رشد 101.65 دلار در بازارهای تجارت الکترونیکی B2C محصولات خانگی و باغی انتظار می رود | پیشران اصلی ، روندها ، فروشندگان عمده و پیش بینی بازار تا سال 2024

تأثیر COVID-19
همه گیری COVID-19 همچنان رشد صنایع مختلف را متحول می کند ، با این حال ، تأثیر فوری شیوع آن متنوع است. در حالی که چند صنعت افت تقاضا را ثبت می کنند ، بسیاری از صنایع دیگر همچنان بدون آسیب باقی مانده و فرصت های امیدوار کننده رشد را نشان می دهند. COVID-19 تأثیر کمی در بازار تجارت الکترونیک B2C در خانه و باغ دارد. رشد بازار در سال 2020 در مقایسه با رشد بازار در سال 2019 افزایش یافته است.

سوالات متداول:

  • بر اساس تقسیم بندی بر اساس محصول ، کدام بخش پیشرو در بازار است؟
    بر اساس این محصول ، بخش دکوراسیون منزل در سال 2019 بازار را رهبری کرد.
  • روند عمده بازار چیست؟
    سیاست بازگشت بدون مشکل ، مقایسه محصول و تحویل وجه اصلی روند اصلی بازار است.
  • پیش بینی می شود با چه سرعتی بازار رشد کند؟
    پیش بینی می شود که بازار در دوره پیش بینی با CAGR تقریباً 9٪ رشد کند.
  • بازیکنان برتر بازار چه کسانی هستند؟
    Amazon.com Inc.، Bed Bath & Beyond Inc.، Costco Wholesale Corp.، Ingka Holding BV، JC Penney Co. Inc.، Lowes Companies Inc.، Target Corp.، The Home Depot Inc.، Walmart Inc.، and Williams -Sonoma Inc. بهترین بازیکنان در بازار هستند.
  • محرک ها و چالش های اصلی بازار کدامند؟
    بازار با افزایش نفوذ تلفن های هوشمند و اینترنت هدایت می شود. با این حال ، اهمیت مدیریت تدارکات که منجر به هزینه های بالای سر می شود ، رشد را به چالش می کشد.
  • بازار APAC چقدر بزرگ است؟
    APAC با 54 درصد سهم بازار در سال 2019 بر بازار سلطه داشت.

گزارش های مربوط به اختیار مصرف کننده شامل:
بازار جهانی آنلاین دکوراسیون منزل – بازار جهانی دکوراسیون منزل بر اساس محصولات (مبلمان منزل آنلاین ، مبلمان منزل آنلاین و سایر محصولات تزئینی منزل آنلاین) و جغرافیا ()اروپا، آمریکای شمالی، APAC ، آمریکای جنوبی، و MEA).

گزارش اختصاصی نمونه رایگان را بارگیری کنید

اخبار مرتبط  مجلس نمایندگان ایالات متحده قانون سریعتر را برای برچسب کنجد تصویب می کند

بازار جهانی ابزار باغ و چمن – بازار جهانی ابزار باغبانی و چمنزارها بر اساس محصولات (ماشین های چمن زن ، ابزار برقی ، ابزار دستی و لوازم جانبی باغ) ، کاربر نهایی (مسکونی و تجاری) ، کانال توزیع (آفلاین و آنلاین) و جغرافیا (APAC ، اروپا، MEA ، آمریکای شمالی، و آمریکای جنوبی)

گزارش اختصاصی نمونه رایگان را بارگیری کنید

بازار پراکنده است و در طول دوره پیش بینی درجه تقسیم سرعت می گیرد. Amazon.com Inc.، Bed Bath & Beyond Inc.، Costco Wholesale Corp.، Ingka Holding BV، JC Penney Co. Inc.، Lowes Companies Inc.، Target Corp.، The Home Depot Inc.، Walmart Inc.، and Williams -Sonoma Inc. برخی از شرکت کنندگان عمده در بازار هستند. اگرچه افزایش ضریب نفوذ تلفن های هوشمند و اینترنت فرصت های زیادی برای رشد ایجاد می کند ، اما حیاتی بودن مدیریت تدارکات که منجر به هزینه های بالای سر می شود ، احتمالاً چالشی را برای فروشندگان بازار ایجاد می کند. در گزارش پیش بینی بازار تجارت الکترونیکی B2C ، در تلاش برای کمک به بازیکنان در تقویت جایگاه بازار خود ، تجزیه و تحلیل دقیق فروشندگان پیشرو در بازار ارائه شده است. این گزارش همچنین با داشتن اطلاعاتی در مورد فضای رقابتی و بینش در مورد محصولات مختلف ارائه شده توسط شرکت های مختلف ، به honchos صنعت قدرت می بخشد.

محصولات خانگی و باغی B2C تجارت الکترونیکی بازار 2020-2024: تقسیم بندی
بازار تجارت الکترونیکی محصولات B2C خانه و باغ به شرح زیر تقسیم بندی شده است:

  • تولید – محصول
    • دکور خانه
    • محصولات بهسازی منزل
    • دیگران
  • جغرافیا
    • APAC
    • آمریکای شمالی
    • اروپا
    • آمریکای جنوبی
    • MEA

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روند جهانی تأثیرگذار بر آینده تحقیقات بازار ، یک نمونه رایگان بارگیری کنید: https://www.technavio.com/talk-to-us؟report=IRTNTR45864

محصولات خانگی و باغی B2C تجارت الکترونیکی بازار 2020-2024: محدوده
Technavio با روش مطالعه ، سنتز و جمع بندی داده ها از منابع مختلف ، تصویری دقیق از بازار ارائه می دهد. خانه و باغ محصولات تجارت الکترونیکی B2C گزارش شامل موارد زیر است:

  • محصولات خانگی و باغی B2C تجارت الکترونیکی اندازه بازار
  • گرایشهای بازار تجارت الکترونیکی محصولات B2C در خانه و باغ
  • تجزیه و تحلیل صنعت بازار تجارت الکترونیکی محصولات B2C در خانه و باغ
اخبار مرتبط  Zepp از Zepp E ، خط جدیدی از لوازم جانبی طراحی شده با سلامتی در ذهن رونمایی کرد

این مطالعه سیاست بازگشت بدون مشکل ، مقایسه محصول و وجه نقد هنگام تحویل را به عنوان مهمترین دلایل رشد بازار تجارت الکترونیکی محصولات B2C خانه و باغ در طی چند سال آینده مشخص می کند.

برای کسب و کار خود استراتژی های هوشمند تدوین کنید: اکنون یک گزارش رایگان نمونه بگیرید!

محصولات خانگی و باغی B2C تجارت الکترونیکی بازار 2020-2024: نکات برجسته اصلی

  • CAGR بازار در دوره پیش بینی 2020-2024
  • اطلاعات دقیق درباره عواملی که به رشد بازار تجارت الکترونیکی B2C در خانه و باغ کمک می کند طی پنج سال آینده کمک می کند
  • برآورد اندازه بازار تجارت الکترونیکی محصولات B2C در خانه و باغ و سهم آن در بازار مادر
  • پیش بینی روندهای آینده و تغییر در رفتار مصرف کننده
  • رشد بازار تجارت الکترونیک B2C در خانه و باغ
  • تجزیه و تحلیل وضعیت رقابتی بازار و اطلاعات دقیق در مورد فروشندگان
  • جزئیات جامع عواملی که رشد محصولات خانگی و باغی فروشندگان بازار تجارت الکترونیکی B2C را به چالش می کشد

فهرست مطالب:
خلاصه اجرایی

چشم انداز بازار

  • اکوسیستم بازار
  • ویژگی های بازار
  • تحلیل زنجیره ارزش

اندازه بازار

  • تعریف بازار
  • تجزیه و تحلیل بخش بازار
  • اندازه بازار 2019
  • چشم انداز بازار: پیش بینی سال 2019 – 2024

تجزیه و تحلیل پنج نیرو

  • خلاصه پنج نیرو
  • قدرت چانه زنی خریداران
  • قدرت چانه زنی تامین کنندگان
  • تهدید تازه واردها
  • تهدید جایگزین ها
  • تهدید به رقابت
  • وضعیت بازار

تقسیم بازار بر اساس محصول

  • بخشهای بازار
  • مقایسه با محصول
  • دکوراسیون منزل – اندازه بازار و پیش بینی 2019-2024
  • محصولات بهسازی منزل – اندازه بازار و پیش بینی 2019-2024
  • دیگران – اندازه بازار و پیش بینی 2019-2024
  • فرصت بازار توسط محصول
اخبار مرتبط  RYU Apparel Inc. مصاحبه با Air در تلویزیون بلومبرگ ایالات متحده در گزارش پول RedChip

چشم انداز مشتری

چشم انداز جغرافیایی

  • تقسیم بندی جغرافیایی
  • مقایسه جغرافیایی
  • APAC – اندازه بازار و پیش بینی 2019-2024
  • آمریکای شمالی – اندازه بازار و پیش بینی 2019-2024
  • اروپا – اندازه بازار و پیش بینی 2019-2024
  • آمریکای جنوبی – اندازه بازار و پیش بینی 2019-2024
  • MEA – اندازه بازار و پیش بینی 2019-2024
  • کشورهای برجسته اصلی
  • فرصت بازار توسط جغرافیا
  • محرکان بازار
  • چالش های بازار
  • روند بازار

منظره فروشنده

  • سناریوی رقابتی
  • چشم انداز فروشنده
  • اختلال در چشم انداز

تجزیه و تحلیل فروشنده

  • فروشندگان تحت پوشش
  • موقعیت بازار فروشندگان
  • Amazon.com Inc.
  • حمام تختخواب و فراتر از آن
  • شرکت Costco Wholesale
  • Ingka Holding B.V.
  • J. C. Penney Co. Inc.
  • شرکتهای Lowes
  • شرکت هدف
  • شرکت Home Depot
  • شرکت والمارت
  • شرکت ویلیامز-سونوما

ضمیمه

  • دامنه گزارش
  • نرخ تبدیل ارز با دلار آمریکا
  • روش تحقیق
  • لیست اختصارات

درباره ما
تکناویو یک شرکت مشاوره و تحقیق در زمینه فناوری جهانی است. تحقیق و تجزیه و تحلیل آنها بر روند در حال ظهور بازار متمرکز است و بینش عملی را برای کمک به مشاغل در شناسایی فرصت های بازار و توسعه استراتژی های موثر برای بهینه سازی موقعیت های خود در بازار ارائه می دهد. کتابخانه گزارش Technavio با بیش از 500 تحلیلگر متخصص ، متشکل از بیش از 17000 گزارش و شمارش است که 800 فناوری را در 50 کشور پوشش می دهد. پایگاه مشتری آنها از شرکتهایی در هر اندازه ، از جمله بیش از 100 شرکت Fortune 500 تشکیل شده است. این پایگاه مشتری در حال رشد برای شناسایی فرصت ها در بازارهای موجود و بالقوه و ارزیابی موقعیت های رقابتی آنها در حالات تغییر بازار ، به پوشش جامع Technavio ، تحقیقات گسترده و بینش عملی بازار متکی است.

مخاطب
تحقیقات تکناویو
جسی مایدا
مجری رسانه و بازاریابی
ایالات متحده: +1 844 364 1100
انگلیس: +44 203 893 3200
پست الکترونیک: [email protected]
سایت اینترنتی: www.technavio.com/
گزارش: www.technavio.com/report/home-and-garden-products-b2c-e-commerce-market-industry-analysis

SOURCE Technavio

لینک های مربوطه

http://www.technavio.com