گزارش ارزیابی بازار مواد مغذی موجود در کشور 2020-2025

DUBLIN، 14 مه 2020 / PRNewswire / – “بازار مواد مغذی موجود در کشور با نوع ((مونو سدیم گلوتامات ، عصاره مخمر ، HVP ، HAPs ، نوکلئوتیدها و انواع دیگر) ، فرم (پودر ، مایع و سایر موارد) ، منبع (طبیعی و مصنوعی) ، کاربرد ( غذا و خوراک) ، و منطقه – گزارش جهانی پیش بینی تا سال 2025 “به این گزارش اضافه شده است ResearchAndMarkets.com ارائه.

این گزارش بر اساس نوع ، منشأ ، فرم ، برنامه و منطقه ، بازار مواد مغذی موجود را تقسیم می کند. از نظر بینش ، این گزارش تحقیق روی سطوح مختلفی از تجزیه و تحلیل – چشم انداز رقابتی ، تجزیه و تحلیل استفاده نهایی و پروفایل شرکت – که در کنار هم دیدگاه های اساسی در مورد بخش های در حال ظهور و پر رشد در بازار مواد مغذی موجود را تشکیل می دهند ، بحث و گفتگو می کند. مناطق رشد ، کشورها ، روند صنعت ، محرک ها ، محدودیت ها ، فرصت ها و چالش ها.

تخمین زده می شود که بازار جهانی مواد غذایی با ارزش در این کشور ارزش داشته باشد 7.2 میلیارد دلار آمریکا در سال 2020 و پیش بینی شده است که برسد 9.3 میلیارد دلار آمریکا تا سال 2025 ، ضبط CAGR 5.2٪

عواملی از قبیل افزایش تقاضا برای میان وعده های غذایی آماده و دارای مواد غذایی کنسرو شده در سراسر جهان ، رشد بازار مواد مغذی موجود در دوره پیش بینی را افزایش می دهد.

از مبدأ ، بخش مصنوعی سهم بیشتری را در سال 2019 به خود اختصاص داد

بخش مصنوعی سهم عمده ای از بازار جهانی مواد مغذی براساس مبدا را در سال 2019 به خود اختصاص داده است. تقویت کننده طعم مصنوعی محصولاتی هستند که از طریق فرآیندهای شیمیایی تولید می شوند. آنها نسبتاً ارزان قیمت هستند زیرا به راحتی قابل استفاده و تولید هستند. در بازار مواد مغذی مرموز مصنوعی ، مونو سدیم گلوتامات ، که معمولاً با نام MSG شناخته می شود ، بیشترین ماده سنتز شده است. این ماده در غذاهای بامزه ، سوپ ها ، سس ها و سایر محصولات فرآوری شده کاربرد دارد.

براساس فرم ، بخش پودر بیشترین سهم را به خود اختصاص می دهد

براساس فرم ، بازار مواد مغذی موجود به صورت پودر ، مایع و اشکال دیگر تقسیم می شود. تخمین زده می شود که فرم پودری به دلیل استفاده زیاد در صنایع غذایی بیشترین سهم را به خود اختصاص دهد. از ترکیبات پودر موجود در آن به طور گسترده ای در پودرهای شیرین ، پودرهای پنیر خشک ، پودرهای سس ، مخلوط ادویه جات ترشی جات و پودر سس سویا استفاده می شود که از لوبیا های تخمیر شده و گندمهای زمینی بو داده تهیه می شود. ترکیبات پودر خشک عمدتاً در شیرینی سازی ها ، محصولات نانوایی ، پانسمان ها و میان وعده ها استفاده می شود.

اخبار مرتبط  رانده شده به روزرسانی سهامدار را در مورد رشد ، کارایی عملیاتی ، ادغام عمودی و رهبری اضافه شده به عنوان کاتالیزور به 12 ماهه فروش 29 میلیون دلاری خود ارائه می دهد

آسیا و اقیانوسیه به دلیل استقبال گسترده تر و استفاده از مواد ترذیب در غذاهای آسیایی ، بیشترین سهم را در بازار کالاهای بامزه به خود اختصاص داده است

آسیا و اقیانوسیه منطقه به عنوان یک منطقه تمرکز برای عناصر بامزه به دلیل آگاهی از مصرف کننده محدود است ، و مقررات استاندارد نشده اند. رشد تقاضا را می توان در مورد مواد موذی مورد استفاده در مواد غذایی فرآوری شده به دلیل شیوه زندگی روزافزون مصرف کنندگان و ترجیح آنها برای محصولات غذایی آماده مشاهده کرد. چین همچنان کشور تسلط یافته در کشور است آسیا و اقیانوسیه منطقه شرکت های بزرگ غذایی مانند Givaudan (سوئیس) ، گروه كری PLC (ایرلند) ، و Symrise (آلماندر حال سرمایه گذاری برای گسترش حضور خود در چین و هند.

موضوعات کلیدی پوشانده شده است

1. معرفی

2 روش تحقیق

3 خلاصه اجرائی

4 بینش حق بیمه
4.1 بررسی اجمالی در مورد بازار اجناس مرزه
4.2 Market ، By Origin، 2019
4.3 آسیا و اقیانوسیه: بازار ، براساس کاربرد و کشور اصلی
4.4 بازار ، براساس برنامه و منطقه ، 2019
4.5 بازار ، بر اساس کشور اصلی / منطقه ، 2019

5 بررسی اجمالی بازار
5.1 مقدمه
5.2 پویا بازار
5.2.1 رانندگان
5.2.1.1 افزایش محبوبیت محصولات غذایی راحت
5.2.1.2 مداخله در حال رشد دولت به سمت کاهش مصرف نمک در کشورهای توسعه یافته
5.2.1.3 افزایش در تعداد برنامه های کاربردی مصرف نهایی عناصر زباله
5.2.1.4 تغییر تنظیمات غذای مصرف کننده در مناطق در حال توسعه
5.2.2 محدود می کند
5.2.2.1 مقررات سختگیرانه در استانداردهای بین المللی کیفیت
5.2.2.2 هزینه بالای پردازش و مواد اولیه
5.2.3 فرصت ها
5.2.3.1 افزایش تقاضا برای مواد طبیعی و سالم طعم دهنده
5.2.3.2 نیاز رو به رشد برای جایگزینی MSG
5.2.4 چالش ها
5.2.4.1 آگاهی مصرف کننده در مورد اثرات تقویت کننده طعم
5.2.4.2 رشد تقاضا برای برچسب های تمیز
مقررات 5.3
5.3.1 ایالات متحده و کانادا
5.3.2 هند
5.3.3 استرالیا
5.3.4 اروپا
5.4 Yc-Ycc Shift

6 بازار مواد اولیه مرسوم ، بر حسب نوع
6.1 مقدمه
6.2 عصاره مخمر
6.2.1 رشد تقاضا برای مواد اولیه طبیعی از رشد عصاره مخمر پشتیبانی می کند
6.3 پروتئین های گیاهی هیدرولیز
6.3.1 تقاضای رو به رشد مواد غذایی راحت و وعده های غذایی آماده بازار پروتئین های گیاهی هیدرولیز شده
6.4 پروتئین های حیوانی هیدرولیز
6.4.1 پروتئین های حیوانی هیدرولیز (Haps) اکثراً در بخش خوراک مورد استفاده قرار می گیرند
6.5 مونو سدیم گلوتامات (Msg)
6.5.1 Msg پرمصرف ترین ماده مرزه موجود در کشورهای در حال توسعه است
6.6 نوکلئوتیدها
6.6.1 انتظار می رود که نوکلئوتید ها از پتانسیل بالایی برای تقویت سودآوری دام برخوردار باشند
6.7 انواع دیگر

اخبار مرتبط  Trulieve ابتکار هفته ملی expungement را راه اندازی کرد

7 بازار مواد اولیه مرسوم ، با مبدا
7.1 مقدمه
7.2 طبیعی
7.2.1 افزایش نگرانی های بهداشتی در بین مصرف کنندگان نتیجه رشد تقاضا برای مواد مغذی با منابع طبیعی در محصولات غذایی
7.3 مصنوعی
7.3.1 فرآیند تولید کم هزینه برای مواد مغذی بامصنوعی مصنوعی باعث رشد بازار می شود

8 بازار مواد مغذی موجود در کشور ، براساس فرم
8.1 مقدمه
8.2 پودر
8.2.1 استفاده گسترده از مواد حاوی مرزه پودر شده در فروشگاه های مواد غذایی و درایوهای خانگی رشد بازار
8.3 مایع
8.3.1 محلول بالا در فرم مایع ، از مصرف آن در نوشیدنی ها پشتیبانی می کند
8.4 فرم های دیگر

9 بازار مواد اولیه با استفاده از برنامه
9.1 مقدمه
9.2 غذا
9.2.1 رشد تقاضا برای راحتی و غذای آماده برای غذاهای همراه با عطر و طعم امامی باعث افزایش رشد مواد مغذی موجود در بخش مواد غذایی می شود
9.3 خوراک
9.3.1 تقاضا برای مواد اولیه بامزه طبیعی ، مانند عصاره مخمر و HVP ، در خوراک پشتیبانی رشد بازار

10 بازار مواد مغذی موجود در منطقه ، براساس منطقه
10.1 مقدمه
10.2 آمریکای شمالی
10.2.1 ایالات متحده
10.2.1.1 افزایش تقاضا برای طعم های چربی در محصولات غذایی بسته بندی شده و آماده برای خوردن بازار ایالات متحده
10.2.2 کانادا
10.2.2.1 مقررات متنوع توسط دولت برای مواد مغذی مصنوعی فرصت هایی را برای پخش کنندگان بازار ایجاد می کند تا مواد اولیه طبیعی خوراکی را تولید کنند
10.2.3 مکزیک
10.2.3.1 چالش تولید کنندگان برای تولید محصولات غذایی مبتنی بر گیاهان با ترکیبی از طعم های چربی
10.3 اروپا
10.3.1 انگلستان
10.3.1.1 روند رو به رشد محصولات بدون رونق باعث رشد بازار مواد مغذی طبیعی بامزه می شود
10.3.2 آلمان
10.3.2.1 تمایل به میان وعده های سالم از تقاضای مواد مغذی موجود در میان وعده ها پشتیبانی می کند
10.3.3 اسپانیا
10.3.3.1 رشد در برنامه های کاربردی از قبیل پنیر ، گوشت پخته شده ، و شیرینی و شیرینی سازی باعث ایجاد بازار مواد مغذی موجود است.
10.3.4 ایتالیا
10.3.4.1 پذیرش طعم امامی در غذاهای سنتی ایتالیایی رشد بازار
10.3.5 فرانسه
10.3.5.1 تقاضا برای غذای راحت با طعم های بو در کشور رشد بازار را تحریک می کند
10.3.6 بقیه اروپا
10.4 آسیا و اقیانوسیه
10.4.1 چین
10.4.1.1 پتانسیل رشد عصاره مخمر در صنایع نانوایی و آبجو
10.4.2 ژاپن
10.4.2.1 تغییر در شیوه زندگی و افزایش درآمدهای یکبار مصرف مصرف کنندگان بر رشد مواد اولیه مرزه
10.4.3 هند
10.4.3.1 سیاست های مطلوب دولت برای حمایت از غذای فرآوری شده با طعم معطر رشد رشد عناصر مرزه
10.4.4 اندونزی
10.4.4.1 استفاده از مونو سدیم گلوتامات (Msg) به عنوان تقویت کننده عطر و طعم در مواد غذایی پشتیبانی از رشد بازار برای مواد مغذی مرزه
10.4.5 تایلند
10.4.5.1 استفاده گسترده از ادویه های دارای طعم امامی در محصولات غذایی باعث رشد بازار می شود
10.4.6 ویتنام
10.4.6.1 حضور کاملاً تأسیس شده از تولیدکنندگان و تأمین کنندگان چربی در بازار به طور قابل توجهی در کشور حرکت می کند
10.4.7 بقیه آسیا و اقیانوسیه
10.5 آمریکای جنوبی
10.5.1 برزیل
10.5.1.1 رشد زیاد در تقاضا برای مواد غذایی بسته بندی شده با مخلوط طعم های چاشنی باعث ایجاد بازار مواد مغذی موجود است.
10.5.2 آرژانتین
10.5.2.1 افزایش مصرف داخلی مواد غذایی و اسنک های فرآوری شده ساخته شده با مواد اولیه طبیعی رشد بازار مواد مغذی موجود در کشور را پشتیبانی می کند
10.5.3 بقیه آمریکای جنوبی
10.6 بقیه جهان (RoW)
10.6.1 خاورمیانه
10.6.1.1 افزایش روند مصرف کننده در انتخاب میان وعده ها و محصولات غذایی آماده برای رشد ، پتانسیل رشد محصولات شور را نشان می دهد
10.6.2 آفریقا
10.6.2.1 شهرنشینی سریع و تغییر در روند مصرف کننده مواد غذایی و نوشیدنی های دارای طعم طبیعی برای هدایت بازار مواد مغذی موجود

اخبار مرتبط  پیراهن قهرمانی جهان Gen.G و PUMA League of Legends 2020

11 چشم انداز رقابتی
11.1 بررسی اجمالی
11.2 نقشه برداری رقابتی رهبری
11.2.1 تمایزگر دینامیکی
11.2.2 مبتکران
11.2.3 رهبران بینایی
11.2.4 شرکت های نوظهور
11.3 تجزیه و تحلیل نمونه کارها محصول (جهانی)
11.4 تعالی استراتژی تجاری (جهانی)
11.5 سناریوی رقابتی
11.5.1 توسعه و سرمایه گذاری
11.5.2 راه اندازی محصولات جدید
11.5.3 موافقت نامه ، سرمایه گذاری مشترک و مشارکت
11.6 نقشه برداری رقابتی رهبری (راه اندازی / SME)
11.6.1 شرکت های مترقی
11.6.2 بلوک های شروع
11.6.3 شرکتهای پاسخگو
11.6.4 شرکت های پویا
11.7 قدرت نمونه کارها محصول (راه اندازی / SME)
11.8 تعالی استراتژی تجاری (راه اندازی / SME)

12 پروفایل شرکت
12.1 شركت آژینوموتو
12.2 Koninklijke DSM N.V.
12.3 PLC گروه کری
12.4 Tate & Lyle PLC
12.5 گیواودان
12.6 سیمرز
12.7 گروه Lesaffre
12.8 شرکت فن آوری های حساس
12.9 شرکت Angelyeast Ltd.
12.10 بین المللی ودان (منابع) محدود
12.11 طعم های هم افزایی
12.12 وینایاک مواد اولیه هند Pvt. آموزشی ویبولیتین
12.13 پروتئین Halcyon Pvy. آموزشی ویبولیتین
12.14 Novozymes
12.15 ADM
12.16 کارگیل
12.17 شرکت بین المللی مواد غذایی شیمی
12.18 مواد تشکیل دهنده ABF
12.19 گروه فوفنگ
12.20 شرکت Meihua Holdings Group Ltd.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/b5qh66 مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیقاتی سفارشی را ارائه می دهد که تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب را ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره + 1-917-300-0470 تماس بگیرید
برای تماس تلفنی در ایالات متحده آمریکا / CAN رایگان + 1-800-526-8630
برای ساعت های اداری GMT ​​با شماره + 353-1-416-8900 تماس بگیرید

فکس ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): + 353-1-481-1716

منبع و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com