LiveAuctioneers پیش بینی کرده است کمپین حمایت از خانه های حراج های محلی 50،000 دلار کمک های خیریه را برای تلاش های امداد COVID-19 به دست آورد ، و تمدید خود را تا 31 ماه مه اعلام می کند

نیویورک، 8 مه 2020 / PRNewswire / – نیمه شب بعد از ظهر 30 آوریل 2020، LiveAuctioneers ابتکار تحریک خانه و کمپین خیرخواهانه خود را برای بهره مندی از تلاش های امدادی COVID-19 به پایان رساند. مدیرعامل شرکت فیل مایکلسون تأیید کرد که تخمین زده می شود 50،000 دلار پیش بینی می شود کمک های مالی به عنوان نتیجه موفقیت آمیز کمپین انجام شود. علاوه بر این ، میکلسون اعلام کرد که این کمپین از طریق آن گسترش می یابد 31 مه، از آنجا که LiveAuctioneers همچنان در حال افزایش پیشنهادات جدید است.

“ما می خواستیم به سرعت از درآمد فزاینده ما از داوطلبان جدید آنلاین استفاده كنیم تا در تلاش های امدادی COVID-19 كمك كنیم. بنابراین در انتظار نتایج نهایی ، 20،000 دلار ماه گذشته صندوق پاسخگویی COVID-19 به وعده های غذایی در چرخه. در حالی که وقتی کل فروش نهایی حراج گزارش می شود ، کل اهداء مشخص خواهد شد ، ما پیش بینی می کنیم حداقل یک مورد دیگر نیز داشته باشیم 30،000 دلار به امور خیریه ، “میشلسون گفت.

با هدف کمک و پشتیبانی از خانه های حراج های محلی که تحت تأثیر مقررات حاکم بر تجمعات عمومی قرار گرفته اند ، LiveAuctioneers یک بسته محرک را ایجاد کرده است که از اواسط ماه مارس تا پایان آوریل آغاز می شود. در آن دوره ، تمام خریدهای انجام شده توسط داوطلبانی که جدید در LiveAuctioneers بودند به طور خودکار سهم خیریه ای ایجاد کردند.

این برنامه بیش از 100،000 داوطلب جدید را که بیشتر از اینها معرفی کرده بودند ، به خود جلب کرد 55 میلیون دلار در پیشنهادات ، با ترافیک وب بیش از 4 میلیون بازدیدکننده داشته است ماهانه. علاوه بر این ، تعداد خریداران جدید در LiveAuctioneers تقریباً نسبت به سال گذشته دو برابر شده است و رشد 97 درصدی را نشان می دهد.

از جانب 1 تا 31 مه، LiveAuctioneers 15٪ از درآمدهای خود را از اولین خریدهای انجام شده توسط داوطلبانی که تازه برای LiveAuctioneers تازه و فقط به صندوق پاسخگوئی COVID در وعده های غذایی جدید اهدا می شوند ، اهدا خواهد کرد. *توجه: شرایط اعمال می شود.

برای حمایت بیشتر از خانه های حراجی در این مدت ، LiveAuctioneers در حال تمدید هزینه های لیست کنسل شده برای اولین حراج های خودکار ، تنها آنلاین آنلاین شرکت های حراج شده از طریق سیستم عامل خود ، از طریق 31 مه. LiveAuctioneers همچنین به عنوان بخشی از بسته های مختلف ، وب سایتهای مناقصه آنلاین را به صورت دلخواه ارائه می دهد.

میشلزون گفت: “صنعت حراج هنوز محدودیت هایی برای جمع آوری حضوری به چالش کشیده است. “تیم LiveAuctioneers خوشحال است که نتیجه ارتقاء خیریه ما را در بیش از نتیجه نشان می دهد 55 میلیون دلار در مناقصه هایی از مناقصه گران جدید که مشتاق حمایت از خانه های حراج محلی هستند با پیشنهاد قیمت در مزایده های خود از خانه. ما مشتاقانه منتظر استقبال از داوطلبان جدید بیشتر در ماه مه و حتی بیشتر در اهداء پنج رقمی ما به وعده های غذایی روی چرخها هستیم. “

وی گفت: “ما از سازمان هایی مانند LiveAuctioneers که تصمیم گرفته اند از طریق ابتکارات شرکتی خود از وعده های غذایی در چرخ حمایت کنند ، سپاسگزاریم.” جنیفر پلگرینی، مدیر ارشد ، روابط شرکت ها ، وعده های غذایی در آمریکا. “بودجه حاصل از تلاش های زیاد آنها ، منابع مهمی را برای برنامه های محلی ما فراهم می آورد که سالمندان ما را در بین COVID-19 ایمن و تغذیه می کند.”

کمپین خیرخواهانه LiveAuctioneers از نیمه شب به پایان می رسد یکشنبه ، 31 می 2020. حراج هایی که مایل به کسب اطلاعات بیشتر درمورد حراج های خودکار آنلاین هستند ، تشویق می شوند با تماس با 88A-600-BIDS (2437) ، با تلفن LiveAuctioneers تماس بگیرند. 2؛ یا از طریق ایمیل [email protected]. برخط: https://www.liveauctioneers.com/.

* فقط برای اولین بار مشتریان ، حد یک نفر در هر خانواده. قابل استفاده برای اولین موردی است که اکنون از طریق آن خریداری شده است 31 مه سال 2020 12 صبح EDT. پانزده درصد از درآمد خالص LiveAuctioneers از اولین مورد برنده شده به صندوق پاسخ COVID-19 به وعده های غذایی در چرخ اهدا خواهد شد. حداکثر کمک مالی 1000 دلار در هر خانه

تماس با رسانه:
کاترین ساندرز-واتسون
212-634-0977
[email protected]

SOURCE LiveAuctionneers

لینک های مربوطه

https://www.liveauctioneers.com

اخبار مرتبط  Meteor Lightflix را تجربه کرد - تجربه تماس تلفنی جدید در فروش