كمك هدیه بانك غذای Lowcountry كه توسط کمپانی هدیه تطبیق تازه تأمین شده برای COVID-19 تأثیر اهدای غذا تأثیر می یابد

COVID-19 در حال افزایش چشمگیر تقاضای بانک غذا ، آژانسهای همکار و شلوارهای غذایی است. LCFB در حالی که برای ادامه چالش ها در هفته ها و ماه های بعدی آماده می شود ، نیازهای غذایی را برآورده می کند. تنها در چند هفته گذشته ، LCFB بیشتر از هزینه ها تمدید کرده است 400000 دلار در مورد غذا و حمل و نقل.

وی گفت: “من و فهمیدم که این بیماری همه گیر باعث افزایش تقاضای بیشتر غذا ، بلکه چالش های قابل توجهی در توزیع آن است.” مایکل ویلسون. وی ادامه داد: خانواده ها و افراد دستمزد گمشده و مشکل در دسترسی به مواد غذایی – حتی شدیدتر در مناطق روستایی و تعطیل شدن مدارس – را در حیاط خلوت خود ما تجربه می کنند. این عوامل باعث افزایش اعتماد به بانک غذا به صورت حرفه ای می شود ، در حالی که قبلاً به عنوان رئیس جمهور خدمت می کردند. و مدیرعامل Ingevity و شخصاً ما LCFB را به عنوان شریک هدیه انتخاب کرده ایم و دیده ایم که دست اول از طریق حمایت مالی از توزیع محصولات تازه ، چقدر غذای سالم و سالم به همسایگان ما که از عدم امنیت غذایی رنج می برند ، کمک کرده است. در این زمان چالش برانگیز ، ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که همسایگان ما که می توانند غذا را روی میز بگذارند ، به LCFB کمک کنند تا تقاضای بیشتر خود برای توزیع مواد غذایی سالم را برآورده کند و به اهدا کنندگان اضافی الهام بخشند. “

مایکل و پم ویلسون و مدیران LCFB در توزیع مواد غذایی امدادی LCFB COVID-19 در دسترس هستند شنبه 11 فروردین در سنت پاول کلیسای آنگلیکان ، 111 درایو Waring ، Summerville، SC، 29483 ، در 08:00. برای ارائه نظرات اضافی در مورد چگونگی کمک های مالی از جامعه به بسیاری از شهروندان Lowcountry کمک خواهد کرد.

اخبار مرتبط  خانواده راس در TTAB برنده می شود. دوچرخه های Ross Back هستند و Ross Bicycles LLC برنده تصمیم علامت تجاری ROSS شد.

“هزینه های ما با تکامل بیشتر COVID-19 ادامه خواهد یافت و ما برای ادامه اجرای برنامه های ما که به سالمندان ، کودکان ، خانواده ها ، جانبازان و افراد در سراسر ساحلی تغذیه می کنیم ، به پشتیبانی پولی قابل توجهی نیاز خواهیم داشت. کارولینای جنوبی. ما همچنین باید شکاف های اضافی و غذایی در مقیاس بزرگ که این بیماری همه گیر در جامعه Lowcountry ما ایجاد کرده است را پر کنیم. ” پت واکررئیس جمهور و مدیرعامل LCFB. “این هدیه شگفت انگیز از مایکل و پم ویلسون نمی توانست در زمان بهتری پیش بیاید ما از سخاوتمندانه ویلسون سپاسگزاریم ، که ما را قادر می سازد تا بارها و بارهای مواد غذایی سالم را به هزاران نفر از همسایگان خود تهیه و توزیع کنیم. ما نمی توانیم بیان کنیم که این کمک مالی چه تأثیر مثبتی بر جامعه ما در این زمان بی سابقه خواهد گذاشت. “

در دو هفته گذشته مارس از زمان شروع بیماری همه گیر COVID-19 ، LCFB بیش از 800000 وعده غذایی و بیش از 960،000 پوند مواد غذایی را از طریق آژانس های همکار خود توزیع کرد. در همین مدت زمان مشابه ، 30٪ از کل توزیع مواد غذایی LCFB از میوه و سبزیجات تازه تشکیل شده است. نکات زیر نشان دهنده افزایش تقاضا برای LCFB تنها در دو هفته گذشته مارس است.

  • افزایش 379 درصدی تعداد افرادی که برای کمک های فوری مواد غذایی به بانک غذا مراجعه می کنند.
  • 15٪ از 300 آژانس های همکار LCFB و شلوارهای غذایی که غذا را به طور مستقیم به مشتری تحویل می دهند بسته هستند و مکان های کمتری را برای افراد نیاز به یافتن غذا ایجاد می کنند.
  • افزایش 43٪ در مشتریان جدید در شرکای آژانس LCFB و شلوارهای غذایی.
  • توزیع بیش از 4000 جعبه مواد غذایی فاجعه.
  • توزیع بیش از 6،600 کوله پشتی به کودکانی که به صبحانه رایگان مدرسه و وعده های ناهار بستگی دارند که به دلیل تعطیلی مدرسه در حال حاضر در دسترس نیستند.
  • افزایش 200 درصدی در صفحه وب LCFB “یافتن راهنما” که یک آژانس یا محل نگه داری غذا را در نزدیکی خانه شخص فراهم می کند.
اخبار مرتبط  واردات برادران زیاد ، اهداکنندگان مواد غذایی لبنانی را برای کمک به قربانیان ویرانی بیروت گرد هم می آورد

در ماه مارس ، LCFB به دلیل کاهش چشمگیر در اهدای مواد غذایی خرده فروشی ، محدودیت های اجتماعی در تلاش داوطلبانه و نیاز به توزیع کم مخاطب ، مدل تجاری خود را به سرعت تعدیل کرد. مدل های توزیع مواد غذایی درایو از طریق محافظت از آژانس های شریک LCFB و شورت غذا ، همسایگان LCFB در نیاز ، داوطلبان و کارمندان ایجاد شد.

LCFB همچنین ایمنی مواد غذایی و شیوه های حمل و نقل ایمن در حال حاضر سختگیرانه خود را افزایش داده است تا شامل اقدامات از راه دور اجتماعی و عقیم سازی اضافی باشد که توسط CDC توصیه می شود.

اخبار مرتبط  چشم انداز بازار جهانی برای بازار کیوسک 2020-2025

برای اهداء تلاش های COVID-19 برای کمک به غذا ، به https://www.lowcountryfoodbank.org/covid19/ مراجعه کنید

درباره بانک غذا Lowcountry: خوراک. مدافع. قدرت دادن.
بانک غذا Lowcountry به 10 ایالت ساحلی کشور خدمت می کند کارولینای جنوبی و بیش از 32 میلیون پوند مواد غذایی در سال 2019 توزیع شد. بانک غذا Lowcountry با توزیع مواد غذایی به نزدیک 300 آژانس شریک از جمله آشپزخانه های سوپ ، پناهگاه های بی خانمان و شلوارهای اضطراری مواد غذایی ، در مبارزه با گرسنگی کمک می کند. بانک غذا Lowcountry به نمایندگی از کسانی که گرسنگی را تجربه می کنند و از توانمندسازی مردم برای انتخاب غذای سالم و مغذی کمک می کند ، حمایت می کند. برای اطلاعات بیشتر به وب سایت بانک غذا Lowcountry مراجعه کرده و در فیس بوک با ما در ارتباط باشید ، توییتر، و اینستاگرام.

درباره D. مایکل ویلسون و پم ویلسون
مایکل و پم ویلسون ساکنان بزرگتر بوده اند چارلستون از سال 2015 مایکل ویلسون پیش از این به عنوان رئیس جمهور ، مدیر عامل و مدیر شرکت Ingevity خدمت کرده بود. علاوه بر این ، وی به صورت محلی در هیئت مدیره Trident متحد راه و چارلستون اتاق بازرگانی مترو. او قبلاً در هیئت مدیره و کمیته امور مالی Philabundance ، فیلادلفیا بزرگترین سازمان امدادرسانی پم ویلسون در حال حاضر در هیئت مدیره آکواریوم کارولینای جنوبی و کمیته محیط زیست برای شهر کیاوه مشغول خدمت است. او یک استاد ناتورالیست کارولینای جنوبی معتبر است. پم همچنین داوطلب همکاری شرکای خواندن است.

SOURCE بانک مواد غذایی کم مصرف

لینک های مربوطه

https://www.lowcountryfoodbank.org/


پاسخی بگذارید