صنعت جهانی لباس خواب تا سال 2026

DUBLIN، 15 ژانویه 2021 / PRNewswire / – گزارش “بازار جهانی لباس خواب توسط کاربر نهایی (زنان ، کودکان و مردان) ، توسط کانال توزیع (هایپرمارکت / سوپرمارکت ، فروشگاه های اینترنتی با تخفیف و سایر فروشگاه ها) ، بر اساس منطقه ، تجزیه و تحلیل صنعت و پیش بینی ، 2020 – 2026” به اضافه شده است ResearchAndMarkets.com ارائه.

انتظار می رود اندازه بازار لباس خواب جهانی به سطح جهانی برسد 21.6 میلیارد دلار تا سال 2026 ، با رشد بازار 13.6٪ CAGR در دوره پیش بینی افزایش می یابد. لباس خواب به پوشاکی گفته می شود که مخصوصاً برای پوشیدن هنگام خوابیدن طراحی شده است. بازار رو به رشد لباس خواب به دلیل تغییر مد مد در مصرف کنندگان ، نسبت داده می شود. اکثر مصرف کنندگان مشتاق درک روندهای مداوم و آینده برای ارتقا. سبک زندگی شیک خود هستند.

یک مسابقه برای اتخاذ روند مد مد که مردم را برای خرید لباس جدید روند مد که به ویژه توسط افراد مشهور و تأثیرگذاران مد پوشیده شده است ، وجود دارد. لباس مد مرسوم ، لباس تدریجی را به روشی بسیار ظریف دور می اندازد. امروزه ، روند مد جسورانه و کلاسیک پیش می رود ، که از صف خارج می شود ، این طراحان روند تأثیر می گذارد تا مردم لباس های داخلی یا لباس خواب خود را به عنوان لباس راحتی که باعث رشد بازار لباس می شود شکوفا کنند.

علاوه بر این ، تقاضای فزاینده ای برای لباس خواب مد روز و شیک وجود دارد ، که این شرکت ها را تشویق می کند محصولات جدید لباس خواب مد روز را معرفی کنند که نیاز مشتریان را برآورده می کند. علاوه بر این ، بیشتر تقاضای این محصولات از گروه سنی بزرگسالان ، به ویژه زنان ، ناشی می شود زیرا آنها بیشتر نوع لباس خود را انتخاب می كنند و خرج می كنند. علاوه بر این ، این رده پوشاک نه تنها شیک است بلکه بسیار راحت است که به رشد بازار کمک می کند.

اخبار مرتبط  ارائه بهترین ها در زیبایی

بیماری همه گیر COVID-19 از سه طریق بر اقتصاد جهانی تأثیر مستقیم بر تولید و تقاضا ، ایجاد زنجیره تأمین و ایجاد اختلال در بازار و خسارت مالی شرکت ها تأثیر گذاشته است. این ممنوعیت سفر همه گیر ، ممنوعیت رستوران و قفل شدید در چهل کشور ، در نتیجه باعث کند شدن رشد بازار لباس خواب می شود. این امر همچنین در اعتماد به نفس عمده کسب و کار ، افزایش وحشت در بین مردم و عدم اطمینان در مورد آینده نقش داشت.

بر اساس کاربر نهایی ، بازار به زنان ، کودکان و مردان تقسیم شده است. بر اساس کاربران ، گروه زنان برجسته ترین کاربر بازار است و انتظار می رود در دوره پیش بینی سلطه را حفظ کند. این رشد به مفهوم کار در خانه و برنامه شلوغ کاربران نسبت داده می شود که باعث افزایش این روند می شود. علاوه بر این ، هوا نقش مهمی در تبلیغ محصولات مختلف لباس خواب که در آب و هوای مختلف در بازار موجود است ، دارد.

براساس کانال توزیع ، بازار به هایپرمارکت / سوپرمارکت ، آنلاین ، فروشگاه های تخفیف و سایر موارد تقسیم شده است. بر اساس کانال توزیع ، بخش سوپرمارکت ها / هایپر مارکت ها بیشترین درآمد را در بازار در سال 2019 داشته اند و انتظار می رود در دوره پیش بینی سلطه داشته باشد. علاوه بر این ، این کانال های خرده فروشی راه حل یک مرحله ای را برای مشتری در نظر گرفته اند تا از آن به یک گزینه خرید محبوب استفاده کنند.

بر اساس مناطق ، بازار به بخش تقسیم شده است آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و اقیانوسیه، و آمریکای لاتین، خاورمیانه & آفریقا. بر اساس منطقه ، برجسته ترین بازار بود آمریکای شمالی در سال 2019 آسیا و اقیانوسیه پیش بینی شده است که در CAGR بالاتر طی سالهای پیش بینی رشد کند. رشد بخش منطقه ای به افزایش درآمد قابل استفاده و تأثیر کشورهای غربی بر پوشش و سبک زندگی مردم بستگی دارد.

اخبار مرتبط  سرم روشن كننده تجویز NEW C Dr. BRANDT® با 20٪ THD Ascorbate ، بالاترین غلظت ویتامین C موثر در مراقبت از پوست

گزارش تحقیقات بازار تجزیه و تحلیل سهامداران اصلی بازار را پوشش می دهد. شرکتهای اصلی نمایه شده در این گزارش عبارتند از: L Brands، Inc. (Bath & Body Works، LLC)، PVH Corporation، Hanesbrands، Inc.، Berkshire Hathaway، Inc.، American Eagle Outfitters، Inc. ، MAS Holdings Limited ، Jockey International، Inc. ، Decathlon SA (Asociacion Familiale Mulliez) و Triumph International Holdings GmbH.

پیشنهادهای بی نظیر ناشر

  • پوشش گسترده
  • بالاترین تعداد جدول و ارقام بازار
  • مدل مبتنی بر اشتراک در دسترس است
  • تضمینی بهترین قیمت
  • پشتیبانی مطمئن از تحقیقات پس از فروش با 10٪ رایگان سفارشی سازی

عناوین اصلی تحت پوشش:

فصل 1. محدوده بازار و روش
1.1 تعریف بازار
1.2 اهداف
1.3 حوزه بازار
1.4 تقسیم بندی
1.4.1 بازار جهانی لباس خواب ، توسط کاربر نهایی
1.4.2 بازار جهانی لباس خواب ، توسط کانال توزیع
1.4.3 بازار جهانی لباس خواب ، توسط جغرافیا
1.5 روش تحقیق

فصل 2. بررسی اجمالی بازار
2.1 مقدمه
2.1.1 بررسی اجمالی
2.1.2 ترکیب بازار
2.2 عوامل کلیدی موثر بر بازار
2.2.1 رانندگان بازار
2.2.2 محدودیت های بازار

فصل 3. بازار جهانی لباس خواب توسط کاربر نهایی
3.1 بازار جهانی زنان براساس مناطق
3.2 بازار جهانی کودکان براساس مناطق
3.3 بازار جهانی مردان براساس منطقه

فصل 4. بازار جهانی لباس خواب توسط کانال توزیع
4.1 هایپرمارکت جهانی / بازار سوپرمارکت های منطقه ای
4.2 بازار جهانی جهانی براساس منطقه
4.3 بازارهای تخفیف جهانی براساس مناطق
4.4 بازار جهانی جهانی بر اساس منطقه

فصل 5. بازار جهانی لباس خواب بر اساس منطقه
5.1 بازار لباس خواب آمریکای شمالی
5.2 بازار لباس خواب اروپا
5.3 بازار لباس خواب آسیا و اقیانوسیه
5.4 بازار لباس خواب LAMEA

اخبار مرتبط  کانادا کارگاه بین المللی ایزو را در زمینه تولید حشیش ایمن رهبری می کند

فصل 6. مشخصات شرکت
6.1 L Brands، Inc. (Bath & Body Works، LLC)
6.1.1 بررسی اجمالی شرکت
6.1.2 تجزیه و تحلیل مالی
6.1.3 تجزیه و تحلیل مقطعی
6.1.4 استراتژی ها و پیشرفت های اخیر:
6.1.4.1 مشارکت ها ، همکاری ها و توافقات:
6.2 شرکت PVH
6.2.1 بررسی اجمالی شرکت
6.2.2 تجزیه و تحلیل مالی
6.2.3 تجزیه و تحلیل مقطعی و منطقه ای
6.2.1 استراتژی ها و پیشرفت های اخیر:
6.2.1.1 مشارکت ها ، همکاری ها و توافقات:
6.3 هانزبراندز ، شرکت
6.3.1 بررسی اجمالی شرکت
6.3.2 تجزیه و تحلیل مالی
6.3.3 تجزیه و تحلیل مقطعی و منطقه ای
6.3.4 هزینه تحقیق و توسعه
6.4 Berkshire Hathaway، Inc.
6.4.1 بررسی اجمالی شرکت
6.4.2 تجزیه و تحلیل مالی
6.4.3 تجزیه و تحلیل مقطعی
6.5 American Eagle Outfitters، Inc. (مشاغل خرده فروشی)
6.5.1 بررسی اجمالی شرکت
6.5.2 تجزیه و تحلیل مالی
6.5.3 تجزیه و تحلیل منطقه ای
6.6 Hanky ​​Panky Ltd.
6.6.1 بررسی اجمالی شرکت
6.7 MAS Holdings Limited
6.7.1 بررسی اجمالی شرکت
6.8 جوکی بین المللی ، شرکت
6.8.1 بررسی اجمالی شرکت
6.8.2 استراتژی ها و پیشرفت های اخیر:
6.8.2.1 مشارکت ها ، همکاری ها و توافقات:
6.9 Decathlon S.A. (Asociacion Familiale Mulliez)
6.9.1 بررسی اجمالی شرکت
6.10 Triumph International Holdings GmbH
6.10.1 بررسی اجمالی شرکت

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/guzrx0 مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.


تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با شماره تلفن +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1904
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com