برند Kbeauty AXIS-Y بینش خود را در مورد تبدیل شدن به یک احساس ویروسی در TikTok به اشتراک می گذارد

برخلاف سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، TikTok فیلترترین و اصلی ترین و محتوای چالش ها ، اسکیت ها یا داغترین فیلترهای AI TikTok است. از طریق این سیستم عامل در حال ظهور ، می بینید که چگونه کاربران عادی و روزمره در آخرین روندهایی مانند “هیچ کس نمی داند” و “چالش رقص WAP” شرکت می کنند. و مردم میتوانند ببینید چرا TikTok برای کاربران دارای TikTokers مانند جذابیت زیادی دارد چارلی د آملیو، آدیسون ری، و زک کینگ که با ویدئوهای ویروسی خود که رقص و MagicTricks خود را به نمایش می گذارد ، به اینترنت مشهور می شوند و آنها را به ترتیب 104.2 میلیون ، 72.9 میلیون و 54.2 میلیون دنبال می کنند. این عکس فوری برای شهرت ، علاقه کاربران را برای بارگذاری محتوای خود ، به ویژه محتوایی که در حال حاضر در TikTok پرطرفدار است ، افزایش می دهد.

با داشتن پایگاه کاربری فعال ، هر روز افراد بیشتری به TikTok می پیوندند. که در اکتبر 2020، TikTok 850 میلیون کاربر داشت و انتظار می رود این تعداد در سال جاری به 1.2 میلیارد نفر افزایش یابد. اما برای هر برندی که می خواهد در TikTok رقابت کند یا رشد کند ، آسان نیست زیرا کاربران TikTok به دنبال محتوای کاربران دیگر هستند ، دقیقاً مانند خود آنها ، می توانند با جدیدترین مطالب پرطرفدار به روز شوند. اما مارک ها با باز شدن پلتفرم با TikTok ، ارزش TikTok را بخشی از بازاریابی طولانی مدت خود در شبکه های اجتماعی می دانند. برای کسب و کار که در آن بازاریابان می توانند تبلیغات را اجرا کنند ، میزبان چالش های مارک تجاری TikTok و غیره باشند. و با معرفی خریدهای پخش جریانی مستقیم ، اکنون بیش از هر زمان دیگر پیوستن مارک ها به TikTok است.

اخبار مرتبط  استفاده مداوم از ژل الکل نیاز به مراقبت با هیدراتاسیون دارد

یک مارک تجاری وجود داشت که هنگام پیمایش در صفحه “For You” در TikTok ─ AXIS-Y ─ کره ای “مارک مراقبت از پوست با الهام از آب و هوا” مستقر در کره ، برجسته شد. محور-Y بینش خود را در مورد چگونگی دستیابی به این اعداد به صورت ارگانیک در بستری که مارک های تجاری رشد آن را یک چالش می دانند ، به اشتراک می گذارد.

در زیر یک مصاحبه داخلی از مدیر عامل AXIS-Y ارائه شده است ، مگی یو:

چرا AXIS-Y تصمیم به افتتاح حساب TikTok گرفت؟

“صادقانه بگویم ، ما می خواستیم این پلتفرم جدید را که شناخت زیادی از آن نداشتیم کشف کنیم. از آن زمان تغییرات و بهبودهای زیادی در زمینه نامزدی و روابط ما مشاهده شده است. در اینستاگرام ما ، پیروان ما بیشتر در سنین 25 تا 34 سال بودند ، اما بعد از اینکه TikTok خود را باز کردیم ، جامعه ما در سنین 18 تا 24 سال از سایر گروه های سنی پیشی گرفت. علاوه بر این ، ما یاد گرفتیم که ساخت یک ویدیو برای TikTok بسیار آسان تر است زیرا سریع و کوتاه است ، بسیار بیشتر از اینستاگرام. “

چگونه AXIS-Y توانست در مدت زمان کوتاهی به بیش از 61 میلیون بازدید در مورد هشتگ # اکسی برسد؟

“ردیابی موفقیت ما در TikTok دشوار است زیرا محصولات ما در این سیستم عامل مورد بازبینی یا نمایش قرار گرفتند بدون اینکه ما به این کاربران مراجعه کنیم. محتوا بررسی های واقعی و بدون فیلتر از مردم است بدون اینکه ما مجبور شویم هیچ یک از کارهای لازم را انجام دهیم با تأثیرگذارانی مانند یافتن و تماس با آنها. این کاربران از نام تجاری ما و محصولات ما لذت می برند بنابراین طبیعی است که آنها می خواهند آن را با دیگران به اشتراک بگذارند. از یک ویدیو به ویدیوی دیگر ، ما متوجه شدیم که چگونه علاقه به نام تجاری ما در حال افزایش است و این به ما اطمینان می دهد که ما در راه درست هستیم “.

اخبار مرتبط  به زودی رویداد Surface + Design China 2020 افتتاح می شود

بسته شستشوی روشن کننده منافذ AXIS-Y Mugwort در TikTok ویروسی است. به نظر شما چه چیزی آن را خاص می کند؟

“این در واقع در مقایسه با بسته های شستشوی خارج از آن منحصر به فرد و متفاوت است اما تفاوت اصلی در فرآیند تولید است. بسته شستشو ما فقط برای مراقبت از منافذ پوستی یا تسکین آکنه تولید نشده است ، بلکه مخصوصاً برای کمک به افراد در کنار آمدن با آنها تهیه شده است. همه گیری کنونی به عنوان نوعی مراقبت از خود. و خوشبختانه ، مراقبت از پوست تنها فعالیتی است که افراد در حین قفل کردن به آن روی آورده اند و این یکی از دلایلی است که فکر می کنیم بسته شستشوی ما پرفروش شده است. “

“ما می دانستیم که بسته شستشو ما یکی از محصولات اصلی خط مراقبت از پوست ما خواهد بود ، اما ویروس آن چیزی بود که انتظار آن را نداشتیم و فقط در دو هفته پس از عرضه آن سهام خود را فروختیم. همه فیلم های TikTok از بسته شستشو ما متفاوت است ؛ آنها شخصیت و سبک هر کاربر را نشان می دهد ، اما در مجموع ، آنها از تجربه مراقبت از خود برخوردار می شوند که بسته شستشو ما در یک دوره نسبتاً پرتنش فراهم می کند که همه ما با هم پشت سر می گذاریم. “

اخبار مرتبط  IR چراغ های عرضه شده در بازار تا سال 2026 از 8 میلیارد واحد عبور خواهند کرد: Global Market Insights، Inc.

ما متوجه شدیم که بیشتر پیروان شما اهل این کشور هستند اندونزی و سایر کشورهای SEA هم در حساب اینستاگرام شما و هم در TikTok. آیا دلیل خاصی برای آن وجود دارد؟

“همه محصولات ما برای هدف قرار دادن نگرانی های پوستی در آب و هوای گرم و مرطوب تولید شده اند ، و به ویژه ، مراقبت از پوست ما در کشورهای SEA محبوبیت یافته است زیرا مشتریان ما مزایای استفاده از محصولات ما را در مناطق گرمسیری می بینند. نوامبر 2020، حساب اینستاگرام اندونزیایی ما @ axisy.indonesia رسید 100 کیلو پیروان با میانگین رشد ماهانه 30 کیلو که از آن وجد داشتیم زیرا نشان داد که تلاشهای ما برای پاسخگویی به نیازهای جامعه ما نتیجه داد. “

بعدی برای AXIS-Y چیست؟

“ما می خواهیم ماركی ادامه دهیم كه به گوش جامعه می رسد تا علاوه بر تولید محصولات م effectiveثر ، بلكه همچنین ارزشی برای جامعه به ارمغان بیاورد. ما مشتاقانه منتظر گسترش خط مراقبت از پوست خود هستیم كه شامل انواع پوست و نیازها باشد. با درك عمیق ما از فن آوری مراقبت از پوست ضمن حفظ هویت ما به عنوان یك برند الهام گرفته از اقلیم. “

SOURCE AXIS-Y

لینک های مربوطه

https://www.axis-y.com/