وال خواستار خوشبختی است تا معیار واقعی پیشرفت اجتماعی باشد

به اصطلاح “مانیفست وال برای جهانی شادتر” شامل تحقیقات وال در 12 کشور مختلف است که از 12500 نفر نظر سنجی کرده و موارد زیر را نشان می دهد:

  • 65٪ می گویند تعاملات با افراد در دوران حبس دیدگاه آنها در مورد خوشبختی را تغییر داده است
  • 78٪ اکنون با اطمینان معتقدند که خوشبختی و خوشبختی باید در اولویت قرار گرفتن پول باشد
  • 63٪ از دولت آنها می خواهند گامهایی را برای شادی بخشیدن به بهبود اقتصادی بردارند
  • 58٪ دریافتند که روابط انسانی همان چیزی است که واقعاً آنها را خوشحال می کند
  • 76٪ اعتراف کردند که از زندگی افراد مشهور بیشتر از همسایگان خود می دانند (اما این در حین قفل تغییر کرد)
  • 62٪ گفتند که این سلول باعث می شود آنها بیشتر عضو جامعه خود باشند

مانیفست وال منعکس کننده سال گذشته است و استدلال می کند که قفل جهانی باعث شد تا مردم اولویت های زندگی را دوباره ارزیابی کنند. برای مدت طولانی ، مردم به دنبال خوشبختی در مکان های اشتباه بودند ، و جدا شدن از خانواده و دوستان باعث شد که اهمیت روابط انسانی و حمایت جامعه در زندگی ما دوباره مورد توجه قرار گیرد.

در مورد آشکار ، پروردگارا ریچارد لایارد، کارشناس خوشبختی ، استاد دانشکده اقتصاد لندن و یکی از نویسندگان شاخص شادی جهانی ، گفت: “آنچه ما در داده ها در این مانیفست می بینیم ، شاخص تغییرات اجتماعی گسترده تری است ؛ برای مدت طولانی ، مردم دارایی های مادی ، رفاه مالی و موفقیت را با سعادت پیوند می دادند. و گرچه این قطعاً مهم است ، اما مردم متوجه می شوند که این روابط انسانی است و ارتباطاتی که به زندگی معنا و سعادت واقعی می بخشد. این موضوعی است که من دهه های زیادی را وقف آن کرده ام و امیدوار کننده است که شاهد این ایده باشم

اخبار مرتبط  نیمان مارکوس با رونمایی از نسخه 94 کتاب آیکونیک کریسمس و هدایای افسانه ای فانتزی ، آن را جادو می کند

تمایل واضح جامعه به تجدیدنظر در مورد چگونگی سنجش توسعه ملی فرصتی برای تغییر سیستم فعلی است که از خوشبختی و بهزیستی چشم پوشی می کند. وال به عنوان یک شریک رسمی در فهرست خوشبختی جهانی شبکه راه حل های توسعه پایدار سازمان ملل متحد ، متعهد است که جنبش شادی را به جلو سوق دهد تا دولت ها شادی را برای شهروندان خود در اولویت قرار دهند.

جفری ساکس، استاد مشهور اقتصاد در جهان و مشاور ارشد سازمان ملل ، گفت: “مردم از همه فرهنگ ها و جوامع امیدها و آرزوهای مشترکی برای داشتن جهانی بهتر دارند. افزایش ارتباطات جهانی بستگی به یک بنیان قوی در خانواده و جامعه دارد. این زیبایی یک دنیای بهم پیوسته است: معنا از خانه آغاز می شود و به کل کره زمین می رسد. ”

وال از سال 2021 به بعد تلاش خواهد کرد تا دانشگاهیان ، سیاست گذاران ، مشاغل ، جوامع و فعالان را گرد هم آورد تا در نظر بگیرند که چگونه می توان برنامه ای را برای آینده تدوین کرد که در آن خوشبختی به عنوان معیاری از توسعه دیده می شود.

اخبار مرتبط  InventHelp Inventor خط اصلاح شده لباس برای زنان (RVS-131) را توسعه می دهد

با انجام این کار و تجلیل از پیوندهای اجتماعی و روابط اجتماعی ، می توانیم دنیای بهتری ایجاد کنیم و آینده ای شادتر را زندگی کنیم.

ایان ماسکل، معاون رئیس وال ، گفت: “والز هر ساله 28 میلیارد برش خوشبختی برای جهان فراهم می کند. تجربه ما در گسترش خوشبختی و گردهم آوردن مردم عزم ما را برای هدایت جنبش جهانی برای اولویت قرار دادن سعادت هدایت می کند. انسان ها وقتی با دوستانشان ، خانواده شما و وال شما در ایجاد ارتباطات اجتماعی است ؛ لطفاً با ما همراه باشید تا دنیا را به مکانی شادتر تبدیل کنیم. “.

نسخه های الکترونیکی مانیفست را می توانید در این آدرس مشاهده کنید: https://www.unilever.com/Images/walls-manifesto_tcm244-558473_fa.pdf

یادداشت برای ویراستاران

درباره وال

تعهد وال به خوشبختی در شرکت عمیق است.

Wall’s بزرگترین و مورد استقبال ترین برند بستنی در جهان است. در پایان قرن گذشته ، بنیانگذاران ما خیابان های مناطق مختلف جهان را اشغال کردند تا جادوی یخی خود را گسترش دهند. نتیجه؟ قلبهای شادتر که به روی هم باز می شوند. چشم انداز او ما را الهام بخش کرد تا به عنوان رهبرانی برای تحریک تغییرات اجتماعی عمل کنیم. ما می دانیم که بستنی لحظات کمی از شادی را به روشی اصیل به مردم ارائه می دهد. محققان موسسه روانپزشکی انگلستان فاش کردند که وقتی بستنی مصرف می شود ، منطقه لذت مغز روشن می شود و تأثیر فوری بر قسمت هایی از مغز ایجاد می کند که به عنوان فعال بودن افراد در هنگام لذت بردن از چیزی شناخته می شوند. به عنوان یک مارک تجاری ، ما معتقدیم که می توانیم نقشی عظیم در ساختن جهانی شادتر و فراگیر تر ، همزمان یک خیابان داشته باشیم.

اخبار مرتبط  Meijer نام بهترین مکان برای کار برای ورود به معلولیت است

این برند همچنین اصول بازاریابی مسئولانه مواد غذایی و آشامیدنی کودکان را رعایت می کند و در مورد اینکه کجا ، چه چیزی و چگونه به والدین و فرزندان منتقل می شود ، تفکر جدیدی را در پیش می گیرد. وال اولین مارک جهانی بستنی بود که وعده “ساخته شده با مسئولیت پذیری برای کودکان” را پذیرفت.

از سال 2013 ، وال با شرکای خود در برنامه ای به نام Vanilla for Change in کار می کند ماداگاسکار. این برنامه برای کمک به کشاورزان کوچک در امرار معاش و تهیه بستنی وال با منابع مطمئن تر و پایدارتر از وانیل طبیعی طراحی شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد وال: https://www.unilever.com/brands/foods-and- refreshment/heartbrand/happier-together.html

عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1424405/Walls_Happiness_Manifesto.jpg

SOURCE Wall’s

SOURCE Wall’s