انتظار می رود صنعت جهانی نوشابه های گازدار تا سال 2026 به 551 میلیون دلار برسد

DUBLIN، 27 نوامبر 2020 / PRNewswire / – گزارش “تجزیه و تحلیل بازار نوشابه های گازدار جهانی” 2020 به ResearchAndMarkets.com ارائه.

انتظار می رود بازار جهانی نوشابه های گازدار به بازار برسد 551،667.29 میلیون دلار در سال 2026 با رشد CAGR 4.9٪ از 2018 تا 2026 رشد می کند. صنعت تولید نوشابه های گازدار شامل محصولات بطری مانند کولا ، نوشیدنی های گازدار با طعم میوه ، آب بطری گازدار و محصولات مختلف دیگر است. نوشیدنی های گازدار طعم گازدار دارند که از نظر مشتریان خوشایند است. این در طعم های مختلف موجود است که با افزودن طعم های مختلف و مواد شیرین کننده ایجاد می شود. این نوشیدنی ها برای رفع تشنگی همراه با یک وعده غذایی میل می شوند و همچنین به عنوان یک نوشیدنی خوشامدگویی اجتماعی مورد استفاده قرار می گیرند.

عواملی مانند توسعه در فن آوری های برچسب گذاری و بسته بندی و رشد توزیع در خرده فروشی رشد بازار را تحریک می کنند. اگرچه ، مقررات دقیق دولت مانع رشد بازار می شوند. علاوه بر این ، افزایش درآمد یکبار مصرف و جمعیت فرصت های بازار نوشابه های گازدار است.

بر اساس عطر و طعم ، بخش کولا در دوره پیش بینی رشد پر سود خواهد داشت ، به دلیل نگرانی های بهداشتی و استانداردهای ایمنی ، این نوشیدنی ها توسط نهادهای نظارتی مختلف در سراسر جهان تنظیم می شوند و بسیاری از مقررات را حفظ نمی کنند. بسیاری دیگر حاوی مواد مختلفی از جمله شیرین کننده های مصنوعی ، ویتامین ها ، عصاره های میوه ، مواد نگهدارنده و طعم ها و رنگ های اضافه شده و غیره هستند.

فروشندگان اصلی ذکر شده Pepsico Inc. ، Parle Agro ، Britvic PLC ، Suntroy Holdings Ltd. ، Kerry Group PLC ، Danone Group ، Cott Corporation ، Cadbury Schweppe ، Asia Brewery ، شرکت Coca-Cola ، Jones Soda Co ، Appalachian Brewing Company ، Tru Blu Beverages ، گروه Asahi و Keurig Dr Pepper Inc.

س Keyالات اصلی پاسخ داده شده در این گزارش:

  • چگونه این بازار از سال 2016 تکامل یافته است
  • برآورد اندازه بازار ، پیش بینی ها و CAGR برای تمام بخشهای ارائه شده در حوزه
  • تحولات کلیدی بازار و منابع مالی بازیگران اصلی
  • تجزیه و تحلیل فرصت برای تازه واردان
  • تجزیه و تحلیل SWOT از بازیگران اصلی
  • بازارهای با رشد سریع در دوره پیش بینی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند

عناوین اصلی تحت پوشش:

1 خلاصه داستان بازار

2 طرح کلی تحقیق
2.1 عکس فوری تحقیق کنید
2.2 روش تحقیق
2.3 منابع تحقیق
2.3.1 منابع تحقیقات اولیه
2.3.2 منابع تحقیق ثانویه

3 دینامیک بازار
3.1 رانندگان
3.2 محدودیت ها

4 محیط بازار
4.1 قدرت چانه زنی تأمین کنندگان
4.2 قدرت چانه زنی خریداران
4.3 تهدید جایگزین ها
4.4 تهدید به تازه واردان
4.5 رقابت رقابتی

5 بازار جهانی نوشابه های گازدار ، بر اساس نوع
5.1 مقدمه
5.2 غیر الکلی
5.3 الکل کمتر از 0.5٪
5.4 استاندارد
5.5 رژیم غذایی
5.6 کربناتهای با طعم میوه

6 بازار جهانی نوشابه های گازدار ، توسط کانال توزیع
6.1 مقدمه
6.2 عملکرد ماشین فروش
6.3 پمپ بنزین و فروشگاه های راحتی
6.4 خدمات غذایی و مکانهای آشامیدنی
6.5 بازارهای فوق العاده و بازرگانان عمومی
6.6 هایپر مارکت ها و خرده فروشان مستقل

7 بازار جهانی نوشابه های گازدار ، بر اساس نوع بسته بندی
7.1 مقدمه
7.2 بطری
7.3 قوطی

8 بازار جهانی نوشابه های گازدار ، توسط طعم
8.1 مقدمه
8.2 کولا
8.3 لیمو و آهک
8.4 نارنجی

9 بازار جهانی نوشابه های گازدار ، توسط جغرافیا
9.1 مقدمه
9.2 آمریکای شمالی
9.3 اروپا
9.4 آسیا و اقیانوسیه
9.5 آمریکای جنوبی
9.6 خاورمیانه & آفریقا

10 معیار استراتژیک

منظره 11 فروشنده
11.1 شرکت پپسیکو
11.2 Parle Agro
11.3 Britvic PLC
11.4 شرکت سانتروی هولدینگ گیم
11.5 گروه کری PLC
11.6 گروه دانون
11.7 شرکت کوت
11.8 Cadbury Schweppe
11.9 آبجوسازی آسیا
11.10 شرکت کوکاکولا
11.11 شرکت جونز سودا
11.12 شرکت آبجو سازی آپالاچی
11.13 نوشیدنی Tru Blu
11.14 گروه Asahi
11.15 Keurig Dr Pepper Inc

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/fsts58 مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با شماره تلفن +353-1-416-8900 تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com

بنیاد Barilla و Food Tank این رویداد را اعلام می کنند: “بازنشانی سیستم غذایی از مزرعه به چنگال

این رویداد به میزبانی بنیاد باریلا و فود تانک بصورت مجازی برگزار خواهد شد سه شنبه ، اول دسامبر، 8 صبح تا 11 صبح EST/2 بعد از ظهر تا 5 بعدازظهر CET و ثبت نام در اینجا باز است: http://bit.ly/ResettingFoodSystem

با نزدیک شدن به پایان سال پرآشوب و انتظار جهانیان برای نشست سیستم های غذایی 2021 سازمان ملل متحد ، کارشناسان برجسته کشاورزی ، غذا و تغذیه ، سیاست گذاران ، بازیگران بخش خصوصی ، سازمان های غیردولتی و جامعه مدنی در مورد فرصت تنظیم مجدد سیستم غذایی در طی یک دوره بحث خواهند کرد. کنفرانس نقطه عطف. این رویداد چگونگی تنظیم مجدد سیستم های غذایی با نیازهای انسان و مرزهای سیاره ای را برای انعطاف پذیرتر ، فراگیرتر و پایدارتر در پس از همه گیری همه گیر و فراتر از آن ، بررسی خواهد کرد.

این برنامه شامل موارد زیر خواهد بود:

  • سخنان خوش آمد گویی از گیدو باریلا.
  • افتتاحیه اصلی توسط اسماخان، سرآشپز و بنیانگذار ، دارجیلینگ اکسپرس ، با دانیل نیرنبرگ، رئیس تانک غذا.
  • پنل ها و سخنرانان خبره در:
    • نقش کشاورزان در تغذیه جهان؛
    • انتقال کشاورزی اروپا ؛
    • اقتصاد غذایی جدید ؛
    • آینده تجارت مواد غذایی
    • غذا و تقاطع فناوری ؛
    • جنبه های بهداشتی غذا؛
    • ایجاد یک سیستم غذایی جدید و پایدار.
  • سرآشپزهای مشهور جهان در مورد تجربه ناهار خوری و غذا خوردن پس از کوید صحبت می کنند.

با گذشت 10 سال برای پایان گرسنگی ، فقر و نابرابری ، سیستم های غذایی زیربنای همه 17 SDG سازمان ملل متحد برای سال 2030 هستند. با استفاده از روابط بین نحوه تولید ، خرید ، فروش و خوردن غذا ، می توان از سالم تر ، مرفه تر حمایت کرد. و تحقق بخشیدن به زندگی

بلندگوهای برجسته عبارتند از:

  • دن باربر، سرآشپز و مالک مشترک ، Blue Hill و Blue Hill در Stone Barns
  • امیلی ما، سرب ، سیستم های غذایی ، X (کارخانه تولید ماه) ، Alphabet (شرکت مادر گوگل)
  • Janusz Wojciechowski، کمیساریای کشاورزی در اروپا
  • سارا بلیچ، استاد سیاست بهداشت عمومی در دانشکده بهداشت عمومی هاروارد چان در گروه سیاستگذاری و مدیریت بهداشت

نتیجه یک سری پیشنهادات ارائه شده به اجلاس سیستمهای غذایی سازمان ملل خواهد بود.

عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1343886/ بازنشانی_سیستم_غذای_از_مزارع_به_فورك.jpg
آرم – https://mma.prnewswire.com/media/1343887/Barilla_Center_for_Food_and_Nutrition_Logo.jpg

منبع بنیاد باریلا

SBA به منظور حمایت از فروش بین المللی محصولات K ، میزبان “نمایشگاه جهانی تأمین منابع جهانی جایزه سئول 2020” است

  • تطبیق BIZ 25 (چهارشنبه) ، 26 ام (پنجشنبه) “نمایشگاه جهانی منبع یابی سئول 2020”
  • بیش از 170 خریدار از چین، ژاپن، فرانسه، و کره با 400 برنده جایزه کره شرکت کرده و جلسات مشاوره برگزار خواهد کرد
  • بسیاری از رویدادها از جمله بازاریابی شبکه های اجتماعی با تأثیرگذاران SNS برای حمایت از شرکت های کوچک و متوسط ​​برای ورود به بازارهای بین المللی در بحبوحه سقوط اقتصادی به دلیل COVID-19.

سئول، کره جنوبی، 26 نوامبر 2020 / PRNewswire / – دولت شهر سئول و آژانس تجاری سئول (SBA ، مدیر عامل شرکت) جانگ یونگ-seung) ، نیروی محرکه مشاغل جدید ایجاد شده در سئول، از برنامه “نمایشگاه جهانی تأمین منابع جهانی جایزه سئول 2020” ، یک مشاوره صادراتی در مقیاس بزرگ که برای ارتقا حمایت از تجارت کوچک و متوسط ​​در کره که مستقیماً تحت تأثیر COVID-19 قرار گرفتند ، طراحی شده است ، خبر داد. این رویداد از خریداران بین المللی و کره ای دعوت خواهد شد و در قالب های غیر آفلاین برگزار می شود.

به دنبال اعلامیه تحت پوشش Hankyung.com ، نمایشگاه در شهر اژدها سئول برگزار می شود. خریداران بین المللی که در خارج از کره زندگی می کنند از طریق آنلاین و خریداران از کره برای کاهش COVID-19 از طریق آفلاین شرکت می کنند.

در نمایشگاه ، بیش از 120 خریدار در جلسات مشاوره B2B و آزمایش نمونه با بیش از 400 شرکت شرکت کننده که محصولاتشان برنده جایزه سئول بوده اند ، به دلیل تقسیم مشخص نصب شده در هر میز مشاوره ، شرکت خواهند کرد.

برای پذیرش خریداران بین المللی که به دلیل COVID-19 نمی توانند وارد کره شوند ، SBA در حال حاضر از 14/9 (دوشنبه) تا 20/11 (جمعه) از رویدادهای مشاوره آنلاین صادرات در مرکز بین المللی تدارکات SBA برخوردار است.

طی ماه های گذشته ، 50 خریدار بین المللی بیش از 400 جلسه با مشاغل کوچک و متوسط ​​از طریق آنلاین داشته اند. این رویدادها از طریق ارائه جلسات پیگیری تا زمان انجام معاملات تجاری ، از شرکت هایی که امکان پذیرش معاملات را دارند پشتیبانی می کند.

حدود 400 شرکتی که محصولاتشان برنده جوایز سئول شده اند در “نمایشگاه جهانی منبع یابی سئول 2020” شرکت خواهند کرد تا با بیش از 170 خریدار از 16 کشور در سراسر جهان مشاوره صادرات از جمله چین، ژاپن، فرانسه، اندونزی، و اسپانیا.

محصولاتی که جوایز سئول را دریافت کرده اند نشان دهنده 8 حوزه است از جمله: زیبایی ، زندگی ، کامپیوتر / الکترونیک / دیجیتال ، کودکان / بارداری / اسباب بازی ، لوازم جانبی مد ، ورزش / اوقات فراغت / مسافرت ، لوازم التحریر / سرگرمی / خودکار / شخصیت / حیوان خانگی و غذاها. جوایز گرانبهای سئول ، که از سال 2016 آغاز شده است ، فقط به محصولات برجسته روزانه اعطا می شود که توسط پزشکان و متخصصان لجستیک با دقت ارزیابی می شوند. محصولات جایزه سئول در میان بسیاری از خریداران محبوب هستند زیرا اعتبار آنها از طریق آزمایشات کمی و کیفی مرتبط با جایزه سئول ثابت شده است.

نمایشگاه جهانی جایزه سئول جایزه خریداران را از طریق شرکت های شخص ثالث دعوت نکرده است. در عوض ، از شبکه خود SBA استفاده می کند که در طول زمانی ایجاد شد که SBA پیشگام مسیر فروش مشاغل کوچک و متوسط ​​بود. میزبانان نمایشگاه برای دعوت از خریداران و فروشندگان از سراسر جهان با کمیته توسعه بازار جهانی ، اختصاص داده شده به ایجاد مسیر فروش بین المللی برای مشاغل کوچک و متوسط ​​، همکاری خواهند کرد. این امر منجر به مشارکت بسیاری از خریداران بسیار علاقه مند می شود که ایمان زیادی به محصولات برنده جایزه سئول دارند.

مشاوره تطبیق فرصتی را برای اطمینان از یک معامله تجاری جذاب از طریق خدمات مشاوره ای سفارشی فراهم می کند. ابتدا جلسه قبل از تطبیق در مورد محصولی که خریدار به آن علاقه مند است قبل از تنظیم برنامه مشاوره ارائه می شود. انتظار می رود این خدمات رضایت هر مشاغل را افزایش دهد و امکان تأمین نیازهای یکدیگر را فراهم کند و منجر به احتمال بیشتری برای رسیدن به معامله شود.

علاوه بر این ، نمایشگاه با تأثیرگذاران SNS کره ای و شخصیت های چینی TikTok برای تبلیغ محصولات زیبایی و سایر محصولات از مشاغل کوچک و متوسط ​​همکاری خواهد کرد.

از آنجا که وضعیت COVID-19 به سرعت در حال تغییر است ، این رویداد مطابق با سطح دوم راهنمای فاصله اجتماعی برگزار می شود. کمتر از 100 نفر در هر طبقه (فضاهای داخلی) مجاز هستند. این فاصله برای هر 4 نفر 1 نفر را امکان پذیر می کندمتر2، و تقسیم کننده واضح در هر میز مشاوره و دستور ماسک اجرا خواهد شد.

علاوه بر این ، متخصصان نظافت فضای قبل و بعد از هر رویداد را سالم سازی می کنند و به طور مداوم مناطق با ترافیک بالا را برای به حداکثر رساندن تلاش برای کاهش و ارتقا promote فروش بین المللی مشاغل کوچک و متوسط ​​، پاکسازی می کنند.

“از آنجا که COVID-19 دوباره در حال شروع است ، بسیاری از مشاغل کوچک و متوسط ​​فروش کندی را تجربه می کنند. ما معتقد بودیم که در هر خطری فرصت هایی وجود دارد. ما انتظار داریم محصولات برجسته K ما از جمله محصولات بهداشتی با ملاقات با خریداران عالی در بازارهای بین المللی برتری داشته باشند” ، گفت کیم یونگ سانگ، رئیس بازاریابی SBA بخش

منبع Hankyung.com

جدول فعالیت های ONIGIRI ACTION برای دو نفر 900000 وعده غذایی با 200000 پست عکس عکس توپی برنج “Onigiri” در 31 روز ارائه می دهد

نیویورک، 26 نوامبر 2020 / PRNewswire / – جدول دو نفر (TFT) ایالات متحده آمریکا، یک سازمان غیر انتفاعی با هدف مقابله با چاقی و گرسنگی در جهان ، ششمین کمپین اجتماعی سالانه خود را با نام ONIGIRI ACTION برگزار کرد. این کمپین ، به یادبود روز جهانی غذا ، در سراسر ماه اکتبر برگزار شد. سازمانهای حامی مالی به ازای هر عکس از onigiri که به وب سایت کمپین یا رسانه های اجتماعی با #OnigiriAction ارسال شده ، پنج وعده غذایی در مدرسه به کودکان نیازمند در سراسر جهان اهدا می کنند.

در مجموع 202143 عکس فقط در طی 31 روز ارسال شده است – TFT 900،000 وعده غذای گرم در مدارس را با ارسال از 31 کشور ارائه می دهد. این می تواند به حداکثر تعداد وعده های غذایی مدرسه برسد تا در آخرین روز از این کمپین پشتیبانی شود. در ایالات متحده ، یک تک 25 سانت کمک مالی می تواند برای تهیه وعده های غذایی مقوی بیشتر در محله های محروم از نظر اقتصادی اجتماعی با افزودن سبزیجات و میوه های تازه استفاده شود. TFT یک وعده غذایی را برای یک کودک در مدرسه تأمین می کند آفریقای شرقی و آسیا با همان 25 سانت کمک مالی

هشت عکس “بهترین جوایز Onigiri 2020” برای بزرگداشت این موفقیت انتخاب شد. عکس ها را می توان در اینجا یافت: https://onigiri-action.com/fa/.

سازمان های حامی مالی: جی سی سی صندوق / اتاق بازرگانی و صنایع ژاپن از نیویورک، JFC International / Nishiki ، بنیاد JCAW ، Zojirushi America ، San-J ، ITOCHU International ، SMBC Global Foundation ، Misuzu Corporation ، MUFG Union Bank ، N.A. ، Sumitomo Corporation of America ، Mishima Foods ایالات متحده آمریکا.، فقط یک کتاب آشپزی ، BentOn ، Onigilly ، آبی آفتابی، عموسوبی

رویدادها و همکاری در سراسر ایالات متحده: Onigiri Action 2020 با تمرکز بر رویدادهای مجازی بی نظیر بوده است. این مشارکت را به گروههای بزرگتر و متنوع تری در سراسر کشور گسترش داده است.

بنیاد ژاپن در لس آنجلس بزرگترین رویداد onigiri مجازی را با حدود 100 شرکت کننده با دعوت از یک برنج پنج ستاره ای میزبانی کرد. دانش آموزان دبستان Wonderland “کیت های عملیاتی Onigiri” را که شامل مواد اولیه و مواد اولیه ساخت Onigiri به عنوان بخشی از کلاس آموزش مواد غذایی با الهام از ژاپن TFT دریافت کردند. کیت ها از طریق همکاری جدید بین TFT تهیه شده اند ایالات متحده آمریکا، وزارت زراعت ، جنگلداری و شیلات از ژاپن و سازمان تجارت خارجی ژاپن (JETRO) لس آنجلس.

بسیاری از مدارس در سراسر ایالات متحده رویدادهای جالب ONIGIRI ACTION را ترتیب دادند. دانش آموزان برای مقابله با چالش رسیدن به گرسنگی صفر برخاستند. مواد لازم برای شرکت در ساخت onigiri مجازی به دانشجویان تحویل داده شد. JFC International سخاوتمندانه برنج نیشیکی و غذاهای میشیما را اهدا کرد ایالات متحده آمریکا چاشنی برنج؛ بنیاد JCAW و MUFG Union Bank ، NA ، در کلاسها شرکت کردند. همچنین از همه حامیان مالی برای حمایت از این رویدادها تشکر می کنیم.

Sumitomo Corporation of America یک رویداد مجازی برگزار کرد که در آن کارمندان در سراسر ایالات متحده و آمریکای جنوبی متصل به ایجاد onigiri خلاق برای حمایت مستقیم از مدارس محلی در محله های نزدیک دفاتر آنها.

موسسه مطالعات ژاپنی Edwin O. Reischauer (RIJS) در دانشگاه هاروارد اقدام Onigiri را از طریق روشی خلاقانه گسترش داده و “جایزه بهترین تیم” را برای سال 2020 دریافت کرده است. کارکنان و دانشجویان با دعوت از سازمانها و اعضا برای “پرداخت آن” با ارسال بیشتر onigiri در شبکه های اجتماعی ، از مشارکت Onigiri Action الهام گرفتند.

انجمن فارغ التحصیلان برنامه تبادل و آموزش ژاپن ایالات متحده (JETAA) یک رویداد مهیج Cook-Along را با حضور گوچیسو / Gourmet Onigiri (“oishii”) خوشمزه برگزار کرد.

در سال 2020 ، تعداد بیشتری از خانوارها با مشکلات اقتصادی روبرو هستند و ناامنی غذایی به دلیل همه گیر شدن بیماری افزایش یافته است. #OnigiriAction با ارائه وعده های غذایی سالم در مدرسه و آموزش غذا برای مقابله با مسائل مهم بهداشتی در مرحله اصلی قرار می گیرد.

درباره جدول برای دو ایالات متحده آمریکا: TFT یک سازمان 501 (c) (3) است که با تهیه وعده های غذایی در مدرسه به کودکان نیازمند و آموزش تغذیه سالم به دانش آموزان از طریق برنامه منحصر به فرد آموزش غذا Wa-Shokuiku – یاد بگیرید ، به مسائل مربوط به گرسنگی و چاقی می پردازد. پختن. ژاپنی بخورید!

مخاطب:
توری سیلورستون
[email protected]

پرونده های مرتبط

PressRelease_OnigiriAction2020_result_final.pdf

OnigiriAction2020_CampaignResults.jpg

تصاویر مرتبط

onigiri-action-photo-Award-2020.jpg
جایزه عکس ONIGIRI ACTION 2020
از میان همه عکسهای عالی ، بهترین عکسهای Onigiri اهدا شد.

لینک های مربوطه

ONIGIRI ACTION 2020

صفحه فیس بوک

جدول منبع برای دو نفر ایالات متحده آمریکا

SharkNinja با 95٪ مواد بسته بندی قابل بازیافت در سرتاسر خط ، برنامه های پایداری را تسریع می کند

NEEDHAM ، توده، 25 نوامبر 2020 / PRNewswire / – SharkNinja ، رهبر نوآوری در لوازم خانگی ، امروز اعلام کرد که 98٪ محصولات در سراسر شرکت در حال حاضر با بسته بندی ساخته شده از 95٪ مواد قابل بازیافت عرضه می شوند – فقط یک سال پس از تعیین هدف بلند پروازانه انتقال به مواد کامل قابل بازیافت. با سرعت بالا ، SharkNinja این طرح را با استفاده از دامنه گسترده و مقیاس خود برای ایجاد تغییرات فوری در کل شرکت و همچنین زنجیره تامین خود ، به یک اولویت اصلی جهانی تبدیل کرد.

به عنوان بخشی از تعهد این شرکت برای کمک به محافظت ، بازیابی و دوباره پر کردن مهمترین منابع محیط زیست ، SharkNinja با ذینفعان داخلی ملاقات کرد تا یک چشم انداز استراتژیک در مورد کاهش تأثیرات زیست محیطی ایجاد کند ، در حالی که هنوز برای مصرف کنندگان خود بی وقفه نوآوری دارد. چشم انداز استراتژیک طولانی مدت شرکت بر سه رکن اصلی متمرکز خواهد شد. 1) بسته بندی 2) آب و هوا و انرژی و 3) کاهش ضایعات.

“تعهد SharkNinja به پایداری در سراسر شرکت ما نفوذ می کند ، از طریق اقدامات داخلی ما و منافع شخصی همکار ما ، برای اطمینان از اینکه ما برای کره زمین خوب کار می کنیم ،” مارک باروکاس، رئیس جمهور ، SharkNinja گفت. “ما معتقدیم که بیشترین فرصت های تأثیرگذاری و افزایش سرمایه گذاری در نحوه طراحی محصولات و استفاده از زنجیره تأمین ماست – این فرصت ها مستقیماً با تمرکز ما در از بین بردن دستی ناکارآمدی ها و خط لوله نوآوری ما در ارتباط است. اطمینان از اینکه بازیافت بسته بندی ما به راحتی قابل بازیافت است فقط یکی از فرصتهای زیادی که برای ایجاد تغییر معنادار در کاهش ضایعات و تأثیر مثبت بر زندگی مردم در هر خانه در سراسر جهان خواهیم داشت. ”

درست به مناسبت فصل شلوغ تعطیلات ، SharkNinja مواد بسته بندی پایدار جدیدی را به کار گرفته است. این انتقال کمک می کند تا مصرف کنندگان به ایجاد استفاده مدور از مواد کمک کنند. تغییرات بسته بندی شامل موارد زیر است:

  • استفاده از محافظ های تفاله قابل بازیافت به جای فوم پلی استایرن
  • 95٪ جعبه های مقوایی قابل بازیافت و بازیافت پس از مصرف
  • جوهر غیر نفتی (بر پایه سویا) روی بسته بندی محصول

علاوه بر این ، SharkNinja در تلاش است تا تمام مواد پایه پلاستیکی را با راه حل های پایدار مانند اکتشاف کاغذ و محلول های زیست تخریب پذیر جایگزین کند.

طی سال گذشته ، SharkNinja تلاش کرده است تا استراتژی پایداری جهانی خود را شکل دهد و تغییرات مهمی مانند کاشت 20،000 درخت (18،000 در پرو و 2000 در انگلستان) و بدین ترتیب به خنثی شدن کربن در این کشور دست می یابیم انگلستان. SharkNinja همچنین با همکاری شرکای خود اقدام به بازسازی و فروش مجدد مدل های قبلی محصولات متعلق به خود می کند و از این طریق به تعهدات خود در اقتصاد دایره ای کمک می کند. از آنجا که این شرکت به دنبال این است که به دنبال شیوع بیماری با خیال راحت به مقر خود بازگردد ، SharkNinja همچنین یک طرح کمپوست زباله مواد غذایی و همچنین غلاف های یکبار مصرف قهوه و بطری های آب را از بین برد.

اطلاعات بیشتر در مورد شیوه های پایداری SharkNinja در ماه های آینده در SharkNinja.com در دسترس خواهد بود.

درباره SharkNinja
SharkNinja رهبر نوآوری در صنعت لوازم خانگی و خالق مارک های خانگی آشنا Shark® و Ninja® است. SharkNinja جدیدترین فناوری نوآورانه با کاربرد آسان را با مجموعه ای از راه حل های درحال توسعه شامل محصولات تمیز کردن و مراقبت از منزل کوسه و لوازم آشپزخانه Ninja® ارائه می دهد. محصولات در خرده فروشی های بزرگ و از طریق توزیع کنندگان در سراسر جهان به فروش می رسند. Ninja و Shark علائم تجاری ثبت شده SharkNinja Operating LLC هستند. برای اطلاعات بیشتر به سایت sharkninja.com مراجعه کنید.

SOURCE SharkNinja

تشک قیمت 1/2 میامی ارائه دهنده 75٪ تخفیف تشک با نام تجاری برای جمعه سیاه

میامی، 25 نوامبر 2020 / PRNewswire / – در این فصل تعطیلات راحت باشید تشک قیمت 1/2 از میامی (305Beds.com). فروشگاه ملافه با نام تجاری لوکس با تخفیف میامی بیش از 1000 تشک نام تجاری نامی را که اخیراً ساخته شده است ، در خود جای داده است. تشک های مارک Big name برای Black Friday 75 درصد تخفیف دارند. هر تشک فروخته شده با ضمانت 1 تا 4 ساله در برابر خرابی مکانیکی همراه است. بودجه و تحویل رایگان همان روز نیز در دسترس است. مشتریان می توانند فصل تعطیلات را آغاز کرده و با راحتی و آرامش در سال جدید شروع کنند.

تشک قیمت 1/2 سابقه نه تنها متخصص در خرید مستقیم از تولید کننده ، بلکه در ارائه خدمات عالی به مشتری نیز دارد. تشک Price 1/2 برخلاف رقبای خود ، مرکز پاکسازی نیست. این یک تمایز اصلی برای تشخیص ، خواب آلوده به کیف پول در سراسر است میامی شمالی. موجودی آنها تازه و جدید است. به عنوان یک خروجی واقعی کارخانه ، تشک 1/2 Price تشک هایی را برای هر مشتری جویای معامله حمل می کند: شرکتهای جدید کاملاً جدید ، شرکتها ، شرکتهای کوسن ، پلاسها ، اولترا پلاسها ، تاپ های یورو ، تاپ بالش ، تاپ های فوق العاده بالش ، مموری فوم و هیبریدها و همچنین فنرهای جعبه ای برای این پشتیبانی اضافی. در تشک قیمت 1/2 ، نمایشگاه و سهام به طور یکسان بدون بازگشت مشتری و رد خرده فروشان غول پیکر در نزدیکی است. در عوض ، مشتریان مارک های مطلوبی مانند سرتا رویا پناهگاه ، فاستر ، تمپر پدیک ، سیمونز ، و سیمونز Beautyrest– و دوباره ، همه تشک های جدید هر بار.

همچنین می توان در اینجا از طریق اینترنت خرید کرد فروشگاه تشک قیمت 1/2.

پس انداز کنید و مشکلی ایجاد نکنید: تشک قیمت 1/2 از فروشندگان استخدام نمی کند که مستقیماً از کارخانه سازنده کمیسیون دریافت می کنند. هرکسی که درب را می زند از میدان های خالی فروش در امان است. آنچه به آنها قول داده شده خواب راحت است (و این ضمانت را فراموش نکنید)! چه پرسنلی خوش برخورد و باتجربه میکند آوردن یک توصیه مفید و تخصصی برای نوع تشک مناسب برای نیازهای مشتریان است. اعضای کارکنان وظیفه خود را پیدا می کنند که یک تشک دست ساز و فنر جعبه ای ایده آل برای هر مشتری پیدا می کنند – یا شاید به آنها کمک کند تا از انتخاب گسترده ای از مبلمان کلاسیک فروشگاه نیز استفاده کنند. خرید یک تشک جدید ممکن است فقط به سایر مبلمان و دکوراسیون منازل نیز نیاز داشته باشد.

تأمین مالی آسان با Snap ، Synchrony یا Acima

مجموعه مبلمان را در مطالعه کنید تشک قیمت 1/2 از میامی. پیشنهادات شامل اتاق خواب ، اتاق نشیمن ، اتاق غذاخوری ، دفتر خانه و مجموعه های تفریحی برای یک تجربه کامل در خانه است. قطعات لهجه ای ، مانند صندوق عقب ، میزهای سینی ، صفحه نمایش ، جا کفشی ، کارهای هنری و حتی ساعتهای پدربزرگ نیز در دسترس هستند. به وب سایت فروشگاه به آدرس www.305beds.com مراجعه کنید و یک برنامه ریز طراحی اتاق رایگان را امتحان کنید تا به آنها کمک کند تا اتاق به اتاق طراحی و به روزرسانی مجدد خانه خود را تجسم کنند.

برای اطلاعات بیشتر ، مراجعه کنید www.305beds.com. درباره معاملات جمعه سیاه س Inال کنید. زنگ زدن (305) 685-1238.

13900 NW خیابان هفتم میامی ، فلوریدا 33168

فروشگاه در روز شکرگذاری بسته است فروشگاه جمعه سیاه باز است 10 تا 7 عصر.

تصاویر مرتبط

پرسیدن-درباره-سیاه-جمعه-معاملات. png
درباره معاملات جمعه سیاه سquال کنید. با شماره 305-685-1238 تماس بگیرید.

منبع تشک نیم بها از میامی

یک فصل بازپرداخت برای انسان دوستانه و بی رحمانه LUXIE Beauty طبیعی می آید

CAMPBELL ، کالیفرنیا، 25 نوامبر 2020 / PRNewswire / – کمک های مالی به صندوق جهانی حیات وحش، سن خوزه پناهگاه بانوان تیم شهر، و مجازی دومین بانک غذایی مواد غذایی، برترین برند زیبایی ، لوکسی، پیروی از فرقه خود را از طریق یک تعهد ثابت قدم به بازپس گیری. به افتخار اهدای روز سه شنبه ، LUXIE در حال بازپرداخت محلی برای پناه دادن به زنان در تیم سن خوزه است و قلم موهای زیبایی را برای زنان مبارزه با عدم امنیت غذایی ، بی خانمانی ، خشونت خانگی و سایر شرایط و رفتارهای ناتوان کننده زندگی رها می کند.

مدیر عامل شرکت توضیح می دهد: “وقتی خوب به نظر می آیید ، احساس خوبی خواهید داشت.” کانور رایلی. “ما همه روزه تلاش می کنیم تا تعهد خود را نسبت به جوامع خود بیشتر بدانیم ، زیرا می فهمیم که بسیاری از منابع لازم برای به نظر رسیدن و احساس بهترین حالت را ندارند. کمک به دیگران برای بالا بردن اعتماد به نفس ، به ویژه در این شرایط دشوار ، واقعاً مهم است.”

LUXIE Beauty همچنین به طور عمده در بانک غذای دوم برداشت محصول شرکت می کند و وعده های غذایی را در طول سال به افراد نیازمند ارائه می دهد. رایلی می گوید: “ما در LUXIE بسیار سپاسگزاریم كه می توانیم به سازمانهایی كه در جهت انجام كارهای خوب تلاش می كنند و به افراد نیازمند كمك می كنیم كمك كنیم ، كمك كنیم و كمك كنیم. .

این تیم حتی برای کمک به حفاظت از اقیانوس ها با صندوق جهانی حیات وحش (WWF) همکاری کرده است و اخیراً آزمایش الیاف مصنوعی ساخته شده از منابع تجدید پذیر مانند بامبو ، قهوه و نشاسته ذرت را برای محصولات خود آغاز کرده است. کشف کردن لوکس مجموعه کاملی از ابزارهای زیبایی وگان ، بدون آلرژن بصورت آنلاین در LuxieBeauty.com و در راس خرده فروشان ایالات متحده مانند Anthropologie ، Macy’s ، Nordstrom و Revolve. درباره تعهد مداوم این شرکت در زمینه حفاظت از محیط زیست و دسترسی به جامعه ، از جمله کمک های مالی به صندوق دفاع حقوقی NAACP ، کمپین صفر ، ACLU ، پروژه بازپس گیری بلوک و طرح قانون ، بیشتر بدانید. دنبال کردن لوکسی در InstagramLuxieBeauty برای جدیدترین آموزشهای زیبایی و محصولات منتشر شده در این تعطیلات.

درباره لوکسی:

از سال 2014 ، LUXIE از یک مارک indie به یک پدیده جهانی تبدیل شده است که مورد علاقه بسیاری از تأثیرگذاران آمریکایی و دوستداران زیبایی است. این شرکت بنیانگذار زن با تهیه بهترین اجزای مختلف از سراسر جهان ، یکی از اولین برس های آرایش وگان با عملکرد بالا ، بدون ظلم و 100٪ را تولید کرد. امروزه مجموعه کامل آنها مجموعه وسیعی از ابزارهای زیبایی چند منظوره را در اختیار شما قرار می دهد که طراحی زیبا و قابلیت حل مسئله را ترکیب می کند ، از جمله قلم موهای ساخته شده با موهای نرم و مصنوعی برتر. دفتر مرکزی آن در سان خوزه ، کالیفرنیا، LUXIE در خرده فروشی های سراسر قاره آمریکا موجود است ، اروپا، و آسیا. مدیر عامل شرکت کانور رایلی و رئیس هیئت مدیره کلودیا پوچیا – معروف به خاطر کار با Shiseido ، Bare Escentuals ، Stila و لورا مرسیه – تیم لوکسی دائماً در تلاش بی وقفه برای تحقق کمال بی عیب و نقص نوآوری می کند. آنها تلاش می کنند تا با خرده فروشان استثنایی ، تأثیرگذاران و رهبران صنعت که ارزشهای اصلی محیطی و اجتماعی خود را دارند ، همراه با اشتیاق اصیل برای محصولات زیبایی نسل آینده ، شریک شوند. اطلاعات بیشتر در LuxieBeauty.com و در اینستاگرامLuxieBeauty دنبال کنید.

تماس با رسانه:
جسیکا کوپاچ
805.570.2599
[email protected]

SOURCE LUXIE زیبایی

به موقع برای فصل خرید در تعطیلات با کلارنا شریک شوید

نیویورک، 25 نوامبر 2020 / PRNewswire / – کلارنا ، پیشرو در ارائه دهنده پرداخت جهانی و خدمات خرید ، و خرده فروش پوشاک مد Express ، Inc (NYSE: EXPR) امروز همکاری خود را اعلام کرد تا مشتریان بتوانند سبک های Express مورد علاقه خود را از تعطیلات جدید خریداری کنند. 20 مجموعه با چهار پرداخت برابر و بدون بهره کلارنا – درست در زمان اوج فصل خرید تعطیلات.

وی گفت: “همکاری با کلارنا به ما امکان می دهد سهولت و انعطاف پذیری پرداخت های جایگزین را در این فصل از تعطیلات به مشتریان خود ارائه دهیم.” برایان سیوالد، معاون ارشد رئیس جمهور ، تجارت الکترونیکی در اکسپرس. “شما ممکن است بگویید که این روش ما برای کمک به کمی تعطیلات تر است.”

در اوایل این ماه اکسپرس و کلارنا کمپین تعطیلات “Express Cheer” را آغاز کردند. هر هفته از طریق 21 دسامبر، شرکت ها 100 جایزه اهدا می کنند 100 دلار کارت های هدیه به مشتریانی که هنگام چک کردن در Express.com از کلارنا استفاده می کنند – در مجموع برای 700 برنده ، از جمله یک برنده جایزه بزرگ که یک جایزه دریافت می کند. 1000 دلار کارت هدیه سریع

وی گفت: “مشتریان Express.com اکنون با استفاده از گزینه پرداخت انعطاف پذیر هنگام پرداخت می توانند کنترل مالی بیشتری در فصل خرید شلوغ تعطیلات داشته باشند.” دیوید سایکس، رئیس ایالات متحده در کلارنا. “ما مخصوصاً خوشحالیم که از طریق این کمپین Express Cheer با خریداران جدید و موجود درگیر می شویم و در این فصل لذت بیشتری می آوریم.”

کلارنا رهبر جهانی خرید در حال حاضر است ، گزینه های بعدی و آینده خرید را پرداخت کنید. کلارنا با بیش از 90 میلیون مشتری و بیش از 200000 شریک خرده فروشی در سراسر جهان ، انعطاف پذیری و کنترل پرداخت را در اختیار مشتریان قرار می دهد در حالی که از طریق پلت فرم تجارت الکترونیکی و برنامه خرید ، روش صاف تری برای خرید و پرداخت ایجاد می کند. Express.com آخرین خرده فروشی است که به شبکه شریک خرده فروشی کلارنا در ایالات متحده پیوسته است ، که در ماه های اخیر با افزودن مارک های متعدد جدید جهانی به سرعت رشد کرده است.

درباره کلارنا

خرید را روان می کنیم. با استفاده از کلارنا ، مصرف کنندگان می توانند اکنون خرید کنند و بعداً هزینه پرداخت کنند ، بنابراین می توانند آنچه امروز نیاز دارند را بدست آورند. پیشنهادات کلارنا به مصرف کنندگان و خرده فروشان شامل پرداخت ها ، خریدهای اجتماعی و امور مالی شخصی است. بیش از 200000 شریک خرده فروشی ، از جمله H&M ، Macys ، IKEA ، Expedia Group ، Samsung ، ASOS ، Peloton ، Abercrombie & Fitch ، Nike و AliExpress ، تجربه ابتکاری خرید کلارنا را به صورت آنلاین و فروشگاهی امکان پذیر کرده اند. کلارنا در رتبه پنجم لیست CNBC Disruptor 50 سال 2020 قرار دارد ، دارای با ارزش ترین فین تک در سال است اروپا با ارزیابی از 10.65 میلیارد دلار، و یکی از بزرگترین فن آوری های خصوصی در سطح جهان است. کلارنا در سال 2005 تاسیس شد ، بیش از 3500 کارمند دارد و در 17 کشور فعال است. برای اطلاعات بیشتر به klarna.com مراجعه کنید.

درباره اکسپرس

اکسپرس یک نام تجاری مدرن ، متنوع ، دو جنسیتی و لوازم جانبی است که به افراد کمک می کند تا برای هر روز و هر موقعیتی لباس بپوشند. اکسپرس در سال 1980 با این ایده که سبک ، کیفیت و ارزش را باید در یک مکان پیدا کرد ، همیشه یک مارک تجاری حال حاضر بوده و برخی از مهمترین و ماندگارترین روندهای مد را ارائه می دهد. Express با هدف ایجاد اعتماد به نفس و الهام بخشیدن به بیان خود از طریق طراحی و نمای تجاری که بهترین های حال حاضر را برای قابلیت انعطاف پذیری در زندگی واقعی ارائه می دهد.

این شرکت بیش از 500 فروشگاه خرده فروشی و خروجی کارخانه در ایالات متحده و پورتوریکو، و همچنین یک فروشگاه آنلاین. Express ، Inc با نماد EXPR در NYSE معامله می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر ، به سایت www.express.com مراجعه فرمایید.

روابط رسانه ای کلارنا
[email protected]

Express Media Contact
لورن فاستر
[email protected]

متیو اونز
[email protected]

این اطلاعات توسط Cision http://news.cision.com برای شما آورده شده است

فایلهای زیر برای بارگیری در دسترس هستند:

منبع Klarna Bank AB (ناشر)

بیش از 41.6 میلیون $ در دارایی های فروخته شده از طریق HiBid.com گذشته هفته؛ پیشنهادات برای وسایل نقلیه ، لوازم رستوران ، جواهرات و موارد دیگر باز است

16 تا 22 نوامبر نکات برجسته HiBid.com
درآمد حراج ناخالص: 41،666 دلار، 656 (دلار آمریکا)
حجم ناخالص کالا: 61،984 دلار، 477 (USD)
تعداد زیادی فروخته شده: 423،674
حراجی های آنلاین: 1،116
حراج های پخش وب: 96
پیشنهاد دهندگان متوسط ​​در روز: 833،000
میانگین پیشنهادات در روز: 1.37 میلیون

حراجهای فعلی
آنچه در زیر می آید نمونه ای از مزایده های داغ است که در حال حاضر در HiBid.com ذکر شده است ، جایی که افراد این فرصت را دارند که طیف وسیعی از کالاها از جمله اتومبیل ، وسایل نقلیه توقیف شده ، تجهیزات نانوایی و رستوران ، وسایل روشنایی و موارد دیگر را پیشنهاد دهند. همچنین در این هفته حراج آنلاین خیریه درخت کریسمس قابل توجه است.

حراج آنلاین خیریه درخت کریسمس Hope House
فروشنده: Kelso & Company Auctioneers Inc.
تاریخ: 20 نوامبر-1 دسامبر
تعداد زیادی: 8
مشاهده موارد حراج

حراج تجهیزات نانوایی و رستوران
فروشنده: حراجهای طبقه
تاریخ: پانزدهم دسامبر
تعداد زیادی: 52
مشاهده موارد حراج

حراج خودرو توقیف شده
فروشنده: JD Newell Auctioneers
تاریخ: 15 تا 25 نوامبر
تعداد زیادی: 50
مشاهده موارد حراج

اگر به دنبال فروش از طریق HiBid.com هستید ، اینجا کلیک کنید برای توصیف آنچه می خواهید بفروشید و یک حراجی محلی HiBid به شما کمک می کند تا شروع کنید.

آیا علاقه مند به دریافت به روزرسانی از HiBid هستید؟ برای دریافت ایمیل های خبرنامه ثبت نام کنید و حراج های HiBid را در Facebook و LinkedIn دنبال کنید.

درباره HiBid و حراج Flex
HiBid یک سکوی حراج آنلاین است که از حراج های پخش وب ، حراج های فقط اینترنتی و پیشنهادات غایب اینترنتی پشتیبانی می کند. هم به عنوان یک راه حل با برچسب خصوصی و هم به عنوان یک درگاه در دسترس است. HiBid با Auction Flex ، رهبر بازار نرم افزار حراج برای حراج های مستقیم ، دارای قابلیت هایی است که شامل فهرست نویسی ، دفتریاری ، صندوق داری ، حسابداری ، مدیریت لیست نامه های پستی ، مدیریت موجودی کالا و چند بسته است. HiBid و حراج فلکس از زمین تا به عملکرد با هم یکپارچه ساخته شده است. آنها محصولات Sandhills Global ، شرکت فناوری پشتیبان هستند AuctionTime.com، تجهیزات، و مارک های متعدد متمرکز بر صنعت.

با ما تماس بگیرید
352-414-1947
[email protected]

SOURCE HiBid & حراج فلکس

لینک های مربوطه

https://hibid.com

گزینه های ذکر شده برای MSOS ، اولین شاهدانه ETF در ایالات متحده

بتسدا، MD.، 23 نوامبر 2020 / PRNewswire / – AdvisorShares ، یکی از حامیان برجسته صندوق های قابل معامله در بورس (ETF) که امروز به طور فعال مدیریت می شود ، امروز اعلام کرد که AdvisorShares Pure US Cannabis ETF (تیکر: MSOS) گزینه ها اکنون برای تجارت لیست شده اند.

MSOS که به طور فعال مدیریت می شود ، به اولین ETF فعال در فهرست ایالات متحده تبدیل شد که فقط به شرکت های شاهدانه آمریکایی ، از جمله اپراتورهای چند دولتی (MSO) اختصاص می یابد. MSO ها شرکت های آمریکایی هستند که مستقیماً در تولید و توزیع قانونی شاهدانه در ایالت های مورد تأیید شرکت دارند. این ETF با تیک تیک مناسب خود با سرمایه گذاری کامل در اوراق بهادار قانونی ، داخلی حشیش به دنبال افزایش سرمایه بلند مدت است. استراتژی ارزش داخلی آن به MSOS این امکان را می دهد تا نمونه کارهای اصلی خود را در میان شرکت های MSO و همچنین سایر مناطق متمرکز بر شاهدانه مستقر در ایالات متحده مانند REITs ، کانابیدیل (CBD) ، دارویی و هیدروپونیک اختصاص دهد.

MSOS صندوق خواهر AdvisShares Pure Cannabis ETF (Ticker: YOLO) است که از رویکرد سرمایه گذاری جهانی شاهدانه استفاده می کند. وقتی YOLO در سال 2019 راه اندازی شد ، اولین ETF فعال در فهرست ایالات متحده بود که به قرار گرفتن در معرض شاهدانه اختصاص دارد – سرمایه گذاری در اوراق بهادار شاهدانه داخلی و خارجی. YOLO بهترین عملکرد حشیش ETF برای یک سال و از زمان تاسیس آن است.

بازده کل (از طریق 20/11/2020)

تیکر

نام

3 ماه

YTD

1 سال

شروع

یولو

AdvisorShares خالص شاهدانه ETF (بازار)

16.57

22.36

19.52

-26.49

یولو

AdvisorShares Pure Cannabis ETF (NAV)

16.92

22.11

19.38

-26.67


N. فهرست ماری جوانای آمریکا

17.08

8.09

6.53

-35.04


S&P 500

5.52

11.95

16.60

84/15

شروع کار: 4/17/2019
منبع: مورنینگ استار؛ دوره های زمانی بیشتر از 1 سال سالانه دارند.
ETF های شاهدانه ETF های فهرست شده در ایالات متحده آمریکا هستند که تمرکز خود را روی حشیش نشان می دهند یا 80٪ از سهام حشیش یا شرکت های مرتبط با حشیش را در اختیار دارند. برای 1 سال این نشان دهنده 6 ETF است و از همان ابتدا 2 ETF را نشان می دهد.

داده های عملکرد نقل نشان دهنده عملکرد گذشته و هیچ تضمینی وجود ندارد از نتایج آینده است. عملکرد فعلی ممکن است کمتر یا بالاتر از داده های عملکرد ذکر شده باشد. بازده سرمایه گذاری و ارزش اصلی آن در نوسان است به طوری که سهام یک سرمایه گذار هنگام بازخرید ممکن است ارزش آن بیشتر یا کمتر از هزینه اصلی باشد. برای عملکرد ماهانه و استاندارد به آدرس www.advisorshares.com/etfs/yolo بروید.

درباره AdvisorShares

AdvisorShares پیشرو در ارائه ETF های فعال مدیریت شده است. برای متخصصان مالی و سرمایه گذاران که درخواست اطلاعات بیشتری دارند ، با 1-877-843-3831 تماس بگیرید یا به سایت www.advisorshares.com مراجعه کنید. AdvisorShares را در ادامه دنبال کنید توییتر و فیس بوک برای اطلاعات بیشتر.

قبل از سرمایه گذاری باید اهداف سرمایه گذاری ، ریسک ها ، هزینه ها و هزینه های صندوق را با دقت در نظر بگیرید. این و سایر اطلاعات در دفترچه موجود است ، نسخه ای از آن را می توان از طریق تهیه کرد مراجعه به وب سایت صندوق به آدرس www.advisorshares.com. لطفا دفترچه و خلاصه دفترچه را با دقت مطالعه قبل از شما سرمایه گذاری کند.

FORESIDE صندوق خدمات، LLC، توزیع کننده.

صندوق در معرض خطرات متعددی است که ممکن است بر ارزش سهام آن تأثیر بگذارد. در این بخش اطلاعات بیشتری در مورد خطرات اصلی صندوق را فراهم می کند. میزان اعمال خطر برای صندوق با توجه به تخصیص سرمایه گذاری آن متفاوت است. هر سرمایه گذار قبل از سرمایه گذاری در صندوق باید شرح کامل خطرات اصلی را بررسی کند. همانند سرمایه گذاری در سایر اوراق بهاداری که قیمت آنها در ارزش بازار کم و زیاد می شود ، ممکن است با سرمایه گذاری در صندوق ضرر کنید.

شاهدانه مرتبط با شرکت ریسک. شرکت های مرتبط با شاهدانه تابع قوانین و مقررات مختلفی هستند که ممکن است در سطح ایالت / محلی و فدرال متفاوت باشد. این قوانین و مقررات ممکن است (i) به طور قابل ملاحظه ای بر توانایی شرکت وابسته به حشیش در تأمین مالی تأثیر بگذارد ، (2) بر بازار فروش و خدمات صنعت ماری جوانا تأثیر بگذارد و (3) محدودیت هایی در استفاده ، تولید ، حمل و نقل و ذخیره سازی ماری جوانا ایجاد کند. همچنین ممکن است شرکت های مرتبط با شاهدانه مجوز و مجوزهایی را از سازمان های دولتی برای پرورش یا تحقیق در مورد ماری جوانا کسب کنند. علاوه بر این ، شرکت های مرتبط با شاهدانه در معرض خطرات مرتبط با صنعت بیشتر کشاورزی هستند ، از جمله تغییرات یا روندهایی که بر قیمت کالاها ، هزینه های نیروی کار ، شرایط آب و هوایی و قوانین و مقررات مربوط به حفاظت از محیط زیست ، بهداشت و ایمنی تأثیر می گذارد. همچنین شرکتهای مرتبط با شاهدانه ممکن است در معرض خطرات مرتبط با بیوتکنولوژی و صنایع دارویی باشند. این خطرات شامل افزایش مقررات دولت ، استفاده و اجرای حقوق مالکیت معنوی و حق ثبت اختراع ، تغییر فن آوری و منسوخ شدن ، دعاوی مربوط به مسئولیت محصول و این خطر است که تحقیق و توسعه لزوما منجر به محصولات تجاری موفق نگردد.

سهام با قیمت بازار و نه ارزش خالص دارایی (NAV) خریداری و فروخته می شود و به طور جداگانه از صندوق بازخرید نمی شود. بازده قیمت بازار بر اساس نقطه میانی گسترش قیمت پیشنهاد / درخواست در است 4:00 بعد از ظهر به وقت شرقی (وقتی NAV به طور معمول تعیین می شود) و بازدهی را که در سایر مواقع معامله می کنید دریافت نمی کنید.

گزینه یک امتیاز است ، که توسط یک طرف به طرف دیگر فروخته می شود که به خریدار این حق را می دهد ، اما نه تعهدی را برای خرید (تماس) یا فروش (قرار دادن) سهام با قیمت توافق شده در یک دوره خاص یا در یک زمان خاص تاریخ.

SOURCE Advisor سهام