Sunbasket تبدیل به یک شرکت تحویل غذا با سرویس بهداشتی و رو به جلو می شود

Sunbasket با تغییر موقعیت خود ، متعهد به حفظ همان ارزش و کیفیت شرکت است که مصرف کنندگان انتظار دارند. سرآشپزهای برنده این برند با کشاورزان خانواده همکاری می کنند تا خوشمزه ترین غذاها را به روشی مسئولانه تهیه کنند. این شامل: 99٪ محصولات تازه ارگانیک ، تخم مرغ ، شیر و ماست دارای گواهی USDA. غذاهای دریایی صید شده و منبع پایدار؛ گوشت های فاقد آنتی بیوتیک و بدون هورمون ، که به طور پایدار پرورش می یابند. و سس های دست ساز

Sunbasket همچنان به انواع ترجیحات رژیم غذایی و نیازهای بهداشتی تأمین خواهد شد و گزینه های غذایی مطبوع و مطبوعی را برای هر زمان از روز از جمله بسته های غذایی ، غذاهای آماده برای گرم کردن و انبارها به مصرف کنندگان می دهد. وعده های غذایی Fresh & Ready که سال گذشته معرفی شده اند ، هیچ گونه آماده سازی ندارند و می توانند در کمتر از شش دقیقه آماده شوند. Sunbasket Marketplace دارای صبحانه ، ناهار ، میان وعده و کالاهای اساسی شربت خانه از مارک های شریک است که در ارزش های تجاری Sunbasket اشتراک دارند. Sunbasket به ارائه کیت های غذای سنتی برای کسانی که برش ، ریختن و تهیه وعده های غذایی قبل از تقسیم را ترجیح می دهند ادامه خواهد داد.

اخبار مرتبط  تحقیقات علمی نیروی محرکه اصلی توسعه SMOORE است

معرفی مجدد Sunbasket با یک هویت بصری جدید و یک کمپین تبلیغاتی ملی همراه است. هویت بصری Sunbasket نشان می دهد که چگونه بهترین غذاهای زیر آفتاب با هم هماهنگ و بی عیب و نقص عمل می کنند ، محیطی برای رشد مواد غذایی خوشمزه و … همراه با سرزندگی و خلاقیت سرآشپزهای برنده این برند ایجاد می کنند.

وی گفت: “ایجاد مارك و هویت بصری متناسب با ارزش های ما به عنوان یك شركت تحویل غذا برای ما مهم بود.” ونسا میرز، معاون ارشد رشد در Sunbasket. “سکوی جدید Sunbasket انرژی ، نگرش و اصوات آشپزخانه را با ترکیبات شگفت انگیز ، متفکر و دقیق مزرعه متعادل می کند. این مارک هر آنچه Sunbaket مخفف آن است را شامل می شود – ارتباطات انسانی ، انرژی گرم و غنی و یک وعده غذایی فوق العاده دور میز. “

اخبار مرتبط  Honcho & Hoss با روغنهای CBD کاملاً طبیعی و تمام طیف که برای همه تهیه شده است راه اندازی می شود

چه زمانی سانفرانسیسکوبوتیک خلاق مبتنی بر ، شرکای جنایت، برای توسعه کمپین تبلیغاتی نام تجاری ، مدیر خلاق استفاده شد لی اینهورن بلافاصله فهمید که Sunbasket مأموریتی است که به عنوان یک شرکت تحویل غذا مبدل شده است. این کمپین با عنوان “اینجا می آید سبد آفتاب” ، خوشمزه بودن غذاهای این برند و همچنین سادگی و راحتی مصرف کنندگان را برجسته می کند و در سراسر کشور با یک مارک تلویزیونی مارک دار و مکان های دیجیتالی راه اندازی می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر ، بازدید کنید sunbasket.com/ ارزش ها.

درباره Sunbasket:
Sunbasket یک شرکت پیشرو در زمینه تحویل مواد غذایی است که به مصرف کنندگان این امکان را می دهد تا زندگی سالم خود را شروع کنند ، از آنچه می خورند. Sunbasket که در سال 2014 تاسیس شده است ، غذاهای لذیذ و با کیفیت رستوران را برای صبحانه ، ناهار و شام ، و یک مجموعه قوی از انبارها درست در آستان شما ارائه می دهد. Sunbasket خوشمزه ترین ، تمیزترین مواد و محصولات تازه ارگانیک را تهیه می کند و توسط سرآشپزهای برنده جایزه به دقت تنظیم می شود. Sunbasket می داند که غذای سالم باید طعم خوبی داشته باشد و برنامه های غذایی مختلفی را از جمله Chef’s Choice ، Paleo ، Lean & Clean ، بدون گلوتن ، گیاهخوار ، Pescatarian ، مدیترانه ای ، دوستدار دیابت ، تازه و آماده ، Prep Prepped و کربوهیدرات-هوشیار

اخبار مرتبط  Barb & Cone بیشترین نخ های آرایشی و بهداشتی را که به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد ، حدود 60٪ سهم بازار را در اختیار دارد: تحقیقات بازار پایدار

برای اطلاعات بیشتر ، مراجعه کنید www.Sunbasket.com، ما را دنبال در اینستاگرام، توییتر، فیس بوک و Pinterest.

SOASCE Sunbasket

لینک های مربوطه

https://sunbasket.com