Diageo آمریکای شمالی اعلام کرد #TipsFromHome جنبش تعهد اجتماعی برای تجمع بیشتر حمایت از انجمن بار و رستوران

#TipsFromHome از سبد برندهای Diageo بهره مند می شود و به عنوان یک مقصد رسانه ای اجتماعی برای درگیر کردن مطالب در منزل خدمت می کند که همچنین امکان نوک کسانی را که در جامعه بار و رستوران دارند و در بین مجموعه های ملی و موسسات خیریه محلی این برنامه از طریق طیف وسیعی از تجارب مجازی مانند شروع کار با مجموعه ای از نسخه های نمایشی کوکتل Bulleit Bourbon با بارمن از سراسر کشور به اجرا در خواهد آمد که چرخش خلاقیت خود را بر روی نوشیدنی های ساخته شده از عناصر شیرین کاری نشان می دهد. همچنین یک بخش هفتگی “کوکتل د لا کاسا” در جیمی کیمل لایو ABC نمایش داده می شود ، که شب های هفته را پخش می کند 11:35 بعد از ظهر EDT / 10:35 بعد از ظهر CT. در طی تجربیات #TipsFromHome ، Diageo اهدا خواهد کرد 1 دلار تا 1 میلیون دلار، به USBG هربار که شخصی با استفاده از #TipsFromHome و #DiageoDonation یک عکس کوکتل به اشتراک بگذارد.

“کارگران مهمان نوازی نسل های زیادی از ما مراقبت کرده اند. آنها ما را از طریق درهای خود دعوت می کنند ، ما را نوشیدنی می کنند و به میلیون ها نفر کمک می کنند تا روزانه احساس خوشبختی کنند. اما اکنون نوبت ماست که به آنها کمک کنیم.” گفت اد پیلکینگتون، مدیر ارشد بازاریابی و نوآوری ، Diageo آمریکای شمالی. وی ادامه داد: “با #TipsFromHome ، ما مفتخریم که برای دستیابی به تمرین کاردستی خود ، به آنها کمک کنیم ، ضمن اینکه این پشتیبانی اقتصادی را که در این مدت به آنها نیاز دارند را در اختیار آنها قرار می دهیم. با هم بیایید با هم خدمت کنیم تا به کسانی که همیشه در آنجا بوده اند برای خدمت به ما کمک کنیم. “”

اخبار مرتبط  چگونه یک شرکت املاک و مستغلات فلوریدا جنوبی همچنان به مستاجرین و مشتریان در طول COVID کمک می کند

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره وقایع #TipsFromHome ، مارک های شرکت کننده را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید – Bulleit Bourbon ، تکیلا دون ژولیو، جانی واکر، تانکرای جین، Ketel One Vodka ، Ketel One Botanicals ، بوکانان ویسکی ، Smirnoff ، بیلی کرم ایرلندی اصلی ، Seagram’s 7 ، کاپیتان مورگان ، جورج دیکل ویسکی تنسی و Seedlip ارواح غیر الکلی مقطر و از https://givz.com/tipsfromhome طراحی شده توسط Givz دیدن کنید. Givz یک بستر آنلاین است که ماموریت آن پیوند دادن افرادی است که با خیرین نیازمند مراقبت می کنند. به روزرسانی های اهدای عضو ، خیرین شرکت کننده و جزئیات برنامه را می توان در سکوی Givz یافت و بعنوان مرکز فروش خیرخواهانه #TipsFromHome خدمت می کند.

“برنامه کمکهای اضطراری USBG Bartender یک منبع حیاتی امدادرسانی است که از زمان تأسیس در سال 2015 از جمله کارگران صنعت بار در مواقع بحران ، از جمله در هنگام بروز بلایای طبیعی مانند طوفان هاروی ، آتش سوزی کالیفرنیا ، و در حال حاضر بیماری همه گیر جهانی حمایت کرده است. که نزدیک به 700000 مسافر آمریکایی را بدون کار می بیند ، ” گفت کیم هاصارود معاون رئیس جمهور USBG و عضو هیئت مدیره بنیاد USBG. وی گفت: “ما بسیار مفتخریم که شاهد هستیم این صنعت در کنار هم قرار گرفته است تا از خود مراقبت کند ، اما هنوز نیاز بسیار دور است و کارهای بیشتری باید انجام شود. برنامه هایی مانند # TipsFromHome Diageo به علیرغم برنامه های دیگر همچنان به کمک به متصدیان مراقبت از خود و خانواده خود ادامه می دهد. بسیاری از تغییرهای گمشده در این مدت. ”

اخبار مرتبط  رشد ، روندها و پیش بینی ها (2020-2025)

لطفاً برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تلاشهای امدادی در حال انجام ، هر دو در اینجا ، به www.Diageo.com مراجعه کنید آمریکای شمالیو در سطح جهان

مخاطب:
شکارچی روابط عمومی
دومینیک Benigno
[email protected]

درباره Diageo
Diageo یک رهبر جهانی در زمینه مشروبات الکلی با مجموعه ای از مارک های برجسته از جمله است جانی واکر، تاج رویال ، بولیت و بوکانان ویسکی ، Smirnoff ، Cîroc و Ketel One Vodkas ، کاپیتان مورگان ، بیلی ، دون ژولیو، تانکرای و گینس.

Diageo در بورس اوراق بهادار نیویورک (DEO) و بورس اوراق بهادار لندن (DGE) ذکر شده است و محصولات ما در بیش از 180 کشور جهان به فروش می رسد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Diageo ، مردم ، مارک ها و عملکرد ما ، به آدرس www.diageo.com مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات ، ابتکار عمل و راههای به اشتراک گذاری بهترین روش ، از منابع نوشیدنی مسئول جهانی Diageo به آدرس www.DRINKiQ.com بازدید کنید.

برای اخبار و اطلاعات در مورد Diageo North America ما را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید:Diageo_NA در توییتر و اینستاگرام.

اخبار مرتبط  آژیر همچنان با تقویت آندری مارینسکو به عنوان مدیر ارشد بازاریابی ، تیم اجرایی را تقویت می کند

جشن زندگی ، هر روز ، در همه جا.

درباره Givz
مردم ذاتاً می خواهند به آنها بدهند ، Givz نقاط دیجیتال را به هم متصل می کند تا تأثیر فوری بشردوستانه را بگذارد. Givz در سال 2017 برای ایجاد یک تجربه اهدای یکپارچه و شفاف تأسیس شد. امروزه این فناوری پیشرو در زمینه بازاریابی است که به مارک ها امکان می دهد تا ضمن رانندگی در تبدیل و تعامل معنادار ، تأثیر مثبت اجتماعی بگذارد. بستر متمرکز بر اهدا کننده بدون اصطکاک کمک مالی به هر یک از موسسات خیریه 1.6M + US را در 15 ثانیه یا کمتر تسهیل می کند. برای یادگیری چگونگی Givz به مارک های تجاری با مراجعه به هدف کمک می کند https://partnerships.givz.com.

درباره انجمن صنفی متصدیان ایالات متحده
Gild® که در سال 1948 تأسیس شده است ، یک انجمن حرفه ای غیرانتفاعی از متصدیان و سایر متخصصان میهمان نوازی است که جامعه میهمان نوازی را برای پیشبرد قایقرانی حرفه ای متحد می کنند. USBG اعتقاد دارد که هر متصدی ایالات متحده با اتصال به جوامع مختلف میهمان نوازی محلی و ملی ، موفقیت شخصی و حرفه ای بیشتری کسب می کند. از طریق شبکه ما با بیش از 40 انجمن در سطح کشور ، USBG اعضا را با یادگیری همتا به همسالان ، دستورالعمل های تخصصی ، پروژه های خدمات جامعه و رقابت مبتنی بر مهارت ها متصل می کند. در www.usbg.org بیشتر بدانید

SOURCE Diageo

لینک های مربوطه

https://www.diageo.com

پاسخی بگذارید