گزارش اختصاصی تحقیقات جهانی Infinium

PUNE ، هند، 12 مه 2020 / PRNewswire / – فرض بر این است که بازار نوشیدنی های گرم به دلیل افزایش علاقه مصرف کنندگان به طعم های قهوه عجیب و غریب همراه با اولویت مصرف کننده برای نوشیدنی های گرم با فواید دفع فشار و سم زدایی ، در پیش بینی رشد می کند. تحقیقات جهانی Infinium به تازگی گزارش جهانی با عنوان “بازار نوشیدنی های گرم(انواع – قهوه ، چای ، شیر و سایرین ؛ طبیعت – ارگانیک و متعارف ؛ کانال توزیع – بصورت آنلاین و آفلاین): تجزیه و تحلیل صنعت جهانی ، روندها ، اندازه ، اشتراک و پیش بینی های سال 2025 “منتشر شده توسط Infinium Global Research”این گزارش حاکی است ، بازار نوشیدنی های گرم به بیش از حد رسیده است 94 میلیارد دلار در سال 2025 ، با نرخ رشد سالانه مرکب 3.10٪ ، در دوره پیش بینی (2019-2025).

دانلود نمونه انحصاری کپی گزارش: https://www.infiniumglobalresearch.com/survey-reports/sample/3

افزایش آگاهی مربوط به مزایای سلامتی برای ایجاد بازار جهانی تنظیم شده است

افزایش آگاهی مربوط به فواید سلامتی چای و قهوه مانند چای سبز ، چای لیمو و قهوه و چای سم زدایی. قهوه و چای به دلیل داشتن چیزهایی که به سلامتی کمک می کند ، بیشترین نوشیدنی در سراسر جهان هستند. چای و قهوه به بدن انسان کمک می کند تا با رادیکال های آزاد با مواد شیمیایی خود به نام آنتی اکسیدان ها مبارزه کند. قهوه دارای مقدار زیادی آنتی اکسیدان خاص است که به پایین نگه داشتن و ثبات قند خون کمک می کند. علاوه بر این ، در دسترس بودن طیف گسترده ای از گزینه ها و سفارشی سازی با سلیقه های محلی باعث رشد بازار جهانی نوشیدنی های گرم است. انواع مختلفی از چای موجود در بازار مانند چای سیاه ، چای سبز ، چای سفید ، چای اوولونگ ، چای گیاهی و غیره وجود دارد که علاوه بر این ، تنوع فوق العاده ای در هر دو گیاه قهوه وحشی و زراعی وجود دارد.

تولید کنندگان تصویب استراتژی های توسعه ، خرید و مشارکت

بر 31 آگوست 2018، Coca-Cola با خرید قهوه Costa از شرکت مادر Whitbread PLC ، انتخاب نوشیدنی های گرم را گسترش می دهد. این دستیابی به Coca-Cola بستر قهوه ای قدرتمند در بخش های مختلف می دهد اروپا، آسیا و اقیانوسیه، خاورمیانهو آفریقا، با نزدیک به 4000 فروشگاه خرده فروشی و دامنه گسترش بیشتر. که در آگوست 2019، میزبان یک کاکائو داغ دونگ دونگ را راه اندازی کرده است که طعم کیک شکلاتی تمام عیار است که با نکات نرم وانیل به پایان رسیده است. مهماندار میزبان با Trilliant برای تهیه این نوشیدنی همکاری می کند. که در ژانویه 2018، Barista با همکاری RoohAfza دو نوشیدنی گرم را معرفی می کند. شرکت RoohAfza و شركت قهوه Barista ، شركتش ، دو نوشیدنی جدید داغ را راه اندازی كردند روه موچا و روح روح روحا. این نوشیدنی های جدید گرم با تمرکز بر روی بازارهای RoohAfza در 100 فروشگاه Barista در دسترس هستند.

اخبار مرتبط  جایزه مشارکت خدمات پستی ایالات متحده برای رشد که به Poshmark اهدا می شود

به کمک نیاز دارید؟ ارسال یک [email protected] https://www.infiniumglobalresearch.com/survey-reports/enquiry/3

شکل بالا گروه سنی پاسخ دهندگان را در نظرسنجی انجام شده برای مصرف کنندگان نوشیدنی های گرم نشان می دهد. افرادی که بیش از 60 سال سن دارند ، عمده مصرف کنندگان نوشیدنی های گرم هستند. فواید سلامتی مربوط به نوشیدنی های گرم باعث افزایش تقاضا برای آن در افراد سالخورده می شود. مصرف نوشیدنی های گرم برای افزایش انرژی در افراد سالخورده در حال رشد است. این شکل همچنین نشان می دهد که مصرف نوشیدنی های گرم با افزایش سن مصرف کننده افزایش می یابد. حدود 18٪ مصرف کنندگان بین گروه سنی 16 تا 19 سال و در حالی که 21.50٪ مصرف کنندگان بین گروه سنی 20 تا 40 سال دارند. علاوه بر این ، 27.50٪ از مصرف کنندگان بین گروه سنی 40 تا 60 سال و 33٪ مصرف کنندگان با گروه سنی بیش از 60 ، که بزرگترین آن است.

با توجه به پاسخ های جمع آوری شده از سوی مصرف کنندگان در سرتاسر جهان ، نتیجه می گیریم که مردان نسبت به ماده نوشیدنی های گرم بیشتری مصرف می کنند. اکثر مصرف کنندگان نوشیدنی های گرم را از مزایای سلامتی و افزایش سطح انرژی ترجیح می دهند. بیشتر مصرف کنندگان نوشیدنی های گرم معمولی را نسبت به نوشیدنی های گرم آلی ترجیح می دهند. علاوه بر این ، طعم خوب و مقدار قند از عوامل بسیار مهم برای مصرف کنندگان است. مصرف کنندگان همچنین ترجیح می دهند نوشابه های گرم را صبح ، خانه و کافه بنوشند.

اخبار مرتبط  کابینت Romar & amp؛ شرکت برتر سری جدید Pro-Line را راه اندازی می کند

قهوه یک بخش عمده درآمد است

گزارش بازار جهانی نوشیدنی های گرم بخش هایی از قبیل نوع ، طبیعت و کانال توزیع را در بر می گیرد. براساس انواع مختلف ، بازار به صورت قهوه ، چای ، شیر و غیره تقسیم می شود. قهوه به دلیل محبوبیت روزافزون قهوه ارگانیک در بازار نوشیدنی های گرم حاکم بود. قهوه ارگانیک و طبیعی فاقد سموم دفع آفات و مواد شیمیایی است و به این ترتیب به تولید تقاضا در بین افراد آگاه سلامت کمک می کند. براساس طبیعت ، بازار به صورت ارگانیک و معمولی فرعی است. بر اساس کانال توزیع ، زیر مجموعه شامل کانال های آنلاین و آفلاین است. کانال آفلاین سهم زیادی از بازار نوشیدنی های گرم را در اختیار دارد.

منطقه آسیا و اقیانوس آرام پرمخاطب ترین منطقه برای نوشیدنی های گرم است

در میان مناطق ، آسیا و اقیانوسیه بیشترین سهم بازار نوشیدنی های گرم سال 2018 را به خود اختصاص داده است. بیشترین سهم این منطقه به مصرف زیاد کشورهایی مانند ژاپن، چین، هندو اندونزی. چین و ژاپن مصرف کنندگان بسیار چای در آسیا و اقیانوسیه منطقه زنجیره های قهوه مانند استارباکس و قهوه کاستا بازار روسیه را تشویق می کنند. بیشترین سهم این منطقه به مصرف زیاد کشورها مربوط می شود. آسیا و اقیانوسیه. تحولات جدید محصولات مانند K-cup ، قهوه چوب و چای باعث افزایش بازار تک نوشیدنی های گرم می شود. اروپا دومین بازار بزرگ نوشیدنی های گرم است. اروپای غربی بزرگترین بازار قهوه در جهان است و یک روند قریب به صرفه را تجربه کرده است و به افزایش پیشنهادات با کیفیت و انتظارات بالاتر از مصرف کنندگان کمک می کند.

گزارش ارائه می دهد:

  1. تجزیه و تحلیل جامع عوامل مؤثر در رشد نوشیدنی های گرم بازار
  2. نتایج تحقیق برای
    1. تنظیمات مصرف کننده
    2. الگوهای خرید
    3. عادات خرج کردن
    4. تصمیم گیری خرید
    5. کانال های توزیع ترجیحی
    6. انتخاب گزینه های دیگر در صورت عدم دسترسی به محصول
    7. بازخورد مصرف کننده
    8. گوش دادن به اجتماعی
  3. چشم انداز رقابتی در بازارهای کشور پیشرو در جهان
  4. چشم انداز رقابتی جهانی و روند بازار در بازار نوشیدنی های گرم
  5. تجزیه و تحلیل بازارهای جهانی با استفاده از ابزارهای تحلیلی مانند نیروهای پنجر ، محرکهای بازار و تجزیه و تحلیل فرصتها ، ماتریس موقعیت محصول.
اخبار مرتبط  OtterBox مواردی را برای iPad Air کاملاً جدید (نسل 4) اعلام می کند

TOC در عمق را در “مرور کنید”بازار نوشیدنی های گرم

روش تحقیق و روشهای جمع آوری داده ها برای گزارش

گزارشات منتشر شده تحقیقات جهانی Infinium بر اساس روشهای تحقیق اولیه اولیه و ثانویه است. این تحقیق با اکتشافات گسترده از طریق منابع ثانویه و به دنبال آن تحقیقات اولیه آغاز می شود. با استفاده از این روشهای تحقیق می توانیم اندازه بازار بازار نوشیدنی های گرم را تخمین بزنیم ، عواملی را که باعث رشد در این بازار می شود و همچنین عواملی که مانع از رشد در بازار است را شناسایی کنیم.

تحقیقات ثانویه در درجه اول شامل کاوش های گسترده از طریق منابع ثانویه اطلاعات موجود در حوزه عمومی و منابع پولی است. در تحقیقات جهانی Infinium ، هر مطالعه تحقیقاتی براساس بیش از 500 ساعت تحقیق ثانویه انجام می شود که همراه با تحقیقات اولیه است. اطلاعات به دست آمده از طریق منابع ثانویه از طریق بررسی متشکل از منابع مختلف داده تأیید می شود. در حالی که تحقیقات اولیه شامل مصاحبه های گسترده و تحلیل نظرات ارائه شده توسط پاسخ دهندگان اولیه است. تحقیقات اولیه با شناسایی و نزدیک شدن به پاسخ دهندگان اولیه آغاز می شود. پاسخ دهندگان اصلی به طور کلی شامل رهبران افکار کلیدی مرتبط با تحقیقات جهانی Infinium ، کارشناسان موضوع داخلی و خارجی و متخصصان و شرکت کنندگان در لینکدین ، ​​هوورز ، فاکتوا و وبلاگ نویسان هستند.

مخاطب:
آقای. Shrikant Athavale
تحقیقات جهانی Infinium
دفتر شماره 103 و 104 ،
سوراتولا مارک پالزو ،
هیناویادی ، پونه،
ماهاراشترا ،
پین- 411057.
شماره تلفن: + 91-9923950043
پست الکترونیک: [email protected]
بینش تحقیق: https://www.infiniumglobalresearch.com/survey-reports/global-hot-beinks-market
از وبسایت ما دیدن کنید: https://www.infiniumglobalresearch.com

تحقیقات جهانی Infinium SOURCE