بازار جهانی مواد تشکیل دهنده نانوایی (2021 تا 2027)

DUBLIN، 7 آوریل 2021 / PRNewswire / – گزارش “بازار مواد تشکیل دهنده نانوایی بر اساس نوع و کاربرد: تجزیه و تحلیل فرصت جهانی و پیش بینی صنعت ، 2021-2021” به ResearchAndMarkets.com ارائه.

مواد پخت مواد غذایی هستند که در صنعت نانوایی برای تهیه مواد غذایی آماده استفاده می شوند. این مواد باعث افزایش بافت ، رنگ ، طعم ، حجم ، نرمی و سایر خواص مواد غذایی می شوند. آنها در انواع مختلفی موجود هستند و استفاده از آنها در محصولات نانوایی به الگوی مصرف مناطق مختلف بستگی دارد. صنعت نانوایی از پتانسیل رشد بالایی برخوردار است و پیش بینی می شود جایگاه قابل توجهی در بخش فرآوری مواد غذایی بدست آورد. دلیل این امر این است که تقاضای اقلام نانوایی به دلیل شلوغ بودن سبک زندگی و افزایش تمایل به غذاهای راحت تازه و آماده که از ارزش غذایی بالایی برخوردار هستند.

رشد بازار جهانی مواد تشکیل دهنده نانوایی به دلیل سبک زندگی پرتحرک ، افزایش عمده تمایل به محصولات غذایی نانوایی مناسب است. علاوه بر این ، در میان مصرف کنندگان با آگاهی از سلامت ، افزایش تقاضا برای محصولات نانوایی کم چربی و فاقد گلوتن وجود دارد. علاوه بر این ، میزان نگران کننده چاقی و افزایش نگرانی های بهداشتی در بین مردم ، تمایل خود را به محصولات نانوایی سالم معطوف می کنند. با این حال ، انتظار می رود که در دسترس بودن مواد جایگزین مانند غلات و جو دوسر و همچنین مقررات دقیق در مورد مواد مورد استفاده در مواد غذایی پخته شده و استانداردهای بین المللی کیفیت ، مانع رشد بازار در دوره پیش بینی شود. برعکس ، پیش بینی می شود بازار در حال ظهور محصولات نانوایی منجمد و تمرکز بازیگران اصلی در کاهش هزینه های تولید و بهبود کیفیت و ماندگاری محصولات ، فرصت های سودآوری برای گسترش بازار فراهم کند.

کاهش اندازه بازار مواد اولیه نانوایی جهانی در سال 2020 بر اساس شیوع COVID-19 و تأثیر آن بر اقتصاد و صنایع در سراسر جهان تخمین زده می شود. سناریوهای مختلف بر اساس ورودی از منابع ثانویه مختلف و داده های موجود در مورد وضعیت مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. این سناریوها با متخصصان صنایع غذایی و آشامیدنی مورد بحث قرار گرفت.

این گزارش بازار جهانی مواد تشکیل دهنده نانوایی را بر اساس نوع ، کاربرد و منطقه تقسیم می کند. بر اساس نوع ، بازار به آنزیم ها ، نشاسته ، فیبر ، رنگ ها ، طعم دهنده ها ، امولسیفایرها ، ضد میکروب ها ، چربی ها ، مخلوط پخت خشک و سایر مواد تقسیم می شود. بر اساس کاربرد ، به نان ، کلوچه و بیسکویت ، رول و پای ، کیک و شیرینی و سایر مواد تقسیم می شود. از نظر منطقه ای ، در کل تحلیل می شود آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و اقیانوسیه، و LAMEA.

اخبار مرتبط  منابع هوریسون برای ایجاد تمرکز بر تولید چای جدید Agarwood

بازیکنان اصلی فعال در بازار مواد تشکیل دهنده نانوایی شامل شرکت های Archer-Daniels-Midland، Associated British Foods Plc.، Cargill Incorporated، EI Du Pont De Nemours and Company، Ingredion Incorporated، Kerry Group، Plc.، Koninklijke DSM NV، Dawn Food Products ، Inc. ، Bakels Group و Lallemand Inc.

مزایای اصلی برای سهامداران

  • این گزارش تجزیه و تحلیل گسترده ای از روند و فرصت های فعلی و در حال ظهور در بازار جهانی مواد تشکیل دهنده نانوایی را ارائه می دهد.
  • این برنامه تجزیه و تحلیل کمی و کمی جزئی از روند فعلی و برآورد های آینده را فراهم می کند که به ارزیابی فرصت های بازار غالب کمک می کند.
  • تجزیه و تحلیل جامع از عواملی که رشد بازار را تحریک و محدود می کنند ارائه شده است.
  • تجزیه و تحلیل گسترده ای از بازار با دنبال کردن موقعیت اصلی محصول و نظارت بر رقبای برتر در چارچوب بازار انجام می شود.
  • این گزارش بینش كیفی گسترده ای درباره بخشهای بالقوه و طاقچه یا مناطق رشد مطلوب ارائه می دهد.

عناوین اصلی تحت پوشش:

فصل 1 مقدمه
1.1 شرح گزارش
1.2 مزایای اصلی برای سهامداران
1.3 بخشهای اصلی بازار
1.4. روش تحقیق
1.4.1 تحقیقات ثانویه
1.4.2 تحقیقات اولیه
1.4.3 ابزارها و مدل های تحلیل گر

فصل 2: ​​خلاصه اجرایی
2.1 عکس فوری
2.2. چشم انداز CXO

فصل 3: بررسی اجمالی بازار
3.1 تعریف و دامنه بازار
3.2 یافته های کلیدی
3.2.1 جیب های سرمایه گذاری برتر
3.2.2. استراتژی های برتر برنده شدن
3.3 تجزیه و تحلیل نیروی پنج گانه پورتر
3.4 موقعیت یابی بازیکن بازار ، 2017
3.5 پویایی بازار
3.5.1 رانندگان
3.5.1.1. اولویت مصرف کننده برای محصولات نانوایی سالم
3.5.1.2. تغییر در فرهنگ و سبک زندگی در بازار نوظهور آسیا
3.5.1.3. افزایش تقاضا برای غذاهای راحت
3.5.2 محدودیت ها
3.5.2.1. در دسترس بودن جایگزین های سالم
3.5.2.2. مقررات دقیق و استانداردهای بین المللی کیفیت
3.5.3 فرصت ها
3.5.3.1. بر بهبود کیفیت ، ماندگاری و کاهش هزینه های تولید تمرکز کنید
3.5.3.2. افزایش روند محصولات نانوایی منجمد
3.6 تحلیل زنجیره ارزش
3.7 تحلیل سهم بازار (2019)
3.8 تحلیل قیمت گذاری
3.9 Covid 19-تأثیر در بازار مواد تشکیل دهنده نانوایی

اخبار مرتبط  iAnthus گزارش مالی مالی سه ماهه اول سال 2020

فصل 4: بازار مواد تشکیل دهنده نانوایی ، بر اساس نوع
4.1 بررسی اجمالی
4.1.1 اندازه و پیش بینی بازار
4.2 آنزیم ها
4.2.1 روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
4.2.2. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس منطقه
4.3 نشاسته
4.3.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
4.3.2. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس منطقه
4.4 فیبر
4.4.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
4.4.2. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس منطقه
4.5 رنگها
4.5.1 روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
4.5.2 اندازه بازار و پیش بینی ، براساس منطقه
4.6 طعم
4.6.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
4.6.2. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس منطقه
4.7 امولسیون کننده ها
4.7.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
4.7.2. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس منطقه
4.8 ضد میکروبی
4.8.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
4.8.2. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس منطقه
4.9 چربی ها
4.9.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
4.9.2. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس منطقه
4.10 مخلوط پخت خشک
4.10.1 روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
4.10.2. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس منطقه
4.11 دیگران
4.11.1 روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
4.11.2. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس منطقه

فصل 5: بازار مواد تشکیل دهنده نانوایی ، براساس کاربرد
5.1 بررسی اجمالی
5.1.1 اندازه و پیش بینی بازار
5.2 نان
5.2.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
5.2.2. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس منطقه
5.3 کلوچه و بیسکویت
5.3.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
5.3.2. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس منطقه
5.4 رول و پای
5.4.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
5.4.2. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس منطقه
5.5 کیک و شیرینی
5.5.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
5.5.2. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس منطقه
5.6 دیگران
5.6.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
5.6.2. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس منطقه

اخبار مرتبط  گزارش اختصاصی تحقیقات جهانی Infinium

فصل 6: بازار مواد تشکیل دهنده نانوایی ، براساس مناطق
6.1 بررسی اجمالی
6.2 آمریکای شمالی
6.3 اروپا
6.4 آسیا و اقیانوسیه
6.5 LAMEA

فصل 7: پروفایل شرکت
7.1 شرکت ARCHER-DANIELS-MIDLAND
7.1.1 درباره شرکت
7.1.2. عکس فوری شرکت
7.1.3. عامل بخشهای تجاری
7.1.4. نمونه کارها محصول
7.1.5. عملکرد تجاری
7.1.6. حرکت ها و تحولات کلیدی استراتژیک
7.2 ASSOCIATED BRITISH FOODS PLC
7.2.1. درباره شرکت
7.2.2. عکس فوری شرکت
7.2.3. عامل بخشهای تجاری
7.2.4. نمونه کارها محصول
7.2.5. عملکرد تجاری
7.3 گروه باکلز
7.3.1. درباره شرکت
7.3.2. عکس فوری شرکت
7.3.3. نمونه کارها محصول
7.4 کارگیل ، گنجانده شده است
7.4.1. درباره شرکت
7.4.2. عکس فوری شرکت
7.4.3. عامل بخشهای تجاری
7.4.4. نمونه کارها محصول
7.4.5. عملکرد تجاری
7.4.6. حرکت ها و تحولات کلیدی استراتژیک
7.5 محصولات غذایی DAWN، INC.
7.5.1. درباره شرکت
7.5.2. عکس فوری شرکت
7.5.3. نمونه کارها محصول
7.5.4. حرکت ها و تحولات کلیدی استراتژیک
7.6 E. I. DU PONT DE NEMOURS و شرکت
7.6.1. درباره شرکت
7.6.2. عکس فوری شرکت
7.6.3. عامل بخشهای تجاری
7.6.4. نمونه کارها محصول
7.6.5. عملکرد تجاری
7.6.6. حرکت ها و تحولات کلیدی استراتژیک
7.7 ادغام گنجانده شده است
7.7.1. درباره شرکت
7.7.2. عکس فوری شرکت
7.7.3. عامل بخشهای تجاری
7.7.4. نمونه کارها محصول
7.7.5. عملکرد تجاری
7.7.6. حرکت ها و تحولات کلیدی استراتژیک
7.8 گروه کری ، PLC
7.8.1. درباره شرکت
7.8.2. عکس فوری شرکت
7.8.3. عامل بخشهای تجاری
7.8.4. نمونه کارها محصول
7.8.5. عملکرد تجاری
7.9 KONINKLIJKE DSM N. V.
7.9.1. درباره شرکت
7.9.2. عکس فوری شرکت
7.9.3. عامل بخشهای تجاری
7.9.4. نمونه کارها محصول
7.9.5. عملکرد تجاری
7.9.6. حرکت ها و تحولات کلیدی استراتژیک
7.10 شرکت LALLEMAND
7.10.1. درباره شرکت
7.10.2. عکس فوری شرکت
7.10.3. عامل بخشهای تجاری
7.10.4. نمونه کارها محصول
7.10.5. حرکت ها و تحولات کلیدی استراتژیک

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/8m1fpd مراجعه کنید

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com