تحقیقات ملی GENYOUth نشان می دهد که نوجوانان آمریکایی از غذا و محیط زیست مراقبت می کنند ، اما نحوه ارتباط آنها را نمی فهمید

نظرسنجی GENYOUth Insights نشان داد که در حالی که جوانان امروزی به شدت از مواد غذایی و محیط زیست مراقبت می کنند ، آنها نمی فهمند این دو موضوع جهانی چگونه به هم وصل می شوند ، غذای آنها از کجا به دست می آید یا حتی به همین دلیل اهمیت دارند. در عین حال ، این مطالعه نشان می دهد که با افزایش رهبری و تعامل نوجوانان آمریکا ، آینده سیستم های غذایی و پایداری ممکن است تقویت شود.

اخیراً در گزارشی از سازمان بهداشت جهانی / یونیسف / لنست منتشر شده است که “پایداری برای نسل بعدی و برای نسل بعدی است – ما باید راه های بهتری برای تقویت صدای و مهارت های کودکان برای آینده سالم سیاره بیابیم.”

“بررسی GENYOUth Insights ما نشان می دهد که نوجوانان آمریکایی هنوز در مورد رابطه بین غذا و سلامتی سیاره ما فکر نمی کنند یا نمی فهمند. با این وجود خبر خوب این است که آنها تمایل زیادی به پیوند دادن مواد غذایی که می خورند با دنیایی که در آن زندگی می کنند دارند. گفت: ” الکسیس گلیکمدیر عامل شرکت GENYOUth. وی گفت: “این مهم است که آنها دانش لازم را به عنوان مباشر هوشمند در حمایت از یک سیاره سالم و مردم داشته باشند. جنیو متعهد به همکاری با کشاورزان آمریکایی و تولید کنندگان مواد غذایی است تا جوانان را در درک و قدردانی از ارتباط حیاتی بین کشاورزی ، تولید مواد غذایی و یک پایدار کمک کند. و سیاره سالم ”

GENYOUth بیش از 1700 نوجوان سنین 13 تا 18 ساله را در طیف گسترده ای از مباحث مرتبط با پایدار ، از جمله نقش مواد غذایی در زندگی آنها ، از کجا غذایی که می خورند از کجا بررسی می شود ، بررسی کرد ، آیا و چگونه مواد غذایی را به سیاره وصل می کنند ، و چه کسی به آنها وابسته است. برای اطلاعات واضح و مطمئن این نتایج عکس جالبی از اولویتهای غذایی و پارادوكسهای این نسل و همچنین فرصتهایی برای كمك به جوانان در هدایت ، عمل و انتخاب عاقلانه در محیط غذایی امروز ارائه می دهد.

برای نوجوانان ، پایداری مواد غذایی یک موضوع مهم روزمره نیست
در زندگی روزمره جوانان ، پایداری تقریباً به اندازه اولویتهای فوری و ملموس مهم نیست.

  • آنها دو برابر احتمال دارند (65 تا 33 درصد) در مورد سلامت مواد غذایی در مقابل تأثیر محیطی آن فکر کنند.
  • هنگام تصمیم گیری در مورد خوردن یا نوشیدن ، طعم حاکم است ، که 91 درصد آن را به عنوان یک عامل کلیدی ذکر می کنند ، به دنبال آن هزینه و سلامتی (هر دو 76 درصد) و سپس اینکه آیا مواد غذایی به شکلی دوستدار محیط زیست (60 درصد) تولید می شود یا خیر.
  • این واقعیت که پایداری در زمینه تولید مواد غذایی برای نوجوانان مهم نیست ، بیشتر با نسبت نوجوانی نشان داده شده است که می گویند فکر می کنند از کجا غذا تهیه می شود (40 درصد) ، چه غذایی که می خورند تأثیر منفی بر محیط می گذارد یا نه. (33 درصد) و تعداد کمی که در مورد نحوه رشد ، جمع آوری یا تولید مواد غذایی با دیگران می خوانند یا صحبت می کنند (25 درصد).
اخبار مرتبط  ریحانا پوست زیادی را ارائه می دهد

جوانان غذای پایدار را درک نمی کنند اما برای کسب اطلاعات گرسنه هستند
نوجوانان آمریکایی ارتباط بین غذا ، مواد غذایی و محیط را درک نمی کنند.

  • فقط 21 درصد می گویند که آنها درباره جایی که مواد غذایی از آنجا تهیه می شود بسیار آگاه هستند در حالی که 40 درصد می گویند که درباره این موضوع اطلاعات کمی دارند.
  • اما آنها می خواهند اطلاعات بیشتری کسب کنند ، با اکثریت روشن و علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد تولید مواد غذایی به روشهای سازگار با زمین (66 درصد) ، تغذیه جمعیت رو به رشد جهان (62 درصد) ، دانستن اینکه غذای آنها از کجا تهیه می شود (60 درصد) ، و ” مواد غذایی برای من و کره زمین خوب است “(56٪).

متفقین در آموزش و پرورش: چه کسی نوجوانان می خواهند از آنها بشنوند
برای کمک به آنها در فهمیدن غذای آنها از کجا و اهمیت انتخاب مواد غذایی پایدار ، نوجوانان به دنبال راهنمایی منابع معتبر هستند.

  • این افراد نزدیک به سرزمین هستند – کشاورزان – که واقعاً به عنوان متحدین قابل اعتماد دیده می شوند ، 64 درصد از جوانان گفته اند که دوست دارند به یک مزرعه مراجعه کنند و با یک کشاورز صحبت کنند و 83 درصد علاقه دارند حتی از کسانی که کار می کنند حتی بیشتر بشنوند. به طور مستقیم در کشاورزی
  • برعکس ، در حالی که اکثریت مشخص (84 درصد) می خواهند در مورد مواد غذایی پایدار از شرکت های مواد غذایی و مارک ها ، رستوران ها و فروشگاه های مواد غذایی بشنوند ، آنها به عنوان منابع برای نوجوانان افزایش نمی یابند. در حقیقت ، جوانان احساس می کنند شرکت هایی که مواد غذایی تولید و بسته بندی می کنند ، در واقع آن را تولید می کنند سخت تر برای آنها انتخاب های غذایی سالم و پایدار
اخبار مرتبط  کوئل تندرست برای انتشار اولین نتایج سه ماهه خود برای سال مالی 2021 در تاریخ 1 سپتامبر 2020

گرسنگی با غذای پایدار ارتباط تنگاتنگی دارد
در میان مسائل مهم تغذیه ای پایدار ، گرسنگی از اهمیت زیادی برخوردار است ، هم به عنوان شرایطی که نوجوانان با آن روبرو هستند و هم بیشتر نگرانی بزرگی برای آنها. یک پنجم (21 درصد) نگران این هستند که آیا به طور روزانه یا هفتگی به اندازه کافی غذا بخورند ، در حالی که چهار پنجم (80 درصد) نگران کمک به افرادی هستند که غذای کافی ندارند. در دوره COVID-19 ، با ده‌ها میلیون کودک ناامن غذایی که به دلیل اختلال در مدرسه و بالا رفتن از آمار بیکاری در معرض خطر هستند ، گرسنگی به ناچار به یک منبع نگرانی بزرگتر تبدیل می شود.

برای نوجوانان امروز ، دانش روشن ترین مسیر تعامل و رهبری است. همانطور که جیمنا ت. ، یک 11 ساله استهفتم گرید از تگزاس، گفت: “اگر جوانان به اطلاعاتی درمورد اینکه غذای آنها از کجا تهیه می شود دسترسی داشته باشند ، می توانند در مورد غذایی که می خورند تصمیماتی آموزش دیده بگیرند. یکی از ارزشمندترین کارهایی که اخیراً انجام داده ام بازدید و دیدن نحوه عملکرد یک مزرعه لبنیات است. این به من اجازه داد تا نقاط مختلفی را که بین زمین و آنچه در فروشگاه به فروش می رسد ، وصل کنم. و این به من قدردانی جدیدی از غذا و سیاره ما داده است. “

اخبار مرتبط  Dollarama تأیید مالی 2021 نتایج نتایج سه ماهه اول و تاریخ انتشار و میزبانی نشست سهامداران مجازی

برای مرور “جوانان و آینده غذا” ، از جمله فرصت های اقدام ، می توانید به آدرس https://www.genyouthnow.org/reports مراجعه کنید.

درباره GENYOUth
GENYOUth یک سازمان غیرانتفاعی 501c3 است که اجتماعات مدرسه سالم تری ایجاد می کند. ما شبکه ای از شرکای خصوصی و دولتی از جمله شرکت ها و بنیادهای Fortune 100 را برای جمع آوری بودجه برای طرح های سلامتی جوانان تشکیل می دهیم که به جوانان الهام بخش ، انگیزه و برنامه ها می شود تا دانش آموزان با پیشرفت و بالایی باشند. برنامه پرچمدار GENYOUth ، Fuel Up to Play 60 ، بیش از 73،000 مدرسه آمریکایی را ثبت می کند و به بیش از 38 میلیون دانش آموز می رسد. کمک های مالی مدرسه ما دسترسی به وعده های غذایی سالم مدرسه را در بین دانش آموزان ناامن مواد غذایی افزایش می دهد. NFL FLAG-In-School سریعترین برنامه در حال رشد GENYOUth است که بیش از 20،000+ مدرسه مدرسه در آن به بیش از 11 میلیون دانش آموز می رسد در حالی که AdVenture Capital روح و خلاقیت کارآفرینی دانش آموزان را با پشتیبانی مربیان شرکت برای حل مشکلات دنیای واقعی به ارمغان می آورد. برای اطلاعات بیشتر در مورد GENYOUth ، به سایت www.genyouthnow.org مراجعه کنید.

روش شناسی
نظرسنجی آنلاین انجام شده است 11 تا 28 فوریه 2020 با یک نمونه نماینده ملی از بیش از 1700 دانش آموز دبیرستانی ، راهنمایی و دبیرستانی ، سنین 13-18 سال ، از جمله 1919 جوان وابسته به برنامه ها و ابتکارات GENYOUth (به عنوان مثال ، سوخت تا بازی 60 و AdVenture سرمایه) و 507 جوان تحت کنترل گروه برای اطمینان از یک گروه نماینده از نظر جنسیت ، سن ، نژاد / قومیت و جغرافیا نتایج از نظر آماری دارای وزن بودند. کمیته مشاوره ای از متخصصان بهداشت ، آموزش ، تغذیه ، و تعامل جوانان در مورد موضوع تحقیق ، فرضیه و محتوای نظرسنجی آنلاین راهنمایی ارائه می دهد. دو موج از گروه های کانون دانشجویی (توسط کنفرانس تلفنی) برای اطلاع از مطالب و سوالات نظرسنجی برگزار شد. این نظرسنجی با مشاوره با Edelman Intelligence انجام شد و با بودجه Midwest Dairy تهیه شد.

منبع گنیو

لینک های مربوطه

http://www.genyouthfoundation.org