اندازه پایدار بازار کفش تا 2027 ارزش 11.8 میلیارد دلار دارد

سانفرانسیسکو، 14 مه 2020 / PRNewswire / – پیش بینی می شود اندازه بازار پایدار کفش جهانی به بازار برسد 11.8 دلار براساس گزارش جدید Grand View Research Inc. ، رشد بازار به پیشرفت ها و نوآوری های مربوط به روش ها و مواد پایدار تولید ، همراه با عملکرد و راحتی کفش بدون به خطر انداختن درخواست تجدید نظر.

پیشنهادات اصلی گزارش:

  • براساس نوع ، کفش های غیر ورزشی بیشترین سهم از کل درآمد سال 2019 را به خود اختصاص داده اند
  • براساس کاربر نهایی ، بخش آقایان بیشترین سهم را در سال 2019 برگزار کرد
  • آسیا و اقیانوسیه در سال 2019 بر بازار مسلط شد و انتظار می رود رهبری خود را در طول دوره پیش بینی حفظ کند. چین و هند، دو کشور پرجمعیت ترین ، بازار بزرگی را برای حضور بازیکنان بزرگ فراهم می کنند
  • برخی از بازیکنان اصلی فعال در بازارهای جهانی Tropicfeel ، گروه آدیداس ، نایک ، New Balance ، Rothy’s ، Veja ، Reformation ، Nisolo ، کفش بومی ، کفش ماتیس ، Amour Vert و Threads 4 فکر می کنند.

گزارش تحقیق 80 صفحه ای با TOC را در مورد “گزارش پایدار بازار کفش ، اندازه و تقسیم روند گزارش بر اساس نوع (ورزشی ، غیر ورزشی) ، توسط کاربر نهایی (آقایان ، زنان ، کودکان) ، منطقه و منطقه و پیش بینی های فصل ، 2020 – 2027 ” در: https://www.grandviewresearch.com/industry-analysis/sustainable-footwear-market

اخبار مرتبط  پیش بینی می شود که بازار جهانی ماکادامیا در CAGR 6.8٪ در دوره پیش بینی (2020-2025) رشد کند.

پیش بینی می شود با افزایش آگاهی در بین مصرف کنندگان ، افزایش سطح تحصیلات ، تأثیرات اجتماعی و ترجیح محصولات پایدار ، بازار را به خوبی رقم بزند. Millennials و Gen X تمایل بیشتری به محصولات شخصی دارند. مصرف کنندگان جوان محصولات منحصر به فرد و سفارشی می خواهند.

مارک ها و شرکت های کفش در تلاش هستند تا مشتریان خود را با استفاده از شیوه های پایدار تجارت در سراسر زنجیره تولید و عرضه حفظ کنند. 68٪ از مصرف کنندگان پایداری را عامل محرک و از این رو بخشی از خرید نهایی می دانند.

بازار پایدار کفش به کفش ورزشی و غیر ورزشی تقسیم می شود. کفش ورزشی اهمیت بیشتری پیدا می کند و از این رو نوآوری ها و تحولاتی که توسط مارک ها انجام می شود ضروری است. نایک با لباس های ورزشی پایدار ، دائماً در لیست برتر است زیرا کفش ورزشی پایدار ساخته شده از مواد Flyknit را که از 50٪ فیبر قابل بازیافت ساخته شده است ، راه اندازی کرد.

بسیاری از بازیکنان برجسته جهانی مانند New Balance ، Adidas ، Nike و Reebok شیوه تولید خود را تغییر داده اند تا سازگار با محیط زیست باشند. روش فعلی شامل مقابله با آلودگی پلاستیک از طریق بازیافت است. به عنوان مثال ، Vivobarefoot خط کفش را طراحی کرده است که از بطری های بازیافت شده ساخته شده است و مجموعه Converse განახ از 100٪ بطری های پلاستیکی بازیافت شده برای کفش های خود استفاده می کند.

اخبار مرتبط  شرکت PFU Canada ("PCI") با هدف تمرکز استراتژیک در فروش و توزیع اسکنرها در کانادا تأسیس شد.

آسیا و اقیانوسیه در سال 2019 بر بازار مسلط شد و انتظار می رود رهبری خود را در طول دوره پیش بینی حفظ کند. افزایش درآمد یکبار مصرف ، تأثیر روزافزون از آخرین روند مد و شهرنشینی سریع از عوامل اصلی ایجاد بازار در آسیا اقیانوس آرام است.

Grand View Research بازار جهانی کفش پایدار را بر اساس نوع ، کاربر نهایی و منطقه تقسیم کرده است:

  • چشم انداز نوع کفش پایدار (درآمد ، میلیون دلار ، 2016 – 2027)
  • چشم انداز کاربر نهایی کفش پایدار (درآمد ، میلیون دلار ، 2016 – 2027)
  • چشم انداز منطقه ای کفش پایدار (درآمد ، میلیون دلار ، 2016 – 2027)
    • آمریکای شمالی
    • اروپا
    • آسیا و اقیانوسیه
    • مرکزی & آمریکای جنوبی
    • خاورمیانه و آفریقا

گزارش های تحقیق بیشتری را در مورد آن پیدا کنید صنعت پوشاک ، کفش و لوازم جانبیتوسط Grand View Research:

  • بازار loafers اندازه بازار جهانی loafers در آن ارزش داشت 24.1 میلیارد دلار در سال 2018. افزایش الزامات کفش های شیک و راحت در میان افراد شاغل میانسال ، باعث ارتقاء کاربری نان ها می شود
  • بازار کفش چرم اندازه بازار کفش چرم جهانی در آن ارزشمند بود 166.53 میلیارد دلار در سال 2018 و پیش بینی می شود با CAGR 2.8٪ از سال 2019 تا 2025 رشد کند.
  • بازار کفش دیابتی اندازه بازار جهانی کفشهای دیابتی تخمین زده شد 5.78 میلیارد دلار پیش بینی می شود در دوره پیش بینی در CAGR 7.6٪ گسترش یابد.
اخبار مرتبط  آمریكای چینی آمریكایی (UCA) برای کمک به افراد نیازمند ، به مناسبت بزرگداشت ماه میراث فرهنگی آسیای اقیانوس آرام آسیا "50 ایالت ، 100 شهر ، یك مردم متحد" در سراسر كشور "روز عشق" را اعلام كرد.

دسترسی به قطب نما بزرگBI ما پایگاه داده تحقیق بازار بصری 10،000+ گزارش را فعال کرد

درباره تحقیقات Grand View

Grand View Research ، شرکت تحقیقات و مشاوره در بازار مستقر در ایالات متحده ، گزارش های تحقیقاتی و خدمات مشاوره ای اختصاصی و همچنین پژوهشی اختصاصی را ارائه می دهد. ثبت نام شده در کالیفرنیا و مقر آن در سانفرانسیسکواین شرکت بیش از 425 تحلیلگر و مشاور تشکیل می دهد و سالانه بیش از 1200 گزارش تحقیقات بازار را به بانک اطلاعات گسترده خود می افزاید. این گزارشها تحلیلی عمیق در 46 صنعت در 25 کشور اصلی جهان ارائه می دهند. Grand View Research با کمک یک بستر اطلاعاتی تعاملی در بازار ، به شرکت های Fortune 500 و موسسات دانشگاهی مشهور کمک می کند تا فضای کسب و کار جهانی و منطقه ای را درک کنند و فرصت های پیش رو را سنجیده کنند.

مخاطب:
شری جیمز
متخصص فروش شرکت ایالات متحده آمریکا
Grand View Research، Inc.
تلفن: + 1-415-349-0058
تلفن رایگان: 1-888-202-9519
پست الکترونیک: [email protected]
وب: https://www.grandviewresearch.com
با ما دنبال کنید: LinkedIn | توییتر

SOURCE Grand View Research ، Inc