شیوع COVID-19 در بازار جهانی پوشاک

DUBLIN، 11 مه سال 2020 / PRNewswire / – گزارش “تأثیر COVID 19 بر بازار پوشاک” به آن اضافه شده است ResearchAndMarkets.com ارائه.

بازار جهانی صنعت پوشاک در سال 2018 با CAGR قابل توجه برای چند سال گذشته درآمد قابل توجهی کسب کرد. این رشد ناشی از افزایش تقاضا از بازارهای نوظهور است. علاوه بر این ، رشد در صنعت تجارت الکترونیکی و مقررات حمایتی دولت در زمینه تولید پوشاک و پوشاک ، صنعت پوشاک جهانی را به پیش برد. با این حال ، شیوع اخیر COVID-19 تأثیر دوگانه بر صنعت پوشاک جهانی داشت. رمان COVID-19 صنعت پوشاک را در بیشتر مناطق از جمله تأثیر گذاشته است آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و اقیانوسیه، بقیه دنیا.

Coronavirus به تدریج در سراسر جهان افزایش یافته است از آنجا که در شهر ووهان چین آغاز شد. بسیاری از شهرها در سرتاسر جهان برای جلوگیری از شیوع ویروس در حال قطع شدن جزئی یا کل هستند. این امر تأثیر منفی بر صنعت پوشاک ایجاد کرده و باعث شده است که مارک ها و خانه های طراحی برای تعطیل و به تعویق انداختن نمایش های باند آینده به کار روند. فروشگاه از جمله نیمان مارکوس، میسی ، Nordstrom ، Selfridges و خیابان پنجم ساکس فعالیت خود را تعطیل کرده اند. علاوه بر این ، رویدادهای بزرگ مانند جوایز CFDA و Met Gala به طور نامحدود به تعویق افتاده است.

بازیکنان برجسته ای که در صنعت پوشاک جهانی مورد مطالعه قرار گرفته اند شامل Nike Inc. ، Adidas AG ، Ralph Lauren Corp. ، PVH Corp. ، VF Corp. و TJX Company Inc. به دلیل شیوع همه گیر کوروی ویروس ، فروش و تولید درآمد این شرکت ها تا حد زیادی تحت تأثیر قرار گرفته است زیرا این بازیکنان به دلیل خاموش شدن مجبور بودند فروشگاه های خود را تعطیل کنند. به عنوان مثال ، روی 19 مارس، شرکتهای TJX همه فروشگاه های خود را در ایالات متحده بستند ، کانادا، اروپاو استرالیا برای دو هفته. علاوه بر این ، این شرکت در حال بستن مشاغل آنلاین ، مراکز توزیع و دفاتر خود است. علاوه بر این ، پس از بستن موقتی دفتر مرکزی شرکت در بیورتون ، اورگاناکنون نایک به دلیل شیوع کروناویروس بسیاری از فروشگاه های خرده فروشی خود را در سراسر آمریکا بسته است. این غول خرده فروشی اعلام کرد که تمام فروشگاه های خود را در ایالات متحده تعطیل می کند ، کانادا، استرالیا، اروپای غربیو نیوزلند برای محدود کردن شیوع coronavirus.

اخبار مرتبط  بنیاد Barilla و Food Tank این رویداد را اعلام می کنند: "بازنشانی سیستم غذایی از مزرعه به چنگال

این تحقیق در مورد صنعت پوشاک با تحقیقات گسترده اولیه و ثانویه انجام شده توسط تیم تحقیقاتی انجام شده است. در تحقیقات ثانویه ، رویکردهای مختلفی برای به دست آوردن ارزش بازار ، نرخ رشد بازار و تجزیه و تحلیل روند در صنعت به دلیل بیماری همه گیر COVID-19 اتخاذ شده است. در این گزارش ، تجزیه و تحلیل کشور با تجزیه و تحلیل عوامل مختلف منطقه ، قوانین و سیاست ها ، رفتار مصرف کننده ، عوامل کلان اقتصادی و تأثیر بیماری همه گیر ارائه شده است.

اخبار مرتبط  میزان مصرف ، روندها ، رقابت و موارد دیگر

تعداد استخراج شده از تحقیقات ثانویه با انجام تحقیقات اولیه مناسب تأیید شده است. این شامل ردیابی افراد کلیدی در صنعت و مصاحبه با آنها برای تأیید اعتبار داده ها است. این تحلیلگر را قادر می سازد نزدیکترین ارقام ممکن را به دست آورد. علاوه بر این ، جدول زمانی بهبودی مورد انتظار صنعت نیز بهترین و بدترین حالت را ارائه می دهد که به شرکت ها کمک می کند تا گام های بعدی خود را در صنعت جهانی بردارند.

گزارش پوشش می دهد

  • روش تحقیق جامع صنعت پوشاک جهانی.
  • این گزارش همچنین شامل یک مرور کلی و گسترده در بازار با بینش های اصلی تحلیلگر است.
  • تجزیه و تحلیل جامع از عوامل کلان و خرد مؤثر بر بازار که توسط توصیه های کلیدی هدایت می شوند.
  • تجزیه و تحلیل مقررات منطقه ای و سایر سیاست های دولت مؤثر بر صنعت پوشاک جهانی.
  • بینش در مورد عوامل بازار که باعث تحریک صنعت پوشاک جهانی می شوند.
  • بخش های تفصیلی و گسترده بازار با توزیع منطقه ای درآمدهای پیش بینی شده.
  • پروفایل های گسترده و تحولات اخیر بازیگران بازار.

موضوعات اصلی تحت پوشش:

1. خلاصه گزارش
1.1. روشها و ابزارهای تحقیق

2. نمای کلی بازار و بینش
2.1. دامنه گزارش
2.2. بینش تحلیلگر و روندهای فعلی بازار
2.2.1. یافته های کلیدی
2.2.2. توصیه ها
2.2.3 نتیجه
2.3 بسته های پشتیبانی و وام های دولتی برای صنعت پوشاک
2.4 تجزیه و تحلیل عرضه و تقاضا

اخبار مرتبط  برنامه ریزان گردشگری غذایی با گزارش به روز شده نگاهی به صنعت پسا همه گیر می اندازند

3. نمای کلی صنعت
3.1 تخمین رشد تاریخی بازار در صنعت پوشاک به استثنای اثر همه گیر COVID-19
3.2 انحراف در نرخ رشد صنعت پوشاک به دلیل بیماری همه گیر COVID-19

4. تقسیم بازار
4.1 براساس نوع پوشاک
4.2. توسط کانال توزیع

5. تجزیه و تحلیل منطقه ای
5.1. آمریکای شمالی
5.2 اروپا
5.3 آسیا و اقیانوسیه

6. نمایه های شرکت

  • BASF SE
  • DowDuPont
  • China Petroleum & Clothing Corp.
  • SABIC
  • شرکت پوشاک میتسوبیشی
  • شرکت پوشاک Wanhua آموزشی ویبولیتین
  • شرکت پوشاک شورون فیلیپس LLC
  • صنایع Evonik AG
  • شرکت مهندسی زیستی Jianshi Yuantong با مسئولیت محدود
  • شرکت صنایع PPG

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/ejqimc مراجعه کنید

درباره ResearchAndMarkets.com
ResearchAndMarkets.com منبع اصلی جهان برای گزارش های تحقیق بین المللی بازار و داده های بازار است. ما آخرین اطلاعات را در مورد بازارهای بین المللی و منطقه ای ، صنایع کلیدی ، شرکتهای برتر ، محصولات جدید و آخرین روندها در اختیار شما قرار می دهیم.

Research and Markets همچنین خدمات تحقیقاتی سفارشی را ارائه می دهد که تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب را ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره + 1-917-300-0470 تماس بگیرید
برای تماس تلفنی در ایالات متحده آمریکا / CAN رایگان + 1-800-526-8630
برای ساعت های اداری GMT ​​با شماره + 353-1-416-8900 تماس بگیرید

فکس ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): + 353-1-481-1716

منبع و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com