AX® و ریکی تامپسون چالش دعوت تبلیغاتی را راه اندازی کردند

ENGLEWOOD CLIFFS، نیوجرسی، 8 مه 2020 / PRNewswire-WIRE روابط عمومی HISPANIC / – آنچه پیش از این می آید برجسته؟ البته دعوت نامه! اگرچه امسال برجسته در زندگی واقعی اتفاق نمی افتد ، برای کمک به زنده نگه داشتن این سنت AX به مناسبت یک دعوت دعوت به یک پدیده اینترنتی ریکی تامپسون پیوسته است. برجسته مجازی

در تاریخ 9 ماه مه ، ریکی مسابقه #bemyAXEdatecontest را در اینستاگرام خود باز می کند. دانش آموزان دبیرستانی علاقه مند بالای 16 سال می توانند فیلم های دعوت خود را به آنها ارسال کنند برجسته بی نظیر ترین ، طنز و شگفت انگیز ترین در اینستاگرام با استفاده از هشتگ #bemyAXEdatecontest برای فرصتی برای برنده شدن در مسابقه IG Live با ریکی تامپسون. اما این همه چیز نیست ، برنده و یک دوست دسترسی VIP به Prom را دریافت می کنند نوجوان Vogue مجازی، که پر از ستارگان خواهد بود ، شنبه شانزدهم ماه مه در ساعت 8 بعد از ظهر. م زمان شرقی

برجسته این یک لحظه عالی در زندگی نوجوانان است ، به همین دلیل AX مفتخر است که با آن شریک است نوجوان ووگ برای دادن عادی بسیار مورد نیاز به دانشجویان در سراسر ایالات متحده ، “او گفت. مارک لودویک، مدیر برند AX. “این به ما اجازه می دهد تا در لحظات قبل از آن سهیم شویم برج ، به عنوان دعوت ، علیرغم زمانهایی که ما زندگی می کنیم فراموش نشدنی باشد “.

اخبار مرتبط  397٪ از زمان فروش سوپ از زمان شیوع COVID-19 افزایش یافته است. یک غذای سریع ، راحت و مغذی برای کسانی که ناآگاه هستند

دانشجویان شرکت کننده در وعده مجازی نوجوان ووگ آنها همچنین لذت خواهند برد لیست های پخش رقص های سفارشی ، رقص های رقص شده برای TikTok ، زمینه های مضمون ، غافلگیر کننده ویژه ریکی و موارد دیگر.

نمی توانید در شرکت کنید برجسته؟ مهم نیست ، AX چالش تعاملی دیگری را در تاریخ 16 ماه مه در TikTok راه اندازی خواهد کرد ، که در آن طرفداران ، از داخل و خارج از آن را دعوت خواهد کرد برج ، برای پیوستن به سرگرمی. برای پیگیری فعالیت های برجسته از AX ، ما را در اینستاگرام و TikTok (axe) دنبال کنید.

مطبوعات را فشار دهید
لوئیس گالیله
[email protected]

درباره AX®
AX ، برند عطر شماره یک مرد جهان * ، از فردیت و بیان خود دفاع می کند و مردان را ترغیب می کند که از سبک شخصی خود استفاده کنند. AX با داشتن طیف گسترده ای از محصولات نظافت از جمله اسپری های رایحه ای برای استفاده روزانه ، دئودورانت ها ، ضد عرق ها ، شستشوی بدن ، شامپو و محصولات یک ظاهر طراحی شده ، AX به مردان این ابزار را می دهد تا آنچه را بی نظیر ، معتبر و در نهایت بیان می کنند برای دنیای اطرافشان جذاب است. برای دسترسی به مطالب منحصر به فرد ، تبلیغات ویژه و موارد دیگر ، از AX در AXE.com دیدن کرده و ما را در توییتر ، اینستاگرام ، وبلاگ Tumblr و فیس بوک دنبال کنید.

اخبار مرتبط  صنعت تخته سه لا در سراسر جهان تا سال 2027

* منبع: Euromonitor International Limited؛ زیبایی و مراقبت شخصی ، نسخه 2017؛ مبتنی بر فروش خرده فروشی ترکیبی از دئودورانت ها و رایحه های مردانه؛ UBN؛ داده های 2016؛ سیاهگوش تمام فروش های AX / Lynx / Ego را پوشش می دهد.

درباره Unilever
یونیلور یکی از ارائه دهندگان پیشرو در زمینه زیبایی و مراقبت شخصی ، مراقبت از منزل و محصولات غذایی و میان وعده است که فروش آن در بیش از 190 کشور جهان و روزانه 2.5 میلیارد مصرف کننده انجام می شود. این شرکت 155000 کارمند دارد و در سال 2018 51 میلیارد یورو فروش داشته است. بیش از نیمی (60٪) از حضور این شرکت در بازارهای نوظهور و در حال توسعه است. یونیلور صاحب حدود 400 مارک تجاری است که در خانه هایی در سراسر جهان یافت می شود ، مانند Dove ، Knorr ، Dirt Is Good ، Rexona ، Hellmann’s ، Lipton ، Wall’s ، Lux ، Magnum ، Ax ، Sunsilk و Surf.

برنامه زندگی پایدار یونیلور از استراتژی شرکت پشتیبانی می کند و متعهد می شود که:

به بیش از یک میلیارد نفر کمک کنید تا در سال 2020 اقدام به بهبود سلامتی و بهزیستی خود کنند.
تأثیرات زیست محیطی محصولات ما را تا سال 2030 نصف کنید.
وضعیت معیشت میلیون ها نفر را تا سال 2020 بهبود بخشید.
برنامه زندگی پایدار یونیلور با رشد و اطمینان رانندگی ، از بین بردن هزینه ها و کاهش خطرات ، ارزش ایجاد می کند. در سال 2018 ، مارک های زندگی پایدار شرکت 69 درصد سریعتر از بقیه مشاغل ، در مقایسه با 46 درصد در سال 2017 رشد کردند.

اخبار مرتبط  مخترعان InventHelp کولر بهبود یافته را برای استفاده در قایق ها توسعه می دهند (TPA-2897)

از سال 2010 ما با کمک برنامه زندگی پایدار یونیلور برای کمک به بیش از یک میلیارد نفر در بهبود سلامتی و بهزیستی خود ، به پاشیدن ردپای محیط زیست و بهبود وضعیت معیشت میلیون ها نفر از زندگی خود اقدام کردیم. تجارت ما قبلاً پیشرفت چشمگیری داشته ایم و به افزایش آرمان خود ادامه می دهیم: نکته آخر این است که ما متعهد هستیم که تا سال 2025 100٪ از بسته های پلاستیکی ما بطور کامل قابل استفاده مجدد ، قابل بازیافت یا کمپوست قابل استفاده باشد. در حالی که هنوز عملی نشده است ، ما مفتخریم که دریافت کرده ایم تمایز در سال 2019 به عنوان رهبر در شاخص پایداری داو جونز و بالاترین رتبه شرکت در نظرسنجی GlobeScan / SustainAbility از رهبران پایداری شرکت های بزرگ ، از سال 2011 است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد یونیلور و مارک های آن ، به سایت www.unilever.com مراجعه نمایید.

پیوندهای مرتبط
http://www.axe.com

لوگو – https://mma.prnewswire.com/media/1085308/AXE_Logo.jpg

منبع AX

پیوندهای مرتبط

https://www.axe.com

منبع AX