صنعت نوشیدنی های الکلی و ارزیابی اثرات COVID-19 2020

DUBLIN، 12 مه 2020 / PRNewswire / – گزارش “تأثیر Coronavirus بر نوشیدنی های الکلی” به آن اضافه شده است ResearchAndMarkets.com ارائه.

با تبدیل شدن COVID-19 به یک بحران بی سابقه و چند لایه با بزرگی تاریخی ، صنعت نوشیدنی های الکلی از جلوه های موجبات تغییر شکل هنجارها و نگرش های اجتماعی ، اصول کلان اقتصادی و آیین های نوشیدنی و مناسبت ها فرار نمی کند.

با این وجود ، و در حالی که تأثیر در تغییر پارادایم نسل ، عمیق و اثرگذار خواهد بود ، سازگاری ، عمل گرایی و ضربه زدن خلاقانه به قلمروهای دیجیتال ، ضربه اجتناب ناپذیر را نرم خواهد کرد. آینده چه چیزی را حفظ می کند؟

اخبار مرتبط  دلاراما برای گزارش نتایج سه ماهه دوم مالی 2021

تأثیر Coronavirus بر نوشیدنیهای الکلی جلسه توجیهی جهانی بینش و اندازه و شکل بازار نوشیدنی های الکلی را هم در تجارت خارج از کشور و هم در تجارت ارائه می دهد ، موضوعات برجسته ، جغرافیای نوظهور ، دسته بندی ها و روندها و همچنین فشار دادن به مسائل صنعت و فضاهای سفید را برجسته می کند.

این شرکت ها و مارک های پیشرو را بر اساس حجم کل مشخص می کند ، تجزیه و تحلیل استراتژیک از عوامل کلیدی موثر بر بازار را ارائه می دهد – از جمله آنها پیشرفت های محصول جدید ، نوآوری های بسته بندی ، تأثیرات اقتصادی / شیوه زندگی ، توزیع و یا قیمت گذاری. پیش بینی ها چگونگی تغییر بازار و معیارهای موفقیت را نشان می دهد.

اخبار مرتبط  Dyrek سریعترین تحویل حشیش را به 51 شهر در شهرستان لس آنجلس گسترش می دهد

پوشش داده ها: اندازه بازار (تاریخی و پیش بینی) ، سهام شرکت ، سهام مارک و داده های توزیع.

چرا این گزارش را خریداری می کنید؟

  • تصویری دقیق از بازار نوشیدنی های الکلی تهیه کنید؛
  • شناسایی بخش های رشد و شناسایی عوامل محرک؛
  • درک فضای رقابتی ، بازیگران اصلی بازار و مارک های پیشرو؛
  • برای ارزیابی نحوه پیش بینی بازار از پیش بینی های پنج ساله استفاده کنید.

موضوعات کلیدی پوشانده شده است

  1. مقدمه
  2. چشم انداز اقتصادی
  3. تأثیر صنعت
  4. تأثیر جغرافیایی
  5. پاسخ شرکت
  6. نتیجه
اخبار مرتبط  مراکز فروش Tanger Outlet برنامه های مربوط به انتشار درآمد سه ماهه سوم و کنفرانس را ترتیب می دهد

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/swyot1 مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیقاتی سفارشی را ارائه می دهد که تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب را ارائه می دهد.


تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره + 1-917-300-0470 تماس بگیرید
برای تماس تلفنی در ایالات متحده آمریکا / CAN رایگان + 1-800-526-8630
برای ساعت های اداری GMT ​​با شماره + 353-1-416-8900 تماس بگیرید

فکس ایالات متحده: 646-607-1904
نمابر (خارج از ایالات متحده): + 353-1-481-1716

منبع و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com