تأثیر COVID-19 بر رفتار مصرف کننده در ایالات متحده و برزیل

DUBLIN، 15 مه 2020 / PRNewswire / – گزارش “تأثیر بر رفتار مصرف کننده در آمریکا: عکس فوری بررسی COVID-19” به اضافه شده است ResearchAndMarkets.com ارائه.

ناشر در حال انجام بررسی های هفتگی مصرف کنندگان در 11 کشور بین 25 مارس و سی و یکم ماه مه سال 2020، برای ردیابی احساسات مصرف کننده و رفتارهای خرید در طول همه گیر Coronavirus (COVID19). حجم نمونه 500 نفر در هر کشور ، در هفته است.

دو کشور در حوزه قاره آمریکا هستند برزیل و ایالات متحده آمریکا. سوالات هر هفته سازگار است ، و نظرات مصرف کنندگان را در مورد COVID-19 ، خرید رفتار و انتخاب محصول و تأثیر شیوع Coronavirus (COVID19) بر سبک زندگی و فعالیتهای مصرف کنندگان پوشش می دهد. این گزارش خلاصه یافته های اصلی پاسخ در هفته 3 است.

نکات برجسته کلیدی

  • بیش از نیمی از آمریکایی ها (52٪) و برزیلی ها (53٪) بسیار نگران شیوع کروناویروس هستند. اکنون ایالات متحده آمریکا تایید ترین موارد را در سطح جهان دارد که بدون شک این مسئله باعث نگرانی شهروندان خواهد شد. در حالی که برزیلانتظار می رود که تعداد واقعی موارد COVID-19 بسیار بیشتر باشد ، به دلیل عدم آزمایش و عدم گزارش موارد. این عدم قطعیت همچنان باعث نگرانی شهروندان خواهد شد.
  • 66٪ از برزیلی ها اکنون بیش از قبل از شیوع COVID-19 ، بیشتر وقت خود را صرف مرور رسانه های اجتماعی می کنند ، 31٪ عظیم گفته اند که تمام روز را صرف استفاده از رسانه های اجتماعی می کنند.
  • با کمال تعجب ، آمار رستوران های فست فود / گاه به گاه بسیار شبیه به ناهار خوری است. اکثریت قریب به اتفاق برزیلی ها و آمریکایی ها توقف از رفتن یا به مراتب کمتر به رستوران های گاه به گاه می روند. با این حال ، 8٪ از برزیلی ها و 11٪ آمریکایی ها بیشتر از قبل از همه گیر شدن کرونور ویروس به رستوران های گاه به گاه می روند.
  • نظرسنجی از مشتری نشان می دهد که گردشگران برزیل محصولات غربی و آمریکای جنوبی را نسبت به محصولات از آن طرفداری می کنند چین، آسیا و آفریقا. محصولات اروپایی با 83٪ پاسخ دهندگان ، آنها را قابل اعتماد می دانند ، که از نزدیک به دنبال آن ، معتبرترین محصولات هستند ایالات متحده آمریکا با 82٪
اخبار مرتبط  کشاورزان برای حقوق صاحبان غذا برای همه واتسود است

دامنه گزارش:

  • در این گزارش بینشی از چگونگی ایجاد همه گیر کوروی ویروس در شکل دادن احساسات مصرف کننده در این کشور ارائه شده است برزیل و ایالات متحده آمریکا.
  • این یافته های کلیدی از پاسخ های این تحقیق را خلاصه می کند و بینشی در مورد چگونگی تطبیق مقصد و بازیگران صنعت برای پاسخگویی به نیازها و نیازهای متغیر ارائه می دهد.
اخبار مرتبط  فناوری های نوآورانه پردازش غذا: یک بررسی جامع در سال 2020

مزایای گزارش کلیدی:

  • دسترسی به نتایج داده های بررسی اولیه.
  • درک کنید که چگونه همه گیر کوروی ویروس نگرش مصرف کننده را تغییر می دهد.
  • ارزیابی کنید که چگونه می توانید برنامه ها و استراتژی های تجاری خود را تطبیق دهید تا بهتر بتوانید این نیازهای در حال تغییر را برآورده کنید.

موضوعات اصلی تحت پوشش:

  • آمریکایی ها و برزیلی ها به همان نسبت نگران COVID-19 هستند
  • برزیلی ها اعتماد به نفس یک محصول / خدمات ارزش بالایی دارند
  • برنامه سفر بین المللی و داخلی نیز به همین ترتیب تحت تأثیر قرار گرفته است
  • فرصتی وجود دارد که مشاغل بتوانند از بازاریابی رسانه های اجتماعی استفاده کنند
  • که در برزیل و ایالات متحده ، بررسی ها و وبلاگ های آنلاین اهمیت بیشتری کسب می کنند
  • مردم در هر دو بازار کمتر از رستوران های ناهار خوری کمتر بازدید می کنند
  • هنوز تقاضای کمی برای رستوران های فست فود / گاه به گاه وجود دارد
  • مصرف کنندگان می خواهند بدانند که شرکت ها در رابطه با COVID-19 چه کاری انجام می دهند
  • درباره بررسی
اخبار مرتبط  پیش بینی بازار طعم لبنیات آسیا و اقیانوسیه تا سال 2027

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/hvvknu مراجعه کنید

درباره ResearchAndMarkets.com
ResearchAndMarkets.com منبع اصلی جهان برای گزارش های تحقیق بین المللی بازار و داده های بازار است. ما آخرین اطلاعات را در مورد بازارهای بین المللی و منطقه ای ، صنایع کلیدی ، شرکتهای برتر ، محصولات جدید و آخرین روندها در اختیار شما قرار می دهیم.

Research and Markets همچنین خدمات تحقیقاتی سفارشی را ارائه می دهد که تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب را ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره + 1-917-300-0470 تماس بگیرید
برای تماس تلفنی در ایالات متحده آمریکا / CAN رایگان + 1-800-526-8630
برای ساعت های اداری GMT ​​با شماره + 353-1-416-8900 تماس بگیرید

فکس ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): + 353-1-481-1716

منبع و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com