکیب می کند و روندهای فعلی و جهت گیری های آینده برای بازاریابی و خرده فروشی را به همراه الگوهای مصرف کننده در طی همه گیر شدن بیماری و در بازار وسیع غذا و نوشیدنی ارزیابی می کند.

لطفا با مدیر ارتباطات واقعیت های بسته بندی شده تماس بگیرید دانیل گراندرسون در [email protected] برای درخواست گزارش خلاصه اجرایی

درباره حقایق بسته بندی شده

اطلاعات بسته بندی شده ، یک بخش از MarketResearch.com ، اطلاعات بازار را در مورد طیف گسترده ای از موضوعات بازار مصرف ، از جمله آمار جمعیتی مصرف کننده و بینش خریدار ، محصولات و خدمات مالی مصرف کننده ، کالاهای مصرفی و خرده فروشی و محصولات و خدمات حیوانات خانگی منتشر می کند. Packaged Facts همچنین طیف کاملی از خدمات تحقیق سفارشی را ارائه می دهد. گزارش ها را می توان در وب سایت شرکت ما خریداری کرد و از طریق MarketResearch.com نیز در دسترس است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد اطلاعات بسته بندی شده ، حتماً ما را دنبال کنید توییتر (packaged_facts) ، LinkedIn و YouTube.

تماس با رسانه: [email protected]
گزارش خریدها: [email protected]

منابع واقعیت های بسته بندی شده

لینک های مربوطه

https://www.packagedfacts.com