تأثیر شیوع COVID-19 بر عملکرد بازار تیزهوشان مواد غذایی در سال 2020

DUBLIN، 15 مه 2020 / PRNewswire / – گزارش “Gifting مواد غذایی مصرف کننده و شرکت در ایالات متحده ، نسخه 7” اضافه شده است ResearchAndMarkets.com ارائه.

هدیه دهندگان مواد غذایی (مشتریانی که برای دیگران هدایای غذایی خریداری می کنند) نیمی از جمعیت را تشکیل می دهند. هدیه های غذا برای بسیاری از مناسبت های خاص مانند دادن شکلات به کسی در روز ولنتاین سنتی است. با این حال ، بازاریابان هدایای غذایی فرصت دارند تا به مصرف کنندگان جدید برسند و محصولات خود را برای مناسبت های روزمره و همچنین تعطیلات تبلیغ کنند. بیشتر مردم هدایای غذایی را تصور می کنند که گیرنده احتمالاً از این هدیه لذت می برد و از آن استفاده می کند ، به خصوص که هدیه های غذایی معاهده هایی است که بیشتر مردم معمولاً آنها را خریداری نمی کردند. بازاریابان همچنین باید از مزایای دیگر مواد غذایی مانند وسایل راحتی و توانایی در اختیار گروه ها یا افرادی قرار بگیرند که ترجیحات شخصی آنها مشخص نیست.

با تمرکز بر روی موارد بعدی – در کنار آوردن چندین دهه چشم انداز و تجزیه و تحلیل بازار مواد غذایی و آشامیدنی – هدیه مواد غذایی مصرفی و شرکتی با بینش هایی در مورد روند مصرف کننده ، رفتار و انگیزه های لازم برای کمک به تولید کنندگان هدیه مواد غذایی ، خرده فروشان ، شرکت های بسته بندی ، سرمایه گذاران و ارائه دهندگان خدمات ، چشم انداز مصرف کننده و فرصت های رشد در یک بازار رقابتی را سنجیده است.

اخبار مرتبط  گزارش بازار جهانی تامپون ها 2020

این گزارش پیش بینی ها و توصیه های عملی را ارائه می دهد که به منظور هدایت شرکت های مواد غذایی و آشامیدنی ، خرده فروشان ، ارائه دهندگان خدمات و سرمایه گذاران در تصمیم گیری های تجاری با ارائه داده ها و بینش در مورد بازار هدایای غذایی ارائه شده است.

تجزیه و تحلیل در این گزارش همچنین تأثیر شیوع COVID-19 بر عملکرد بازار تیزهوشان مواد غذایی در سال 2020 را نشان می دهد. خبر بد این است که حرکت امیدوارکننده بازار در سالهای اخیر تقریباً مطمئناً – اما به طور موقت – مانع شیوع این بیماری خواهد شد. خبر خوب این است که هدیه دادن مواد غذایی به طور منحصر به فرد در موقعیت بالقوه قرار گرفته است تا بتواند به عنوان یک منبع آسایش و مراقبت از آن استفاده کند ، زیرا بیشتر آمریکایی ها مسافت اجتماعی و خود قرنطینه را انجام می دهند.

ترکیب گسترده نظارت بر بازار مواد غذایی و آشامیدنی با بررسی های اختصاصی انجام شده در سال 2020 ، هدیه مواد غذایی مصرفی و شرکتی منبع خوبی برای درک کاملی از بازار تیزهوشان مواد غذایی ایالات متحده است. در این گزارش روندهای فعلی و مسیرهای آینده برای بازاریابی و خرده فروشی ، همراه با الگوهای مصرف کننده در بازار تیزهوشان مواد غذایی و بازار گسترده تر مواد غذایی و آشامیدنی ارزیابی شده است.

اخبار مرتبط  پروژه Dovetail برای والدین جوان کمک می کند

جتیزهوشان و هدیه های غذایی شرکت ها در دسترس بودن محصول را بررسی می کند. روند کانال های خرده فروشی را بررسی کرده و روندها و انگیزه های مصرف کننده را تحلیل می کند. تکمیل بررسی اختصاصی ناشر ، یک تجزیه و تحلیل گسترده از مطالعه ملی مصرف کنندگان سیمونز است ، که بر اساس تقریباً 25،000 پاسخ دهنده بزرگسال سالانه انجام شده است. این گزارش حاوی دهها جدول و نمودار عددی ، و همچنین عکس های بی شماری از محصولات است.

موضوعات اصلی تحت پوشش:

  • بولتن بازار مواد غذایی: ارزیابی اثرات همه گیر کوراو ویروس بر روی صنایع غذایی
  • خلاصه اجرائی
  • اندازه بازار و پیش بینی
  • موقعیت ها و فرصت ها
  • انواع هدایا و گیرنده های مواد غذایی
  • دلایل خرید و خرید نکردن هدایای مواد غذایی
  • فرکانس مواد غذایی و قیمت های خرید
  • توزیع خرده فروشی مواد غذایی
  • نوآوری و استراتژی های بازاریابی با هدایای غذایی
  • بسته بندی هدیه مواد غذایی
  • شرکت کنندگان در بازار هدایای غذایی و موقعیت یابی برند
  • ضمیمه
اخبار مرتبط  HONOR از ساعت هوشمند ناهموار و لپ تاپ با عملکرد بالا در IFA 2020 Pусский Polski Deutsch رونمایی کرد

شرکتها ذکر کردند

  • 1-800-Flowers.com
  • پخت من یک آرزو!
  • تنظیمات خوراکی
  • گدیوا
  • گلدبل
  • هری و دیوید
  • مزارع هچوری
  • هانی پخته ژامبون
  • گروه Lindt & Sprngli
  • هیچ چیز کیک بسته
  • Nuts.com
  • اوه آجیل و خشکبار
  • اوهایا استیک
  • پاپ کورنوپولیس
  • شرکت میوه
  • کارخانه پاپ کورن

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/9h77ar مراجعه کنید

درباره ResearchAndMarkets.com
ResearchAndMarkets.com منبع اصلی جهان برای گزارش های تحقیق بین المللی بازار و داده های بازار است. ما آخرین اطلاعات را در مورد بازارهای بین المللی و منطقه ای ، صنایع کلیدی ، شرکتهای برتر ، محصولات جدید و آخرین روندها در اختیار شما قرار می دهیم.

Research and Markets همچنین خدمات تحقیقاتی سفارشی را ارائه می دهد که تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب را ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره + 1-917-300-0470 تماس بگیرید
برای تماس تلفنی در ایالات متحده آمریکا / CAN رایگان + 1-800-526-8630
برای ساعت های اداری GMT ​​با شماره + 353-1-416-8900 تماس بگیرید

فکس ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): + 353-1-481-1716

منبع و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com